- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čímž byl zároveň dokončen vznik ohromné zóny napříč centrem, kde na středně dlouhé vzdálenosti je člověk nucen se pohybovat výhradně pěšky a ještě se probojovávat davy. Výsledek sovětské logiky, která očekávala, že metro dokáže tramvaje nahradit.
A pak sovětští lidé do center měst natahali alespoň trolejbusy.
Ta fotka mluví za vše. Příkopy jak ve středověku. Dav lidí se tísní na chodníku, není kudy projít a ještě tam všechny buzeruje esenbák. Chodci do toho přeskakují rozmlácené děravé koleje...
Městopotvornost tramvají jak vyšitá.
Při dnešních davech by byl návrat tramvají a podobných chodníků jednoznačný masakr.
Á, pan Drda opět zde. Takže kde jezdí tramvaj, tam podle vás musí buzerovat esenbák a být úzký chodník, ano?
Zavreli to kvôli stavbe metra v červenci 85 a hotovú stavbu otvorili v listopadu 85 (ak to chápem z článku správne). Za 4 mesiace to stálo. Dobre vy!
Přijeďte se někdy podívat do Prahy. Zjistíte, že metro jezdí pod zemí
Dobře, že z Příkopů a z Václaváku tramvaje zmizely.
Já bych teda byl radši, kdyby z Vávlaváku zmizeli dealeři drog, naháněči do bordelů a turisti na segwayích.