Diskuze

Radnice Prahy 6 požaduje, aby trať z Dejvic na letiště vedla v tunelu

Rychlodráha na pražské letiště a dále do Kladna opět rozděluje vedení Prahy 6 a projektanty stavby. Vedení Prahy 6 totiž chce, aby na území městské části koleje vedly tunelem. Druhá strana ale s podobnou cestou nepočítá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K88a52r95e67l 28D59r80d25a

15. 6. 2015 11:21

Měli jsme možnost ve Všetatech vedle nádraží koupit RD od známého. Pěkný pozemek. Na zahradě jsem dělal fotky. Každých 5 minut tady frčel vlak, do toho hlášení pro cestující z nádraží a cinkot šraněk. Bylo mi z toho zle. Jak když máte trvale v sousedství lunapark. Prý si místní časem zvyknou a je to pak v pohodě. Rozhodně to ale nebylo o klidném bydlení. Barák pravidelně vykradený, takže alarm nutností. Opilci z vlaku metali na pozemek pravidelně prázdné flašky... Dokonce jsem jednu letící viděl za dne a osobně.

  Všetaty, to je také moderní tichá železniční trať, které se místní vůbec nemusí bát? ;-D

0 0
možnosti

K74a98r46e76l 57D45r39d31a

15. 6. 2015 12:36

(Ti opilci, to se myslí cestující, co se vypotáceli z vlaku a metli flašku do dáli - někomu na místní zahradu.)

  A konzultace s dalším Kladeňákem. "Lístek na vlak stojí z Kladna 2x tolik, co na autobus. Na autobusu jsem z bytu za 5 minut. Na nádraží to mám 20 minut pěšky a místní autobus bych pro cestu na nádraží neuplatil. 

  Nejvíc lidí bude jezdit do Prahy ze sídliště Kročehlavy, a tady vyhrávají jednoznačně autobusy.

  Dokud nebude lístek stát stejně či méně jak lístek na autobus, nikdo z Kladna vlak vážně používat nebude. Konkurence autobusu je tady roky a dráha nemá absolutně ochotu jít s cenou jízdného dolu. Vlak na Kladno je pro někoho patrně jen dobrý byznys. Jiný význam nemá." Rv;-)

0 0
možnosti

R34a67d76e75k 37N42o20v73a24k

13. 6. 2015 19:15

Srovnejte s tvrzením paní Kolinské o čtyři měsíce zpět.

Buď neví co mluví anebo ji někdo hrubě manipuluje

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/na-letiste-vlakem-za-20-minut/r~4bda6492b91b11e4aff10025900fea04/

0 0
možnosti

Z většího koláče upadne více drobečků. A podzemní varianta by byla hooodně velký koláč.

1 0
možnosti

K63a87r92e95l 12D33r78d16a

13. 6. 2015 8:18

Jak tak koukám na mapy. Železnice na Ruzyni je. To nám budovatelé trati na Kladno tají. Přímo vedle letištní dráhy je trať na Slané a dokonce přípojka ze Středokluk. Dostat nádraží pod terminál je vlastně banalita. 1,5 km kolejí. Jen je tato trať pro spojení do centra Prahy nešikovná.

  Tak mi přijde, že železniční mafie vymyslela totální podraz na kasu EU. Mermomocí chce přes protesty obyvatel Prahy 6 obnovit železnici přes Dejvice, vybudovat kapacitní spojení na Kladno a když to půjde, tak se tedy napojí i letiště. Dá se to vyhazování peněz přitom hezky prodávat pod označením "železnice na letiště". Mohutně a tvrdě za to lobuje a nezkušená Krnáčová jí na to ještě skáče. 

  Tak trochu mají železniční budovatelé chování řidičů osobáků. Egoisticky prosazují svůj zájem na úkor ostatních. Hlavně se nacpat s železnicí do centra Prahy. On tuto trať opravu ocení významný počet obyvatel Prahy 6, aby se nedalo zvážit její úplné zrušení a nahrazení moderním řešením? Mám známé na Kladně. Opravdu Kladeňáci touží v mohutném počtu po železnici na Masaryčku? Dát jim metro na Dlouhé míli s terminálem a parkovištěm P+R, budou nejspíš spokojeni více.

