Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policie uzavřela pražskou magistrálu, odhalila desítky opilých řidičů

V noci na sobotu pražští dopravní policisté nejspíš překvapili řidiče na magistrále. Provedli totiž uzávěru ulice 5. května a projíždějící kontrolovali. Pod rukama jim prošlo téměř tisíc sto lidí a tisícovka aut. Při kontrole odhalili desítky přestupků a na pokutách vybrali 40 tisíc korun. Navíc se jim podařilo dopadnout i člověka v pátrání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43i95ř21í 39V53o87t51o71u57p53a47l 6377189205134

Tedy zkontrolovali tisíc aut a v 9 pŕipadech zjistili tak závažný přestupek, že na místě sebrali ŕidičák. Tedy necelé jedo promile. Vybrali na pokutách 40 tisíc. Vypadá to na pokuty za případnou lékárničku, čtyŕicet aut po tisícovce. A kvůli tomu taková monster akce? Běžte se vycpat, soudruzi policisté s takovými komunistickými manýry.

+6/0
20.7.2015 7:20

K26a97r49e29l 88H56a43g75e36r 2692879791736

Asi jsi nikdy nebyl v Německu. I tam se toto děje a myslíš, že jsou to komunistický manýry? Na jednu stranu křičíte, že policie nic nedělá a když dělá, tak křičíte, že jsou to komunistické manýry. A já s tím souhlasím, protože to, co zažívám na silnicích je katastrofa.

+1/−3
20.7.2015 8:06

J52a70n 15T54a41r90a21b96a 4606766589419

Bohulíbá akce s jasným výsledkem, OK, jen je tu něco divného. Jak mohli zkontrolovat víc řidičů než aut? Zákon o policii nedává pravomoc kontrolovat totožnost každého, koho si zamanou... Že by policisté porušovali zákon? Nebo ho tradičně ohnuli a měli "důvodné" podezření ze spáchání přestupku u každého spolujezdce....?

+6/0
19.7.2015 22:42

M19a10r83t76i30n 30R57ů23ž70i63č72k78a 9624371508109

"Na akci se podílela přibližně stovka příslušníků dopravní, pořádkové a cizinecké policie a strážníci městské policie, takzvaného taxi týmu a celníci."

určitě se našla složka, která mohla zkontrolovat i kojence :)

řekl bych, že cizinecká policie nebo celníci májí dost pravomocí

+1/0
20.7.2015 8:18

J29o83s68e65f 18Š76v28e86c 6475916944273

Opět akce na řidiče na místě, kde to není potřeba, ale je předpoklad, že se nachytá spousta provinilců.

Dopravní policisté neznají zákony (nebo je nechtějí znát), spousta řidičů nějak získá papíry. Pak to tak na silnicích vypadá. Chodec u přechodu čeká, až nějaký "trouba" zastaví, autobus MHD vyjíždějící ze zastávky jakbysmet (i když mu mají řidiči umožnit vyjetí ze zastávky snížením rychlosti popřípadě i zastavením vozidla), povinnost dávat přednost zprava spousta řidičů nezná či ignoruje, parkovat s dodávkou těsně před přechodem je normální tak jako parkování na zákazu stání (tenisové kurty v zatáčce na Praze 5)

Nikdo nic nekontroluje. Proč by. Ať zavolají občané a my to prošetříme. Nejlepší práce pro měšťáky je k ránu, vyrazí na sídliště, rozdají papírky za stěrače špatně zaparkovaným vozidlům, její činnost je vidět a mají vyděláno.

Kdo tu dodržuje zákony? Byl jsem na koupališti se zákazem pobíhání psů a přesto jich tam běhalo několik. Cyklisti vůbec neznají značky a ani neví, jak se na silnicích chovat.

+4/−2
19.7.2015 12:46

J98i16ř64í 30S90t86e78j56s58k97a16l 8482409658123

"Opět akce na řidiče na místě, kde to není potřeba, ale je předpoklad, že se nachytá spousta provinilců." No, chytat "provinilce" tam, kde nejsou by byla asi pitomost, že?

