Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radnice Prahy 6 požaduje, aby trať z Dejvic na letiště vedla v tunelu

Rychlodráha na pražské letiště a dále do Kladna opět rozděluje vedení Prahy 6 a projektanty stavby. Vedení Prahy 6 totiž chce, aby na území městské části koleje vedly tunelem. Druhá strana ale s podobnou cestou nepočítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K36a81r59e25l 20D29r69d76a 6933735977809

Měli jsme možnost ve Všetatech vedle nádraží koupit RD od známého. Pěkný pozemek. Na zahradě jsem dělal fotky. Každých 5 minut tady frčel vlak, do toho hlášení pro cestující z nádraží a cinkot šraněk. Bylo mi z toho zle. Jak když máte trvale v sousedství lunapark. Prý si místní časem zvyknou a je to pak v pohodě. Rozhodně to ale nebylo o klidném bydlení. Barák pravidelně vykradený, takže alarm nutností. Opilci z vlaku metali na pozemek pravidelně prázdné flašky... Dokonce jsem jednu letící viděl za dne a osobně.

  Všetaty, to je také moderní tichá železniční trať, které se místní vůbec nemusí bát? ;-D

0/0
15.6.2015 11:21

K82a84r73e26l 44D45r21d48a 6183955227709

(Ti opilci, to se myslí cestující, co se vypotáceli z vlaku a metli flašku do dáli - někomu na místní zahradu.)

  A konzultace s dalším Kladeňákem. "Lístek na vlak stojí z Kladna 2x tolik, co na autobus. Na autobusu jsem z bytu za 5 minut. Na nádraží to mám 20 minut pěšky a místní autobus bych pro cestu na nádraží neuplatil. 

  Nejvíc lidí bude jezdit do Prahy ze sídliště Kročehlavy, a tady vyhrávají jednoznačně autobusy.

  Dokud nebude lístek stát stejně či méně jak lístek na autobus, nikdo z Kladna vlak vážně používat nebude. Konkurence autobusu je tady roky a dráha nemá absolutně ochotu jít s cenou jízdného dolu. Vlak na Kladno je pro někoho patrně jen dobrý byznys. Jiný význam nemá." Rv;-)

0/0
15.6.2015 12:36

R70a22d25e11k 48N13o84v68a64k 9204963289520

Srovnejte s tvrzením paní Kolinské o čtyři měsíce zpět.

Buď neví co mluví anebo ji někdo hrubě manipuluje

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/na-letiste-vlakem-za-20-minut/r~4bda6492b91b11e4aff10025900fea04/

0/0
13.6.2015 19:15

J84i27ř13í 48P36r49a68ž93á91k 9200182621632

Z většího koláče upadne více drobečků. A podzemní varianta by byla hooodně velký koláč.

+1/0
13.6.2015 15:44

K21a59r73e38l 29D65r20d47a 6983195797669

Jak tak koukám na mapy. Železnice na Ruzyni je. To nám budovatelé trati na Kladno tají. Přímo vedle letištní dráhy je trať na Slané a dokonce přípojka ze Středokluk. Dostat nádraží pod terminál je vlastně banalita. 1,5 km kolejí. Jen je tato trať pro spojení do centra Prahy nešikovná.

  Tak mi přijde, že železniční mafie vymyslela totální podraz na kasu EU. Mermomocí chce přes protesty obyvatel Prahy 6 obnovit železnici přes Dejvice, vybudovat kapacitní spojení na Kladno a když to půjde, tak se tedy napojí i letiště. Dá se to vyhazování peněz přitom hezky prodávat pod označením "železnice na letiště". Mohutně a tvrdě za to lobuje a nezkušená Krnáčová jí na to ještě skáče. 

  Tak trochu mají železniční budovatelé chování řidičů osobáků. Egoisticky prosazují svůj zájem na úkor ostatních. Hlavně se nacpat s železnicí do centra Prahy. On tuto trať opravu ocení významný počet obyvatel Prahy 6, aby se nedalo zvážit její úplné zrušení a nahrazení moderním řešením? Mám známé na Kladně. Opravdu Kladeňáci touží v mohutném počtu po železnici na Masaryčku? Dát jim metro na Dlouhé míli s terminálem a parkovištěm P+R, budou nejspíš spokojeni více.

