Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské dopravní tepny jsou přetížené. Městské části je chtějí zklidnit

Nejvytíženějšími ulicemi Prahy projedou denně desítky tisíc aut. Jde například o Strakonickou, Spořilovskou či V Holešovičkách. Cesty těmito frekventovanými dopravními tepnami zaberou místo několika minut i hodinu. Městské části je proto chtějí zklidnit. Způsobů, jak si s množstvím aut poradit, ale mnoho není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E17v89ž36e56n 71P51o20l38á29k 3928888741383

Neříkal náhodou pan Hudeček, že Praha potřebuje zahustit

+1/0
13.6.2015 21:01

M45i80c66h21a25e58l39a 62T59i37c27h27á 3896144101689

To je ale bezva napad, stavet "rezidencni ctvrt" u tak frekventovane silnice jako je Strakonicka :-P

+2/0
13.6.2015 18:06

J83a16n 26D41l64o85u11h34ý 8356560613580

tak se prostě zklidní, no ;-D

0/0
20.7.2015 12:56

M98a76r12t85i46n 48H62o92r71ň67á61k 7791571232

no nevím, dopravní situace byla v Praze pro mě kritická když jsem ji před 4roky opouštěl

0/0
13.6.2015 10:03

J53a40n 98Z38a53b61a16b38a 8594194818574

Hlavně by potřebovali výrazně zklidnit ti, co ty hovadiny vymýšlí...

+8/0
13.6.2015 8:39

P95a80v94e64l 86J89e12ř77á14b59e59k 7241412524647

Strakonická se výrazně zhoršila po otevření okruhu a vyvedení kamiónové dopravy z Jižní spojky od Barrandova ke Spořilovu.

+2/0
13.6.2015 0:56
Foto

Z47d75e22n48k64a 61J16a71v57ů92r36k27o17v96á 6910487525759

achjo..cesta je přes parkoviště na okraji s dobrým napojením na MHD - nejépe metro,např. Strakonická má bohužel metro až na Smíchově a tam navíc není ani kde zaparkovat,od J nebo Z je to lepší,ale musí se využít parkoviště u NC,kde je to omezené dobou otevření či nehorázným zpoplatněním

+7/0
13.6.2015 0:27

P63a90v65e22l 75J12e74ř89á55b45e49k 7791482244227

Strakonická má "metro" od Radotína. respektive vlak která lidi doveze až do centra města za pár minut.

Znám lidi, kteří na vlak přesedají leta a naprostá spokojenost.

Jenže i tam je nulová možnost parkování. Tedy Radotín až Smíchov.

+2/0
13.6.2015 0:54
Foto

Z18d51e90n83k96a 43J91a43v73ů32r17k92o62v84á 6690167665219

metro má od vllaku tu výhodu,že v jeho rámci se dá přesedat a dostat se do i jiných částí Prahy,než do středu,vlakem je tohle komplikovanější,ne každý pracuje v centru

+1/0
13.6.2015 8:55

J71o64z88e72f 80S62t45e45b89i71l60a 3365177225867

... radním by opět slušelo postarat se o rozvoj Prahy, třebas začít nějakým slušným "tunelem" ;-)

+2/0
12.6.2015 22:32

V12á94c87l50a56v 67Č78e29r98m32á47k 4523940807364

Jo, plnou silnici vyřešíme tím, že jí ubereme pruhy nebo snížíme rychlost. To může napadnout jenom idiota. Dtto plánovaná likvidace dopravy na Vinohradské nebo Veletržní.

+17/−2
12.6.2015 20:30

J69i74ř42í 22P37r52a56ž29á77k 9200302611972

Je to paradox, ale skutečně snížením rychlosti se propustnost komunikace zvýší. Výrazně se zkátí rozestupy aut.

0/−4
13.6.2015 6:15

R12a71d23e95k 98N79o74v81a74k 9274263639130

To možná, ale o to víc přibude emisí zplodin z automobilů, které budete dýchat vy a vaše děti

+1/0
13.6.2015 7:37

J85i68ř73í 58P24r91ů49š19a 7455892605749

Nejvyšší propustnost je ale při rychlosti okolo 70km/hod.

+2/0
13.6.2015 9:32

J10a59n 59Z47a68b71a46b46a 8274314958604

případně kousky těchto hlavních tříd uzavřeme úplně a auta necháme kličkovat v úzkých okolních jednosměrkách...

+2/0
13.6.2015 8:41

R34o56m95a10n 60P86o10l24á95č72e48k 5706609145

To je super logika... Zklidnovat, omezovat, ale aby postavili pořádné P+R to ne...

Viz Černý most... R10,D11 a vlastně i kolinská 12 a je směšných 450 parkovacích míst...

Od Strakonické dokonce žádné není a to ani nemluvím o pořádném napojení na MHD.... (Radotín s 36 místy snad nelze ani počítat...)

+17/0
12.6.2015 20:20

J60i16ř68í 57P92r35a32ž44á33k 9790252321362

R^

0/0
13.6.2015 6:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.