+1/−2
19.7.2015 13:03

J88i97ř35í 90L14i49b20e76r 6758170920332

Jistě, "provinilci" za naprosto marginální hlouposti, s tím souhlasím. A zatím policii unikají ti, kteří dělají veliké lumpárny. Ono je to otázkou priorit - pro policii je jednodušší buzerovat řádné občany, kteří její činnost platí ze svých daní, než řádně pracovat a chytat skutečné lumpy. A pak to tady vypadá, jak to vypadá :-(

+5/−1
19.7.2015 14:37

J42i80ř96í 38S37t35e39j24s64k97a51l 8872759578933

Nemohl byste precizovat co by policie dělat měla a co ne? Takhle to vypadá, že vás tam chytli a na základě zdržení jste nevynalezl internet.

0/−5
19.7.2015 15:36

J51i30ř76í 29L34i51b74e38r 6888220100902

Myslím si, že už v komentáři jsem precizoval dost. Mám názor (a netvrdím, že se s ním musí ostatní shodovat), že vyšší prioritu by pro policii mělo být chycení zloděje, který vykradl byt, nebo toho, kdo má (třeba) daňové úniky v řádu miliónů korun. Stejně tak vidím vyšší prioritu v potírání kapsářů (okradený se jako turista již asi do ČR nevrátí na dovolenou). Proti tomu se mi zdá překročení povolené rychlosti o 10 km/hod. na zcela bezpečném a přehledném úseku jako naprosto marginální. A jen pro doplnění - ne, po magistrále jsem v době té hloupé akce nejel. A policie mne kvůli nějaké kontrole už nezastavila řádku let. Přesto mi takové nesmysly vadí. :-)

+5/0
19.7.2015 17:50

J76i87ř39í 88S23t96e63j46s74k61a69l 8782239108513

No, podle výsledků vidíte, že ta akce nesmyslná nebyla. Nebo vám fakt nevadí, že někdo jezdí nalitý? Priority má PČR jistě stanoveny, ale vždycky se vynoří takoví mudrlanti, jako vy, kteří začnou křičet, proč nehoní nějaké Krejčíře a zabývají se "malichernostmi". Dovedete si představit, jak strážmistr z dopravky se zabývá "daňovými úniky v řádu miliónů korun"? Staňte se ministrem vnitra, nebo alespoň policejním ředitelem a budete moci stanovovat "své" priority. Takhle jste pouhý okopávač kotníků.

0/−3
19.7.2015 18:55

D47a89n 55K47o25s56t55e68l55n97a86k 3676818664516

Je to nesmyslna buzerace! Cela akce zpusobila mnoho problemu a nebezpeci v doprave, zpozdeni,  byla casove narocna a velmi draha. Pokud jste si to opravdu precetl, zjistite, ze z vice nez tisice kontrolovanych ridicu  bylo jen 6 pod nejakym vlivem (nepisou "naliti"). To je 0.05%!!! Dalsich 87 dostalo blokove pokuty za urcite banalnosti jako chybejici lekarnicka nebo jejich propadla doba atd. Tyto zdroje by mohly byt pouzity mnohem efektivneji a mozna i v opravdovem duchu pomahat a chranit! Cinnost policie je velmi bezducha a jeji hlavni prioritou je vybirani penez, ziskavani bonusu za mnozstvi udelenych pokud,.. Minuly tyden nahodne zastavovali cyklisty v nedeli odpoledne a chteli aby si dychli?!! Dokonce muj 73 lety otec tim musel projit! Uplne nejnesmyslnejsi jsou kontroly ridicu na nejaky zbytkovy alkohol jedoucich rano do prace. Duvod je zdrejmy. Mimochodem ve vsech civilizovanych statech je povoleno male mnozstvi alkoholu v krvi. Policie by se mela zamerit predevsim na zpusob jizdy, hlavne na znamych rizikovych mistech, pomahat pri dopravnich nehodach a snazit se aby doprava byla plynula (ti z dopravky). Bohuzel zajmy a vnitrni smernice maji jine priority a cile. Je to smutnejsi nez "Recka tragedie". Ne ekonomie, divadlo8-o

+2/0
19.7.2015 20:14

J17i26ř36í 44S62t35e34j18s37k89a22l 8202289898603

"0.05%!!! Dalsich 87 dostalo blokove pokuty za urcite banalnosti jako chybejici lekarnicka nebo jejich propadla doba atd." Mohl byste uvést zdroj, nebo jen tak kecáte?

