- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě správnější by bylo, vše zbourat a uvést do stavu z roku 1400... nebo třeba do stavu ze začátku osídlení..
To zase někdo něco řeší. Stačí se podívat na mapu. Je to důležitá spojnice P7-P8. Nehedě že Karlínskou část čeká docela masivní výstavba a Holešovice s kancelářskýma projektama nezůstanou pozadu. Takže spojení přes Vltavu dosti potřebné a 2+2 pruhy jsou úplně v pořádku. A most nevypadá nějak přehnaně megalomansky a zapadá tam úplně normálně.
Všiml si někdo na vizualizace té hmoty kolem části v Holešovic a té hmoty v části Libeň? To je proboha co za kancelářský monstra zase?
Ona je ta vizualizace vůbec nějaká divná, je tam neexistující vodní tok - viz foto č. 3.
já bych ho vytiskl na 3D Tunel tiskárně tedy ten samý jen za velký fofr prachy jak tu umíme jen u nás...a těch přistěhovalců co ho přijdou omrknout aby zde v zemi zázraků mohli se nechat vyškolit ...
To by mě opravdu zajímalo, čím je zrovna Libeňský most architektonicky cenný... vždyť je to snad nejnezajímavější most v Praze. Prostě jen silnice, koleje a zábradlí. Opravdu je potřeba"chránit" úplně všechno, co je staré? To můžeme rovnou zakonzervovat celou Prahu a prostě zakázat jakékoliv stavební úpravy v celém městě :/.
Na druhou stranu to rozšíření mi moc smysl nedává. Po tom mostě jezdí snad pomalu jen tramvaje, aut úplné minimum, zvlášť na pražské poměry.
Uz jen ty lampy. Nesmíte čučet jen za nosem.
Mě by například zajímalo, jestli se při rekonstrukci Karlova mostu před pár lety musela na přání památkářů musela přidávat do malty vejce. To byla původní technologie.
A přivezli je na tvrdo, viď? Nevěř taky každé pověsti kterou si někdo vycucal z prstu. Žádná vajíčka se do malty nepřidávala.
za pár let budou památkáři remcat do oprav i takových staveb jako je Barrandovský most, jižní spojka, nebo Štěrboholská radiála
Nezapomeňte na Jižní Město To bude chráněná zóna, něco jako Baťovy domky. Ukázka socialistického urbanismu. Jen doufám, že nás památkáři nedonutí sloupat všechen ten polysteren, co máme na zateplení
Dle dostupné visualizace mi připadá, že 'potřebné' rozšíření o 5 metrů je kvůli středovému zelenému pásu, který mi přijde na mostě zvláštní a celkem k ničemu. Jak bylo řečeno níže - tunel na most.
A není ten zelený pás náhodou trasa tramvaje?
Tak ten most necháme spadnout. A hotovo.
Zajímavé, co tu je lidí, co je zajímá jen dnešní den. Jejich vnuci budou ten rozšířený most potřebovat.
Vnuci třeba už budou chápat smysl městské dopravy a nebudou se do města cpát autem