Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radnice Prahy 6 požaduje, aby trať z Dejvic na letiště vedla v tunelu

Rychlodráha na pražské letiště a dále do Kladna opět rozděluje vedení Prahy 6 a projektanty stavby. Vedení Prahy 6 totiž chce, aby na území městské části koleje vedly tunelem. Druhá strana ale s podobnou cestou nepočítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K27a12r59e87l 18D25r79d29a 6123875797359

Měli jsme možnost ve Všetatech vedle nádraží koupit RD od známého. Pěkný pozemek. Na zahradě jsem dělal fotky. Každých 5 minut tady frčel vlak, do toho hlášení pro cestující z nádraží a cinkot šraněk. Bylo mi z toho zle. Jak když máte trvale v sousedství lunapark. Prý si místní časem zvyknou a je to pak v pohodě. Rozhodně to ale nebylo o klidném bydlení. Barák pravidelně vykradený, takže alarm nutností. Opilci z vlaku metali na pozemek pravidelně prázdné flašky... Dokonce jsem jednu letící viděl za dne a osobně.

  Všetaty, to je také moderní tichá železniční trať, které se místní vůbec nemusí bát? ;-D

0/0
15.6.2015 11:21

K54a62r75e86l 70D78r70d58a 6763425837759

(Ti opilci, to se myslí cestující, co se vypotáceli z vlaku a metli flašku do dáli - někomu na místní zahradu.)

  A konzultace s dalším Kladeňákem. "Lístek na vlak stojí z Kladna 2x tolik, co na autobus. Na autobusu jsem z bytu za 5 minut. Na nádraží to mám 20 minut pěšky a místní autobus bych pro cestu na nádraží neuplatil. 

  Nejvíc lidí bude jezdit do Prahy ze sídliště Kročehlavy, a tady vyhrávají jednoznačně autobusy.

  Dokud nebude lístek stát stejně či méně jak lístek na autobus, nikdo z Kladna vlak vážně používat nebude. Konkurence autobusu je tady roky a dráha nemá absolutně ochotu jít s cenou jízdného dolu. Vlak na Kladno je pro někoho patrně jen dobrý byznys. Jiný význam nemá." Rv;-)

0/0
15.6.2015 12:36

R86a71d15e80k 71N14o57v12a70k 9714453209160

Srovnejte s tvrzením paní Kolinské o čtyři měsíce zpět.

Buď neví co mluví anebo ji někdo hrubě manipuluje

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/na-letiste-vlakem-za-20-minut/r~4bda6492b91b11e4aff10025900fea04/

0/0
13.6.2015 19:15

J68i10ř48í 25P94r83a23ž92á82k 9610302501982

Z většího koláče upadne více drobečků. A podzemní varianta by byla hooodně velký koláč.

+1/0
13.6.2015 15:44

K52a92r42e65l 78D40r40d53a 6163465217319

Jak tak koukám na mapy. Železnice na Ruzyni je. To nám budovatelé trati na Kladno tají. Přímo vedle letištní dráhy je trať na Slané a dokonce přípojka ze Středokluk. Dostat nádraží pod terminál je vlastně banalita. 1,5 km kolejí. Jen je tato trať pro spojení do centra Prahy nešikovná.

  Tak mi přijde, že železniční mafie vymyslela totální podraz na kasu EU. Mermomocí chce přes protesty obyvatel Prahy 6 obnovit železnici přes Dejvice, vybudovat kapacitní spojení na Kladno a když to půjde, tak se tedy napojí i letiště. Dá se to vyhazování peněz přitom hezky prodávat pod označením "železnice na letiště". Mohutně a tvrdě za to lobuje a nezkušená Krnáčová jí na to ještě skáče. 

  Tak trochu mají železniční budovatelé chování řidičů osobáků. Egoisticky prosazují svůj zájem na úkor ostatních. Hlavně se nacpat s železnicí do centra Prahy. On tuto trať opravu ocení významný počet obyvatel Prahy 6, aby se nedalo zvážit její úplné zrušení a nahrazení moderním řešením? Mám známé na Kladně. Opravdu Kladeňáci touží v mohutném počtu po železnici na Masaryčku? Dát jim metro na Dlouhé míli s terminálem a parkovištěm P+R, budou nejspíš spokojeni více.