0/−2
19.7.2015 21:15

D97a16n 33K98o36s48t42e73l84n43a30k 3296838904356

Pardon 0.5%, z celkoveho poctu 1087 ridicu jich 6 skoncilo na policejních služebnách pro podezření z trestného činu ohrožení pod vlivem návykové látky (PODEZRENI!!). Dalsich 18 lidi (1.6%) oznamili do spravniho rizeni pro zjisteni alkoholu prestupkoveho charakteru do jedne promile. Mene nez jedna promile je jedno mozna dve piva a v ostatnich civilizovanych statech je to v povolene norme! Znam pripady, kdy lidi meli mene nez jednu promili po nealkoholickem pivu nebo po pralinkach. Lide, kteri pouziji ruzne sirupy proti kasli, na rymu nebo skrabani krku budou take mit mene nez jednu promili (vice nez 0.3). A co lidi, kteri maji problemy s metabolismem nebo jinak nemocnych lidi? Kecam ze svych zkusenosti a mych znamych, kdy mi pri NAMATKOVE silnicni kontrole nemohli nic najit, napadlo je zkontrolovat lekarnicku vcetne doby pouziti!! Je to maloduchost za ucelem sikany a vyberu penez!! Mimochodem v USA nesmi policie zastavit NAMATKOVE nikoho, kdo se nedopousti nejakeho protipravniho jednani a musi k tomu mit tzv. "duvodne podezreni" (nesviti svetla, ma propadlou registraci nebo ridi divne)! Stejne tak vas nikdo nezastavi i kdyz jedete rychleji nez je povolena rychlost, pokud to neni VICE nez 10mil/hod. U nas to neni o zakonech a logice, ale emocich, exhibici sily a penezich. Uz v zadnem pripade ne o tom co je spravne, efektivni nebo rozumne. To neni ani na poslednim miste!  Zadna prevence, pouze represe!

+3/0
19.7.2015 23:17

J38i80ř78í 33S53t53e51j78s47k26a22l 8802289568133

Ano, kecáte. Lékárničky se staly evergreenem, kdy se asi před čtyřmi lety musely hromadně měnit, protože na vnitru někdo udělal kšeft a nastavil jiný obsah. Od té doby se to používá, jako okřídlená věta, ale žádná masovka neproběhla. Jednotlivosti se nevylučují. Nebo vám ji včera zkontrolovali? A jinak ty sirupy proti kašli a nealkoholické pivo si přiřaďte prosím ke Karkulce. Pokud byste začal stavět barikády, dejte vědět, přijdu s fotoaparátem. Chtěl bych vás upozornit, znalče USA, že dopravní policejní akce probíhají ve všech zemích Evropy a většinou jsou vždy tematicky zaměřeny. A není neúspěchem akce, když se ukáže, že se chytí málo provinilců, naopak. O tom to totiž je, vy represe.

0/−3
19.7.2015 23:27

D46a37n 77K93o10s80t44e82l40n13a74k 3516518104426

Kdyby provedli takovou kontrolu u vas v praci, byli by vysledky mnohem lepsi (nez 0.5%, resp. 1.6%), ale policie prece nebude delat takove veci sama sobe8-o To je jen pro radne obcany, kteri je za to plati.

+1/0
20.7.2015 9:02

J15i50ř27í 11S61t40e40j94s45k16a55l 8362859818233

U nás v práci nelze.

