Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské dopravní tepny jsou přetížené. Městské části je chtějí zklidnit

Nejvytíženějšími ulicemi Prahy projedou denně desítky tisíc aut. Jde například o Strakonickou, Spořilovskou či V Holešovičkách. Cesty těmito frekventovanými dopravními tepnami zaberou místo několika minut i hodinu. Městské části je proto chtějí zklidnit. Způsobů, jak si s množstvím aut poradit, ale mnoho není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E22v20ž36e77n 64P12o82l42á56k 3208228351683

Neříkal náhodou pan Hudeček, že Praha potřebuje zahustit

+1/0
13.6.2015 21:01

M17i76c56h57a13e63l34a 56T60i69c16h64á 3386944331559

To je ale bezva napad, stavet "rezidencni ctvrt" u tak frekventovane silnice jako je Strakonicka :-P

+2/0
13.6.2015 18:06

J71a67n 10D45l79o65u19h80ý 8936150483340

tak se prostě zklidní, no ;-D

0/0
20.7.2015 12:56

M52a86r79t55i80n 14H57o45r12ň72á57k 7811411542

no nevím, dopravní situace byla v Praze pro mě kritická když jsem ji před 4roky opouštěl

0/0
13.6.2015 10:03

J18a40n 25Z42a21b39a56b25a 8864304858904

Hlavně by potřebovali výrazně zklidnit ti, co ty hovadiny vymýšlí...

+8/0
13.6.2015 8:39

P31a64v88e75l 12J32e58ř75á21b58e95k 7581822964497

Strakonická se výrazně zhoršila po otevření okruhu a vyvedení kamiónové dopravy z Jižní spojky od Barrandova ke Spořilovu.

+2/0
13.6.2015 0:56
Foto

Z24d25e56n34k88a 15J33a50v32ů60r17k23o27v69á 6620217775329

achjo..cesta je přes parkoviště na okraji s dobrým napojením na MHD - nejépe metro,např. Strakonická má bohužel metro až na Smíchově a tam navíc není ani kde zaparkovat,od J nebo Z je to lepší,ale musí se využít parkoviště u NC,kde je to omezené dobou otevření či nehorázným zpoplatněním

+7/0
13.6.2015 0:27

P31a37v46e85l 15J24e73ř83á90b40e91k 7821892534157

Strakonická má "metro" od Radotína. respektive vlak která lidi doveze až do centra města za pár minut.

Znám lidi, kteří na vlak přesedají leta a naprostá spokojenost.

Jenže i tam je nulová možnost parkování. Tedy Radotín až Smíchov.

+2/0
13.6.2015 0:54
Foto

Z15d15e91n35k23a 72J72a60v11ů77r97k78o10v31á 6390347525819

metro má od vllaku tu výhodu,že v jeho rámci se dá přesedat a dostat se do i jiných částí Prahy,než do středu,vlakem je tohle komplikovanější,ne každý pracuje v centru

+1/0
13.6.2015 8:55

J83o97z16e19f 32S42t66e80b82i10l27a 3575957475447

... radním by opět slušelo postarat se o rozvoj Prahy, třebas začít nějakým slušným "tunelem" ;-)

+2/0
12.6.2015 22:32

V49á65c67l84a22v 98Č32e10r97m22á43k 4333400757774

Jo, plnou silnici vyřešíme tím, že jí ubereme pruhy nebo snížíme rychlost. To může napadnout jenom idiota. Dtto plánovaná likvidace dopravy na Vinohradské nebo Veletržní.

+17/−2
12.6.2015 20:30

J80i17ř59í 26P18r69a14ž86á57k 9940872771322

Je to paradox, ale skutečně snížením rychlosti se propustnost komunikace zvýší. Výrazně se zkátí rozestupy aut.

0/−4
13.6.2015 6:15

R16a92d26e64k 98N56o10v32a26k 9894293519180

To možná, ale o to víc přibude emisí zplodin z automobilů, které budete dýchat vy a vaše děti

+1/0
13.6.2015 7:37

J29i34ř11í 72P26r57ů21š77a 7225692615189

Nejvyšší propustnost je ale při rychlosti okolo 70km/hod.

+2/0
13.6.2015 9:32

J68a22n 43Z72a51b29a23b52a 8314764808314

případně kousky těchto hlavních tříd uzavřeme úplně a auta necháme kličkovat v úzkých okolních jednosměrkách...

+2/0
13.6.2015 8:41

R23o81m31a55n 53P78o44l42á67č96e90k 5916279945

To je super logika... Zklidnovat, omezovat, ale aby postavili pořádné P+R to ne...

Viz Černý most... R10,D11 a vlastně i kolinská 12 a je směšných 450 parkovacích míst...

Od Strakonické dokonce žádné není a to ani nemluvím o pořádném napojení na MHD.... (Radotín s 36 místy snad nelze ani počítat...)

+17/0
12.6.2015 20:20

J86i29ř65í 87P43r51a96ž51á56k 9340332501932

R^

0/0
13.6.2015 6:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.