  Není ta trať přes Vokovice jen živenou nostalgií, jak je to hezké, klikaté a mezi domy, úplné mašinkové kolejiště, a že takový odkaz pradědů nesmíme zrušit, asi jako plačky za tramvaje na Václaváku? ;-)

0/−6
13.6.2015 8:18

A27l41e25x43a25n47d92r 75K47o54s83t85k44a 8822588326544

To byl v první ředě podraz radních, kteří si nakoupili (tehdy) bezcenné pozemky v Motole, načež tam dovedli metro a záhadně zbohatli prodejem lukrativních parcel. Praha měla možnost se stát moderním městem s metrem až na letiště. Místo toho se postavil tento paskvil.

+2/0
13.6.2015 8:57

K46a72r62e87l 39D47r77d71a 6393285387739

Ale mě to přijde logické dát metro sídlištím Červený vrch, Petřiny, Řepy, Na Dědině. Navíc B mi přijde dost dlouhé a tím nešikovné, takže přestup na A na Zličíně mi přijde také velmi vhodný.

  A samotný Motol, je vcelku běžné, že MHD primárně poskytuje spojení k nemocnicím. Ani to není nelogické řešení.

  Pak je třeba řešit Středočechy a snižovat IAD v Praze, což je asi úplně to nejdůležitější. A teprve až pak má smysl řešit letiště a prestiž Prahy.

+1/−1
13.6.2015 10:15

J94a46n 82F17u10l61í67n 3753986179231

Jak jste proboha přišel na metro na Řepy a na Dědinu? O tom se nikdy doopravdy a vážně neuvažovalo!

0/0
13.6.2015 10:59

K74a66r22e17l 19D83r43d33a 6923675907289

To je možné, pokud "vážně" je nějaká skupina Magistrátu. Jako vize se to běžně uvádí. Navíc by bylo logické, pokud se prosadí železnice na letiště, protáhnout trasu A nejprve z Motola na Řepy a Zličín.

  (První mapa, co jsem otevřel má prodloužení A na Řepy v roce 2015.) ;-D

0/−1
13.6.2015 11:33

J16a72n 53F54u11l96í14n 3513526569911

No jako "vize" snad možná kdysi ano. Prodloužení na Řepy asi mapa, kterou jste jako první otevřel má, ale první mapa prodloužení metra to určitě nebude. :-)

0/0
13.6.2015 11:38

J40i53ř31í 27P68r82a50ž18á79k 9790592541772

Do Motola se vozí většinu dne jen vzduch. Naprosto nelogické, zbtečné. Pomohlo to jen taxikářům, protože Bém zakázal ve Veleslavíně přípravu na větvení na Dědinu a letiště. Proč napojíte Řepy, když jsou na kapacitní tramvaji? Z Řep by do centra jezdili přes Veleslavín? To je tramvaj rychlejší.Kdyby byly peníze, tak ano.

+1/0
13.6.2015 15:53

K54a14r53e77l 71D36r20d66a 6313925377159

Tramvaj jede 20 minut k Andělu, 35 minut za "dobrého větru" na Václavák. Přitom generuje povrchový výlet cestujících, kteří při cestě na Žižkov na povrchu překáží ostatním 50 minut.

  Trasa A by dala Václavák z Řep za 20 minut. Žižkov za 25 minut. Řepy by se tak významně přiblížily centru. Stoupla by cena bytů, zvedla by se dostupnost zaměstnání atd. 

  Smysl by mělo propojení trasy A se Zličínem z hlediska Středočechů a návazných spojů a z hlediska místních pří jízdách za nákupy a zábavou. Takže by to majitel obchodního centra určitě uvítal. (Pak by dával větší smysl i ten Motol.) K tomu by se otevřelo elegantní cestování za prací ze Stodůlek do Dejvic.

  Zdá se mi to velmi užitečné. Hlavně ta změna pohledu, že všichni musí jezdit ze sídlišť přes centrum.

