Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli rekonstrukci nepojedou čtvrt roku tramvaje ze Střešovic na Petřiny

Tramvajovou trať v pražských ulicích Střešovická a Na Petřinách čeká kompletní rekonstrukce. Od 1. srpna do 30. října tak v úseku Vozovna Střešovice - Sídliště Petřiny tramvaje nahradí autobusová doprava linky X1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P86a58v24e69l 21S87l40a23d87o17v98n63í51k 6317433527576

Co mají pořád s tím přečíslováním tramvají za jízdy?8-o Místní pochopí, že v době výluky k nim místo 5 nebo 20 jede třeba 5786, ale pro turisty, kteří v té tramvaji jedou, to musí být pěkné zděšení, když se oznámí, že linka má jiné číslo. Přitom by stačilo třeba pravidlo, že nižší číslo bere sloučenou linku.

0/0
31.7.2015 13:32

E75v13ž64e61n 12P51o77l12á48k 3108978531903

Jak jinak chcete řešit konečnou dvou linek na mistě, kde není obratiště?

0/0
31.7.2015 22:02

T84o59m19á26š 67C54h80a60r51v23á32t 6723242533643

A proč nejedou tyto dvě linky po své obvyklé trase? Nějak nechápu důvod ukončení linek 1 a 18 v Podbabě namísto Malovanky.

0/0
1.8.2015 9:37

J48a61n 88J25í49c93h79a 8410120368831

A co tu trat uplne zrusit a nechat to na metru, tramvajich na evropske a patockove a na nejake nove bus lince od metra?

+2/−11
31.7.2015 12:02

P66a71v87e42l 69S96l32a49d53o35v63n88í71k 6967343897426

Tohle se o Vinohradské tvrdilo obdobně a teď už pomalu 2 linky nestačí poptávce.

+1/0
31.7.2015 13:35

J87a97n 23J62í85c21h81a 8130950148271

Jo, ale tady jde o tri zastavky, ktere by zustaly "bez tramvaje", zbytek je v dochazkove vzdalenosti jinych linek..a to by krasne pobral bus.

+1/0
31.7.2015 13:53

E17v88ž82e47n 44P92o78l35á89k 3128268301253

Krásně probral-tohle máte spočítáno, nebo jen tak střílíte do větru? V 70. letech uvažovali soudruzi stejně, a teď se nedaří tramvaje na stejných mistech obnovit.

0/−1
31.7.2015 22:04

J93a36k35u36b 76H96r55u51š68k47a 6953186327136

Premyslim, zda za poslednich 5 let byl nejaky rok, kdy by na Petrinach nebyla rozkopana tramvajova trat (ci by na tramvajovy pas alespon nebyla svedena auta).

+3/0
31.7.2015 11:40

T84i75b59o65r 10V28i31z46v45a79r50y 9364134543635

Loni , předloni ...každý rok . Kdo to sakra plánuje ?

+1/0
31.7.2015 12:57

E52v85ž70e77n 97P68o59l84á55k 3358988571743

Trati z BKV panelů jsou nejdražší, nejhlučnější a nejporuchovější a město na tuto módu z osmdesátých let rychle doplácí, protože v takto rozmlacenem stavu se musí provizorně opravovat pořád dokola.

0/0
1.8.2015 10:47

E47v50ž85e39n 22P89o92l58á39k 3468268121923

Teď jde o totální rekonstrukci, jaká se od roku 90 nekonala a tim časté opravy rozmlácené trati na dlouho skončí.

0/0
31.7.2015 22:06

Z57d90e55n84ě50k 92K11o86ř26í61n35e39k 6341444351900

Tak doufám, že alespoň přiblíží tramvajovou zastávku Petřiny blíže k metru...

+2/0
31.7.2015 11:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.