Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radnice Prahy 6 požaduje, aby trať z Dejvic na letiště vedla v tunelu

Rychlodráha na pražské letiště a dále do Kladna opět rozděluje vedení Prahy 6 a projektanty stavby. Vedení Prahy 6 totiž chce, aby na území městské části koleje vedly tunelem. Druhá strana ale s podobnou cestou nepočítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K30a19r32e91l 28D57r41d28a 6953335107719

Měli jsme možnost ve Všetatech vedle nádraží koupit RD od známého. Pěkný pozemek. Na zahradě jsem dělal fotky. Každých 5 minut tady frčel vlak, do toho hlášení pro cestující z nádraží a cinkot šraněk. Bylo mi z toho zle. Jak když máte trvale v sousedství lunapark. Prý si místní časem zvyknou a je to pak v pohodě. Rozhodně to ale nebylo o klidném bydlení. Barák pravidelně vykradený, takže alarm nutností. Opilci z vlaku metali na pozemek pravidelně prázdné flašky... Dokonce jsem jednu letící viděl za dne a osobně.

  Všetaty, to je také moderní tichá železniční trať, které se místní vůbec nemusí bát? ;-D

0/0
15.6.2015 11:21

K83a86r49e63l 52D86r36d79a 6123265657939

(Ti opilci, to se myslí cestující, co se vypotáceli z vlaku a metli flašku do dáli - někomu na místní zahradu.)

  A konzultace s dalším Kladeňákem. "Lístek na vlak stojí z Kladna 2x tolik, co na autobus. Na autobusu jsem z bytu za 5 minut. Na nádraží to mám 20 minut pěšky a místní autobus bych pro cestu na nádraží neuplatil. 

  Nejvíc lidí bude jezdit do Prahy ze sídliště Kročehlavy, a tady vyhrávají jednoznačně autobusy.

  Dokud nebude lístek stát stejně či méně jak lístek na autobus, nikdo z Kladna vlak vážně používat nebude. Konkurence autobusu je tady roky a dráha nemá absolutně ochotu jít s cenou jízdného dolu. Vlak na Kladno je pro někoho patrně jen dobrý byznys. Jiný význam nemá." Rv;-)

0/0
15.6.2015 12:36

R40a10d15e38k 28N51o63v53a70k 9184833549530

Srovnejte s tvrzením paní Kolinské o čtyři měsíce zpět.

Buď neví co mluví anebo ji někdo hrubě manipuluje

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/na-letiste-vlakem-za-20-minut/r~4bda6492b91b11e4aff10025900fea04/

0/0
13.6.2015 19:15

J79i80ř53í 72P54r41a86ž43á16k 9220572791492

Z většího koláče upadne více drobečků. A podzemní varianta by byla hooodně velký koláč.

+1/0
13.6.2015 15:44

K68a10r37e90l 24D13r53d37a 6603275527129

Jak tak koukám na mapy. Železnice na Ruzyni je. To nám budovatelé trati na Kladno tají. Přímo vedle letištní dráhy je trať na Slané a dokonce přípojka ze Středokluk. Dostat nádraží pod terminál je vlastně banalita. 1,5 km kolejí. Jen je tato trať pro spojení do centra Prahy nešikovná.

  Tak mi přijde, že železniční mafie vymyslela totální podraz na kasu EU. Mermomocí chce přes protesty obyvatel Prahy 6 obnovit železnici přes Dejvice, vybudovat kapacitní spojení na Kladno a když to půjde, tak se tedy napojí i letiště. Dá se to vyhazování peněz přitom hezky prodávat pod označením "železnice na letiště". Mohutně a tvrdě za to lobuje a nezkušená Krnáčová jí na to ještě skáče. 

  Tak trochu mají železniční budovatelé chování řidičů osobáků. Egoisticky prosazují svůj zájem na úkor ostatních. Hlavně se nacpat s železnicí do centra Prahy. On tuto trať opravu ocení významný počet obyvatel Prahy 6, aby se nedalo zvážit její úplné zrušení a nahrazení moderním řešením? Mám známé na Kladně. Opravdu Kladeňáci touží v mohutném počtu po železnici na Masaryčku? Dát jim metro na Dlouhé míli s terminálem a parkovištěm P+R, budou nejspíš spokojeni více.

