- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kam se hrabou na jihomoravský IDS, to se nedá srovnat! Na brněnskou jízdenku lze cestovat nejen do jiného kraje, ale dokonce do ciziny - do Rakouska a na Slovensko.
To je pouze o penězích ... jenže spolkové zemi Dolní Rakousky je celkem nějaký IDS ukraden, na něj nic nedoplácí ... podobně Slovensko, výhodné je to pro dopravce .
Pokud vím, tak se o tom žvaní nějakých 10 let. Dokonce tenkrát došlo ke zdražení jízdného Slaný - Praha, z důvodu rychlé integrace do PID. Fakt by mě zajímalo co chctějí rok řešit. Ta doprava funguje, jen je potřeba jednotlivé linky zařadit do systému. To není budování na zelené louce.... A pokud jde o Ládví, to někdo u stolu zase moc myslet. O kus dál je vybudované nepoužívané nádraží.
Zařadit do systému - musí chtít dopravce, který bude uznávat i jiné jízdenky .... každá mince má dvě strany ... Nejsme zkrátka ve Švýcarsku, kde musí být každý dopravce zapojen do integrovaného systému "veřejné dopravy". Pokud se zapojit nechce zapojit, tak prostě licenci nedostane ... Týká se i drážních dopravců, takový pan Jančura či Novotný by se tam nechytili ... a to je Švýcarsko demokratická země s tržní ekonomikou ... v dopravě tam ovšem funguje tvrdá regulace ze strany státu, která vyhovuje všem - občanům, obcím, kantonům, konfederaci a rovněž podnikatelům v dopravě ... nikoli "Klausův chlív neviditelné ruky trhu" ....
"parametry nového systému fungování" - tak to bude zaručeně funkční systém, jinak by byl sám proti sobě.
"..::
Podle Středočeského kraje by měla dopravu v obou regionech řídit jedna nová společnost, v níž bude mít stejný majetkový podíl jak Středočeský kraj, tak i Praha.
„Jednání se účastní také zástupci středočeských starostů a to jako poradci hejtmana. Se začátkem fungování jednotného organizátora integrované dopravy počítáme v průběhu příštího roku,“ sdělil iDNES.cz ........"
NO KONEČNĚ, JEN MI S TÍM PROHLÁŠENÍM O SPOLEČNĚ (PRAHOU A STŘEDOČESKÝM KRAJEM) VLASTNĚNÉM, ORGANIZÁTOROVI SPOLEČNÉ IDS (SLUČUJÍCÍ DOSAVADNÍ PID A SID) NESEDÍ SOUČASNÉ (PO PRVNÍM NEZDARU JIŽ 2.) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA ŘEDITELE ROPIDU POŘÁDANÉ POUZE PRAHOU
ROPID je příspěvková organizace hlavního města Prahy. Pokud vznikne nějaká společnost, která převezme činnost této příspěvkové organizace, tak samozřejmě její vedení budou určovat vlastníci.
Postoj osmičky k integraci nic moc. Metro na Ládví se nám líbí, ale nesmi sloužit nikomu dalšímu. :-(
Protože vím, kdo jste (co zejména pro preferenci TRAM děláte), tak si Vaších názorů většinou vážím, ale TENTOKRÁT MUSÍM OPRAVDU NAPROSTO NESOUHLASIT - LÁDVÍ OPRAVDU NEMÁ (ANI PRO POTENCIÁLNÍ ROZŠÍŘENÍ) PODMÍNKY/PROSTRANSTVÍ (počet zastávek a odstavných ploch) PRO UKONČENÍ PŘÍMĚSTSKÉ BUS DOPRAVY
Je to nespravedlivé. Pražáci si jezdí po Praze, do práce a pod, kde za roční lístek zaplatí jako já za 1 měsíc a půl, protože dojíždím ze Slanýho do Prahy do práce. Kdysi byli měsíční jízdenky pro pracující. Dnes se platí plné jízdné. Proč nemají v Praze plné jízdné?
Protože kdyby se mělo platit plné jízdné, tak by aut přesedli asi už úplně všichni a doprava v Praze by zkolabovala. Jestli Vám to tolik vadí, tak se do Prahy přestěhujte. Ale to zřejmě nechcete, protože si sama uvědomujete, že to není jen o tom mít levnější jízdné, ale že život v Praze má i své stinné stránky. Kolik například platíte ve Slaném za bydlení? To asi nebude tolik co v Praze.
O modernizované železnici z Kladna ani zmínka.
ono to s tím úplně nesouvisí, protože železnice zrovna integrovaná je. V každém případě je strašná ostuda, že Kladno není spojeno s Prahou rychlou železnicí a jezdí tam rozhrkané vlaky a taky to, že ani po dvaceti letech není propojený stč. kraj s Prahou jedním dopravním systémem, když to zvládli i v Brně.
Cože, z Práglu do Kladna si nemůžu kópit jeden lupeň?
Můžeš...z Masarykova nádraží až na Kladno.
Případně z Dejvické až na Kladno
"Čeká se na systémové řešení". To se načekáme.