0/0
13.6.2015 17:43

J12i56ř26í 33P52r24a82ž30á44k 9930482361422

Metro z Motola by mělo být propojeno s trasou B přes Řepy, stejně tak i C z Jižního města s A přes Hostivař. Přestupní stanice v centru jsou už maximálně vytížené. Jen na to nejsou peníze.... Nebo okružní trasa?

+1/0
13.6.2015 18:29

J34i53ř23í 17P46r49a61ž67á98k 9760382701922

nevíte o čem píšete. Kude byste vedl trasu? Existuje jednokolejka přes Dejvice tu je třeba zdvojkolejnit, elektrifikovat, doplnit stanice. Přes letiště se také jen tak nejpříměji nenapojíte.

+2/0
13.6.2015 15:49

K84a30r62e64l 34D51r74d11a 6453395367359

Mám to níže. (Jestli je to na mě.) Buštěhradskou bych zařízl v Ruzyni u průmyslové zóny a do centra zrušil.

  Má se stavět Pražský okruh od letiště přes Suchdol. Přidal bych souběžně k němu novu přímou trať. Oříšek by byl nějaký ten tunel v Lysolajích s klesáním na Podbabu. Trať bych napojil na stávající směrem na Masaryčku.

  Pro Kladno a letiště by to byla opravdu rychlodráha. Nádraží na letišti by se dalo koncipovat lépe pro rychlíky.

  Z té Buštěhradské se snažíme stvořit metro, přitom ta trať od bydlení v okolí odrazuje a v podstatě nikdo takové řešení nepotřebuje. Kolem trati převládají zanedbaná území. Prahu 6 by zrušení železnice přes Dejvice mohlo pozvednout. (Nové bydlení, rekreace, cyklostezka.)

0/0
13.6.2015 18:02

J58i45ř64í 16P50r22a79ž98á63k 9630892701152

Ve většině metropolí je nějaká S-Bahn. Železnice musí umožnit přestup na metro, tedy minimálně do Veleslavína. Odbočka na letiště je 4 km. EIA už je schválená pro soukromého investora. Buštěhradka by zrychlila podstatně dopravu do centra, ubylo by několik tisíc busů denně, obsloužila by Dědinu, Liboc, .....

0/0
13.6.2015 18:34

K62a93r59e75l 41D62r41d13a 6883595577789

Pokud začnou vlaky v Praze fungovat. Zatím je to jen taková vize budoucnosti. A když vidím prostředí Masaryčky a Hlaváče, místa kde chcípl pes a kam se roky nedala koruna, rád se takové službě zcela vyhnu. Trochu mi to přijde jako sázka na outsidera, preferovat Buštěhradku.

0/−1
13.6.2015 22:46

J68i92ř13í 95P15r98a94ž77á52k 9390972481872

Buštěhradka je dnes jednokolejná. jelikož má rozdílné vzdálenosti mezi stanicemi, tak nelze provozovat vlaky v pravidelném taktu, např. 10 minut. Čekáním na vykřižování v každé stanici se ztrácí čas i atraktivita pro cestující. Bez rekonstrukce se s tím nepohne. Ale je jisté, že to bude jedna z  nejvytíženějších tratí. Navíc umožní rozvoj podél trati do Kladna-stoupnou ceny pozemků, ubyde IAD v Praze, na každé zastávce P+R,...

+1/0
14.6.2015 12:45

K98a23r74e79l 32D79r66d68a 6143575197229

Jen to v Česku ještě nikdo nikdy neviděl. Mám několik lidí z Kladna, vlak je nezajímá, jezdí autobusy. Pražané vlaky také významně neužívají.

  Varianta zrušit Buštěhradskou na Praze 6 je podle mě také platná. Chtěl bych slyšet pro a proti. Pokud ji nahradím novou tratí, případný přínos pro Kladno zůstane nedotčen. Na letiště a do Kladna se bude navíc jezdit rychleji bez zastávek po Praze 6. (Pak by mělo smysl i metro na letišti jako přestup pro Kladeňáky na dopravu Prahy 6.)