0/0
20.7.2015 9:11

J66i24ř27í 80L96i91b50e88r 6898540930972

Je mi líto, že Vám pojem "selský rozum" nic neříká. O tom, že by byly nějaké smysluplné výsledky jsem se nic nedočetl. Spíše bych dal ruku do ohně za to, že všichni kontrolovaní by dojeli bez problémů a nehod na místo, kam se chtěli dostat. Zasahovala snad policie na magistrále u nějaké nehody? Že by nějaký řidič bezpečně nezastavil? O tom jsem se taky nedočetl. Pokud jsou pro někoho důležitější řeči a předpisy, než zdravý rozum, já mu to neberu, byť s ním nikdy souhlasit nebudu. Když to vezmu dostatečně zeširoka - podle toho, jak dopadly poslední volby do Parlamentu, tak se divím, že se v této republice ještě něčemu divím. Ale, jak říkal (tuším) pan Werich - ačkoli se boj s lidskou blbostí nikdy nedá vyhrát, bojovat je potřeba. ;-D

+3/0
20.7.2015 0:17

J48i29ř78í 12S10t78e15j21s71k63a26l 8942729158423

No tu poslední větu jsem se právě snažil na vás aplikovat. Když se dělá akce na cokoliv zaměřená, nemusí být nehoda, či cokoliv jiného. Ale už se tím netrapte, vy ten smysl nepochopíte. Ne, že byste nemohl, ale nechcete. Asi vám někdo šlápl na oko. Já prostě na tohle nemám, jako bych hrách.. Jsou lepší věci.

0/−3
20.7.2015 0:35

J42i86ř53í 53L57i10b26e46r 6598330690122

Myslím si, že jsem uvedl dostatek příkladů, jak by požírači našich daní mohli být těm, kteří je platí, značně užitečnější. Stačilo jen číst. Jinak - nevím o tom, že by mi někdo šlapal na nějaká oka, včetně kuřích, které nemám. Zato chápu, že některé lidi trollování baví ;-D

0/0
20.7.2015 0:43

J49i63ř60í 36S56t66e41j91s75k65a14l 8552579808703

Ano, chápu, že vás baví.

0/−1
20.7.2015 0:44

J51i13ř96í 32L18i91b59e18r 6118460100462

Jak jste si (možná) všimnul, píši k věci, a snažím se i srozumitelně. Propříště - na "výkřiky do tmy" už odpovídat nebudu ;-D

0/0
29.7.2015 22:10

J97i32ř81í 28S77t39e75j65s56k20a36l 8692379408233

Ano, už jsem se rozplakal.

0/0
29.7.2015 22:17

J66i75ř81í 97L95i75b38e74r 6438610110612

Že vás to baví...

0/0
29.7.2015 22:33

J20i88ř55í 59V89o55t30o43u68p92a47l 6367269815254

Výsledkem bylo méně jak jedno promile závažných porušení zákona = devět zadržených ŘP. Tedy kvůli devíti lidem jich obtěžovali tisíc. Nejčastějším přestupném zřejmé byla propadlá lékárnička, zapomenuté doklady a podobně, tomu odpovídá i výše vybraných pokut.

+3/0
20.7.2015 7:25

M24a40r76t37i93n 77R77ů92ž42i28č48k14a 9694681568479

"řádný občan" nesedne za volant pod vlivem :)

taková akce mi nevadí - mne zdrží jen minimálně

pokud by opilec naboural, tak zablokuje silnici více a ohroží další i ty skutečně řádné občany

dopravní policie nebude asi hledat zloděje ... i když i zde našla hledanou osobu, tak snad dobrá práce ne :) ?

0/−2
20.7.2015 8:15

J66i75ř76í 64L75i11b60e45r 6238170950532

Jenže policie nedělá to, proč jí platíme ze svých daní, nevyšetřuje krádeže, nezajímají ji rozkrádačky ani daňové úniky. A to jsou všechno peníze, které platíme na činnost policie my. Místo toho buzeruje občany = daňové poplatníky, a když má ten smůlu, tak zaplatí ještě nějaký další obolus = pokutu. Kdyby se zvedla objasněnost krádeží minimálně dvacetinásobně, a stejnou úspěšnost měla policie i ve vyšetřování daňových úniků, pak je mi naprosto buřt, že bude i zastavovat auta ke kontrole.

