Diskuze
Konec přeplněnému peronu. Všechny soupravy metra končí až za Dejvickou
Děkujeme za pochopení.
F94r94a14n30t74i32š29e92k 23R26u13d36l
tak jak koukám, jsou češi odborníky nejen na fotbal, hokej a další sporty ale už i na finance, jídlo, dopravu, školy a co přijde jako další?
M76i97c76h56a63l 31H22i21r36k97a
Co se týká trasy Neratovice-Letňany vs. Neratovice-Ládví, první trasa s obsluhou stejných zastávek na okraji Prahy (Líbeznice, Bořanovice) je na jedné cestě delší o 7 km, což jen u linky 348 při cca 200 spojů dělá denní nájezd vyšší o 1.400 km, za rok za pracovní dny cca 350 tis. km, tj. min. 2,1M Kč na PHM, v to nepočítaje další náklady související s vyšším nájezdem a nutností upravit takt metra na plnohodnotný provoz(Ládví vs. Letňany).
E90r45i37k 29S11v13o45b22o19d74a
No mne hlava nebere proc uz nenechali dojet vsechny soupravy az na konecnou. Jaky ma smysl zkratit to o jednu zastavku? Spousty lidi, kteri miri do nemocnice nebo velkych sidlist za nemocnici budou muset opet hloupe prestupovat a cekat. Chapu usporu, kdyz to zkratim o 4 stanice. Ale o jednu? Boze...
M70a31r66t61i97n 77Š90u47b79r29t
120 spojů metra, tj. 600 vozů, v pracovní den jede kratší trasu o 3 kilometry. To je úspora 1800 vozokilometrů denně, 378 000 vozokilometrů ročně. Což je cca úspora 20 milionů korun ročně (předpokládám, že roční peníze na aktuální úpravu jsou letos vlastně pololetní). Do Motola denně jede 10 - 15 000 lidí, kdyby tam jezdily všechny vlaky, nabídka je pro 250 000 lidí. I pro Petřiny je taková nabídka strašně vysoká (poptávka do 20 000 lidí v každém směru), ale jsou tam obratové koleje, které by z hlediska zlomu poptávky měly být na Veleslavíně, kde je provoz všech souprav denně již oprávněný. Takže spíš se už plýtvá těmi všemi soupravami na Petřiny a je zoufalá snaha ušetřit pásmem do Motola aspoň něco, aby zbyly peníze na povrchové spoje. Všechny spoje do Motola by asi znamenaly jen 1 tram. linku na Petřiny, 1 tram. linku na Evropské, 1 bus linku na Kajetánce, prodloužení intervalu na 108, 142 i 191 a některé další úpravy, které by v souhrnu obsluhy oblasti znamenaly zhoršení pro větší skupinu cestujících. Metro je zde převážně konkurentem povrchové dopravy, tj. zlepšení v metru znamená zhoršení povrchu a naopak. V celé oblasti vylétly roční náklady na MHD o 300-400 milionů, celkově bez výrazného zlepšení plošné obsluhy. Respektive zlepšení pro lidi u metra je vyvažováno zhoršením v širší oblasti.
L27u20d40v89í47k 58G89a56j90d34o68š25í68k
Docela by mě zajímalo, jestli je to opravdu tak velký rozdíl v nákladech nechat všechny vlaky dojet až na konečnou, místí toho aby se logisticky řešila obrátka poloviny souprav o stanici dřív.
M55a27r54t97i50n 19P30i11š22t36o50r28a
V předchozím článku http://praha.idnes.cz/pasmovy-provoz-z-dejvicke-bude-od-cervna-zrusen-ftq-/praha-zpravy.aspx?c=A150504_132702_praha-zpravy_bur se zde psalo, že nynější úprava vyjde na 25 milionů korun ročně. Tj. zrušení pásmování na jeden úsek cca 8 milionů korun ročně.
O13n92d56ř62e91j 41M79a15r46e80k
No, přestup na kladenský vlak využije jen ten, kdo jede z Motola, protože z centra Prahy je lepší vystoupit už na Hradčanské - tady se ta cesta spíš prodloužila. Ale zkrácení intervalu je pozitivní, jezdilo to hodně nacpané - což je ale typické pro všechny trasy - těch souprav je málo a intervaly jsou poměrně dlouhé.
E52v22ž87e30n 84P16o71l12á74k
Na Hradčanské je to pěkná procházka, kterou bych denně absolvovat nechtěl.
M49a16r98t36i80n 26K78o16n90e69č22n71ý
"Do konečné stanice jede jen polovina souprav"
Jako že z pěti vozů každé soupravy metra pojede dál jen 2,5 vozu?
Takže klasická trhačková směna?
B40o59h86u63s44l71a75v 82K87r50á79l73í55k
Ne poloviny souprav ani polovina soupravy, ale polovina souprav. To opravdu nelze pochopit špatně, pokud čtenář umí česky.
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kouř nad centrem Prahy. Hořelo na střeše hotelu u Václavského náměstí
Z vnitrobloku budovy ve střední části pražského Václavského náměstí stoupal dnes kolem poledne...
Střešovice i podruhé v semifinále uspěly, Boleslav s Vítkovicemi srovnala
Florbalisté mistrovského týmu a vítěze základní části Tatranu Střešovice vyhráli v druhém duelu...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...
Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov
Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...
Lakatoš bude hostovat v Boleslavi. Bruslaři s ním počítají na dva roky
Dominik Lakatoš bude v nadcházejících dvou sezonách hostovat z hokejových Vítkovic v Mladé...