- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prostor, který je nyní v médiích označován jako "historická Fantova kavárna" byla vstupní hala nádraží, kde se po obvodu v okénkách prodávaly jízdenky a prostředkem vedlo dolů do podchodu (nyní střední podchod) pod nástupišti schodiště. Před schodištěm byly turnikety, kde se kontrolovaly vstupenky. Bez vstupenky se na nástupiště nikdo nedostal. Doprovod cestujících si musel koupit t.zv. peronku, která ho opravňovala ke vstupu na nástupiště. Pro odchod z nástupišť sloužil nynější jižní podchod.
Nalevo od této vstupní haly vedla chodba, ze které se vstupovalo do velké restaurace, která byla pečlivě udržovaná, skvěle se tam vařilo a cestující si odkládali zavazadla a kabáty v šatně. Po listopadu zde byl zřízen obří secondhand. Kavárna v prostoru nádraží pokud se pamatuji nebyla.
Takže - historická je Fantova budova, nikoliv kavárna - ta je tu nově.
Jen oprava zastřešení nástupišť není akcí související s budovou,ale jde o akci SŽDC jako vlastníka kolejí. Díky kvalitní práci našich zákonodárců budovy patří dopravci (ČD) ale kolejiště patří SŽDC.
Ve stylové secesní Fantově kavárně budou budovat supermoderní interiér... No to jsem zvědav...
Jen doufám, že to nebude provozovat Autogrill jako franšízu. To by byl děs jako vše co tu provozuje.
Po rekonstrukci to zde prokouklo. Tak proč je použita fotka stavu před rekonstrukcí, když jde navíc o reklamu na novou službu?
Myslím, že pečlivě nic nevybírali, ale spíše jsou rádi, že za tu cenu si to vůbec někdo pronajmul.