  Není ta trať přes Vokovice jen živenou nostalgií, jak je to hezké, klikaté a mezi domy, úplné mašinkové kolejiště, a že takový odkaz pradědů nesmíme zrušit, asi jako plačky za tramvaje na Václaváku? ;-)

0/−6
13.6.2015 8:18

A98l53e69x55a11n75d12r 93K20o72s16t82k17a 8572848776604

To byl v první ředě podraz radních, kteří si nakoupili (tehdy) bezcenné pozemky v Motole, načež tam dovedli metro a záhadně zbohatli prodejem lukrativních parcel. Praha měla možnost se stát moderním městem s metrem až na letiště. Místo toho se postavil tento paskvil.

+2/0
13.6.2015 8:57

K34a87r56e58l 78D82r63d26a 6783925807119

Ale mě to přijde logické dát metro sídlištím Červený vrch, Petřiny, Řepy, Na Dědině. Navíc B mi přijde dost dlouhé a tím nešikovné, takže přestup na A na Zličíně mi přijde také velmi vhodný.

  A samotný Motol, je vcelku běžné, že MHD primárně poskytuje spojení k nemocnicím. Ani to není nelogické řešení.

  Pak je třeba řešit Středočechy a snižovat IAD v Praze, což je asi úplně to nejdůležitější. A teprve až pak má smysl řešit letiště a prestiž Prahy.

+1/−1
13.6.2015 10:15

J26a28n 62F11u69l54í87n 3263866159461

Jak jste proboha přišel na metro na Řepy a na Dědinu? O tom se nikdy doopravdy a vážně neuvažovalo!

0/0
13.6.2015 10:59

K54a85r39e94l 92D53r83d66a 6273745757369

To je možné, pokud "vážně" je nějaká skupina Magistrátu. Jako vize se to běžně uvádí. Navíc by bylo logické, pokud se prosadí železnice na letiště, protáhnout trasu A nejprve z Motola na Řepy a Zličín.

  (První mapa, co jsem otevřel má prodloužení A na Řepy v roce 2015.) ;-D

0/−1
13.6.2015 11:33

J39a94n 53F30u69l16í38n 3313816319911

No jako "vize" snad možná kdysi ano. Prodloužení na Řepy asi mapa, kterou jste jako první otevřel má, ale první mapa prodloužení metra to určitě nebude. :-)

0/0
13.6.2015 11:38

J92i53ř52í 81P46r12a96ž61á73k 9290502121712

Do Motola se vozí většinu dne jen vzduch. Naprosto nelogické, zbtečné. Pomohlo to jen taxikářům, protože Bém zakázal ve Veleslavíně přípravu na větvení na Dědinu a letiště. Proč napojíte Řepy, když jsou na kapacitní tramvaji? Z Řep by do centra jezdili přes Veleslavín? To je tramvaj rychlejší.Kdyby byly peníze, tak ano.

+1/0
13.6.2015 15:53

K49a86r69e71l 94D35r62d36a 6503915337159

Tramvaj jede 20 minut k Andělu, 35 minut za "dobrého větru" na Václavák. Přitom generuje povrchový výlet cestujících, kteří při cestě na Žižkov na povrchu překáží ostatním 50 minut.

  Trasa A by dala Václavák z Řep za 20 minut. Žižkov za 25 minut. Řepy by se tak významně přiblížily centru. Stoupla by cena bytů, zvedla by se dostupnost zaměstnání atd. 

  Smysl by mělo propojení trasy A se Zličínem z hlediska Středočechů a návazných spojů a z hlediska místních pří jízdách za nákupy a zábavou. Takže by to majitel obchodního centra určitě uvítal. (Pak by dával větší smysl i ten Motol.) K tomu by se otevřelo elegantní cestování za prací ze Stodůlek do Dejvic.

  Zdá se mi to velmi užitečné. Hlavně ta změna pohledu, že všichni musí jezdit ze sídlišť přes centrum.

