Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oprava haly hlavního nádraží bude dražší o desítky milionů korun

Konstrukce haly pražského hlavního nádraží, kterou od začátku letošního roku opravuje společnost Metrostav, je v mnohem horším stavu, než se čekalo. Zrezivělé jsou například nosné ocelové sloupy nebo dva z oblouků držících klenbu nad nástupišti. Dodatečné práce by měly vyjít na zhruba 80 až 100 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V45l18a57d84i49m38í57r 55F26i41b14i15g40e38r 5924641351264

Stojí to 100 let a podle toho co píšou, tak jediné co udělali bylo že to v minulém století důlůadně natřelli. Jinak údržba téměř 0 když tam jsou ještě skla začouzená od lokomotiv které přes 30 let nejezdí.

+1/0
12.8.2015 19:43

J74o35s96e55f 33V69o69l14f22í48k 4848155309963

Vy jste tam byl naposledy, když tam přijel Masaryk, ne? Skla špinavá jsou, ale určitě tam nejsou ještě z doby, kdy jezdila pára, já vím, že skla postupně vyměňovali. A navíc nejsou "očouzená" zevnitř, ale jsou špinavá zvenku. A když tam dají nyní skla nová, za deset let budou vypadat stejně špinavě.

0/0
24.8.2015 20:42
Foto

M36a98r58t87i81n 12H21o87v18a13n21č89í80k 3161205905391

Já si nemyslím, že to někoho vůbec překvapilo.

+4/0
12.8.2015 18:15

J31u64r66a 37D55z35u47r61i33k 7241781340

Žádné překvapení pro daň.poplatníka.

+1/0
12.8.2015 17:35

J44o17s41e35f 82V17o13l38f44í76k 4538245629473

Jak to kdysi naši předkové dělali? Internet nikde, laser,

nikde, technologie z devatenáctého (nebo že by ze začátku dvacátého století?). A včil jsme v řiti.

0/0
12.8.2015 17:15

D88u52š22a78n 88P97a12v56l54í83č65e40k 4974526320505

Ale byla naopak velice levná lidská pracovní síla. To už dneska neplatí.

0/0
12.8.2015 17:19

J30a78n 96Š18t82o67č13e58k 5540325120874

Jak kdysi v roce 1912 mohli postavit zubačku z Interlakenu na Jungfraujoch - Top of Europe do výšky přes 3 tisíce m.n.m. ?

0/0
12.8.2015 17:23

K10a85r87e23l 23B91a87m58b18u20l44a 4893359427609

Klasika...najednou se objevní něco nečekaného...

0/0
12.8.2015 16:45

L85u50c27i76a15n 85P21a35p33a44z65i38a15n 5844187301435

Standardní český postup. Víceipráce to náš obvyklý hit. Ať si tyto vícepráce hradí Metrostav ze svého zisku.

+3/−2
12.8.2015 16:41

L75e10o67p54o96l77d 27H83o59r44á91k 4212688619272

No že to naši předkové vůbec postavili. Kdyby věděli, že rekonstrukce jednou bude stát takový majlant, snad by nádraží bylo dřevěné.  Já osobně jsem zažil už minimálně dvoje broušení a nátěr té železné konstrukce (a to nejsem zase až tak starý). Ať nám kluci z Blankostavu nevěší bulíky na nos. Je vidět, že jeden tunel  pomalu, ale jistě opravdu spěje ke konci, tak je třeba najít jiný.

+3/0
12.8.2015 16:26

J56o35s52e72f 14D14o34u82d24e73r61a 5884780366587

Hlavně by vůbec nevěřili, že se jejich stavba dožije sta let a že jejich potomci za sto let budou dělat psí kusy za stovky milionů, aby jejich dílo opravili a zachránili, místo toho aby tam postavili něco nového ze své doby...

+1/0
12.8.2015 18:13
Foto

J52o33s11e24f 56M59e42d 5912416522

Další pražský tunel i když se jedná o nádraží, co na to madam Krnáčová?

+3/0
12.8.2015 16:24

K49a59r30e35l 76M43a21j75e14r 3219588582655

Madam Krnáčové je to jedno. Z jejího se to neplatí. Ta už se teď těší jen na sraz

bukvic ..... ;-D;-D

+6/−2
12.8.2015 16:28
Foto

J56o38s70e74f 84M39e33d 5252376152

Já to nechtěl napsat tak na plno protože už mám od iDnesu důtku s výstrahou ;-D ale plně s váma souhlasím R^

+1/−1
12.8.2015 16:38

J33a85n 48Š87t66o47č70e95k 5920595400604

Vy máte důtku s výstrahou ? ;-D;-D To mi k Vám nesedí ;-D

0/0
12.8.2015 16:40
Foto

J63o74s62e88f 96M27e77d 5122316472

Že ne? Mě to také překvapilo ;-D;-D

0/0
12.8.2015 16:56

H93o73n44z66a 27F88á66t16o12r 2299345314240

A kdo to nečekal?

+1/0
12.8.2015 16:21

T11o89m94á33š 19K66n50a61i65f15l 6263770177100

Jen blbec. U takhle velkých a komplikovaných věci se to vždy stane...

0/0
12.8.2015 19:21

J32a49n 35Š97t59o12č12e48k 5540235310794

Tohle by nám mělo jít příkladem. Pro neznalé - nejdelší železniční tunel na světě - Gotthardský úpatní tunel (Gotthard Base Tunnel):

http://www.gottardo2016.ch/en

+1/0
12.8.2015 16:17

O52n17d35ř53e38j 40S39e52m47e87c16k32ý 8541926648965

Tunel je to pěkný. A co konkrétně by nám mělo jít příkladem při opravě haly Hlavního nádraží?

0/0
12.8.2015 17:04

J41a17n 39Š50t48o81č65e82k 5610935350714

Přesnost, že již několik měsíců vědí přesně, kdy to otevřou. Kvalita stavby, tam se jim nestalo, že by se jim sesypala zem (viz náš tunel Blanka či na Slovensku při stavbě dálnice, že jim spadl most). Tyto 2 argumenty bohatě stačí.

0/0
12.8.2015 17:21

J21o98s51e49f 19D86o85u96d53e40r61a 5864470766577

Gotthardský úpatní tunel a Blanku může srovnávat jen naprostý neználek. Tyto stavby mají společné asi jen to, že vedou pod zemí a na každé straně mají jeden konec:-/

+1/0
12.8.2015 18:10

J84a61n 29Š74t14o19č46e50k 5220165910394

Tady jde o princip - přesnost uvedení díla do provozu a kvalita práce. O délce jsem nepsal...

0/0
12.8.2015 18:20

T13o35m68á69š 76K46n13a79i36f87l 6633810457150

No pravé. Je vidět ze vůbec nechápete.

0/0
12.8.2015 19:22

J78i98r87i 76S76m63a11r14d18a 3972988737605

Další Blanka?

+4/0
12.8.2015 16:10

J67a11n 61Š11t37o12č94e56k 5930275700914

Klasika, původní stav je v horším stavu než se předpokládalo.

Vůbec mě takové různé stavební akce svým předražením nepřekvapují.

Spíš mě překvapí, když něco výjde (i kdyby jen o 100 tisíc Kč) levněji.

+4/0
12.8.2015 15:53

L19u11d72ě76k 57Š72t64í91p68a13l 2679511333392

Metrostav, tunel a neočekávané miliiony navíc - to jsou snad synonyma ;)

+9/0
12.8.2015 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.