Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič narazil na okruhu Prahy zezadu do kamionu. Spolujezdkyně nepřežila

Smrtelná nehoda zkomplikovala brzy ráno provoz na Pražském okruhu u nájezdu na Evropskou ulici. Osobní auto tady zezadu narazilo do kamionu. Řidič při zkoušce nadýchal do jedné promile alkoholu, střet nepřežila jeho spolujezdkyně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36i84r60o54s45l28a27v 94K38a49š96p22a77r 3832767661701

Když se chlastá tak se prostě neřídí, rozhodně ne dvoustovkou.                                  Ten ochmelka musel jet minimálně 150 a neodhadl při předjíždění boční odstup.

0/0
5.7.2015 22:07

L80u36c78k96a 32Z57e97m75a64n46o59v62á 7654238930787

Je škoda ze tohle vzdy odnese nekdo jiny.... ale zabit takhle svoji pritelkyni musi byt strasny trest. Je mi lito Petřinych (23) rodicu :-(

+1/0
5.7.2015 20:43

M54i24l66o46s46l11a98v 91K90a50n36t41o63r24e38k 1449407141609

Přirozená hladina alkoholu v krvi může být až  0,4 promile. Proto v civilizovaných zemí tolerují 0,5 promile. Tato hodnota zas tak velký vliv na reakci nemá, podstatně více reakci může snížit únava (nevyspání, vedro), nebo stresy a nepozornost.  Pravdou je, že pokud se to blíží k 1 prom, tak to už reakce značně opožduje. Odebrání "papírů" je hodně k ničemu, když čteme, že nehodu zain narkomn, který měl udělen  vícekrát  zákaz řízení.

0/−7
5.7.2015 15:48
Foto

R80a70d96i88m 34K97r88o31u33t47i50l 7240821596749

Řízení auta s odebranými papíry? Šup s řidičem na měsíc do lochu. 

Když to jde na východ, na západ, na sever, na jih od nás, proč by to xakru nešlo u nás...

+6/0
5.7.2015 16:48

M76i83l84o75s30l54a94v 24K81a93n22t66o71r14e65k 1889647751889

Souhlasím, chtělo by to tak   let natvrdo a pokud bude honička s policajty tak minimálně 20, jakobycho při těch honičkách už neměli dost obětí na životech

+1/0
5.7.2015 18:21
Foto

L94a89d32i89s28l94a32v 28N48á26d23v66o51r64n43í69k 6434305587206

+ zabavit auto....

0/0
6.7.2015 9:22
Foto

R47a23d98i92m 33K45r43o22u42t38i56l 7280331636639

Kdepak. Dokud se nezačne za chlast za volantem na dva roky odebírat řidičák rovnou na místě a udělovat pořádně mastná pokuta v řádu desetitisíců, nezmění se nic.

+7/−2
5.7.2015 15:13

P52a58v44e67l 61M63a13t39o80u22š60e91k 1182603653513

Zrovna jsem končil noční, když se tahle nehoda stala a slyšel to ve vyslílačce...člověk může tuhle práci dělat 15 let, ale imuní se vůči takovým věcem nestane...žena na sedadle spolujezdce řidiče mrtvá, za ní sedící žena zřejmě nepřipoutaná těžce zraněná, transportovaná vrtulníkem na urgentní příjem a řidič? Tomu se nic nestalo...Člověk nedovede pochopit, že se takovému člověku nic nestane a ve většině případů to odnese někdo jiný...Podle toho jak vypadá to auto a ten kamion musel jet hodně, hodně rychle, protože ohnout kamionu jedoucímu devadesát za jízdy ocelovou radlici, tak to je hodně velké "umění"...doufám že alespoň trest pro tohohle "závodníka" bude exemplární, aby si i ostatní BLBCI uvědomili, že alkohol za volant nepatří...

+13/0
5.7.2015 12:21

J89a70k51u53b 61Ř77í88h61a 4705769972631

Bohužel nepochopí. Přece jedna sklenička nic neudělá. Ale ona i ta jedna sklenička sníží reflexy o destinu sekundy. A když vidím, s jakými rozestupy auta jezdí, tak i ta jedna destina udělá moc. Proto stačí i jedna sklenička na velký průšvih. Když jedu na dálnici 2s za autem přede mnou, tak se do mezery natlačí minimálně jedno auto a ještě se diví proč mám tak velký rozestup. A nejen tam. Ve městě jezdím kolem vteřiny za autem a i to mne přijde málo. Ale situace je stejná. Natlačí se tam auta.