0/0
13.6.2015 17:43

J26i33ř27í 20P58r82a64ž33á93k 9450502501712

Metro z Motola by mělo být propojeno s trasou B přes Řepy, stejně tak i C z Jižního města s A přes Hostivař. Přestupní stanice v centru jsou už maximálně vytížené. Jen na to nejsou peníze.... Nebo okružní trasa?

+1/0
13.6.2015 18:29

J46i64ř30í 22P12r16a87ž92á80k 9800812461652

nevíte o čem píšete. Kude byste vedl trasu? Existuje jednokolejka přes Dejvice tu je třeba zdvojkolejnit, elektrifikovat, doplnit stanice. Přes letiště se také jen tak nejpříměji nenapojíte.

+2/0
13.6.2015 15:49

K36a55r67e64l 52D61r28d75a 6303775797509

Mám to níže. (Jestli je to na mě.) Buštěhradskou bych zařízl v Ruzyni u průmyslové zóny a do centra zrušil.

  Má se stavět Pražský okruh od letiště přes Suchdol. Přidal bych souběžně k němu novu přímou trať. Oříšek by byl nějaký ten tunel v Lysolajích s klesáním na Podbabu. Trať bych napojil na stávající směrem na Masaryčku.

  Pro Kladno a letiště by to byla opravdu rychlodráha. Nádraží na letišti by se dalo koncipovat lépe pro rychlíky.

  Z té Buštěhradské se snažíme stvořit metro, přitom ta trať od bydlení v okolí odrazuje a v podstatě nikdo takové řešení nepotřebuje. Kolem trati převládají zanedbaná území. Prahu 6 by zrušení železnice přes Dejvice mohlo pozvednout. (Nové bydlení, rekreace, cyklostezka.)

0/0
13.6.2015 18:02

J24i45ř84í 77P77r14a46ž28á10k 9570702421232

Ve většině metropolí je nějaká S-Bahn. Železnice musí umožnit přestup na metro, tedy minimálně do Veleslavína. Odbočka na letiště je 4 km. EIA už je schválená pro soukromého investora. Buštěhradka by zrychlila podstatně dopravu do centra, ubylo by několik tisíc busů denně, obsloužila by Dědinu, Liboc, .....

0/0
13.6.2015 18:34

K47a84r45e22l 45D52r44d73a 6913565197649

Pokud začnou vlaky v Praze fungovat. Zatím je to jen taková vize budoucnosti. A když vidím prostředí Masaryčky a Hlaváče, místa kde chcípl pes a kam se roky nedala koruna, rád se takové službě zcela vyhnu. Trochu mi to přijde jako sázka na outsidera, preferovat Buštěhradku.

0/−1
13.6.2015 22:46

J38i91ř88í 32P95r26a85ž49á71k 9860702121242

Buštěhradka je dnes jednokolejná. jelikož má rozdílné vzdálenosti mezi stanicemi, tak nelze provozovat vlaky v pravidelném taktu, např. 10 minut. Čekáním na vykřižování v každé stanici se ztrácí čas i atraktivita pro cestující. Bez rekonstrukce se s tím nepohne. Ale je jisté, že to bude jedna z  nejvytíženějších tratí. Navíc umožní rozvoj podél trati do Kladna-stoupnou ceny pozemků, ubyde IAD v Praze, na každé zastávce P+R,...

+1/0
14.6.2015 12:45

K12a76r45e27l 65D77r83d35a 6513155757829

Jen to v Česku ještě nikdo nikdy neviděl. Mám několik lidí z Kladna, vlak je nezajímá, jezdí autobusy. Pražané vlaky také významně neužívají.

  Varianta zrušit Buštěhradskou na Praze 6 je podle mě také platná. Chtěl bych slyšet pro a proti. Pokud ji nahradím novou tratí, případný přínos pro Kladno zůstane nedotčen. Na letiště a do Kladna se bude navíc jezdit rychleji bez zastávek po Praze 6. (Pak by mělo smysl i metro na letišti jako přestup pro Kladeňáky na dopravu Prahy 6.)