  Není ta trať přes Vokovice jen živenou nostalgií, jak je to hezké, klikaté a mezi domy, úplné mašinkové kolejiště, a že takový odkaz pradědů nesmíme zrušit, asi jako plačky za tramvaje na Václaváku? ;-)

0 6
možnosti

To byl v první ředě podraz radních, kteří si nakoupili (tehdy) bezcenné pozemky v Motole, načež tam dovedli metro a záhadně zbohatli prodejem lukrativních parcel. Praha měla možnost se stát moderním městem s metrem až na letiště. Místo toho se postavil tento paskvil.

2 0
možnosti

Zjevně je nejvyšší čas z Lužné vytáhnou Sergeje a začít v noci zásobovat letiště palivem. To byl najednou tlak aby se rychle stavělo a elektrifikovalo aby poklesl hluk.

5 0
možnosti

Cítím zde rukopis Tondy Blaníka...

1 0
možnosti

Každé město na světě, které má Metro, má také připojení metrem na letiště. Tak se Praho snaž a prodluž Metro z Motola na letiště!

2 6
možnosti

Milá Alenko z říše divů - není to pravda. Napadá mne Moskva a Mnichov... Problém metra je, že má max. 80kmh a soupravy nemohou jezdit na povrchu (dlouhé úseky)

1 0
možnosti

Vážená Praho 6, jdi s tím už někam. Bydlím tady, ale proti rychlodráze nic nemám. Proč to pořád musíš blokovat ? Chtěla jsi metro ? Už ho máš. Tak dopřej prosím i ostatním pohodlné cestování. Současná jednokolejka je na rozpadnutí a bude se s tím muset dřív nebo později dělat. A ty to moc dobře víš ! Toto je jen odklad problému.

12 1
možnosti

K38a12r82e61l 19D69r41d91a

12. 6. 2015 19:29

Vlak centrem Prahy 6 mi přijde jako totální konina. Nebyla by cesta Buštěhradskou dráhu tady zrušit? Nahradil bych jí novou luxusní rovnou tratí přes Lysolaje a Horoměřice rovně za nosem přes letiště do Kladna. Tedy podél Pražského okruhu, což by mohlo znamenat stavbu za jedny peníze. Dalo by se od Vltavy vystoupat na Podbabě?

  Stávající trať Prahou 6 bych přetvořil na cyklostezku. To by byla bomba Stromovka - Hradčanská - Veleslavín - Ruzyně. Veleslavín metro bych vypustil do ztracena a koukal bych jednoho dne metro dostat také na letiště. ;-)

0 12
možnosti

K41a37r31e85l 88D12r51d55a

13. 6. 2015 7:10

Samé mínusy? Jsou ty Lysolaje technicky schůdné? Protože stavět dálnici se vším potřebným a současně s tím hned vedle trať mi přijde jako elegantní řešení, kde by se dalo spojením akcí výrazně ušetřit. Navíc jsou tady pozemky blokované pro státní dopravní stavbu. Pokud se hledají 3 mld., tady třeba leží třeba 10 mld., které se zbytečně vyhodí za dvě souběžné dopravní stavby.

  Padla by pomalá klikatá trať přes Prahu 6 s řadou zastávek. Tedy něco jako parodie na trasu metra, kterou místní ani moc nepotřebují, která spojení na Kladno zdržuje tak, že polovina vlaků na všech zastávkách stejně zastavovat pro místní nebude.

  Buštěhradská vede hustou zástavbou. Bylo by účelnější ji přetvořit na ulici a cyklostezku. Pozemky uvolnit, postavit pár vilek a zajistit prostor na relaxaci. Železniční trať obtěžující celé okolí v husté městské zástavbě je pěkná pro fandy železnic, ale tím to tak končí.

0 1
možnosti

Kdo chce víc, nemá nic. Obávám se, že s tímto přístupem tam zůstane hlučná jednokolejka s těžkým dieslovým provozem. A jako bonus silná silniční doprava na Evropské, která mohla být nahrazena právě vlakem.

13 0
možnosti

P26a85v28e84l 42K70u87r34a63l

12. 6. 2015 20:38

Na to mám šestka řešení... vyhradit pruh jen pro bus, a rozšíření modrých zón aby tam nikdo nikde nezaparkoval

1 0
možnosti