Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Pražané se svezli „černou hubou“. Metro A jezdí už 37 let

Pražané a návštěvníci hlavního města se mohli v neděli svézt historickou sovětskou soupravou metra 81-71, slangově označovanou jako „černá huba“. Pro přepravu cestujících běžně není využívaná už deset let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M59a93r83t34i49n 24P18r11o78s34t51ý 9740503650639

to je uz pomerne nova, pokud ma zarivky.. Pamatuju si, ze jeste driv jezdily metra s zarovkama v takovych bilych pulvejcich :-) a vzdy zhasl vagon, kdyz prejizdel z jedne na druhou napajeci kolej...

0/0
9.8.2015 23:47

R51a22d33o29s88l72a85v 31K26l63a28u11d83a 5804348904612

Jenže pouze na céčku. Tohle je výročí otevření áčka:-P

+8/0
10.8.2015 6:24

M79i85l33a64n 78C98h45a29l45u24p52a 7304746937183

Vzhledem k současné imigrační vlně je nutno dávat pozor, aby článek nevyzněl rasisticky!

+15/−1
9.8.2015 21:50

D81a85v42i34d 91S74u67c73h71ý 1676700318228

"Pražané se svezli „s černou hubou“.

kazdodenni realita...

+24/−1
9.8.2015 19:13

K34r30i53s43t88ý93n64a 41B97e71n22e87š98o53v58á 5434106506683

Trapne

0/−12
10.8.2015 6:31

J19a18k11u94b 90R65o68u15s 3283590924212

Ty seš trapná!

+3/0
10.8.2015 6:36

2385234178203

šlo by tyto vozy vrátit do provozu? ty nové, zvlaště na Céčku, jsou strašný akvária, kde se nehne vzduch....

+1/0
9.8.2015 18:44

M93i97c86h85a10l 53C60h82a23l29u46p92a 6318180399703

Něco tam fouká od stropu, přišlo mi, že to je asi i chlazený.

0/0
9.8.2015 19:56

J26a11n 22V13a33l35o62u77c29h 6882457818150

prostředek střech je zvýšen, na jedné straně nasávací otvory pro jeden směr jízdy, na druhé opačně. Čili při rychlosti 80km/h dojem chladu vzniká prostým prouděním této "sovětské klimy". A jelikož nyní máme normy na vše, máme i na bezprůvanové větrání (tedy ve vozech typu M1 na "C" se "vzduch ani nehne" a do nových tramvají se dávají malá výklopná okénka k ničemu) či na max. teplotu topného tělesa, aby se cestující nepopálil, když sahá kam nemá (a tudíž se vůz nevytopí). Holt už v normách na ochranu blbců doháníme USA...

+3/0
10.8.2015 8:21

M60i83c73h91a42l 63C44h23a64l68u65p57a 6278800709293

To určitě ne, myslel jsem v M1. Pokud se zavřou dveře, tak minimálně u zadních dveří začne něco funět od stropu, za jízdy to je slabší a ve stanici to cítit není. Přijde mi to i chladnější než je vzduch ve stanici.

0/0
10.8.2015 10:12

E75v82ž19e29n 31P93o37l11á13k 3868688451183

Nešlo, zbyla jen tato souprava, téměř všechny ostatní šly na rekonstrukci.

+2/0
9.8.2015 20:30

B65r20o17n77i76s62l45a71v 10G88a54b94r56y61š 6415564550

Sověti jsou hrozně těžké stroje. Nasazením lehčích českých souprav M1 se aspoň oddálily problémy s nosností Nuselského mostu.

0/0
9.8.2015 22:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.