  Kdekoliv se v Česku kouknu na vlaky, nemám pocit, že bydlení kolem trati vzkvétá. Zpravidla je to o problémech s ostatní dopravou (šraňky, kolony, podjezdy, bariéra pro okolí), zanedbaném území kolem trati a hluku. Nádraží generují kriminalitu. Chtělo by to nejprve dokázat, že vlaky mají v Praze skutečně smysl.

0/0
15.6.2015 6:27

J63i83ř35í 44P76r32a88ž75á23k 9490212561952

Buštěhradku Kladeňáci nepoužívají právě proto, že je jednokolejná, nemá pravidelné intervaly, nemá dost stanic v Kladně, není u každé stanice P+R.  Navíc dnes je železnice dražší než bus. Rychlost mimo Prahu má být až 120 , v Praze až 80, moderní bezemisní tiché vlaky, pravidelné intervaly.

Metro na letiště už z A nelze prodloužit, protože Bém zakázal osobně stavebně připravit odbočku na Dědinu a letiště. Železnice na letiště by byla lepší než metro. Rychlejší, z letiště nikdo nechce zbytečně stavět na každé stanici metra, ale chce dojet do centra. 

Na nové trati snad nebudou úrovňové přejezdy. Zo by byl nesmysl. V docházkové nebo dojezdové vzdálenosti k železnici se bude rozvíjet výstavba domků. Hluku od moderní trati bych se nebál. Smysl vlaků v Praze můžete odhadnout porovnáním s Berlínem, Římem, nebo Londýnem. Např. v Římě na letiště autem je to otázka i 1,5 hod, dle zácpy na silnicích, která je vždy, vlakem jste tam pohodlně za 30 min.

0/0
15.6.2015 8:03

K13a41r84e91l 51D60r24d42a 6973425757989

To byla řeč o odbočce na Veleslavíně, ale roky se maluje trasa A na letiště od Motola, ta odbočka Řepy - letiště měla být za Motolem. (Bém prostě ušetřil v této etapě, podle mě.)

  Úrovňové přejezdy? Liboc je rozvrtaná tratí jak myší kolonie. Určitě tam mezi domky nějaký úrovňový přejezd bude (vidím přechod pro chodce a úrovňový přejezd, co Veleslavínská?). Takže tyto přejezdy zrušíme a místní odkážeme na stoleté podjezdy v okolí? A pak se tam bude lépe bydlet... ;-)

0/0
15.6.2015 11:10

J55i35ř77í 34P39r86a86ž22á48k 9410412601152

Bém pojistil taxikářům lukrativní rita z letiště o další roky. Přes Motol by na letiště skutečně nikdo nejezdil. Podívejte se na mapu. I provozní náklady by byly ohromné.

Stanice Dejvice a Veleslavín budou podzemní v každém případě, takže mimoúrovňové křížení.

0/0
15.6.2015 16:04

J93i63ř80í 36P10r62ů64š87a 7315612465989

Zjevně je nejvyšší čas z Lužné vytáhnou Sergeje a začít v noci zásobovat letiště palivem. To byl najednou tlak aby se rychle stavělo a elektrifikovalo aby poklesl hluk.

+5/0
13.6.2015 7:50

Z42d98e53n61ě50k 65Z51a58b45a31v96a 1212514836624

Cítím zde rukopis Tondy Blaníka...

+1/0
13.6.2015 4:04

A34l43e56n71a 98F33i86r57s95t43o16v96a 2787214200337

Každé město na světě, které má Metro, má také připojení metrem na letiště. Tak se Praho snaž a prodluž Metro z Motola na letiště!

+2/−6
13.6.2015 0:43

Z72d40e34n95ě86k 42Z60a97b75a89v11a 1682714666694

Milá Alenko z říše divů - není to pravda. Napadá mne Moskva a Mnichov... Problém metra je, že má max. 80kmh a soupravy nemohou jezdit na povrchu (dlouhé úseky)

+1/0
13.6.2015 4:02

K83a26r10e39l 54D74r89d47a 6743555517569

Moskva a Mnichov mají letiště desítky kilometrů od centra. Ruzyně je na tom zcela jinak.

