Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oprava haly hlavního nádraží bude dražší o desítky milionů korun

Konstrukce haly pražského hlavního nádraží, kterou od začátku letošního roku opravuje společnost Metrostav, je v mnohem horším stavu, než se čekalo. Zrezivělé jsou například nosné ocelové sloupy nebo dva z oblouků držících klenbu nad nástupišti. Dodatečné práce by měly vyjít na zhruba 80 až 100 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V10l54a21d19i59m30í73r 63F27i15b15i90g66e20r 5434241781504

Stojí to 100 let a podle toho co píšou, tak jediné co udělali bylo že to v minulém století důlůadně natřelli. Jinak údržba téměř 0 když tam jsou ještě skla začouzená od lokomotiv které přes 30 let nejezdí.

+1/0
12.8.2015 19:43

J63o79s90e59f 17V22o16l42f55í27k 4858715629433

Vy jste tam byl naposledy, když tam přijel Masaryk, ne? Skla špinavá jsou, ale určitě tam nejsou ještě z doby, kdy jezdila pára, já vím, že skla postupně vyměňovali. A navíc nejsou "očouzená" zevnitř, ale jsou špinavá zvenku. A když tam dají nyní skla nová, za deset let budou vypadat stejně špinavě.

0/0
24.8.2015 20:42
Foto

M54a56r56t56i28n 43H53o25v90a45n50č65í14k 3771195825391

Já si nemyslím, že to někoho vůbec překvapilo.

+4/0
12.8.2015 18:15

J31u89r29a 32D53z21u29r62i61k 7121461240

Žádné překvapení pro daň.poplatníka.

+1/0
12.8.2015 17:35

J41o18s10e29f 42V38o32l65f86í67k 4328325299353

Jak to kdysi naši předkové dělali? Internet nikde, laser,

nikde, technologie z devatenáctého (nebo že by ze začátku dvacátého století?). A včil jsme v řiti.

0/0
12.8.2015 17:15

D74u67š71a70n 49P37a76v17l12í42č40e53k 4344336120455

Ale byla naopak velice levná lidská pracovní síla. To už dneska neplatí.

0/0
12.8.2015 17:19

J97a79n 91Š23t54o31č18e57k 5130575760534

Jak kdysi v roce 1912 mohli postavit zubačku z Interlakenu na Jungfraujoch - Top of Europe do výšky přes 3 tisíce m.n.m. ?

0/0
12.8.2015 17:23

K16a65r12e61l 10B31a91m92b87u93l39a 4743749147419

Klasika...najednou se objevní něco nečekaného...

0/0
12.8.2015 16:45

L91u27c10i97a78n 40P62a64p86a33z48i43a61n 5234507621905

Standardní český postup. Víceipráce to náš obvyklý hit. Ať si tyto vícepráce hradí Metrostav ze svého zisku.

+3/−2
12.8.2015 16:41

L33e28o40p58o35l74d 50H72o33r80á52k 4152918969822

No že to naši předkové vůbec postavili. Kdyby věděli, že rekonstrukce jednou bude stát takový majlant, snad by nádraží bylo dřevěné.  Já osobně jsem zažil už minimálně dvoje broušení a nátěr té železné konstrukce (a to nejsem zase až tak starý). Ať nám kluci z Blankostavu nevěší bulíky na nos. Je vidět, že jeden tunel  pomalu, ale jistě opravdu spěje ke konci, tak je třeba najít jiný.

+3/0
12.8.2015 16:26

J78o55s14e26f 20D40o76u55d36e34r49a 5964230976527

Hlavně by vůbec nevěřili, že se jejich stavba dožije sta let a že jejich potomci za sto let budou dělat psí kusy za stovky milionů, aby jejich dílo opravili a zachránili, místo toho aby tam postavili něco nového ze své doby...

+1/0
12.8.2015 18:13
Foto

J58o35s80e88f 22M82e79d 5222616682

Další pražský tunel i když se jedná o nádraží, co na to madam Krnáčová?

+3/0
12.8.2015 16:24

K73a32r38e67l 38M82a43j28e56r 3469778432935

Madam Krnáčové je to jedno. Z jejího se to neplatí. Ta už se teď těší jen na sraz

bukvic ..... ;-D;-D

+6/−2
12.8.2015 16:28
Foto

J58o74s22e86f 63M12e98d 5502106742

Já to nechtěl napsat tak na plno protože už mám od iDnesu důtku s výstrahou ;-D ale plně s váma souhlasím R^

+1/−1
12.8.2015 16:38

J20a82n 10Š55t65o25č92e65k 5720335130584

Vy máte důtku s výstrahou ? ;-D;-D To mi k Vám nesedí ;-D

0/0
12.8.2015 16:40
Foto

J71o12s33e97f 65M20e23d 5792796942

Že ne? Mě to také překvapilo ;-D;-D

0/0
12.8.2015 16:56

H22o57n46z94a 62F18á67t35o97r 2659745814370

A kdo to nečekal?

+1/0
12.8.2015 16:21

T91o28m10á42š 71K89n30a83i77f30l 6353700637240

Jen blbec. U takhle velkých a komplikovaných věci se to vždy stane...

0/0
12.8.2015 19:21

J60a78n 10Š83t89o61č40e13k 5140435180784

Tohle by nám mělo jít příkladem. Pro neznalé - nejdelší železniční tunel na světě - Gotthardský úpatní tunel (Gotthard Base Tunnel):

http://www.gottardo2016.ch/en

+1/0
12.8.2015 16:17

O97n12d63ř64e77j 60S16e37m50e69c73k90ý 8221466178155

Tunel je to pěkný. A co konkrétně by nám mělo jít příkladem při opravě haly Hlavního nádraží?

0/0
12.8.2015 17:04

J90a72n 68Š74t37o46č14e20k 5460855730964

Přesnost, že již několik měsíců vědí přesně, kdy to otevřou. Kvalita stavby, tam se jim nestalo, že by se jim sesypala zem (viz náš tunel Blanka či na Slovensku při stavbě dálnice, že jim spadl most). Tyto 2 argumenty bohatě stačí.

0/0
12.8.2015 17:21

J47o40s87e96f 38D37o80u51d85e74r65a 5694920126187

Gotthardský úpatní tunel a Blanku může srovnávat jen naprostý neználek. Tyto stavby mají společné asi jen to, že vedou pod zemí a na každé straně mají jeden konec:-/

+1/0
12.8.2015 18:10

J32a37n 39Š20t97o48č92e94k 5980525450194

Tady jde o princip - přesnost uvedení díla do provozu a kvalita práce. O délce jsem nepsal...

0/0
12.8.2015 18:20

T32o74m27á60š 66K23n29a63i53f32l 6423130257180

No pravé. Je vidět ze vůbec nechápete.

0/0
12.8.2015 19:22

J79i33r48i 85S93m18a66r53d11a 3122248587435

Další Blanka?

+4/0
12.8.2015 16:10

J86a49n 91Š94t12o38č84e45k 5420625980484

Klasika, původní stav je v horším stavu než se předpokládalo.

Vůbec mě takové různé stavební akce svým předražením nepřekvapují.

Spíš mě překvapí, když něco výjde (i kdyby jen o 100 tisíc Kč) levněji.

+4/0
12.8.2015 15:53

L19u35d88ě87k 68Š83t17í76p93a33l 2849251743132

Metrostav, tunel a neočekávané miliiony navíc - to jsou snad synonyma ;)

+9/0
12.8.2015 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.