+6/0
5.7.2015 13:26

M84i72r64o31s82l13a79v 65B13u48d45a 9592552147472

Reakční doba je u každého jedince jiná i za střízliva. Ale samotná reakční doba ještě o ničem nerozhoduje, záleží na tom, jak se člověk zachová aby odvrátil nebo zmírnil následky nehody. Jinak bude reagovat řidič začátečník a jinak dobrý řidič který reaguje podvědomě!

Rozestupy neměřím, jezdím citem a hlavou.

+1/−5
5.7.2015 14:34

M37a80r54t71i69n 88N76e78r38m71u91t 9857547938599

Snížení reflexů za to primárně nemůže, neházejme vinu na samotný alkohol.  Za to může snížená soudnost a schopnost sebeovládání řidiče a tím nedodržení rychlosti, kterou ještě zvládne. Když věděl, že je pod vlivem a ne sám, měl jel třeba 80, nic by neriskoval, kromě odchycení hlídkou, a dojeli by v klidu. Střídmá jízda po okruhu není nic, co by vyžadovalo extra reflexy.

+1/0
6.7.2015 9:13

L94u95k41á30š 35T10o55m56a52n 1721112202

zbytkac.... :-/

0/0
5.7.2015 12:17

M47a51r43i70á97n 88B17e10d84n91á48r36i71k 9971281700708

Strašný,  náklaďáku nic není. Vymění nárazník, ale ten osobák je jak když si ho podal transformer dog ...

+1/−3
5.7.2015 11:10

M86i16r47o45s76l48a88v 13B12u41d45a 9262432127372

"Řidič při zkoušce nadýchal do jedné promile alkoholu"

Do jedné promile je kolik 0,01 nebo 0,99 promile?8-o

+22/0
5.7.2015 10:08

J98i90ř86í 70K38o85c10u47r28e31k 6615764345698

Kdyby nadýchal 0,8 promile, tak to sem napíšou. Asi ho odvezli "na krev" a doktor se bude rozhodovat jestli potvrdit ovlivnění alkoholem nebo ne. Fyziologická hranice je 0,2 až 0,3 promile, kdy se to za ovlivnění nepovažuje.

Takže je to takové kulantní vyjádření jak udělat bububu a přitom se vyhnout křivému obvinění.

+5/0
5.7.2015 11:26
Foto

J42a29r61o20s78l14a82v 97V17o16j16t27ě36c94k61ý 4183198964306

Jo, viděl jsem jak tam na mostě bliká spousta majáků a policie zaterasila dálnici. Docela dlouho trvalo než se to dostalo na web... Hmmm 

Ale náklaďák může jet dál, trochu poškrábaný, ale jinak OK. 

Alkohol za volant nepatří, doufám že dostane alespoň 8 let

+12/0
5.7.2015 9:52

P20e49t70r 59S98k48á19c20e81l 2779132577857

Letěl tam i vrtulník a pak se zraněným do vojenské. Sledoval jsem na slowTV jak odlétá kámoš k vodě a zaslechl jsem,  jak se domlouvají s věží na Ruzyňském letišti.

0/0
5.7.2015 11:00

O57l47d19ř36i95c20h 71Š95t35ě61p29á87n78e37k 7772606116764

Bral bych to jako vraždu , pokud tedy byl pod vlivem.

Jediné co by mu mohlo ulehčit , že si za to může tak nějak sama. Když je blbá a vleze do auta s někým kdo pil.

0/−3
5.7.2015 12:17

P84a60v31e46l 83M17a30t27o14u73š19e58k 1672173103973

u vraždy je nutný úmysl, tady se jedná o těžké ublížení na zdraví s následkem smrti, tedy pokud se spolujezdkyň nechtěl zbavit...ale musím souhlasit s tím, že pokud ty ženy věděly, že je ten řidič opilý, potom si za to můžou vpodstatě samy...počítám že tohle tvrzení mi naseká hodně mínusů, ale co očekávat, když si vědomě sednu do autat s opilým člověkem...:-/

+10/0
5.7.2015 12:26

O50l46d22ř71i68c90h 60Š91t32ě30p87á17n43e95k 7272806206124

Evidentně se nelíbí , jen když to někdo řekne na plnou hubu.

Vím , že máte pravdu , ale na druhou stranu , stěma trestama jaké tu jsou , by tomu slušela i vraždy. Pak by možná dostal alespoň 8 let.

Takhle je při nejlepším za dva roky venku.