0/0
13.6.2015 7:35

K28a44r67e71l 47D35r96e33x80l26e86r 8746909821570

a to něčemu vadí? Za jak dlouho jste nyní na přestupu třeba na Můstku.....metrem do centra by to bylo zcela jistě 20-30 min....ve Francii  z CDG letiště asi 50 minut.....takže mě by metro plně vyhovovalo

0/0
17.6.2015 19:02

Z94d19e32n27ě84k 39Z73a31b79a78v80a 1642584816914

Moskva a Mnichov ne - a je to dobře

0/0
13.6.2015 4:06

Z59d49e45n85ě42k 63Z17a27b63a43v73a 1422874676384

ono se to tu nejprve nezobrazilo - asi kontrola cenzorem před zveřejněním - tak sorry za 2. příspěvek  ;-)

0/0
13.6.2015 4:21

A34l47e70x26a94n38d52r 38K65o26s54t22k87a 8922668696484

To už nepůjde, bylo by to příšerně daleko.

0/0
13.6.2015 6:56

J51i87ř66í 47P39r15ů50š92a 7865902675839

Paříž, Vídeň taky? Metro až na letiště je nesmysl letiště negeneruje takové množství lidí se tam relativně drahé metro vyplatilo. Navíc když by tam jela souprava jednou za půl hodiny.

+2/0
13.6.2015 7:45

K21a96r84e63l 50D53r42d93a 6413855637179

Vedle Ruzyně je sídliště, další zastávka měla nabírat do metra lidi z Kladna. Napojit pražské letiště znamená postavit diskutabilní 1 nebo 2 stanice metra navíc. Což  jsme už zvládli (Depo Hostivař, Letňany...) Nebylo by to poprvé. Přitom by z toho byla významná mezinárodní prestiž.

  Navíc to metro na Ruzyň přes Motol bylo naplánované a schválené.

+1/0
13.6.2015 8:29

J20a78n 68F87u51l29í34n 3963726359901

Omyl. Schválené to nikdy nebylo. Pouze se hovořilo o výstavbě jako 2. etapě. To mělo za cíl jen zavřít lidem huby, vážně to nikdy myšleno nebylo. Tato varianta padl přesně v okamžiku, kdy se metro z původní plánované trasy stočila na Petřiny a Motol. Poděkovat lze jistému starostovi Chalupovi a pak nějaké Kousalíkové.

+1/0
13.6.2015 11:04

K10a11r90e93l 42D30r33d18a 6473835547549

Není to slovíčkaření? Schválené, slíbené... Roky se uvádí trasa metra na letiště přes Motol. A najednou to nejde.

  Já bych řekl že Dědina a letiště padly až s nástupem Krnáčové, kdy se tvrdě řeklo "žádné metro, bude to jako jediná železnice". A lámat se to začalo, když se prosadila trasa D.

  Možná hrají roli peníze. Metro staví Praha, železnici prý republika. A přitom za to posbírají volební hlasy pražští politici. Takže železnice je pro pražské politiky geniálním řešením.

  (On se vedle toho ještě šmudlá DPP s tramvají na letiště. A pokud jde o investice a náklady, byla by tramvaj za hubičku.)

0/0
13.6.2015 11:43

J29a69n 58F47u48l33í75n 3163646339591

S obsahem vašeho příspěvku nesouhlasím (doufám, že mi na toto právo neupřete :-)).

Slovíčkaření to rozhodně není. Píšu ve svém předchozím příspěvku důvod, proč se trasa na letiště přes Motol uvádí. Vážně to však opravdu nikdy nebylo.

Krnáčová své názory taky mění (viz její vyjádření, že tunel pro rychlodráhu by byl drahý a její otočka o 180 stupňů po přibližně 14 dnech).

A tramvaj? Ta má končit pouze na "starémů letišti, takže toho moc nevyřeší. Navíc je proti její výstavbě velká loby z Liboce a zatím vyhrává.

0/0
13.6.2015 11:50

K36a60r46e61l 51D67r65d70a 6213845157839

Tramvaj má nejdelší navrhovanou variantu až před Terminály 1 a 2.