  Kdekoliv se v Česku kouknu na vlaky, nemám pocit, že bydlení kolem trati vzkvétá. Zpravidla je to o problémech s ostatní dopravou (šraňky, kolony, podjezdy, bariéra pro okolí), zanedbaném území kolem trati a hluku. Nádraží generují kriminalitu. Chtělo by to nejprve dokázat, že vlaky mají v Praze skutečně smysl.

0/0
15.6.2015 6:27

J68i41ř49í 76P76r78a75ž71á13k 9540162791142

Buštěhradku Kladeňáci nepoužívají právě proto, že je jednokolejná, nemá pravidelné intervaly, nemá dost stanic v Kladně, není u každé stanice P+R.  Navíc dnes je železnice dražší než bus. Rychlost mimo Prahu má být až 120 , v Praze až 80, moderní bezemisní tiché vlaky, pravidelné intervaly.

Metro na letiště už z A nelze prodloužit, protože Bém zakázal osobně stavebně připravit odbočku na Dědinu a letiště. Železnice na letiště by byla lepší než metro. Rychlejší, z letiště nikdo nechce zbytečně stavět na každé stanici metra, ale chce dojet do centra. 

Na nové trati snad nebudou úrovňové přejezdy. Zo by byl nesmysl. V docházkové nebo dojezdové vzdálenosti k železnici se bude rozvíjet výstavba domků. Hluku od moderní trati bych se nebál. Smysl vlaků v Praze můžete odhadnout porovnáním s Berlínem, Římem, nebo Londýnem. Např. v Římě na letiště autem je to otázka i 1,5 hod, dle zácpy na silnicích, která je vždy, vlakem jste tam pohodlně za 30 min.

0/0
15.6.2015 8:03

K85a21r59e71l 65D73r93d46a 6113615397619

To byla řeč o odbočce na Veleslavíně, ale roky se maluje trasa A na letiště od Motola, ta odbočka Řepy - letiště měla být za Motolem. (Bém prostě ušetřil v této etapě, podle mě.)

  Úrovňové přejezdy? Liboc je rozvrtaná tratí jak myší kolonie. Určitě tam mezi domky nějaký úrovňový přejezd bude (vidím přechod pro chodce a úrovňový přejezd, co Veleslavínská?). Takže tyto přejezdy zrušíme a místní odkážeme na stoleté podjezdy v okolí? A pak se tam bude lépe bydlet... ;-)

0/0
15.6.2015 11:10

J45i30ř54í 98P69r56a33ž70á55k 9380312261112

Bém pojistil taxikářům lukrativní rita z letiště o další roky. Přes Motol by na letiště skutečně nikdo nejezdil. Podívejte se na mapu. I provozní náklady by byly ohromné.

Stanice Dejvice a Veleslavín budou podzemní v každém případě, takže mimoúrovňové křížení.

0/0
15.6.2015 16:04

J79i36ř53í 42P18r94ů36š62a 7305602235919

Zjevně je nejvyšší čas z Lužné vytáhnou Sergeje a začít v noci zásobovat letiště palivem. To byl najednou tlak aby se rychle stavělo a elektrifikovalo aby poklesl hluk.

+5/0
13.6.2015 7:50

Z73d67e56n56ě81k 17Z95a29b31a76v18a 1292474426974

Cítím zde rukopis Tondy Blaníka...

+1/0
13.6.2015 4:04

A76l58e86n84a 40F33i27r33s65t98o19v48a 2417784470537

Každé město na světě, které má Metro, má také připojení metrem na letiště. Tak se Praho snaž a prodluž Metro z Motola na letiště!

+2/−6
13.6.2015 0:43

Z55d85e52n22ě74k 26Z73a36b16a53v18a 1802424936554

Milá Alenko z říše divů - není to pravda. Napadá mne Moskva a Mnichov... Problém metra je, že má max. 80kmh a soupravy nemohou jezdit na povrchu (dlouhé úseky)

+1/0
13.6.2015 4:02

K64a58r17e51l 31D95r42d89a 6353745577179

Moskva a Mnichov mají letiště desítky kilometrů od centra. Ruzyně je na tom zcela jinak.

