- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zase celoprazske zmeny?? Nejlepsi system je ten, ktery je stabilni - lidi se v nem nauci zit. Neustale zmeny jsou naopak problemem pro vechny zucastnene.
Z tohohle pohledu je ROPID banda diletantu.
Takže se prodloužení metra A nemělo otevírat, resp. vůbec nikdy se nemělo metro otevřít?
Co osobne nechapu, je, ze kdyz na zapade dodelali metro, tak zmenili trasy i na vychode. A nad cim uplne zustava rozum stat, je, ze tramvaj prijizdi na zastavku jako cislo X a odjizdi jako cislo Y. Proc proboha? Proc ji nemuze zustat stejne cislo po cele trase? Ne vsichni jsou mistni, aby tenhle nesmyslny trik znali...
Tak zrovna u 14/24 jiné řešení ani zvolit nešlo, pokud by neměla přes Václavák jezdit jedna linka s dvěma různými konečnými.
To by pak byl ten správnej zmatek...
Jako kolega z profese mu přeji pevné nervy a hlavně mnoho úspěchů. Je jasné, že se nelze zavděčit všem, zvlášť ne ve městě s největší dopraví sítí, ale je možné se aspoň trochu přiblížit nějakému ideálnímu stavu, který bude vyhovovat maximálnímu počtu lidí. Současná organizace není zrovna nejlepší, ale bez MHD by to bylo ještě horší, to musí uznat každý uvědomělý člověk.
V Plzni lze v každém vozidle MHD platit jízdenku bezkontaktní kartou. Holt, pokrok přichází ze západu
Dobre dopoledne.
Chapu, ze sladit dopravu v metropoli musi byt asi slusny vykon, ukol a snad i rehole. Nezavidenihodna situace. Nerozumim vsem aspektum. Doikonce ani nevim, jestli se nekdy Ropid snazil o komunikaci s cestujicimi ve smyslu co by...kdy by. Nechci ho pospinovat, ani hanit. Ale vzdy kdyz vidim nazev firmy, tak si vzpomenu na pad treti rise:)...
Kazdopadne preji uspech na vsech frontach
Navrhuji, aby Ropid sepsal konečné stanice tramvají, vždycky jednu vybral, z pytlíku (losovačka) by vytáhl druhou konečnou a z druhého pytlíku by vytáhl číslo tramvaje. Však my, cestující bychom si zvykli, no a kdyby ne, tak se nějaká konečná prohodí zase s jinou. Nemyslím, že by byl bordel větší, než nyní, kdy se tramvaje stěhují každou chvíli.
Pro zpestreni situace navrhuju vice takovych paradicek jako zmena cisla linky na Ortenaku. Sledovat uzasle cizince, kterym ujizdi jejich tramvaj, protoze holt prijela pod jinym cislem, to je k nezaplaceni. Nekdo z Ropidu tam musi bydlet a vylozene se timto zpusobem bavit, jinak si to nedokazu vysvetlit.
Hlavne uz nic nevymyslejte. Posledne to stacilo.
Cekam kdy nejaky moula z Ropidu prijde na ten skvely napad prehazet jmena a barvy u linek metra.
V jednom má pravdu - jakmile se řekne Ropid, většině lidí z Prahy a okolí se otevírá kudla v kapse.
Pro autora článku Adama Váchala: Lidi neodmítají změny automaticky, nedělejte laskavě z cestujících dementy, kteří si neumí vyhodnotit přínos a způsob zavádění změn v MHD!!!
No jenže ono to tak trochu je. Každého zajímá logicky jen úsek, který využívá. Na změny se reaguje zásadně odmítnutím a pak se o nich eventuálně začne přemýšlet, ale většina cestujících toho schopna objektivně není. Někteří si dokonce myslí, že by se MHD neměla organizovat vůbec a Ropid zrušit. Když má někdo takovéhle názory, je těžko mu něco vysvětlovat.
Toto je názor jednoho člověka a ne zrovna moc chytrý názor. Já jezdil po Praze 16 let a byl jsem zcela spokojen,
Asi není náhodou, že pražská MHD se objevuje na špičkách žebříčků MHD v celém světě. Ale vždycky se najde nějaký škarohlíd s blbýma kecama
Nevím, jestli to souvisí přímo s Ropidem nebo s Dopravním podnikem, ale kdy probůh zavedou možnost platby za jízdenky v automatu kartou nebo aspoň bankovkami?? Síť MHD bych řekl, že máme slušnou oproti jiným metropolím, ale v tomhle jsme 100 let za opicemi.
Možná úmyslně vytvářejí černé pasažéry, aby si revizoři mohli vydělat ...