  To metro jen "jako finta" se mi nezdá, protože média roky psala o metru na letiště přes Motol a Dědinu.  

  Tady naopak opakují ty peníze. Praha na metro nemá. Železniční stavitelé patrně na rychlodráhu sehnali peníze z EU, jinak by to platila republika. Tak je to najednou nejlepší řešení a Praze se hodí vykládat, že nejde o spojení Prahy s letištěm, ale Česka s letištěm. ;-D

http://domaci.ihned.cz/c1-49460120-z-ruzynskeho-letiste-se-do-prahy-pojede-tramvaji-metro-asi-nebude

0/0
13.6.2015 12:09

J62a58n 58F10u72l18í77n 3263326659341

Váš doporučovaný článek je víc jak 4 roky starý. Je to podobné jako s tím prodloužením z Motola na letiště ve 2.etapě. Jistě víte, že i u tramvaje se uvažuje o konečné v poli poblíž OC6 a jednou, snad, možná i prodloužení až na letiště. ;-D

A ta finta s prodloužením metra z Motola byla právě proto, aby se získaly předvolební body za to, že se povedlo vůbec metro s Dejvic prodloužit. Kdyby se tenkrát na rovinu řeklo, že z Motola už dál v tomto století to nepovede, tak by se neschválilo ani to prodloužení do Motola.

+1/0
13.6.2015 12:21

J48a28n 91F80u85l72í95n 3283356769501

Nikde v diskusi jsem taky nečetl nic o tom, že se docela vážně  uvažuje o novém sídlišti pro 15 tisíc obyvatel místo ruzyňských kasáren. A to bude taky potřeba nějak na dopravu napojit. Ta tramvaj by se tak i docela hodila.

0/0
13.6.2015 12:25

K63a43r94e67l 81D49r80d23a 6433685247849

To Vaše "vážně", vždyť je to vždy otevřené až do okamžiku než vyrazí bagry. Praha zájem o metro přesměrovala na D. Tím je A o daleké budoucnosti. No a? Má cenu diskutovat konspirační teorie?

  Sledoval jsem čerstvé diskuse kolem tramvaje Na Dědině. Najdete i novější podklady. Opět tam byla vize, že by tramvaj mohla jít až před Terminály. Třeba, pokud bude zájem...

  Jen jsem teď našel, že za konečnou tramvaje Na Dědině má vzniknout směrem k Evropské další obchodní centrum. Což překopává představu tramvaje vedené snadno k OC6. Asi majitel pozemku nelenil a nenechal si vnutit tramvaj,

  A nové sídliště Na Dědině. Opět jen vize. Pokud se pozemky uvolní, pokud bude zájem developerů... Slušela by tady stanice metra protože trať Vlastinou je hrůznost. A stejně hodlá DPP užít pro trať armádní pozemky. Co aby našel celé řešení zde? ;-)

  (Případně, byla by špatná trať Evropskou, třeba před OC6, která by končila Na Dědině či u nádraží Ruzyně a sídliště obkroužila?)

0/0
13.6.2015 18:30

J94a87n 88F32u12l97í85n 3173366699351

Nějak jsem nepochopil, co jste svým příspěvkem chtěl říci. Nikdo tady žádné konspirační teorie nediskutuje. Máte ale pravdu, že pokud se nekopne krumpáčem, tak je všechno možné. Co platí dnes může být zítra jinak. Přesto si myslím, že má ale smysl o těchto věcech diskutovat, právě ve stádiu jejich zrodu třeba i na takovéto diskusi. Váš použitý výraz "No a?" je pro věc škodlivý.

   Další obchodní centrum poblíž OC6 u plánované konečné tramvaje je známé od samého začátku, není to žádná nová věc. Ví se z plánů kde by mělo být i jeho náplň. Žádnou představu to nepřekopává, žádný majitel v tom nehraje roli, v tom se mýlíte.

