Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli rekonstrukci nepojedou čtvrt roku tramvaje ze Střešovic na Petřiny

Tramvajovou trať v pražských ulicích Střešovická a Na Petřinách čeká kompletní rekonstrukce. Od 1. srpna do 30. října tak v úseku Vozovna Střešovice - Sídliště Petřiny tramvaje nahradí autobusová doprava linky X1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P93a84v93e15l 12S70l64a37d38o45v68n78í22k 6297273607696

Co mají pořád s tím přečíslováním tramvají za jízdy?8-o Místní pochopí, že v době výluky k nim místo 5 nebo 20 jede třeba 5786, ale pro turisty, kteří v té tramvaji jedou, to musí být pěkné zděšení, když se oznámí, že linka má jiné číslo. Přitom by stačilo třeba pravidlo, že nižší číslo bere sloučenou linku.

0/0
31.7.2015 13:32

E34v92ž53e13n 78P14o49l53á10k 3628188651793

Jak jinak chcete řešit konečnou dvou linek na mistě, kde není obratiště?

0/0
31.7.2015 22:02

T14o64m26á15š 78C56h70a76r94v97á47t 6383472573363

A proč nejedou tyto dvě linky po své obvyklé trase? Nějak nechápu důvod ukončení linek 1 a 18 v Podbabě namísto Malovanky.

0/0
1.8.2015 9:37

J34a95n 61J86í38c59h77a 8100470738491

A co tu trat uplne zrusit a nechat to na metru, tramvajich na evropske a patockove a na nejake nove bus lince od metra?

+2/−11
31.7.2015 12:02

P83a40v95e46l 89S59l71a21d39o89v32n51í51k 6317623317946

Tohle se o Vinohradské tvrdilo obdobně a teď už pomalu 2 linky nestačí poptávce.

+1/0
31.7.2015 13:35

J54a94n 76J54í18c87h66a 8700130398641

Jo, ale tady jde o tri zastavky, ktere by zustaly "bez tramvaje", zbytek je v dochazkove vzdalenosti jinych linek..a to by krasne pobral bus.

+1/0
31.7.2015 13:53

E41v40ž25e41n 74P82o20l79á26k 3328858171483

Krásně probral-tohle máte spočítáno, nebo jen tak střílíte do větru? V 70. letech uvažovali soudruzi stejně, a teď se nedaří tramvaje na stejných mistech obnovit.

0/−1
31.7.2015 22:04

J24a16k83u12b 42H39r90u82š63k11a 6553396847826

Premyslim, zda za poslednich 5 let byl nejaky rok, kdy by na Petrinach nebyla rozkopana tramvajova trat (ci by na tramvajovy pas alespon nebyla svedena auta).

+3/0
31.7.2015 11:40

T23i37b65o80r 58V29i56z79v64a16r21y 9704354983755

Loni , předloni ...každý rok . Kdo to sakra plánuje ?

+1/0
31.7.2015 12:57

E24v56ž39e88n 91P51o74l58á74k 3868488381193

Trati z BKV panelů jsou nejdražší, nejhlučnější a nejporuchovější a město na tuto módu z osmdesátých let rychle doplácí, protože v takto rozmlacenem stavu se musí provizorně opravovat pořád dokola.

0/0
1.8.2015 10:47

E11v54ž42e28n 47P26o39l31á95k 3758168521413

Teď jde o totální rekonstrukci, jaká se od roku 90 nekonala a tim časté opravy rozmlácené trati na dlouho skončí.

0/0
31.7.2015 22:06

Z13d44e58n13ě66k 25K44o52ř74í19n14e64k 6361174351870

Tak doufám, že alespoň přiblíží tramvajovou zastávku Petřiny blíže k metru...

+2/0
31.7.2015 11:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.