+1/0
5.7.2015 15:37

F70r12a79n52t72a 98T77i38m12a71n 7960838251160

Spolujezdci mají znát své §, řidiči zase svoje. Nikde není napsaná jakákoliv zmínka ve spojení alkohol + spolujezdec. Takže nejenom že samotný spolujezdec může být zcela legálně ožralý, ale spolujezdec, který nemá řidičák, nemá ani povinnost vědět, že pod vlivem alkoholu nesmí řidič řídit. Toto nařízení se týká čistě řidičů a spolujezdcům může být z právního pohledu úplně jedno, jestli je veze ožralý řidič autobusu, osobáku nebo třeba pilot letadla.

+1/−3
5.7.2015 16:10

P26a20v46e27l 67M78a55t96o52u87š50e66k 1362193253423

Ignorantia iuris non excusat - tak přesně tohole je ten důvod, proč jste dostal ode mne mínus...stejně jako Vy si tohle myslí spousta dalších lidí...bohužel tomu tak není a neznalost zákona NIKOHO neomlouvá!!!

0/−1
5.7.2015 17:39

F70r39a15n93t18a 31T68i47m74a24n 7860528841440

Nesouhlasím. Prosím o jediný § ze zákona, který ta paní (narozdíl od toho řidiče) porušila. Chodci si mají nastudovat pasáže určené pouze pro chodce, řidiči pro řidiče a spolujezdci pro spolujezdce. Své k svému. Pokud by to bylo tak, jak píšete, musel by i spolujezdec dokonale ovládat např. dopravní značky nebo řazení do pruhů (opět čistě záležitost řidičů)? K čemu ?8-o

+1/−2
5.7.2015 17:43

P81a84v13e29l 38M86a97t74o91u69š45e44k 1922643193113

neznalost zákona platí obecně pro každého, tedy i pro spolujezdce a měl by být obeznámen s pravidly silničního provozu stejně jako řidič, protože pravidla silničního provozu jsou běžnou součástí života...nebo snad když jdete po přechodu nemusíte vědět jaké jsou vaše povinnosti?!...tedy i spolujezdec by měl vědět, že osoba pod vlivem nemá za volantem co dělat a v první řadě by měla zabránit tomu, aby taková osoba vůbec za volant sedla!!!...také si nastudujte například znění občanského zákoníku (opět Ignorantia iuris non excusat - že to neznáte neznamená, že byste neměl!!!), než se pustíte do debaty a vypustíte nějaké bludy...(například § 2900 zákona 89/2012 Sb.)...

0/0
5.7.2015 18:57

F69r71a43n93t49a 37T46i50m90a38n 7660618821850

Pokud jdu po přechodu, měl bych vědět, jaké jsou moje povinnosti v roli chodce. Rozhodně ale nemusím na přechodu jako chodec řešit povinnosti řidiče!! Nehledě na to, že řidič je (na rozdíl od chodců nebo spolujezdců) osoba odborně způsobilá pro silniční provoz.

+1/−2
5.7.2015 19:37

P92a52v76e23l 11M51a90t43o49u78š97e77k 1742953923483

opět si pletete pojmy s dojmy...jako účastník silničního provozu jsem povinen znát předpisy stejně tak jako řidič či jako chodec, protože pro pířklad, pokud půjdu na přechod, tak musím vědět, kdy tam smím, ale i nesmím vstoupoit, ale stejně tak bych měl vědět, kdy tam smí nebo nesmí vjet řidič, abych zamezil například tomu, že mylně vstoupím na přechod ve chvíli, kdy tam nemám co dělat...takovéto situace se neposuzují jen z jednoho úhlu pohledu, ale musíte na ně nahlížet jako na komplex událostí, které spolu souvisejí, stejně tak jako tomu je v provázanosti právních norem v případě nehody řidiče v tomto případě!!! Nemůžete se ohánět pouze jedním právním předpisem, když je nutno brát v potaz i řadu dalších!!!

0/0
5.7.2015 20:46

F58r35a53n34t86a 50T12i92m15a24n 7330308421440

Asi si nerozumíme, zkusím to vysvětlit na tom přechodu. Chodec by měl znát značku "Přechod pro chodce" a zebru, ale zcela jistě není povinen znát např. značky zakazující vjezd nebo upravující přednost na křižovatkách. Ty se týkají pouze řidičů. Chodcům může být úplně jedno hlavní nebo vedlejší silnice.

+1/0
5.7.2015 22:30

J43a31k60u90b 27N53o11v52á84k 8210333940752

Do jedné promile? Ani si nemusela ničeho všimnout.

0/0
6.7.2015 23:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.