   Nové sídliště v ruzyňských kasárnách je sice zatím jen vize, ale tato vize je už rozhodně dál než například byl předchozí navrhovaný studentský  kampus. DPP pro stavbu tramvajové trati o využití armádních pozemků zatím neuvažuje, i když je mu to celkem logicky doporučováno. TT má být postavena co nejdříve (záměrně kvůli vám ale neuvádím uvažovaný termín, abyste mne nechytal za slovíčka), zatímco výkup či spíše převod armádních pozemků je řešení na dlouhé lokte. Ale jak píši výše, co platí dnes může být zítra jinak.

   Vedení TT ulicí Vlastinou vůbec není taková hrůznost, jak píšete. První takové úvahy jsou dokonce z roku 1954. Hrůznost je jen momentální konkrétní zpracování plánu a projektu výstavby, který prozatím naštěstí EIA smetla či možná jen oddálila do přepracování.

   Vedení TT po Evropské bylo rovněž konzultováno a promýšleno, ale z různých důvodů se ukázal tento nápad jako nesmyslný, či řekněme nevyhovující. Detaily jsou ale nad rámec této diskuse, proto je nezmiňuji.

0/0
13.6.2015 18:55

K97a43r58e85l 78D96r24d66a 6783175217939

Viděl jsem Vlastinu, kde jedna kolej trati a snad vozovka v jednom směru měla jít po armádních pozemcích. Mezi kolejemi měly být zachovány stávající stromy. Tedy pruh zeleně se stromy uprostřed dvojkolejné trati, kam se chodec bude bát vstoupit... Samozřejmě pak zrušení toho parkoviště u sídliště.

  Nevím jak je to aktuální. Místní to smetli ze stolu díky nové křižovatce s Evropskou.

  To co popisujete tomu opět neodpovídá. Jak když vycházíte ze zcela jiných informací.

  To "no a?" je reakce na to, jak stále diskusi shazujete, zda jde o "vážné" či "nevážné" informace. Přitom si myslím, že sám nevycházíte z dobře ověřených informací. Tedy ano, myslím si také, že diskuse má smysl a není třeba informace zatracovat předem. ;-)

0/0
13.6.2015 22:42

J25a15n 14F35u38l44í19n 3323646349421

Jen na vysvětlenou, jsem místní (už hodně roků) a mám o věcech, které zde zmiňujete velice podrobné informace. Nic shazovat jsem neměl a nemám v úmyslu, ale vaše informace, které tu píšete jsou spíše fámy než seriózní informace.

     Nikdy nebyla vytvořena jediná skica, plán či projekt, kdy by TT vedla po armádních pozemcích, jak vy tady píšete. Máte to poněkud zmotané dohromady. Pruh zeleně ano, stromy ano, trasa vedená tak, že zabírá místo současné plochy pro parkování ano, a t.d.

     Nikdo nic nesmetl jen kvůli křižovatce s Evropskou. Uvažovaná "křižovatka" je jen jeden z diskutovaných problémů. A jen na okraj nikoliv křižovatka (uvažované křížení TT z Evropské do Vlastiny), ale odbočka z Evropské pár desítek metrů za současnou benzinovou pumpou.

Z vašich všech příspěvků je zřejmé, že nejste v obraze a jen jste různě někde něco zahlédl, slyšel, přečetl. Nemám žádný důvod vás ale neustále opravovat a psát, že se mýlíte. Hlavně si myslím, že naše pře ostatní zrovna dvakrát nezajímá. ;-)

Píšete tu všelijaké nesmysly a proto diskusi s vámi končím.

Přeji vám dobrou noc. :-)

+1/0
13.6.2015 23:11

K95a92r96e49l 92D29r49d69a 6243935187959

Nastudujte si laskavě schvalovaný projekt, půlka Vlastiny je řešena s využitím armádních pozemků, bude zde také káceno nejvíc vzrostlých stromů.

  Praha 6 zaslala připomínky ve smyslu, že proti samotnému prodloužení nic nemá, ale zásadně nesouhlasí s novou křižovatkou s Evropskou - Navigátorů. (Tedy nejde jen o jeden z bodů diskuse.) Mělo by se hledat jiné řešení křižovatky Evropská - Vlastina (včetně úseku Vlastina před školou) nebo projekt zastavit.

