Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Pražané se svezli „černou hubou“. Metro A jezdí už 37 let

Pražané a návštěvníci hlavního města se mohli v neděli svézt historickou sovětskou soupravou metra 81-71, slangově označovanou jako „černá huba“. Pro přepravu cestujících běžně není využívaná už deset let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97a25r68t82i22n 49P77r87o33s67t28ý 9820953540139

to je uz pomerne nova, pokud ma zarivky.. Pamatuju si, ze jeste driv jezdily metra s zarovkama v takovych bilych pulvejcich :-) a vzdy zhasl vagon, kdyz prejizdel z jedne na druhou napajeci kolej...

0/0
9.8.2015 23:47

R24a70d93o20s19l89a77v 12K23l59a17u19d89a 5344428244322

Jenže pouze na céčku. Tohle je výročí otevření áčka:-P

+8/0
10.8.2015 6:24

M60i87l30a85n 35C18h17a57l80u16p21a 7764986817593

Vzhledem k současné imigrační vlně je nutno dávat pozor, aby článek nevyzněl rasisticky!

+15/−1
9.8.2015 21:50

D49a16v72i71d 59S95u78c22h88ý 1346900798978

"Pražané se svezli „s černou hubou“.

kazdodenni realita...

+24/−1
9.8.2015 19:13

K89r69i77s43t42ý84n68a 73B93e25n93e84š67o11v11á 5424956956123

Trapne

0/−12
10.8.2015 6:31

J81a18k36u39b 83R35o50u59s 3113900514732

Ty seš trapná!

+3/0
10.8.2015 6:36

2465824268763

šlo by tyto vozy vrátit do provozu? ty nové, zvlaště na Céčku, jsou strašný akvária, kde se nehne vzduch....

+1/0
9.8.2015 18:44

M82i26c50h98a65l 48C73h79a42l78u55p65a 6208200209873

Něco tam fouká od stropu, přišlo mi, že to je asi i chlazený.

0/0
9.8.2015 19:56

J91a93n 82V94a17l61o51u13c57h 6592287238910

prostředek střech je zvýšen, na jedné straně nasávací otvory pro jeden směr jízdy, na druhé opačně. Čili při rychlosti 80km/h dojem chladu vzniká prostým prouděním této "sovětské klimy". A jelikož nyní máme normy na vše, máme i na bezprůvanové větrání (tedy ve vozech typu M1 na "C" se "vzduch ani nehne" a do nových tramvají se dávají malá výklopná okénka k ničemu) či na max. teplotu topného tělesa, aby se cestující nepopálil, když sahá kam nemá (a tudíž se vůz nevytopí). Holt už v normách na ochranu blbců doháníme USA...

+3/0
10.8.2015 8:21

M33i51c21h31a28l 83C64h23a78l61u82p51a 6868640149923

To určitě ne, myslel jsem v M1. Pokud se zavřou dveře, tak minimálně u zadních dveří začne něco funět od stropu, za jízdy to je slabší a ve stanici to cítit není. Přijde mi to i chladnější než je vzduch ve stanici.

0/0
10.8.2015 10:12

E70v14ž45e80n 40P62o57l90á31k 3928868181873

Nešlo, zbyla jen tato souprava, téměř všechny ostatní šly na rekonstrukci.

+2/0
9.8.2015 20:30
Foto

B56r61o89n24i61s28l86a32v 23G97a88b90r13y36š 2802149431

Sověti jsou hrozně těžké stroje. Nasazením lehčích českých souprav M1 se aspoň oddálily problémy s nosností Nuselského mostu.

0/0
9.8.2015 22:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.