Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražská jízdenka do Kladna se odkládá, autobusová revoluce čeká celý kraj

Lidé z Kladenska dojíždějící do metropole se jednoduššího cestování s jedinou jízdenkou hned tak nedočkají. Plánované propojení oblasti s pražskou integrovanou dopravou totiž nebude dříve než za rok. Podle organizace Ropid se čeká na nové systémové řešení dopravy v Praze a Středočeském kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M58i39c92h98a85l 57S34e11d38m90í45k 3839785266351

Kam se hrabou na jihomoravský IDS, to se nedá srovnat! Na brněnskou jízdenku lze cestovat nejen do jiného kraje, ale dokonce do ciziny - do Rakouska a na Slovensko. ;-)

3.6.2015 23:27

M98i61r69o17s44l84a20v 37Z57i42k62m48u36n63d 7559213844583

To je pouze o penězích ... jenže spolkové zemi Dolní Rakousky je celkem nějaký IDS ukraden, na něj nic nedoplácí ... podobně Slovensko, výhodné je to pro dopravce .

5.6.2015 7:58

R20a81d80o81s29l92a78v 66K67l85a71u21d58a 5604688944972

Pokud vím, tak se o tom žvaní nějakých 10 let. Dokonce tenkrát došlo ke zdražení jízdného Slaný - Praha, z důvodu rychlé integrace do PID. Fakt by mě zajímalo co chctějí rok řešit. Ta doprava funguje, jen je potřeba jednotlivé linky zařadit do systému. To není budování na zelené louce.... A pokud jde o Ládví, to někdo u stolu zase moc myslet. O kus dál je vybudované nepoužívané nádraží.

3.6.2015 23:07

M60i80r57o86s25l48a11v 44Z66i32k19m97u46n82d 7799603344673

Zařadit do systému - musí chtít dopravce, který bude uznávat i jiné jízdenky .... každá mince má dvě strany ... Nejsme zkrátka ve Švýcarsku, kde musí být každý dopravce zapojen do integrovaného systému "veřejné dopravy". Pokud se zapojit nechce zapojit, tak prostě licenci nedostane ... Týká se i drážních dopravců, takový pan Jančura či Novotný by se tam nechytili ... a to je Švýcarsko demokratická země s tržní  ekonomikou ... v dopravě tam ovšem funguje tvrdá regulace ze strany státu, která vyhovuje všem - občanům, obcím, kantonům, konfederaci a rovněž podnikatelům v dopravě ... nikoli "Klausův chlív neviditelné ruky trhu" ....

5.6.2015 8:14

M43a53r26t41i75n 37P77i26š34t65o45r82a 8128788406659

"parametry nového systému fungování" - tak to bude zaručeně funkční systém, jinak by byl sám proti sobě.

3.6.2015 22:20

M93i39l36a71n 94M43a79j47e62r70č69í67k 1300130904606

"..::

Podle Středočeského kraje by měla dopravu v obou regionech řídit jedna nová společnost, v níž bude mít stejný majetkový podíl jak Středočeský kraj, tak i Praha.

„Jednání se účastní také zástupci středočeských starostů a to jako poradci hejtmana. Se začátkem fungování jednotného organizátora integrované dopravy počítáme v průběhu příštího roku,“ sdělil iDNES.cz ........"

NO KONEČNĚR^, JEN MI S TÍM PROHLÁŠENÍM O SPOLEČNĚ (PRAHOU A STŘEDOČESKÝM KRAJEM) VLASTNĚNÉM, ORGANIZÁTOROVI SPOLEČNÉ IDS (SLUČUJÍCÍ DOSAVADNÍ PID A SID) NESEDÍ SOUČASNÉ (PO PRVNÍM NEZDARU JIŽ 2.) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA ŘEDITELE ROPIDU POŘÁDANÉ POUZE PRAHOURv!!

3.6.2015 21:40

B34o92h34u51s80l28a14v 29K19r97á23l45í97k 2821300399666

ROPID je příspěvková organizace hlavního města Prahy. Pokud vznikne nějaká společnost, která převezme činnost této příspěvkové organizace, tak samozřejmě její vedení budou určovat vlastníci.