  Není ta trať přes Vokovice jen živenou nostalgií, jak je to hezké, klikaté a mezi domy, úplné mašinkové kolejiště, a že takový odkaz pradědů nesmíme zrušit, asi jako plačky za tramvaje na Václaváku? ;-)

0/−6
13.6.2015 8:18

A83l64e42x87a97n41d96r 83K98o49s12t29k59a 8622598606884

To byl v první ředě podraz radních, kteří si nakoupili (tehdy) bezcenné pozemky v Motole, načež tam dovedli metro a záhadně zbohatli prodejem lukrativních parcel. Praha měla možnost se stát moderním městem s metrem až na letiště. Místo toho se postavil tento paskvil.

+2/0
13.6.2015 8:57

K88a38r56e48l 98D10r59d28a 6433155607209

Ale mě to přijde logické dát metro sídlištím Červený vrch, Petřiny, Řepy, Na Dědině. Navíc B mi přijde dost dlouhé a tím nešikovné, takže přestup na A na Zličíně mi přijde také velmi vhodný.

  A samotný Motol, je vcelku běžné, že MHD primárně poskytuje spojení k nemocnicím. Ani to není nelogické řešení.

  Pak je třeba řešit Středočechy a snižovat IAD v Praze, což je asi úplně to nejdůležitější. A teprve až pak má smysl řešit letiště a prestiž Prahy.

+1/−1
13.6.2015 10:15

J23a27n 61F84u38l59í32n 3203306669371

Jak jste proboha přišel na metro na Řepy a na Dědinu? O tom se nikdy doopravdy a vážně neuvažovalo!

0/0
13.6.2015 10:59

K60a34r35e10l 15D56r87d48a 6303905387449

To je možné, pokud "vážně" je nějaká skupina Magistrátu. Jako vize se to běžně uvádí. Navíc by bylo logické, pokud se prosadí železnice na letiště, protáhnout trasu A nejprve z Motola na Řepy a Zličín.

  (První mapa, co jsem otevřel má prodloužení A na Řepy v roce 2015.) ;-D

0/−1
13.6.2015 11:33

J85a19n 85F33u46l97í82n 3473306829651

No jako "vize" snad možná kdysi ano. Prodloužení na Řepy asi mapa, kterou jste jako první otevřel má, ale první mapa prodloužení metra to určitě nebude. :-)

0/0
13.6.2015 11:38

J46i64ř72í 69P37r52a38ž93á61k 9370142311482

Do Motola se vozí většinu dne jen vzduch. Naprosto nelogické, zbtečné. Pomohlo to jen taxikářům, protože Bém zakázal ve Veleslavíně přípravu na větvení na Dědinu a letiště. Proč napojíte Řepy, když jsou na kapacitní tramvaji? Z Řep by do centra jezdili přes Veleslavín? To je tramvaj rychlejší.Kdyby byly peníze, tak ano.

+1/0
13.6.2015 15:53

K92a53r71e79l 22D23r31d75a 6373185747609

Tramvaj jede 20 minut k Andělu, 35 minut za "dobrého větru" na Václavák. Přitom generuje povrchový výlet cestujících, kteří při cestě na Žižkov na povrchu překáží ostatním 50 minut.

  Trasa A by dala Václavák z Řep za 20 minut. Žižkov za 25 minut. Řepy by se tak významně přiblížily centru. Stoupla by cena bytů, zvedla by se dostupnost zaměstnání atd. 

  Smysl by mělo propojení trasy A se Zličínem z hlediska Středočechů a návazných spojů a z hlediska místních pří jízdách za nákupy a zábavou. Takže by to majitel obchodního centra určitě uvítal. (Pak by dával větší smysl i ten Motol.) K tomu by se otevřelo elegantní cestování za prací ze Stodůlek do Dejvic.

  Zdá se mi to velmi užitečné. Hlavně ta změna pohledu, že všichni musí jezdit ze sídlišť přes centrum.