0/0
13.6.2015 7:35

K25a12r69e52l 73D45r34e94x54l30e67r 8716699151780

a to něčemu vadí? Za jak dlouho jste nyní na přestupu třeba na Můstku.....metrem do centra by to bylo zcela jistě 20-30 min....ve Francii  z CDG letiště asi 50 minut.....takže mě by metro plně vyhovovalo

0/0
17.6.2015 19:02

Z96d38e71n68ě17k 90Z67a27b44a46v56a 1272794386454

Moskva a Mnichov ne - a je to dobře

0/0
13.6.2015 4:06

Z96d71e55n31ě61k 70Z29a22b36a21v36a 1832934536384

ono se to tu nejprve nezobrazilo - asi kontrola cenzorem před zveřejněním - tak sorry za 2. příspěvek  ;-)

0/0
13.6.2015 4:21

A48l33e67x69a31n28d82r 89K89o80s64t22k34a 8932168876974

To už nepůjde, bylo by to příšerně daleko.

0/0
13.6.2015 6:56

J81i74ř45í 19P98r84ů65š75a 7855122875739

Paříž, Vídeň taky? Metro až na letiště je nesmysl letiště negeneruje takové množství lidí se tam relativně drahé metro vyplatilo. Navíc když by tam jela souprava jednou za půl hodiny.

+2/0
13.6.2015 7:45

K62a61r29e92l 76D76r35d98a 6953485547259

Vedle Ruzyně je sídliště, další zastávka měla nabírat do metra lidi z Kladna. Napojit pražské letiště znamená postavit diskutabilní 1 nebo 2 stanice metra navíc. Což  jsme už zvládli (Depo Hostivař, Letňany...) Nebylo by to poprvé. Přitom by z toho byla významná mezinárodní prestiž.

  Navíc to metro na Ruzyň přes Motol bylo naplánované a schválené.

+1/0
13.6.2015 8:29

J16a42n 96F67u63l40í24n 3533466899731

Omyl. Schválené to nikdy nebylo. Pouze se hovořilo o výstavbě jako 2. etapě. To mělo za cíl jen zavřít lidem huby, vážně to nikdy myšleno nebylo. Tato varianta padl přesně v okamžiku, kdy se metro z původní plánované trasy stočila na Petřiny a Motol. Poděkovat lze jistému starostovi Chalupovi a pak nějaké Kousalíkové.

+1/0
13.6.2015 11:04

K94a67r72e71l 47D64r81d56a 6643315697959

Není to slovíčkaření? Schválené, slíbené... Roky se uvádí trasa metra na letiště přes Motol. A najednou to nejde.

  Já bych řekl že Dědina a letiště padly až s nástupem Krnáčové, kdy se tvrdě řeklo "žádné metro, bude to jako jediná železnice". A lámat se to začalo, když se prosadila trasa D.

  Možná hrají roli peníze. Metro staví Praha, železnici prý republika. A přitom za to posbírají volební hlasy pražští politici. Takže železnice je pro pražské politiky geniálním řešením.

  (On se vedle toho ještě šmudlá DPP s tramvají na letiště. A pokud jde o investice a náklady, byla by tramvaj za hubičku.)

0/0
13.6.2015 11:43

J14a87n 85F35u96l67í43n 3813756419481

S obsahem vašeho příspěvku nesouhlasím (doufám, že mi na toto právo neupřete :-)).

Slovíčkaření to rozhodně není. Píšu ve svém předchozím příspěvku důvod, proč se trasa na letiště přes Motol uvádí. Vážně to však opravdu nikdy nebylo.

Krnáčová své názory taky mění (viz její vyjádření, že tunel pro rychlodráhu by byl drahý a její otočka o 180 stupňů po přibližně 14 dnech).

A tramvaj? Ta má končit pouze na "starémů letišti, takže toho moc nevyřeší. Navíc je proti její výstavbě velká loby z Liboce a zatím vyhrává.

0/0
13.6.2015 11:50

K51a44r54e50l 32D48r21d23a 6783945887579

Tramvaj má nejdelší navrhovanou variantu až před Terminály 1 a 2.

