- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bravo. Konečně článek (bohužel jeden z mála na tomto webu) střízlivě hodnotící stav české dopravní šikany, v jejímž čele stojí pražský magistrát. Jen houšť a větší kapky, co se takovýchto článků týče.
zato na Andělu se parkuje nádherně... teda všem ostatním jen ne residentům :D nám před domem zdarma parkují turisti i ze zahraničí kolikrát i přes týden... parkování v metropoli u Vltavy zdarma? Evropská raritka. Vjeďte autem do Berlína nebo do Říma a máte problém už při vjezdu... o parkování v centru nemluvím... v evropských metropolích se běžně platí 15-20 euro za noc/24 hodin
Stačí dát přes den placené parkování a bude míst o hodně víc. Možná by stačilo platit o 8 do 14
Další "strkačky" jsou na pětce a na desítce.
Na Proseku je hlavně extrémní množství parkovacích míst pro invalidy, kteří jsou asi neustále na chalupě. Jestli tam vidím auto 4X do roka, tak možná i přeháním.
No hlavně tam nejsou nikde volné prostory, kde by bylo možné vystavět parkovací místa (garáže)....
"strkačka" na Proseku není jediná. Strká se na více místech Prahy, na Malé Ohradě jsem viděl dokonce státní ve 3 řadách. Tohle je důsledek neřešení tady mockrát kritizovaného parkování v Praze. K tomu chceme dojít místo abychom parkování umožnili? Viz omezení parkovacích míst po vzoru Hudečka.
Hudeček byl brňák nebo tak něco. Zaplaťpánbů už je pryč.
Praha má poměrně hodně zásadních problémů. Největšími z nich je neúplnost vnitřního i vnějšího okruhu, kvůli čemu musí do města zajíždět spousta aut, která by jinak nemusela. Dalším je hloupé řešení některých hlavních silnic. Nejkřiklavější je magistrála, ale není zdaleka jediná. Další je nedostatek dostatečně kapacitních LEVNÝCH parkovišť poblíž metra v okrajových částech (lidé ze středních Čech, co denně dojíždí do práce prostě nebudou nechávat auta na místech, kde se platí 40 korun za hodinu)
K tomu všemu přispívají "moderní urbanistická řešení", kdy je kapacita čtyřproudových silnic omezena pomocí ostrůvků a cyklopruhů (např. Vršovická, ale nejen ta)
Ono to má ještě jedno možné řešení. A sice, že zafunguje trh, v místech kam se nedá rozumě dostat autem a zaparkovat postupně zmizí podnikatelé, provozovny a úřady... a lidé ztratí důvod tam jezdit.
Což v oblasti modrých zón pomalu ale přece už fungovat začíná.
že by okurková sezona ? A co Blanka ? Tam už je všechno OK a kabely nevlhnou ? Taky by mě hrozně zajímalo kolik se letos sklidilo pšenice a vyrobilo lokomotiv
Největší problém Prahy je špatné vedení na Magistrátu, které podléhá tlakům různých zájmových skupiny (cyklisti) a módním vlnám (snížení rychlosti). Kdyby tam rozhodoval o dopravě někdo s mozkem v hlavě, dá se Prahou jezdit celkem v pohodě. Ale ten exot Nosek, který tam léta seděl, nic dobrého nepřinesl.
Největší problém prahy jsou úplně všichni. Od nerudných agresivních řidičů, po špatně navrženou stukturu dopravní sítě. A na cyklisty nenadávejte. Běžte se podívat do vysvpělých západních měst, jak funguje ve městech doprava na kole, má to cosi do sebe.
Radši bydlet pod mostem, než na Proseku. To určitě, aby mi kdejaký hejhula manipuloval s vozem
Na Proseku se bydlí dobře. Však nemusíte zaparkovat napříč v druhé řadě...
"Praha je plná dopravních bizarností. Na Proseku mají „strkačku“, ve Vršovicích „tankodrom“."
Kdyby byl tankodrom v republice jen jeden, tak by to bylo skvely!