0/0
13.6.2015 17:43

J91i60ř48í 72P98r82a70ž23á68k 9610402761142

Metro z Motola by mělo být propojeno s trasou B přes Řepy, stejně tak i C z Jižního města s A přes Hostivař. Přestupní stanice v centru jsou už maximálně vytížené. Jen na to nejsou peníze.... Nebo okružní trasa?

+1/0
13.6.2015 18:29

J62i33ř23í 47P25r42a61ž66á85k 9680252541552

nevíte o čem píšete. Kude byste vedl trasu? Existuje jednokolejka přes Dejvice tu je třeba zdvojkolejnit, elektrifikovat, doplnit stanice. Přes letiště se také jen tak nejpříměji nenapojíte.

+2/0
13.6.2015 15:49

K70a13r79e18l 87D79r39d20a 6893245447689

Mám to níže. (Jestli je to na mě.) Buštěhradskou bych zařízl v Ruzyni u průmyslové zóny a do centra zrušil.

  Má se stavět Pražský okruh od letiště přes Suchdol. Přidal bych souběžně k němu novu přímou trať. Oříšek by byl nějaký ten tunel v Lysolajích s klesáním na Podbabu. Trať bych napojil na stávající směrem na Masaryčku.

  Pro Kladno a letiště by to byla opravdu rychlodráha. Nádraží na letišti by se dalo koncipovat lépe pro rychlíky.

  Z té Buštěhradské se snažíme stvořit metro, přitom ta trať od bydlení v okolí odrazuje a v podstatě nikdo takové řešení nepotřebuje. Kolem trati převládají zanedbaná území. Prahu 6 by zrušení železnice přes Dejvice mohlo pozvednout. (Nové bydlení, rekreace, cyklostezka.)

0/0
13.6.2015 18:02

J18i25ř48í 22P35r53a60ž97á61k 9880912421982

Ve většině metropolí je nějaká S-Bahn. Železnice musí umožnit přestup na metro, tedy minimálně do Veleslavína. Odbočka na letiště je 4 km. EIA už je schválená pro soukromého investora. Buštěhradka by zrychlila podstatně dopravu do centra, ubylo by několik tisíc busů denně, obsloužila by Dědinu, Liboc, .....

0/0
13.6.2015 18:34

K35a74r79e56l 53D37r22d52a 6653805317889

Pokud začnou vlaky v Praze fungovat. Zatím je to jen taková vize budoucnosti. A když vidím prostředí Masaryčky a Hlaváče, místa kde chcípl pes a kam se roky nedala koruna, rád se takové službě zcela vyhnu. Trochu mi to přijde jako sázka na outsidera, preferovat Buštěhradku.

0/−1
13.6.2015 22:46

J33i28ř43í 77P48r87a54ž39á10k 9920482401412

Buštěhradka je dnes jednokolejná. jelikož má rozdílné vzdálenosti mezi stanicemi, tak nelze provozovat vlaky v pravidelném taktu, např. 10 minut. Čekáním na vykřižování v každé stanici se ztrácí čas i atraktivita pro cestující. Bez rekonstrukce se s tím nepohne. Ale je jisté, že to bude jedna z  nejvytíženějších tratí. Navíc umožní rozvoj podél trati do Kladna-stoupnou ceny pozemků, ubyde IAD v Praze, na každé zastávce P+R,...

+1/0
14.6.2015 12:45

K17a26r92e65l 65D38r14d54a 6433185327849

Jen to v Česku ještě nikdo nikdy neviděl. Mám několik lidí z Kladna, vlak je nezajímá, jezdí autobusy. Pražané vlaky také významně neužívají.

  Varianta zrušit Buštěhradskou na Praze 6 je podle mě také platná. Chtěl bych slyšet pro a proti. Pokud ji nahradím novou tratí, případný přínos pro Kladno zůstane nedotčen. Na letiště a do Kladna se bude navíc jezdit rychleji bez zastávek po Praze 6. (Pak by mělo smysl i metro na letišti jako přestup pro Kladeňáky na dopravu Prahy 6.)