  To metro jen "jako finta" se mi nezdá, protože média roky psala o metru na letiště přes Motol a Dědinu.  

  Tady naopak opakují ty peníze. Praha na metro nemá. Železniční stavitelé patrně na rychlodráhu sehnali peníze z EU, jinak by to platila republika. Tak je to najednou nejlepší řešení a Praze se hodí vykládat, že nejde o spojení Prahy s letištěm, ale Česka s letištěm. ;-D

http://domaci.ihned.cz/c1-49460120-z-ruzynskeho-letiste-se-do-prahy-pojede-tramvaji-metro-asi-nebude

0/0
13.6.2015 12:09

J21a93n 78F43u74l77í58n 3213276569701

Váš doporučovaný článek je víc jak 4 roky starý. Je to podobné jako s tím prodloužením z Motola na letiště ve 2.etapě. Jistě víte, že i u tramvaje se uvažuje o konečné v poli poblíž OC6 a jednou, snad, možná i prodloužení až na letiště. ;-D

A ta finta s prodloužením metra z Motola byla právě proto, aby se získaly předvolební body za to, že se povedlo vůbec metro s Dejvic prodloužit. Kdyby se tenkrát na rovinu řeklo, že z Motola už dál v tomto století to nepovede, tak by se neschválilo ani to prodloužení do Motola.

+1/0
13.6.2015 12:21

J69a95n 96F42u77l15í51n 3323596239311

Nikde v diskusi jsem taky nečetl nic o tom, že se docela vážně  uvažuje o novém sídlišti pro 15 tisíc obyvatel místo ruzyňských kasáren. A to bude taky potřeba nějak na dopravu napojit. Ta tramvaj by se tak i docela hodila.

0/0
13.6.2015 12:25

K49a97r52e67l 76D69r41d22a 6503915927179

To Vaše "vážně", vždyť je to vždy otevřené až do okamžiku než vyrazí bagry. Praha zájem o metro přesměrovala na D. Tím je A o daleké budoucnosti. No a? Má cenu diskutovat konspirační teorie?

  Sledoval jsem čerstvé diskuse kolem tramvaje Na Dědině. Najdete i novější podklady. Opět tam byla vize, že by tramvaj mohla jít až před Terminály. Třeba, pokud bude zájem...

  Jen jsem teď našel, že za konečnou tramvaje Na Dědině má vzniknout směrem k Evropské další obchodní centrum. Což překopává představu tramvaje vedené snadno k OC6. Asi majitel pozemku nelenil a nenechal si vnutit tramvaj,

  A nové sídliště Na Dědině. Opět jen vize. Pokud se pozemky uvolní, pokud bude zájem developerů... Slušela by tady stanice metra protože trať Vlastinou je hrůznost. A stejně hodlá DPP užít pro trať armádní pozemky. Co aby našel celé řešení zde? ;-)

  (Případně, byla by špatná trať Evropskou, třeba před OC6, která by končila Na Dědině či u nádraží Ruzyně a sídliště obkroužila?)

0/0
13.6.2015 18:30

J90a31n 89F83u70l57í84n 3763806489561

Nějak jsem nepochopil, co jste svým příspěvkem chtěl říci. Nikdo tady žádné konspirační teorie nediskutuje. Máte ale pravdu, že pokud se nekopne krumpáčem, tak je všechno možné. Co platí dnes může být zítra jinak. Přesto si myslím, že má ale smysl o těchto věcech diskutovat, právě ve stádiu jejich zrodu třeba i na takovéto diskusi. Váš použitý výraz "No a?" je pro věc škodlivý.

   Další obchodní centrum poblíž OC6 u plánované konečné tramvaje je známé od samého začátku, není to žádná nová věc. Ví se z plánů kde by mělo být i jeho náplň. Žádnou představu to nepřekopává, žádný majitel v tom nehraje roli, v tom se mýlíte.