  Jak jsem to tušil, diskusi od počátku rozvrtáváte, abyste ji nakonec ukončil. Kde zůstaly Vaše úvahy, kdo této diskusi škodí? ;-)

  Patrně se neshodujeme, a to ani na věcech, které jsou dány černé na bílém. Pokud si myslíte, že máte vysoce relevantní informace jako místní obyvatel, je to zarážející. Vaše, dle mého, "neznalosti" mě děsí, pokud asi nějak takto místní o projektu rozhodují. ;-)

http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA876

0/−1
15.6.2015 7:21

K33a32r63e11l 25D28r11d44a 6773835927729

V EIA je 6 variant tramvajových tratí na letiště. Ani jedna varianta neuvažuje trať po Evropské s následnou odbočkou k sídlišti Na Dědině. (A tedy vynechání trati ulicí Vlastinou.) Přitom smyčka se zastávkou Nádraží Ruzyně by v případě vlaku na letiště měla smysl. Nicméně, "nesmyslné" úvahy nediskutujeme, že ano. ;-)

0/−1
15.6.2015 7:32

J27a97n 72F57u71l27í46n 3693736119611

Prodloužení metra z Motola na letiště je naprostý nesmysl. Jedině, když se pak bude vybírat za okružní jízdy Prahou.

0/0
13.6.2015 11:01

J91i81ř56í 30P47r39a47ž96á10k 9170182791132

Podívala jste se na mapu?

0/0
13.6.2015 15:54

J73a43n 92K14o63b88ě64r22s10k33ý 1320946561913

Vážená Praho 6, jdi s tím už někam. Bydlím tady, ale proti rychlodráze nic nemám. Proč to pořád musíš blokovat ? Chtěla jsi metro ? Už ho máš. Tak dopřej prosím i ostatním pohodlné cestování. Současná jednokolejka je na rozpadnutí a bude se s tím muset dřív nebo později dělat. A ty to moc dobře víš ! Toto je jen odklad problému.

+12/−1
12.6.2015 22:00

K96a95r56e47l 32D32r70d70a 6293685977639

Vlak centrem Prahy 6 mi přijde jako totální konina. Nebyla by cesta Buštěhradskou dráhu tady zrušit? Nahradil bych jí novou luxusní rovnou tratí přes Lysolaje a Horoměřice rovně za nosem přes letiště do Kladna. Tedy podél Pražského okruhu, což by mohlo znamenat stavbu za jedny peníze. Dalo by se od Vltavy vystoupat na Podbabě?

  Stávající trať Prahou 6 bych přetvořil na cyklostezku. To by byla bomba Stromovka - Hradčanská - Veleslavín - Ruzyně. Veleslavín metro bych vypustil do ztracena a koukal bych jednoho dne metro dostat také na letiště. ;-)

0/−12
12.6.2015 19:29

K14a39r86e91l 65D19r27d68a 6823385347429

Samé mínusy? Jsou ty Lysolaje technicky schůdné? Protože stavět dálnici se vším potřebným a současně s tím hned vedle trať mi přijde jako elegantní řešení, kde by se dalo spojením akcí výrazně ušetřit. Navíc jsou tady pozemky blokované pro státní dopravní stavbu. Pokud se hledají 3 mld., tady třeba leží třeba 10 mld., které se zbytečně vyhodí za dvě souběžné dopravní stavby.

  Padla by pomalá klikatá trať přes Prahu 6 s řadou zastávek. Tedy něco jako parodie na trasu metra, kterou místní ani moc nepotřebují, která spojení na Kladno zdržuje tak, že polovina vlaků na všech zastávkách stejně zastavovat pro místní nebude.

  Buštěhradská vede hustou zástavbou. Bylo by účelnější ji přetvořit na ulici a cyklostezku. Pozemky uvolnit, postavit pár vilek a zajistit prostor na relaxaci. Železniční trať obtěžující celé okolí v husté městské zástavbě je pěkná pro fandy železnic, ale tím to tak končí.

0/−1
13.6.2015 7:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.