  Kdekoliv se v Česku kouknu na vlaky, nemám pocit, že bydlení kolem trati vzkvétá. Zpravidla je to o problémech s ostatní dopravou (šraňky, kolony, podjezdy, bariéra pro okolí), zanedbaném území kolem trati a hluku. Nádraží generují kriminalitu. Chtělo by to nejprve dokázat, že vlaky mají v Praze skutečně smysl.

0/0
15.6.2015 6:27

J81i76ř71í 78P86r85a36ž25á93k 9900742211192

Buštěhradku Kladeňáci nepoužívají právě proto, že je jednokolejná, nemá pravidelné intervaly, nemá dost stanic v Kladně, není u každé stanice P+R.  Navíc dnes je železnice dražší než bus. Rychlost mimo Prahu má být až 120 , v Praze až 80, moderní bezemisní tiché vlaky, pravidelné intervaly.

Metro na letiště už z A nelze prodloužit, protože Bém zakázal osobně stavebně připravit odbočku na Dědinu a letiště. Železnice na letiště by byla lepší než metro. Rychlejší, z letiště nikdo nechce zbytečně stavět na každé stanici metra, ale chce dojet do centra. 

Na nové trati snad nebudou úrovňové přejezdy. Zo by byl nesmysl. V docházkové nebo dojezdové vzdálenosti k železnici se bude rozvíjet výstavba domků. Hluku od moderní trati bych se nebál. Smysl vlaků v Praze můžete odhadnout porovnáním s Berlínem, Římem, nebo Londýnem. Např. v Římě na letiště autem je to otázka i 1,5 hod, dle zácpy na silnicích, která je vždy, vlakem jste tam pohodlně za 30 min.

0/0
15.6.2015 8:03

K16a59r90e48l 59D93r42d71a 6403605707569

To byla řeč o odbočce na Veleslavíně, ale roky se maluje trasa A na letiště od Motola, ta odbočka Řepy - letiště měla být za Motolem. (Bém prostě ušetřil v této etapě, podle mě.)

  Úrovňové přejezdy? Liboc je rozvrtaná tratí jak myší kolonie. Určitě tam mezi domky nějaký úrovňový přejezd bude (vidím přechod pro chodce a úrovňový přejezd, co Veleslavínská?). Takže tyto přejezdy zrušíme a místní odkážeme na stoleté podjezdy v okolí? A pak se tam bude lépe bydlet... ;-)

0/0
15.6.2015 11:10

J80i11ř42í 60P11r76a19ž67á52k 9720772541492

Bém pojistil taxikářům lukrativní rita z letiště o další roky. Přes Motol by na letiště skutečně nikdo nejezdil. Podívejte se na mapu. I provozní náklady by byly ohromné.

Stanice Dejvice a Veleslavín budou podzemní v každém případě, takže mimoúrovňové křížení.

0/0
15.6.2015 16:04

J95i16ř85í 16P73r89ů53š59a 7105452915349

Zjevně je nejvyšší čas z Lužné vytáhnou Sergeje a začít v noci zásobovat letiště palivem. To byl najednou tlak aby se rychle stavělo a elektrifikovalo aby poklesl hluk.

+5/0
13.6.2015 7:50

Z21d29e57n27ě59k 97Z55a24b60a40v73a 1442104486164

Cítím zde rukopis Tondy Blaníka...

+1/0
13.6.2015 4:04

A28l69e15n54a 75F75i33r73s64t82o33v18a 2767864440197

Každé město na světě, které má Metro, má také připojení metrem na letiště. Tak se Praho snaž a prodluž Metro z Motola na letiště!

+2/−6
13.6.2015 0:43

Z18d49e80n28ě91k 17Z54a27b63a92v18a 1912604156474

Milá Alenko z říše divů - není to pravda. Napadá mne Moskva a Mnichov... Problém metra je, že má max. 80kmh a soupravy nemohou jezdit na povrchu (dlouhé úseky)

+1/0
13.6.2015 4:02

K10a55r29e47l 14D33r69d67a 6603565467349

Moskva a Mnichov mají letiště desítky kilometrů od centra. Ruzyně je na tom zcela jinak.

