- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neříkal náhodou pan Hudeček, že Praha potřebuje zahustit
To je ale bezva napad, stavet "rezidencni ctvrt" u tak frekventovane silnice jako je Strakonicka :-P
no nevím, dopravní situace byla v Praze pro mě kritická když jsem ji před 4roky opouštěl
Hlavně by potřebovali výrazně zklidnit ti, co ty hovadiny vymýšlí...
Strakonická se výrazně zhoršila po otevření okruhu a vyvedení kamiónové dopravy z Jižní spojky od Barrandova ke Spořilovu.
achjo..cesta je přes parkoviště na okraji s dobrým napojením na MHD - nejépe metro,např. Strakonická má bohužel metro až na Smíchově a tam navíc není ani kde zaparkovat,od J nebo Z je to lepší,ale musí se využít parkoviště u NC,kde je to omezené dobou otevření či nehorázným zpoplatněním
Strakonická má "metro" od Radotína. respektive vlak která lidi doveze až do centra města za pár minut.
Znám lidi, kteří na vlak přesedají leta a naprostá spokojenost.
Jenže i tam je nulová možnost parkování. Tedy Radotín až Smíchov.
... radním by opět slušelo postarat se o rozvoj Prahy, třebas začít nějakým slušným "tunelem"
Jo, plnou silnici vyřešíme tím, že jí ubereme pruhy nebo snížíme rychlost. To může napadnout jenom idiota. Dtto plánovaná likvidace dopravy na Vinohradské nebo Veletržní.
Je to paradox, ale skutečně snížením rychlosti se propustnost komunikace zvýší. Výrazně se zkátí rozestupy aut.
To je super logika... Zklidnovat, omezovat, ale aby postavili pořádné P+R to ne...
Viz Černý most... R10,D11 a vlastně i kolinská 12 a je směšných 450 parkovacích míst...
Od Strakonické dokonce žádné není a to ani nemluvím o pořádném napojení na MHD.... (Radotín s 36 místy snad nelze ani počítat...)