   Nové sídliště v ruzyňských kasárnách je sice zatím jen vize, ale tato vize je už rozhodně dál než například byl předchozí navrhovaný studentský  kampus. DPP pro stavbu tramvajové trati o využití armádních pozemků zatím neuvažuje, i když je mu to celkem logicky doporučováno. TT má být postavena co nejdříve (záměrně kvůli vám ale neuvádím uvažovaný termín, abyste mne nechytal za slovíčka), zatímco výkup či spíše převod armádních pozemků je řešení na dlouhé lokte. Ale jak píši výše, co platí dnes může být zítra jinak.

   Vedení TT ulicí Vlastinou vůbec není taková hrůznost, jak píšete. První takové úvahy jsou dokonce z roku 1954. Hrůznost je jen momentální konkrétní zpracování plánu a projektu výstavby, který prozatím naštěstí EIA smetla či možná jen oddálila do přepracování.

   Vedení TT po Evropské bylo rovněž konzultováno a promýšleno, ale z různých důvodů se ukázal tento nápad jako nesmyslný, či řekněme nevyhovující. Detaily jsou ale nad rámec této diskuse, proto je nezmiňuji.

0/0
13.6.2015 18:55

K18a53r43e69l 89D29r80d66a 6173565687369

Viděl jsem Vlastinu, kde jedna kolej trati a snad vozovka v jednom směru měla jít po armádních pozemcích. Mezi kolejemi měly být zachovány stávající stromy. Tedy pruh zeleně se stromy uprostřed dvojkolejné trati, kam se chodec bude bát vstoupit... Samozřejmě pak zrušení toho parkoviště u sídliště.

  Nevím jak je to aktuální. Místní to smetli ze stolu díky nové křižovatce s Evropskou.

  To co popisujete tomu opět neodpovídá. Jak když vycházíte ze zcela jiných informací.

  To "no a?" je reakce na to, jak stále diskusi shazujete, zda jde o "vážné" či "nevážné" informace. Přitom si myslím, že sám nevycházíte z dobře ověřených informací. Tedy ano, myslím si také, že diskuse má smysl a není třeba informace zatracovat předem. ;-)

0/0
13.6.2015 22:42

J11a73n 43F65u17l29í33n 3483786489151

Jen na vysvětlenou, jsem místní (už hodně roků) a mám o věcech, které zde zmiňujete velice podrobné informace. Nic shazovat jsem neměl a nemám v úmyslu, ale vaše informace, které tu píšete jsou spíše fámy než seriózní informace.

     Nikdy nebyla vytvořena jediná skica, plán či projekt, kdy by TT vedla po armádních pozemcích, jak vy tady píšete. Máte to poněkud zmotané dohromady. Pruh zeleně ano, stromy ano, trasa vedená tak, že zabírá místo současné plochy pro parkování ano, a t.d.

     Nikdo nic nesmetl jen kvůli křižovatce s Evropskou. Uvažovaná "křižovatka" je jen jeden z diskutovaných problémů. A jen na okraj nikoliv křižovatka (uvažované křížení TT z Evropské do Vlastiny), ale odbočka z Evropské pár desítek metrů za současnou benzinovou pumpou.

Z vašich všech příspěvků je zřejmé, že nejste v obraze a jen jste různě někde něco zahlédl, slyšel, přečetl. Nemám žádný důvod vás ale neustále opravovat a psát, že se mýlíte. Hlavně si myslím, že naše pře ostatní zrovna dvakrát nezajímá. ;-)

Píšete tu všelijaké nesmysly a proto diskusi s vámi končím.

Přeji vám dobrou noc. :-)

+1/0
13.6.2015 23:11

K22a71r29e29l 74D51r20d66a 6233945647829

Nastudujte si laskavě schvalovaný projekt, půlka Vlastiny je řešena s využitím armádních pozemků, bude zde také káceno nejvíc vzrostlých stromů.

  Praha 6 zaslala připomínky ve smyslu, že proti samotnému prodloužení nic nemá, ale zásadně nesouhlasí s novou křižovatkou s Evropskou - Navigátorů. (Tedy nejde jen o jeden z bodů diskuse.) Mělo by se hledat jiné řešení křižovatky Evropská - Vlastina (včetně úseku Vlastina před školou) nebo projekt zastavit.

