Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli rekonstrukci nepojedou čtvrt roku tramvaje ze Střešovic na Petřiny

Tramvajovou trať v pražských ulicích Střešovická a Na Petřinách čeká kompletní rekonstrukce. Od 1. srpna do 30. října tak v úseku Vozovna Střešovice - Sídliště Petřiny tramvaje nahradí autobusová doprava linky X1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P26a85v16e88l 24S43l41a28d10o67v48n70í75k 6327313727566

Co mají pořád s tím přečíslováním tramvají za jízdy?8-o Místní pochopí, že v době výluky k nim místo 5 nebo 20 jede třeba 5786, ale pro turisty, kteří v té tramvaji jedou, to musí být pěkné zděšení, když se oznámí, že linka má jiné číslo. Přitom by stačilo třeba pravidlo, že nižší číslo bere sloučenou linku.

0/0
31.7.2015 13:32

E27v95ž49e75n 14P37o61l52á64k 3938138381443

Jak jinak chcete řešit konečnou dvou linek na mistě, kde není obratiště?

0/0
31.7.2015 22:02

T61o92m75á81š 82C26h83a28r16v56á47t 6883202973753

A proč nejedou tyto dvě linky po své obvyklé trase? Nějak nechápu důvod ukončení linek 1 a 18 v Podbabě namísto Malovanky.

0/0
1.8.2015 9:37

J30a90n 45J23í89c51h50a 8980370668501

A co tu trat uplne zrusit a nechat to na metru, tramvajich na evropske a patockove a na nejake nove bus lince od metra?

+2/−11
31.7.2015 12:02

P62a84v26e67l 25S44l77a33d62o21v18n32í67k 6367693287816

Tohle se o Vinohradské tvrdilo obdobně a teď už pomalu 2 linky nestačí poptávce.

+1/0
31.7.2015 13:35

J44a55n 10J32í53c44h68a 8460870558891

Jo, ale tady jde o tri zastavky, ktere by zustaly "bez tramvaje", zbytek je v dochazkove vzdalenosti jinych linek..a to by krasne pobral bus.

+1/0
31.7.2015 13:53

E55v50ž94e10n 61P91o80l70á38k 3648158471603

Krásně probral-tohle máte spočítáno, nebo jen tak střílíte do větru? V 70. letech uvažovali soudruzi stejně, a teď se nedaří tramvaje na stejných mistech obnovit.

0/−1
31.7.2015 22:04

J53a57k23u44b 74H77r96u54š72k27a 6463266577276

Premyslim, zda za poslednich 5 let byl nejaky rok, kdy by na Petrinach nebyla rozkopana tramvajova trat (ci by na tramvajovy pas alespon nebyla svedena auta).

+3/0
31.7.2015 11:40

T93i57b55o49r 42V10i31z33v39a66r72y 9634314483245

Loni , předloni ...každý rok . Kdo to sakra plánuje ?

+1/0
31.7.2015 12:57

E37v36ž92e60n 10P70o61l63á97k 3178328501513

Trati z BKV panelů jsou nejdražší, nejhlučnější a nejporuchovější a město na tuto módu z osmdesátých let rychle doplácí, protože v takto rozmlacenem stavu se musí provizorně opravovat pořád dokola.

0/0
1.8.2015 10:47

E94v96ž46e86n 26P27o12l72á82k 3918878111433

Teď jde o totální rekonstrukci, jaká se od roku 90 nekonala a tim časté opravy rozmlácené trati na dlouho skončí.

0/0
31.7.2015 22:06

Z94d40e28n86ě29k 37K64o54ř50í92n16e59k 6841624721180

Tak doufám, že alespoň přiblíží tramvajovou zastávku Petřiny blíže k metru...

+2/0
31.7.2015 11:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.