0/0
13.6.2015 7:35

K18a81r20e20l 15D52r90e92x26l18e40r 8606109161210

a to něčemu vadí? Za jak dlouho jste nyní na přestupu třeba na Můstku.....metrem do centra by to bylo zcela jistě 20-30 min....ve Francii  z CDG letiště asi 50 minut.....takže mě by metro plně vyhovovalo

0/0
17.6.2015 19:02

Z45d83e25n28ě36k 63Z36a13b69a72v63a 1742514566914

Moskva a Mnichov ne - a je to dobře

0/0
13.6.2015 4:06

Z43d92e82n35ě44k 16Z58a50b27a98v44a 1962164496544

ono se to tu nejprve nezobrazilo - asi kontrola cenzorem před zveřejněním - tak sorry za 2. příspěvek  ;-)

0/0
13.6.2015 4:21

A23l35e67x48a53n48d33r 91K19o31s48t19k55a 8452638946974

To už nepůjde, bylo by to příšerně daleko.

0/0
13.6.2015 6:56

J25i92ř57í 70P28r84ů80š30a 7305242805889

Paříž, Vídeň taky? Metro až na letiště je nesmysl letiště negeneruje takové množství lidí se tam relativně drahé metro vyplatilo. Navíc když by tam jela souprava jednou za půl hodiny.

+2/0
13.6.2015 7:45

K44a15r24e30l 12D33r10d33a 6713445267889

Vedle Ruzyně je sídliště, další zastávka měla nabírat do metra lidi z Kladna. Napojit pražské letiště znamená postavit diskutabilní 1 nebo 2 stanice metra navíc. Což  jsme už zvládli (Depo Hostivař, Letňany...) Nebylo by to poprvé. Přitom by z toho byla významná mezinárodní prestiž.

  Navíc to metro na Ruzyň přes Motol bylo naplánované a schválené.

+1/0
13.6.2015 8:29

J70a94n 55F29u49l21í71n 3103336619651

Omyl. Schválené to nikdy nebylo. Pouze se hovořilo o výstavbě jako 2. etapě. To mělo za cíl jen zavřít lidem huby, vážně to nikdy myšleno nebylo. Tato varianta padl přesně v okamžiku, kdy se metro z původní plánované trasy stočila na Petřiny a Motol. Poděkovat lze jistému starostovi Chalupovi a pak nějaké Kousalíkové.

+1/0
13.6.2015 11:04

K63a48r63e72l 28D13r77d37a 6413135137409

Není to slovíčkaření? Schválené, slíbené... Roky se uvádí trasa metra na letiště přes Motol. A najednou to nejde.

  Já bych řekl že Dědina a letiště padly až s nástupem Krnáčové, kdy se tvrdě řeklo "žádné metro, bude to jako jediná železnice". A lámat se to začalo, když se prosadila trasa D.

  Možná hrají roli peníze. Metro staví Praha, železnici prý republika. A přitom za to posbírají volební hlasy pražští politici. Takže železnice je pro pražské politiky geniálním řešením.

  (On se vedle toho ještě šmudlá DPP s tramvají na letiště. A pokud jde o investice a náklady, byla by tramvaj za hubičku.)

0/0
13.6.2015 11:43

J24a60n 70F97u34l60í89n 3883366319621

S obsahem vašeho příspěvku nesouhlasím (doufám, že mi na toto právo neupřete :-)).

Slovíčkaření to rozhodně není. Píšu ve svém předchozím příspěvku důvod, proč se trasa na letiště přes Motol uvádí. Vážně to však opravdu nikdy nebylo.

Krnáčová své názory taky mění (viz její vyjádření, že tunel pro rychlodráhu by byl drahý a její otočka o 180 stupňů po přibližně 14 dnech).

A tramvaj? Ta má končit pouze na "starémů letišti, takže toho moc nevyřeší. Navíc je proti její výstavbě velká loby z Liboce a zatím vyhrává.

0/0
13.6.2015 11:50

K25a97r44e68l 58D29r89d29a 6333795657609

Tramvaj má nejdelší navrhovanou variantu až před Terminály 1 a 2.