  Jak jsem to tušil, diskusi od počátku rozvrtáváte, abyste ji nakonec ukončil. Kde zůstaly Vaše úvahy, kdo této diskusi škodí? ;-)

  Patrně se neshodujeme, a to ani na věcech, které jsou dány černé na bílém. Pokud si myslíte, že máte vysoce relevantní informace jako místní obyvatel, je to zarážející. Vaše, dle mého, "neznalosti" mě děsí, pokud asi nějak takto místní o projektu rozhodují. ;-)

http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA876

0/−1
15.6.2015 7:21

K76a57r87e73l 14D92r32d66a 6153275877349

V EIA je 6 variant tramvajových tratí na letiště. Ani jedna varianta neuvažuje trať po Evropské s následnou odbočkou k sídlišti Na Dědině. (A tedy vynechání trati ulicí Vlastinou.) Přitom smyčka se zastávkou Nádraží Ruzyně by v případě vlaku na letiště měla smysl. Nicméně, "nesmyslné" úvahy nediskutujeme, že ano. ;-)

0/−1
15.6.2015 7:32

J76a51n 33F45u96l42í42n 3443466339231

Prodloužení metra z Motola na letiště je naprostý nesmysl. Jedině, když se pak bude vybírat za okružní jízdy Prahou.

0/0
13.6.2015 11:01

J93i48ř18í 24P53r22a91ž85á58k 9530842681602

Podívala jste se na mapu?

0/0
13.6.2015 15:54

J23a95n 66K43o61b59ě80r45s29k95ý 1830776191773

Vážená Praho 6, jdi s tím už někam. Bydlím tady, ale proti rychlodráze nic nemám. Proč to pořád musíš blokovat ? Chtěla jsi metro ? Už ho máš. Tak dopřej prosím i ostatním pohodlné cestování. Současná jednokolejka je na rozpadnutí a bude se s tím muset dřív nebo později dělat. A ty to moc dobře víš ! Toto je jen odklad problému.

+12/−1
12.6.2015 22:00

K31a76r71e50l 87D38r48d73a 6303915117469

Vlak centrem Prahy 6 mi přijde jako totální konina. Nebyla by cesta Buštěhradskou dráhu tady zrušit? Nahradil bych jí novou luxusní rovnou tratí přes Lysolaje a Horoměřice rovně za nosem přes letiště do Kladna. Tedy podél Pražského okruhu, což by mohlo znamenat stavbu za jedny peníze. Dalo by se od Vltavy vystoupat na Podbabě?

  Stávající trať Prahou 6 bych přetvořil na cyklostezku. To by byla bomba Stromovka - Hradčanská - Veleslavín - Ruzyně. Veleslavín metro bych vypustil do ztracena a koukal bych jednoho dne metro dostat také na letiště. ;-)

0/−12
12.6.2015 19:29

K17a60r41e29l 72D62r55d66a 6123445817609

Samé mínusy? Jsou ty Lysolaje technicky schůdné? Protože stavět dálnici se vším potřebným a současně s tím hned vedle trať mi přijde jako elegantní řešení, kde by se dalo spojením akcí výrazně ušetřit. Navíc jsou tady pozemky blokované pro státní dopravní stavbu. Pokud se hledají 3 mld., tady třeba leží třeba 10 mld., které se zbytečně vyhodí za dvě souběžné dopravní stavby.

  Padla by pomalá klikatá trať přes Prahu 6 s řadou zastávek. Tedy něco jako parodie na trasu metra, kterou místní ani moc nepotřebují, která spojení na Kladno zdržuje tak, že polovina vlaků na všech zastávkách stejně zastavovat pro místní nebude.

  Buštěhradská vede hustou zástavbou. Bylo by účelnější ji přetvořit na ulici a cyklostezku. Pozemky uvolnit, postavit pár vilek a zajistit prostor na relaxaci. Železniční trať obtěžující celé okolí v husté městské zástavbě je pěkná pro fandy železnic, ale tím to tak končí.

0/−1
13.6.2015 7:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.