Diskuze

Konec přeplněnému peronu. Všechny soupravy metra končí až za Dejvickou

Už žádné čekání na přeplněném nástupišti. Od pondělního rána jezdí každá souprava pražského metra A směrem z centra po nejnovějším úseku minimálně do stanice Petřiny. Skončil tak pásmový provoz, kdy každý druhý vlak končil na Dejvické. Cestující to kritizovali.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J32a41n 86M44a77c43u62r96a

1. 6. 2015 21:53

Nějak dlouho se nepsalo o Blance.

0 0
možnosti

tak jak koukám, jsou češi odborníky nejen na fotbal, hokej a další sporty ale už i na finance, jídlo, dopravu, školy a co přijde jako další?[>-]EUV

1 1
možnosti

Co se týká trasy Neratovice-Letňany vs. Neratovice-Ládví, první trasa s obsluhou stejných zastávek na okraji Prahy (Líbeznice, Bořanovice) je na jedné cestě delší o 7 km, což jen u linky 348 při cca 200 spojů dělá denní nájezd vyšší o 1.400 km, za rok za pracovní dny cca 350 tis. km, tj. min. 2,1M Kč na PHM, v to nepočítaje další náklady související s vyšším nájezdem a nutností upravit takt metra na plnohodnotný provoz(Ládví vs. Letňany).

2 0
možnosti

Kde jste vzal těch 7 km?

0 0
možnosti

P85a66v80e75l 59K90r54a74l

1. 6. 2015 10:44

Nekdo v DPP dostal konecne dobry napad. ;-)

0 0
možnosti

V Ropidu, nikoli DPP.

1 0
možnosti

No mne hlava nebere proc uz nenechali dojet vsechny soupravy az na konecnou. Jaky ma smysl zkratit to o jednu zastavku? Spousty lidi, kteri miri do nemocnice nebo velkych sidlist za nemocnici budou muset opet hloupe prestupovat a cekat. Chapu usporu, kdyz to zkratim o 4 stanice. Ale o jednu? Boze...

4 2
možnosti
Foto

120 spojů metra, tj. 600 vozů, v pracovní den jede kratší trasu o 3 kilometry. To je úspora 1800 vozokilometrů denně, 378 000 vozokilometrů ročně. Což je cca úspora 20 milionů korun ročně (předpokládám, že roční peníze na aktuální úpravu jsou letos vlastně pololetní). Do Motola denně jede 10 - 15 000 lidí, kdyby tam jezdily všechny vlaky, nabídka je pro 250 000 lidí. I pro Petřiny je taková nabídka strašně vysoká (poptávka do 20 000 lidí v každém směru), ale jsou tam obratové koleje, které by z hlediska zlomu poptávky měly být na Veleslavíně, kde je provoz všech souprav denně již oprávněný. Takže spíš se už plýtvá těmi všemi soupravami na Petřiny a je zoufalá snaha ušetřit pásmem do Motola aspoň něco, aby zbyly peníze na povrchové spoje. Všechny spoje do Motola by asi znamenaly jen 1 tram. linku na Petřiny, 1 tram. linku na Evropské, 1 bus linku na Kajetánce, prodloužení intervalu na 108, 142 i 191 a některé další úpravy, které by v souhrnu obsluhy oblasti znamenaly zhoršení pro větší skupinu cestujících. Metro je zde převážně konkurentem povrchové dopravy, tj. zlepšení v metru znamená zhoršení povrchu a naopak. V celé oblasti vylétly roční náklady na MHD o 300-400 milionů, celkově bez výrazného zlepšení plošné obsluhy. Respektive zlepšení pro lidi u metra je vyvažováno zhoršením v širší oblasti.

7 1
možnosti

Docela by mě zajímalo, jestli je to opravdu tak velký rozdíl v nákladech nechat všechny vlaky dojet až na konečnou, místí toho aby se logisticky řešila obrátka poloviny souprav o stanici dřív.

1 1
možnosti
Foto

V předchozím článku http://praha.idnes.cz/pasmovy-provoz-z-dejvicke-bude-od-cervna-zrusen-ftq-/praha-zpravy.aspx?c=A150504_132702_praha-zpravy_bur se zde psalo, že nynější úprava vyjde na 25 milionů korun ročně. Tj. zrušení pásmování na jeden úsek cca 8 milionů korun ročně.

1 0
možnosti

No, přestup na kladenský vlak využije jen ten, kdo jede z Motola, protože z centra Prahy je lepší vystoupit už na Hradčanské - tady se ta cesta spíš prodloužila. Ale zkrácení intervalu je pozitivní, jezdilo to hodně nacpané - což je ale typické pro všechny trasy - těch souprav je málo a intervaly jsou poměrně dlouhé.

0 0
možnosti

Na Hradčanské je to pěkná procházka, kterou bych denně absolvovat nechtěl.

1 0
možnosti

"Do konečné stanice jede jen polovina souprav"

Jako že z pěti vozů každé soupravy metra pojede dál jen 2,5 vozu? ;-D

Takže klasická trhačková směna? ;-D

1 2
možnosti

Ne poloviny souprav ani polovina soupravy, ale polovina souprav. To opravdu nelze pochopit špatně, pokud čtenář umí česky.

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice

24. března 2024  14:13

Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...

Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky

21. března 2024

Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci

21. března 2024,  aktualizováno  11:20

S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...

Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat

22. března 2024  13:45

Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kouř nad centrem Prahy. Hořelo na střeše hotelu u Václavského náměstí

28. března 2024  12:22,  aktualizováno  13:59

Z vnitrobloku budovy ve střední části pražského Václavského náměstí stoupal dnes kolem poledne...

Střešovice i podruhé v semifinále uspěly, Boleslav s Vítkovicemi srovnala

28. března 2024  22:13

Florbalisté mistrovského týmu a vítěze základní části Tatranu Střešovice vyhráli v druhém duelu...

V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice

28. března 2024  17:19,  aktualizováno  20:08

Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...

Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov

28. března 2024  19:37

Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...

Lakatoš bude hostovat v Boleslavi. Bruslaři s ním počítají na dva roky

28. března 2024  17:26

Dominik Lakatoš bude v nadcházejících dvou sezonách hostovat z hokejových Vítkovic v Mladé...