4.6.2015 5:14

M80i87r49o33s61l71a10v 72G78r78o15s67s19m94a31n73n 8842589194

Postoj osmičky k integraci nic moc. Metro na Ládví se nám líbí, ale nesmi sloužit nikomu dalšímu. :-(

3.6.2015 21:16

M54i88l83a74n 35M16a62j96e29r44č48í78k 1490400104496

Protože vím, kdo jste (co zejména pro preferenci TRAM děláte), tak si Vaších názorů většinou vážím, ale TENTOKRÁT MUSÍM OPRAVDU NAPROSTO NESOUHLASIT - LÁDVÍ OPRAVDU NEMÁ (ANI PRO POTENCIÁLNÍ ROZŠÍŘENÍ) PODMÍNKY/PROSTRANSTVÍ (počet zastávek a odstavných ploch) PRO UKONČENÍ PŘÍMĚSTSKÉ BUS DOPRAVY!!

3.6.2015 21:50

B51r37o71n30i34s77l11a49v 98M61e98r13t91l70í23k 1342201841772

Místa je tam 3 ( | ). Když, tak ať to vrátí na Holešky nebo ať jezdi každé metro na Letňany. A vypněte si caps-lock, velká písmena opravdu nezvyšují pravdivost a důležitost komentáře.

3.6.2015 23:12

M96a23g24d26a98l74é80n38a 40P10u64c36h18i55n16g32e56r85o88v29á 9209813350367

Je to nespravedlivé. Pražáci si jezdí po Praze, do práce a pod, kde za roční lístek zaplatí jako já za 1 měsíc a půl, protože dojíždím ze Slanýho do Prahy do práce. Kdysi byli měsíční jízdenky pro pracující. Dnes se platí plné jízdné. Proč nemají v Praze plné jízdné?

3.6.2015 19:55

P54e62t93r 36L72u35d53a39n55e32k 1517114367213

Protože kdyby se mělo platit plné jízdné, tak by aut přesedli asi už úplně všichni a doprava v Praze by zkolabovala. Jestli Vám to tolik vadí, tak se do Prahy přestěhujte. Ale to zřejmě nechcete, protože si sama uvědomujete, že to není jen o tom mít levnější jízdné, ale že život v Praze má i své stinné stránky. Kolik například platíte ve Slaném za bydlení? To asi nebude tolik co v Praze.

3.6.2015 20:12

M71a55r53t49i70n 49W43a35l90l56n85e48r 6665470314640

Doporučuji tuto nespravedlnost řešit přestěhováním se do Prahy. Pak budeš jezdit za pražské cenyR^

3.6.2015 21:02

J67i24ř86í 87P71r46a80ž53á64k 9150552351802

O modernizované železnici z Kladna ani zmínka.

3.6.2015 19:40

J85i13n14d94r45a 24V42o75š70t20a 1844914299702

ono to s tím úplně nesouvisí, protože železnice zrovna integrovaná je. V každém případě je strašná ostuda, že Kladno není spojeno s Prahou rychlou železnicí a jezdí tam rozhrkané vlaky a taky to, že ani po dvaceti letech není propojený stč. kraj s Prahou jedním dopravním systémem, když to zvládli i v Brně.

3.6.2015 19:52

M46a50r33t67i15n 17W89a64l37l23n48e49r 6355740984830

Tady si myslím, že je vina převážně na Středočeském kraji, protože místo toho, aby se snažili s Prahou domluvit, tak si zařídili vlastní systém, což je v přáípadě kraje, kde jaksi chybí prostředek, trošku nelogické.

3.6.2015 21:03

T65o92m18á53š 15T53a80t53í30č33e87k 5870952140128

Cože, z Práglu do Kladna si nemůžu kópit jeden lupeň? 8-o

3.6.2015 19:38

M94a52r74t44i13n 40W46a49l27l90n31e75r 6905550944880

Můžeš...z Masarykova nádraží až na Kladno.

Případně z Dejvické až na Kladno

3.6.2015 21:01

J67a76n 86P53a90v83e74l65k92a 3687791474811

"Čeká se na systémové řešení". To se načekáme.

3.6.2015 18:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.