  To metro jen "jako finta" se mi nezdá, protože média roky psala o metru na letiště přes Motol a Dědinu.  

  Tady naopak opakují ty peníze. Praha na metro nemá. Železniční stavitelé patrně na rychlodráhu sehnali peníze z EU, jinak by to platila republika. Tak je to najednou nejlepší řešení a Praze se hodí vykládat, že nejde o spojení Prahy s letištěm, ale Česka s letištěm. ;-D

http://domaci.ihned.cz/c1-49460120-z-ruzynskeho-letiste-se-do-prahy-pojede-tramvaji-metro-asi-nebude

0/0
13.6.2015 12:09

J56a82n 30F31u94l39í40n 3223576559431

Váš doporučovaný článek je víc jak 4 roky starý. Je to podobné jako s tím prodloužením z Motola na letiště ve 2.etapě. Jistě víte, že i u tramvaje se uvažuje o konečné v poli poblíž OC6 a jednou, snad, možná i prodloužení až na letiště. ;-D

A ta finta s prodloužením metra z Motola byla právě proto, aby se získaly předvolební body za to, že se povedlo vůbec metro s Dejvic prodloužit. Kdyby se tenkrát na rovinu řeklo, že z Motola už dál v tomto století to nepovede, tak by se neschválilo ani to prodloužení do Motola.

+1/0
13.6.2015 12:21

J83a31n 24F60u80l21í96n 3393136489501

Nikde v diskusi jsem taky nečetl nic o tom, že se docela vážně  uvažuje o novém sídlišti pro 15 tisíc obyvatel místo ruzyňských kasáren. A to bude taky potřeba nějak na dopravu napojit. Ta tramvaj by se tak i docela hodila.

0/0
13.6.2015 12:25

K28a14r68e82l 87D18r18d33a 6473795677769

To Vaše "vážně", vždyť je to vždy otevřené až do okamžiku než vyrazí bagry. Praha zájem o metro přesměrovala na D. Tím je A o daleké budoucnosti. No a? Má cenu diskutovat konspirační teorie?

  Sledoval jsem čerstvé diskuse kolem tramvaje Na Dědině. Najdete i novější podklady. Opět tam byla vize, že by tramvaj mohla jít až před Terminály. Třeba, pokud bude zájem...

  Jen jsem teď našel, že za konečnou tramvaje Na Dědině má vzniknout směrem k Evropské další obchodní centrum. Což překopává představu tramvaje vedené snadno k OC6. Asi majitel pozemku nelenil a nenechal si vnutit tramvaj,

  A nové sídliště Na Dědině. Opět jen vize. Pokud se pozemky uvolní, pokud bude zájem developerů... Slušela by tady stanice metra protože trať Vlastinou je hrůznost. A stejně hodlá DPP užít pro trať armádní pozemky. Co aby našel celé řešení zde? ;-)

  (Případně, byla by špatná trať Evropskou, třeba před OC6, která by končila Na Dědině či u nádraží Ruzyně a sídliště obkroužila?)

0/0
13.6.2015 18:30

J50a75n 38F30u59l75í78n 3753296419761

Nějak jsem nepochopil, co jste svým příspěvkem chtěl říci. Nikdo tady žádné konspirační teorie nediskutuje. Máte ale pravdu, že pokud se nekopne krumpáčem, tak je všechno možné. Co platí dnes může být zítra jinak. Přesto si myslím, že má ale smysl o těchto věcech diskutovat, právě ve stádiu jejich zrodu třeba i na takovéto diskusi. Váš použitý výraz "No a?" je pro věc škodlivý.

   Další obchodní centrum poblíž OC6 u plánované konečné tramvaje je známé od samého začátku, není to žádná nová věc. Ví se z plánů kde by mělo být i jeho náplň. Žádnou představu to nepřekopává, žádný majitel v tom nehraje roli, v tom se mýlíte.

