Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na pražskou jízdenku dojedete do Kladna už na jaře příštího roku

Hromadná doprava na Kladensku by se měla od března příštího roku sloučit s tou pražskou. Lidé by tak na jednu jízdenku měli jezdit jak po Praze, tak i regionu. Propojení bude navazovat na pilotní projekt zapojení Mělnicka a Neratovicka, který byl spuštěn v dubnu letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J24a84k54u52b 80V76a35l24e89š 8310956977623

40kč tam, 40kč zpět, 80kč 5x týdně, to máte 400; 1600 za měsíc. Zóna 1 - 300 Kč. A teď babo raď, vždyť to stojí jen 40kč za jízdu ;-D

0/0
23.7.2015 16:21

J27i39ř47í 92G60u82z54i60u96r 8480480390275

Jen Vás opravím, Kladno se nachází v rámci systému PID ve třetím pásmu! Ale i tak se to vyplatí.

Vstupem CSAD Kladno do systému PID dojde k výrazné změně v konkurenčním prostředí autobusové dopravy na Kladensku. A obávám se, že to bude mít za následek zhoršení dopravní obslužnosti. Vycházím z následující zkušenosti:

Společnost ExpresCard zajišťuje mimo jiné spojení Letiště Praha-Lidice- Buštěhrad-Hřebeč-Kladno. Před několika roky CSAD Kladno zavedlo linku A25, která v mnoha spojích kopírovala linky konkurenta (+-15min). Ve spojení s kartou KLID (kladeská integrovaná doprava) to mělo za následek zrušení daných spojů zajištovaných ExpresCarem v pracovní dny z důvodu nerentability (o víkendech A25 nejezdí). Problém nastal o prázdninách, kdy taktéž linka A25 nejezdí, a tu  nastal problém, kdy mnoho lidí nenašlo vhodnou alternativu za chybějicí spojení! Po několikaletém boji občanů i odborů se podařilo prosadit, aby ty nejdůležitější spoje linky A25 jezdily i o letních prázdninách. Nemluvě o tom, že v současnoti má linka A25 tři různé trasy, takže je nutné bedlivě studovat jízdní řád, protože podle trasy se mění i zastávky v rámci obcí.

0/0
27.7.2015 14:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.