Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské dopravní tepny jsou přetížené. Městské části je chtějí zklidnit

Nejvytíženějšími ulicemi Prahy projedou denně desítky tisíc aut. Jde například o Strakonickou, Spořilovskou či V Holešovičkách. Cesty těmito frekventovanými dopravními tepnami zaberou místo několika minut i hodinu. Městské části je proto chtějí zklidnit. Způsobů, jak si s množstvím aut poradit, ale mnoho není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E75v36ž16e16n 88P12o95l88á72k 3898938921403

Neříkal náhodou pan Hudeček, že Praha potřebuje zahustit

+1/0
13.6.2015 21:01

M51i38c25h45a36e91l85a 23T94i49c78h34á 3226494881509

To je ale bezva napad, stavet "rezidencni ctvrt" u tak frekventovane silnice jako je Strakonicka :-P

+2/0
13.6.2015 18:06

J96a45n 96D19l57o73u25h24ý 8866200143540

tak se prostě zklidní, no ;-D

0/0
20.7.2015 12:56

M51a59r92t36i17n 26H67o79r16ň13á83k 7721351802

no nevím, dopravní situace byla v Praze pro mě kritická když jsem ji před 4roky opouštěl

0/0
13.6.2015 10:03

J85a36n 81Z76a62b16a48b93a 8914574958304

Hlavně by potřebovali výrazně zklidnit ti, co ty hovadiny vymýšlí...

+8/0
13.6.2015 8:39

P92a64v10e30l 49J81e80ř68á52b88e85k 7961142334307

Strakonická se výrazně zhoršila po otevření okruhu a vyvedení kamiónové dopravy z Jižní spojky od Barrandova ke Spořilovu.

+2/0
13.6.2015 0:56
Foto

Z69d71e92n60k33a 82J75a86v87ů42r20k57o97v16á 6570667455409

achjo..cesta je přes parkoviště na okraji s dobrým napojením na MHD - nejépe metro,např. Strakonická má bohužel metro až na Smíchově a tam navíc není ani kde zaparkovat,od J nebo Z je to lepší,ale musí se využít parkoviště u NC,kde je to omezené dobou otevření či nehorázným zpoplatněním

+7/0
13.6.2015 0:27

P85a32v13e78l 85J63e12ř91á66b38e96k 7501832724387

Strakonická má "metro" od Radotína. respektive vlak která lidi doveze až do centra města za pár minut.

Znám lidi, kteří na vlak přesedají leta a naprostá spokojenost.

Jenže i tam je nulová možnost parkování. Tedy Radotín až Smíchov.

+2/0
13.6.2015 0:54
Foto

Z84d77e31n98k96a 71J46a27v77ů21r87k39o34v82á 6610937315509

metro má od vllaku tu výhodu,že v jeho rámci se dá přesedat a dostat se do i jiných částí Prahy,než do středu,vlakem je tohle komplikovanější,ne každý pracuje v centru

+1/0
13.6.2015 8:55

J66o27z11e27f 90S85t38e57b41i26l47a 3885477575467

... radním by opět slušelo postarat se o rozvoj Prahy, třebas začít nějakým slušným "tunelem" ;-)

+2/0
12.6.2015 22:32

V28á22c38l35a67v 47Č67e48r14m35á66k 4963340777184

Jo, plnou silnici vyřešíme tím, že jí ubereme pruhy nebo snížíme rychlost. To může napadnout jenom idiota. Dtto plánovaná likvidace dopravy na Vinohradské nebo Veletržní.

+17/−2
12.6.2015 20:30

J14i43ř74í 10P27r55a37ž67á86k 9450692491402

Je to paradox, ale skutečně snížením rychlosti se propustnost komunikace zvýší. Výrazně se zkátí rozestupy aut.

0/−4
13.6.2015 6:15

R30a78d87e73k 39N91o16v70a33k 9684633129970

To možná, ale o to víc přibude emisí zplodin z automobilů, které budete dýchat vy a vaše děti

+1/0
13.6.2015 7:37

J77i95ř91í 33P87r14ů78š33a 7225142245479

Nejvyšší propustnost je ale při rychlosti okolo 70km/hod.

+2/0
13.6.2015 9:32

J40a90n 89Z54a51b89a97b97a 8374284358464

případně kousky těchto hlavních tříd uzavřeme úplně a auta necháme kličkovat v úzkých okolních jednosměrkách...

+2/0
13.6.2015 8:41

R92o67m42a71n 46P79o74l21á96č28e77k 5406749625

To je super logika... Zklidnovat, omezovat, ale aby postavili pořádné P+R to ne...

Viz Černý most... R10,D11 a vlastně i kolinská 12 a je směšných 450 parkovacích míst...

Od Strakonické dokonce žádné není a to ani nemluvím o pořádném napojení na MHD.... (Radotín s 36 místy snad nelze ani počítat...)

+17/0
12.6.2015 20:20

J57i65ř69í 17P18r74a72ž35á98k 9110252261812

R^

0/0
13.6.2015 6:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.