0/0
20.7.2015 22:56

M72a38r55t80i23n 60R24ů44ž66i33č17k82a 9424951228409

tak teď nevím co chceš

policie zkontrolovala řidiče na dodržování pravidel - ty co je nedodržovala ohodnotila

našla u toho i jednoho hledaného - to je snad dobře ne, za to je placená

kdyby tahle akce zachránila jeden lidský život, tak má smysl - ale je to jen kdyby, protože nevíme, co by ti opilí udělali za prá "metrů"

"má smůlu" ... to je divný obrat "že udělal přestupek a byl chycen" - a to je také práce dopravní policie

krádeže nevyšetřují? asi ano, ale pokud nemají informace, tak asi spousta zůstane nevyjasněna - lidé se nevšimají, nechtějí se zaplést

rozkrádačky a daňové úniky ... tam musí dát někdo podnět, aby se tím policie mohla zabývat ne?

0/−1
20.7.2015 23:29

J51i51ř59í 74L22i54b79e60r 6488270490222

Aha, čili platíme policii, aby čekala, až jí někdo řekne, kdo kradl, nejlépe i kde a ještě lépe, aby dotyčného přivedli na služebnu policie a ten se přiznal. Hezký názor. To samé daňové úniky - ony ty finanční úřady a finanční policie jsou asi nanic. Tak proč, safra, tohle platíme ze svých daní? A proč nás policie ještě navíc šikanuje na cestách, kdy běžná kontrola je vždy vymyšlená tak, aby vybrali co jak nejvíc pokut? Místo toho, aby policie pracovala pro občany = ty, kteří její činnost platí, tak jde proti nim. Zkuste si to v zaměstnání, uvidíme, jak dlouho tam vydržíte.

0/0
21.7.2015 7:17

M78a40r24t85i80n 34R29ů13ž72i66č89k19a 9534221808429

takže chceš, aby policie k tobě domů vlezla a šla kontrolovat zda máš vše legálně, zda si nedal úplatek a platíš daně - to je podle mne policejní stát

na to, aby policie mohla konat potřebuje nějaké oznámení, které jde prověřit

finanční úřad není policie a rozplétání daňových úniků a pod asi není jako koupit housku na krámě

tahle akce zadržela několik lidí pod vlivem, zadržela jednoho hledaného a trochu omezila dopravu ... no a co? to není proti občanům, to je na jejich ochranu... třeba ti zachránila život a opilec, kterého zastavila tě nezabil ...

jak má tedy podle tebe policie postupovat, aby tě to neobtěžovalo :)

0/−1
21.7.2015 9:35

J68i92ř31í 78L87i30b93e71r 6578310410282

Trochu trolling, ne? Proč by policie měla lézt k někomu domů? Stačí, když bude řádně a do konce vyšetřovat již nahlášené krádeže, a nesnažit se všechno odložit, jak se neustále děje. Stejně tak u daňových úniků - nikoli preventivně, ale řádně vyšetřit s patřičným výsledkem. Za to ji, alespoň podle mého názoru, platíme ze svých daní. A navíc, aby bylo v republice bezpečno a nemusel jsem se bát, že mne někdo přepadne (ano, tam prevence a pochůzkáři jistě zaberou). Když bude toto všechno splněno, ať teda otravují řádné občany nějakými kontrolami na cestách. Zatím je to přesně v opačném pořadí. !!

0/0
21.7.2015 20:04
Foto

T57o93m42a95s 21V12e64n36d19i30s 5123179762190

Česko = národ alkoholiků

0/−5
19.7.2015 4:22

J67a83n 60D50l30o98u73h47ý 8916540943690

Necítím se po malém pivu jako alkoholik....

+2/0
19.7.2015 9:12

M34i58c46h51a38l 59D91a10d55e77k 8343932968

To asi nikdo, každopádně ani po dopití malého piva se za volant nesmí.

0/−5
19.7.2015 9:25

J51i57ř54í 33L47i90b23e12r 6788610190212

V Kocourkově ne, v normálním státě samozřejmě ano.

