- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přívoz jsem včera vyzkoušel. Nápad je to výborný. Loď je krásná. Obsluha výborná. Problémy:
1) Je tam jen jeden člověk - obsluha všeho.
2) Nemá tam žádné zázemí pro sebe, záchod?, jídlo?, nepřízeň počasí.
Jeho slova: "Měli bychom tu být dva, abychom se mohli střídat!"
Hele, redachtóre, správně se to píše HolKa (zkratka Holešovice Karlín).
I slovo Karlín je totiž podstatné jméno vlastní (název pražské čtvrti), čili se musí psát s velkým K.
Dnes jsem přívoz použil pro cestu do Holešovické tržnice, bohužel přístup od Karlína k přívozu je poněkud bizarní- nutno obejít staveniště a pak "územím nikoho," značení nedostatečné, jinak jsem rád že to zřídili. Škoda, že v roce 1972 byla zrušena trať na Těšnov, dříve byla vlaková zastávka i Rohanský ostrov, bývalá výpravní budova prozatímního nádraží pro Těšnov tam stále stojí, doufám že ji developer nezboří.
O výpravní budově nevím. Budovy Rohanské nábřeží 642/35 a 672/13 jsou památkově chráněné, a popsané jako celnice a sklad Severozápadní dráhy. Ovšem šikovní developeři si jistě poradí - ostatně poradili si už socialističtí budovatelé s těšnovským nádražím. Vyšehradské nádraží už dozrává, zlíchovský lihovar z větší části spadnul a třeba vršovická tvrz už ani neexistuje a developer jen vyčkává, kdy to parkoviště přestane být památkově chráněné.
Jedine rozumne spojeni Stvanice. Z Vltavske se tam nedostanete, pokud nechcete lizt bezdomovcum pres obyvak a z Florence daleko a slozite pres dost velkych prechodu. Z obou stran navic hnusny vlez pres zaprasenou magistralu.
a nemůžete alespoň napsat kolik to pobere lidí ? Nebo jsem to přehlédl ?
Píše se tam: "Loď uveze deset cestujících a je bezbariérový." Až budu mít čas, taky se pojedu projet bezbariérovým loděm.
No jsem zvědavý, jaký bude o ten přívoz zájem.
výborně co? že potečou další miliony na ptákoviny?