Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Pražané se svezli „černou hubou“. Metro A jezdí už 37 let

Pražané a návštěvníci hlavního města se mohli v neděli svézt historickou sovětskou soupravou metra 81-71, slangově označovanou jako „černá huba“. Pro přepravu cestujících běžně není využívaná už deset let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94a84r46t30i84n 92P11r80o10s52t44ý 9170633270669

to je uz pomerne nova, pokud ma zarivky.. Pamatuju si, ze jeste driv jezdily metra s zarovkama v takovych bilych pulvejcich :-) a vzdy zhasl vagon, kdyz prejizdel z jedne na druhou napajeci kolej...

0/0
9.8.2015 23:47

R29a53d43o91s20l56a73v 49K11l18a55u92d61a 5464608974412

Jenže pouze na céčku. Tohle je výročí otevření áčka:-P

+8/0
10.8.2015 6:24

M92i62l14a20n 87C20h22a10l15u82p55a 7384486237273

Vzhledem k současné imigrační vlně je nutno dávat pozor, aby článek nevyzněl rasisticky!

+15/−1
9.8.2015 21:50

D60a62v61i66d 44S39u35c81h31ý 1446440228388

"Pražané se svezli „s černou hubou“.

kazdodenni realita...

+24/−1
9.8.2015 19:13

K26r47i16s29t34ý23n47a 31B17e12n34e81š26o10v66á 5494596556903

Trapne

0/−12
10.8.2015 6:31

J18a36k41u89b 75R55o83u81s 3893960654292

Ty seš trapná!

+3/0
10.8.2015 6:36

2615434818543

šlo by tyto vozy vrátit do provozu? ty nové, zvlaště na Céčku, jsou strašný akvária, kde se nehne vzduch....

+1/0
9.8.2015 18:44

M26i84c65h32a78l 72C16h61a90l89u53p15a 6608930709693

Něco tam fouká od stropu, přišlo mi, že to je asi i chlazený.

0/0
9.8.2015 19:56

J92a72n 49V94a41l46o58u96c23h 6372217978630

prostředek střech je zvýšen, na jedné straně nasávací otvory pro jeden směr jízdy, na druhé opačně. Čili při rychlosti 80km/h dojem chladu vzniká prostým prouděním této "sovětské klimy". A jelikož nyní máme normy na vše, máme i na bezprůvanové větrání (tedy ve vozech typu M1 na "C" se "vzduch ani nehne" a do nových tramvají se dávají malá výklopná okénka k ničemu) či na max. teplotu topného tělesa, aby se cestující nepopálil, když sahá kam nemá (a tudíž se vůz nevytopí). Holt už v normách na ochranu blbců doháníme USA...

+3/0
10.8.2015 8:21

M44i37c62h82a74l 71C86h90a71l17u78p41a 6588660679843

To určitě ne, myslel jsem v M1. Pokud se zavřou dveře, tak minimálně u zadních dveří začne něco funět od stropu, za jízdy to je slabší a ve stanici to cítit není. Přijde mi to i chladnější než je vzduch ve stanici.

0/0
10.8.2015 10:12

E22v11ž69e86n 59P53o88l93á86k 3228798361673

Nešlo, zbyla jen tato souprava, téměř všechny ostatní šly na rekonstrukci.

+2/0
9.8.2015 20:30
Foto

B19r51o60n18i96s55l62a89v 31G85a31b82r77y31š 2652699621

Sověti jsou hrozně těžké stroje. Nasazením lehčích českých souprav M1 se aspoň oddálily problémy s nosností Nuselského mostu.

0/0
9.8.2015 22:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.