+5/0
19.7.2015 14:38

L16i10b41o54r 20K12ř86u11p51a77l16a 3895663918518

Čtu zde hodně lidí co se oháněji německem atd kde je alko do 0,5 promile povoleno, jenže češi ať chceme či ne jsou ve většině narozdíl od Němců za volantem hovada. Stoupněte si někdo na jakoukoliv světelnou křižovatku, na auto co projede na červenou dlouho čekat nebudete, na oranžovou se jezdí běžně to ani nepočítám, používaní blinkrů je pro mnohé něco neznámého, stále mnozí jezdi nalepení za zadkem,nějaký bezpečný odstup jim nic neříká, další jev jsou "závodníci" - někoho začnu předjíždět a on přidá, zip na omezenich platí omezeně,platí přednost silnějšího, obecně ohleduplnost a pokud chci přejet do jiného pruhu tě nikdo nechce pustit. Možná přeháním,ale často to tak je, takže na českého pepíka je stále třeba dohlížet a osobně jsem odpůrce tolerance malého množství alka a nějakého uvolňování

+3/−8
19.7.2015 1:56
Foto

J25a75n 62D88o59č66e52k78a51l 1284246531625

Miluji názory typu: "my češi jsme nesvéprávní idioti, všichni okolo jsou daleko inteligentnější, uvědomělejší a disciplinovanější. Stát musí čecha vodit za ručičku a na vše musí být předpis, jinak by to hloupý čecháček nezvládnul, ublížil by si, nebo někomu jinému". A ještě mi chybí oblíbené: "... i kdyby to jediný život zachránilo ... " :-P

+12/0
19.7.2015 2:42

J80i66r54k95a 36H40o31n59c59ů 2554454741468

Ano, přeháníte. Asi jste nikdy nejel v Itálii.  ;-D

+6/0
19.7.2015 4:00

K91a55r72e50l 64D65r54d49a 6973365257729

Vezměte to ovšem z jiného úhlu a je to jinak. Češi prosazují svoje svobody, kde mohou. Třeba hloupě, ale je to známkou svéprávnosti. Takže "nesvéprávní otroci" jsou v podstatě ti vychovaní "odpovědní Němci".

  (Byl to problém už po Bílé Hoře, kdy si německá šlechta lámala hlavu, proč je Češi berou za sobě rovné a hájí si své. To bylo na Západě něco nepředstavitelného.)

  A na českých silnicích se těmi "nevychovanci" stávají velmi rychle Rusové v Praze i Němci v Mladé Boleslavi. Jsem na naši svobodu docela hrdý. ;-)

  A pokud jde o blokování předjíždění křupany, právo silnějšího... setkal jsem se s tím v Rakousku také. Itálie je bez řečí chaos. Ale na českých silnicích jsou třeba německé SPZ docela postrach. Nemyslím, že jiní řidiči jezdí zásadně lépe. ;-)

+4/0
19.7.2015 8:36

J59a54n 62D30l89o35u94h57ý 8346300843320

Hlavně, že policajti měří u cedulí rychlost. Tomu to pomůže?

+1/0
19.7.2015 9:14

J20i62ř35í 70L91i64b29e27r 6248220730962

Vždyť Vám nikdo nepřikazuje, abyste po vypití jednoho piva si sednul za volant, když v takovém stavu neumíte řídit. To je jen o Vaší zodpovědnosti. Ale nevím, proč by měl být takto šikanováni ti, kteří po jednom pivu jezdí pořád podstatně bezpečněji, než sváteční řidič v klobouku a s platem vajíček pod zadním sklem.

+1/0
19.7.2015 14:42

D15a10n 63K57o98s23t81e40l39n33a75k 3856678384696

To jsou veci, na ktere by se mela policie zamerit a ne na tyto plosne kontroly! Projedes na cervenou, zaplatis 10 tisic, udelas to znova 20 tisic. Myslis, ze nekdo znovu pojede na cervenou? Stejne tak ostatni prestupky tykajici se zpusobu rizeni. Take to odradi ostatni. Policije v tomto dost selhva a jeji hlavni priorita je vybirani penez do mistnich rozpoctu.