   Nové sídliště v ruzyňských kasárnách je sice zatím jen vize, ale tato vize je už rozhodně dál než například byl předchozí navrhovaný studentský  kampus. DPP pro stavbu tramvajové trati o využití armádních pozemků zatím neuvažuje, i když je mu to celkem logicky doporučováno. TT má být postavena co nejdříve (záměrně kvůli vám ale neuvádím uvažovaný termín, abyste mne nechytal za slovíčka), zatímco výkup či spíše převod armádních pozemků je řešení na dlouhé lokte. Ale jak píši výše, co platí dnes může být zítra jinak.

   Vedení TT ulicí Vlastinou vůbec není taková hrůznost, jak píšete. První takové úvahy jsou dokonce z roku 1954. Hrůznost je jen momentální konkrétní zpracování plánu a projektu výstavby, který prozatím naštěstí EIA smetla či možná jen oddálila do přepracování.

   Vedení TT po Evropské bylo rovněž konzultováno a promýšleno, ale z různých důvodů se ukázal tento nápad jako nesmyslný, či řekněme nevyhovující. Detaily jsou ale nad rámec této diskuse, proto je nezmiňuji.

0/0
13.6.2015 18:55

K29a17r76e17l 92D88r30d40a 6253425517249

Viděl jsem Vlastinu, kde jedna kolej trati a snad vozovka v jednom směru měla jít po armádních pozemcích. Mezi kolejemi měly být zachovány stávající stromy. Tedy pruh zeleně se stromy uprostřed dvojkolejné trati, kam se chodec bude bát vstoupit... Samozřejmě pak zrušení toho parkoviště u sídliště.

  Nevím jak je to aktuální. Místní to smetli ze stolu díky nové křižovatce s Evropskou.

  To co popisujete tomu opět neodpovídá. Jak když vycházíte ze zcela jiných informací.

  To "no a?" je reakce na to, jak stále diskusi shazujete, zda jde o "vážné" či "nevážné" informace. Přitom si myslím, že sám nevycházíte z dobře ověřených informací. Tedy ano, myslím si také, že diskuse má smysl a není třeba informace zatracovat předem. ;-)

0/0
13.6.2015 22:42

J46a43n 86F31u17l73í76n 3873656429541

Jen na vysvětlenou, jsem místní (už hodně roků) a mám o věcech, které zde zmiňujete velice podrobné informace. Nic shazovat jsem neměl a nemám v úmyslu, ale vaše informace, které tu píšete jsou spíše fámy než seriózní informace.

     Nikdy nebyla vytvořena jediná skica, plán či projekt, kdy by TT vedla po armádních pozemcích, jak vy tady píšete. Máte to poněkud zmotané dohromady. Pruh zeleně ano, stromy ano, trasa vedená tak, že zabírá místo současné plochy pro parkování ano, a t.d.

     Nikdo nic nesmetl jen kvůli křižovatce s Evropskou. Uvažovaná "křižovatka" je jen jeden z diskutovaných problémů. A jen na okraj nikoliv křižovatka (uvažované křížení TT z Evropské do Vlastiny), ale odbočka z Evropské pár desítek metrů za současnou benzinovou pumpou.

Z vašich všech příspěvků je zřejmé, že nejste v obraze a jen jste různě někde něco zahlédl, slyšel, přečetl. Nemám žádný důvod vás ale neustále opravovat a psát, že se mýlíte. Hlavně si myslím, že naše pře ostatní zrovna dvakrát nezajímá. ;-)

Píšete tu všelijaké nesmysly a proto diskusi s vámi končím.

Přeji vám dobrou noc. :-)

+1/0
13.6.2015 23:11

K85a40r31e44l 27D63r83d17a 6723975967919

Nastudujte si laskavě schvalovaný projekt, půlka Vlastiny je řešena s využitím armádních pozemků, bude zde také káceno nejvíc vzrostlých stromů.

  Praha 6 zaslala připomínky ve smyslu, že proti samotnému prodloužení nic nemá, ale zásadně nesouhlasí s novou křižovatkou s Evropskou - Navigátorů. (Tedy nejde jen o jeden z bodů diskuse.) Mělo by se hledat jiné řešení křižovatky Evropská - Vlastina (včetně úseku Vlastina před školou) nebo projekt zastavit.

