- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak tak koukám co tu píšete , tak většinu fascinuje řidič a jeho chabá výmluva.
Nepopírám je to trol.
Ale mě na článku zaujala jiná informace.
Téměř kdekoliv na světě , když se frézuje starý povrh , tak je shod maximálně 10cm.
U nás? Metrová díra do které se schová celý kamión.
Čím to bude? Že by standardní prací novináře?
měl co puštěný za video? tablet nebo notas? Tohle chceme vědět, navigaci tiráci na cestě nepoužívají, jen když jedou na nakládku nebo vykládku.
Před týdnem jsem jela tímto zúžením směrem na Jižní spojku, v pravém pruhu se ploužil rumunský kamion. V místě opravy jsou pruhy v tomto směru posunuty k pravé krajnici. Kamioňák to úplně ignoroval a projel to rovně, toho, že mě v levém pruhu málem zmáčknul, si ani nevšimnul. Vím, že jsou to lidé jako my a něčím se živit musí, ale mám z nich čím dál větší strach...
Nedodrzuji prestavky, vahu, rychlost, nic, protoze vedi, ze na ceskem uzemi to nikdo nekontroluje.
Staci se podivat, kolik kamionu jezdi v dobe zakazu jizdy - a to presto, ze jsou videt na vsech kamerovych systemech co jich nase statni sprava ma. Presto to nevyvola zadnou akci.
další, co jezdí podle navigace :-/
gps: právě jste dorazil do cíle své cesty
něčemu přece člověk věřit musí! i když u poláka bych nečekal, že to bude gps...
Ridic byl Cechem, jenom kamion polsky.
lže...nevěnoval se řízení a nesledoval značení....
souhlas - maloktera navigace rozlisuje mezi pravym a levym pruhem, uz jenom kvuli omezene presnosti GPS
Píše se v Bibli: Když slepý vede slepého, oba spadnou do jámy.