+2/−1
19.7.2015 19:41
Foto

J30a49n 26D22o71č70e50k40a11l 1404836571435

Ti řidiči myslím nikoho neohrozili, je to o nastavení zákonů. Pokud bychom na tuto akci teoreticky vztáhli pravidla platná např. ve Francii (povolených 0,5 promile), tak by "úspěšnost" této akce vzhledem k množství kontrolovaných lidí byla cca 0,5%, což je prakticky zanedbatelné množství. Pokud by se tito policisté přesunuli o pár metrů dále na Václavák a začali např. kontrolovat drogové dealery z afrických zemí (což je zřejmě nad jejich síly), tak by ta úspěšnost byla o několik řádů vyšší :-P

+13/−2
19.7.2015 1:17

M16a96r57t46i79n 65R24ů89ž70i47č58k20a 9474541928869

naštěstí ne - včas je vyhmátli ... zákony jsou naše a ty z Francie

dopraváci na Václavák na drogy?

+3/0
19.7.2015 1:28

J86i48ř12í 62V93o98t77o96u10p11a36l 6647689625274

A dopraváci nemohou zatknout drogového dealera?

0/0
20.7.2015 7:29

M25a65r47t33i41n 74R38ů15ž12i23č79k58a 9124671118349

proč by nemohli, když ho najdou v autě, které kontrolují

ale posílat je (dopraváky) na kontroly na Václavák ... to mi přijde trochu mimo :)

0/−1
20.7.2015 8:05

Z26d56e53n23ě90k 81J93o49u16k29l 5603463782385

Po čase opět jednou tleskám policii. Doufám, že se akce bude často opakovat.

Proč v titulu článku není zmínka také o drogách?

+3/−7
19.7.2015 0:35

K59a30r18e29l 42D54r10d30a 6613225577439

Na magistrále jsem takovou akci zažil několikrát. Normální šťára gestapa. Před Pečkárnou se to i hodí... Tradiční místo policejního teroru. Rv

  Jednou tady stejným způsobem před operou selektovali ojetiny - od pohledu starší vozy si brali stranou - zaměřovali se asi na jejich technický stav. V demokratickém státě má mít policie ke svému zásahu důvod, a ne že plošně prověřuje všechny občany, co mají smůlu, že zrovna jedou kolem. Vsadil bych se, že policie má právo jen na nahodilou kontrolu a nesmí bezdůvodně dělat plošné zátahy na lidi. Stálo by to za to, Česko za takovouto "kontrolu" prásknout v Bruselu.

  Když jedu po 21 z práce, zavřená magistrála dost zamrzí. Fakt mám urvaný v noci potřebu funět do balónku nebo dělat stojku za prošlé obinadlo. Platil jste někdy někdo v tomto státě pokutu dopravákům, měšťákům či úřadu skutečně oprávněně za nějaký vážný přestupek? Moje pokuty jsou vždy jen o tom, "abych platil a držel kušnu". Mohu se ozvat, ale bude to dražší... A to jako zvedá něčí bezpečnost? Bezohledná šikana a moje vynucená pokorná otrocká podřízenost a zbavení všech práv? Rv:-/

+19/−6
19.7.2015 0:13

Z98d48e24n50ě75k 38J98o75u20k17l 5253483362435

Co tedy dělat proti tomu, aby u nás bylo ročně 750 mrtvých na silnicích ? Alespoň, že se něco dělá. Proč za mrtvé na silnicích nebyl nikdy vyhlášen státní smutek?

+2/−5
19.7.2015 0:39

M70a97r27e21k 23H91r35u73b63y 6587492811348

Kolik mrtvých bylo na magistrále? A dálnicích obecně? Reálné problémy jsou úplně jinde, než je policie hledá... :-(

+14/0
19.7.2015 0:47

J56i34r94k94a 41H64o57n81c54ů 2344644531318

Třeba nebezpečné předjíždění na nepřehledných místech. Tam je nejvíc mrtvých. Jenomže když se náhodou nic nestane, blbě se to dokazuje.

+3/0
19.7.2015 4:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.