  Jak jsem to tušil, diskusi od počátku rozvrtáváte, abyste ji nakonec ukončil. Kde zůstaly Vaše úvahy, kdo této diskusi škodí? ;-)

  Patrně se neshodujeme, a to ani na věcech, které jsou dány černé na bílém. Pokud si myslíte, že máte vysoce relevantní informace jako místní obyvatel, je to zarážející. Vaše, dle mého, "neznalosti" mě děsí, pokud asi nějak takto místní o projektu rozhodují. ;-)

http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA876

0/−1
15.6.2015 7:21

K75a93r28e87l 91D32r47d25a 6623145417519

V EIA je 6 variant tramvajových tratí na letiště. Ani jedna varianta neuvažuje trať po Evropské s následnou odbočkou k sídlišti Na Dědině. (A tedy vynechání trati ulicí Vlastinou.) Přitom smyčka se zastávkou Nádraží Ruzyně by v případě vlaku na letiště měla smysl. Nicméně, "nesmyslné" úvahy nediskutujeme, že ano. ;-)

0/−1
15.6.2015 7:32

J98a52n 12F11u86l62í98n 3313436769541

Prodloužení metra z Motola na letiště je naprostý nesmysl. Jedině, když se pak bude vybírat za okružní jízdy Prahou.

0/0
13.6.2015 11:01

J71i74ř35í 45P33r51a43ž54á31k 9700482671422

Podívala jste se na mapu?

0/0
13.6.2015 15:54

J24a50n 39K72o12b38ě22r43s40k78ý 1420266761303

Vážená Praho 6, jdi s tím už někam. Bydlím tady, ale proti rychlodráze nic nemám. Proč to pořád musíš blokovat ? Chtěla jsi metro ? Už ho máš. Tak dopřej prosím i ostatním pohodlné cestování. Současná jednokolejka je na rozpadnutí a bude se s tím muset dřív nebo později dělat. A ty to moc dobře víš ! Toto je jen odklad problému.

+12/−1
12.6.2015 22:00

K18a51r63e30l 46D13r29d92a 6513685807139

Vlak centrem Prahy 6 mi přijde jako totální konina. Nebyla by cesta Buštěhradskou dráhu tady zrušit? Nahradil bych jí novou luxusní rovnou tratí přes Lysolaje a Horoměřice rovně za nosem přes letiště do Kladna. Tedy podél Pražského okruhu, což by mohlo znamenat stavbu za jedny peníze. Dalo by se od Vltavy vystoupat na Podbabě?

  Stávající trať Prahou 6 bych přetvořil na cyklostezku. To by byla bomba Stromovka - Hradčanská - Veleslavín - Ruzyně. Veleslavín metro bych vypustil do ztracena a koukal bych jednoho dne metro dostat také na letiště. ;-)

0/−12
12.6.2015 19:29

K92a82r65e37l 60D70r23d60a 6703185107459

Samé mínusy? Jsou ty Lysolaje technicky schůdné? Protože stavět dálnici se vším potřebným a současně s tím hned vedle trať mi přijde jako elegantní řešení, kde by se dalo spojením akcí výrazně ušetřit. Navíc jsou tady pozemky blokované pro státní dopravní stavbu. Pokud se hledají 3 mld., tady třeba leží třeba 10 mld., které se zbytečně vyhodí za dvě souběžné dopravní stavby.

  Padla by pomalá klikatá trať přes Prahu 6 s řadou zastávek. Tedy něco jako parodie na trasu metra, kterou místní ani moc nepotřebují, která spojení na Kladno zdržuje tak, že polovina vlaků na všech zastávkách stejně zastavovat pro místní nebude.

  Buštěhradská vede hustou zástavbou. Bylo by účelnější ji přetvořit na ulici a cyklostezku. Pozemky uvolnit, postavit pár vilek a zajistit prostor na relaxaci. Železniční trať obtěžující celé okolí v husté městské zástavbě je pěkná pro fandy železnic, ale tím to tak končí.

0/−1
13.6.2015 7:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.