Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oprava haly hlavního nádraží bude dražší o desítky milionů korun

Konstrukce haly pražského hlavního nádraží, kterou od začátku letošního roku opravuje společnost Metrostav, je v mnohem horším stavu, než se čekalo. Zrezivělé jsou například nosné ocelové sloupy nebo dva z oblouků držících klenbu nad nástupišti. Dodatečné práce by měly vyjít na zhruba 80 až 100 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V83l48a54d56i38m28í81r 84F86i50b43i83g56e49r 5414321501564

Stojí to 100 let a podle toho co píšou, tak jediné co udělali bylo že to v minulém století důlůadně natřelli. Jinak údržba téměř 0 když tam jsou ještě skla začouzená od lokomotiv které přes 30 let nejezdí.

+1/0
12.8.2015 19:43

J32o70s25e24f 84V11o40l62f40í34k 4308245929853

Vy jste tam byl naposledy, když tam přijel Masaryk, ne? Skla špinavá jsou, ale určitě tam nejsou ještě z doby, kdy jezdila pára, já vím, že skla postupně vyměňovali. A navíc nejsou "očouzená" zevnitř, ale jsou špinavá zvenku. A když tam dají nyní skla nová, za deset let budou vypadat stejně špinavě.

0/0
24.8.2015 20:42
Foto

M47a19r57t91i19n 68H11o78v29a34n46č69í42k 3461925625981

Já si nemyslím, že to někoho vůbec překvapilo.

+4/0
12.8.2015 18:15

J23u44r23a 60D96z30u69r63i52k 7261741860

Žádné překvapení pro daň.poplatníka.

+1/0
12.8.2015 17:35

J57o63s71e56f 56V45o47l90f48í22k 4808555529503

Jak to kdysi naši předkové dělali? Internet nikde, laser,

nikde, technologie z devatenáctého (nebo že by ze začátku dvacátého století?). A včil jsme v řiti.

0/0
12.8.2015 17:15

D90u76š24a67n 92P68a77v34l16í79č79e35k 4494886870385

Ale byla naopak velice levná lidská pracovní síla. To už dneska neplatí.

0/0
12.8.2015 17:19

J66a52n 35Š90t71o69č74e22k 5850105550704

Jak kdysi v roce 1912 mohli postavit zubačku z Interlakenu na Jungfraujoch - Top of Europe do výšky přes 3 tisíce m.n.m. ?

0/0
12.8.2015 17:23

K59a11r62e66l 17B55a39m91b48u84l32a 4163199337579

Klasika...najednou se objevní něco nečekaného...

0/0
12.8.2015 16:45

L91u76c30i95a58n 12P20a55p38a29z61i78a30n 5124127801925

Standardní český postup. Víceipráce to náš obvyklý hit. Ať si tyto vícepráce hradí Metrostav ze svého zisku.

+3/−2
12.8.2015 16:41

L22e17o73p15o26l22d 28H92o58r95á89k 4802308289812

No že to naši předkové vůbec postavili. Kdyby věděli, že rekonstrukce jednou bude stát takový majlant, snad by nádraží bylo dřevěné.  Já osobně jsem zažil už minimálně dvoje broušení a nátěr té železné konstrukce (a to nejsem zase až tak starý). Ať nám kluci z Blankostavu nevěší bulíky na nos. Je vidět, že jeden tunel  pomalu, ale jistě opravdu spěje ke konci, tak je třeba najít jiný.

+3/0
12.8.2015 16:26

J48o22s81e45f 65D14o96u67d49e54r34a 5464550766187

Hlavně by vůbec nevěřili, že se jejich stavba dožije sta let a že jejich potomci za sto let budou dělat psí kusy za stovky milionů, aby jejich dílo opravili a zachránili, místo toho aby tam postavili něco nového ze své doby...

+1/0
12.8.2015 18:13

J88o45s13e39f 92M12e58d 5512756632

Další pražský tunel i když se jedná o nádraží, co na to madam Krnáčová?

+3/0
12.8.2015 16:24

K11a12r98e16l 30M73a18j10e79r 3409188302665

Madam Krnáčové je to jedno. Z jejího se to neplatí. Ta už se teď těší jen na sraz

bukvic ..... ;-D;-D

+6/−2
12.8.2015 16:28

J25o87s25e48f 34M59e91d 5742726262

Já to nechtěl napsat tak na plno protože už mám od iDnesu důtku s výstrahou ;-D ale plně s váma souhlasím R^

+1/−1
12.8.2015 16:38

J49a17n 53Š77t89o35č79e88k 5690165800634

Vy máte důtku s výstrahou ? ;-D;-D To mi k Vám nesedí ;-D

0/0
12.8.2015 16:40

J12o96s61e28f 80M26e45d 5742456982

Že ne? Mě to také překvapilo ;-D;-D

0/0
12.8.2015 16:56

H67o78n86z50a 77F62á33t91o82r 2889385844580

A kdo to nečekal?

+1/0
12.8.2015 16:21

T98o76m94á27š 74K98n50a48i24f85l 6613850277850

Jen blbec. U takhle velkých a komplikovaných věci se to vždy stane...

0/0
12.8.2015 19:21

J15a78n 75Š38t96o79č49e48k 5730895490564

Tohle by nám mělo jít příkladem. Pro neznalé - nejdelší železniční tunel na světě - Gotthardský úpatní tunel (Gotthard Base Tunnel):

http://www.gottardo2016.ch/en

+1/0
12.8.2015 16:17

O26n64d77ř32e91j 35S27e47m62e51c84k97ý 8701756948605

Tunel je to pěkný. A co konkrétně by nám mělo jít příkladem při opravě haly Hlavního nádraží?

0/0
12.8.2015 17:04

J53a92n 35Š64t60o76č28e23k 5170595400144

Přesnost, že již několik měsíců vědí přesně, kdy to otevřou. Kvalita stavby, tam se jim nestalo, že by se jim sesypala zem (viz náš tunel Blanka či na Slovensku při stavbě dálnice, že jim spadl most). Tyto 2 argumenty bohatě stačí.

0/0
12.8.2015 17:21

J19o59s12e15f 77D28o82u84d69e91r93a 5354680786337

Gotthardský úpatní tunel a Blanku může srovnávat jen naprostý neználek. Tyto stavby mají společné asi jen to, že vedou pod zemí a na každé straně mají jeden konec:-/

+1/0
12.8.2015 18:10

J63a92n 76Š67t31o84č87e93k 5800645830954

Tady jde o princip - přesnost uvedení díla do provozu a kvalita práce. O délce jsem nepsal...

0/0
12.8.2015 18:20

T48o46m64á25š 41K94n22a38i12f49l 6793300517910

No pravé. Je vidět ze vůbec nechápete.

0/0
12.8.2015 19:22

J19i90r61i 98S98m95a81r52d63a 3292398907185

Další Blanka?

+4/0
12.8.2015 16:10

J28a30n 65Š31t49o92č32e43k 5480155760614

Klasika, původní stav je v horším stavu než se předpokládalo.

Vůbec mě takové různé stavební akce svým předražením nepřekvapují.

Spíš mě překvapí, když něco výjde (i kdyby jen o 100 tisíc Kč) levněji.

+4/0
12.8.2015 15:53

L40u55d49ě31k 24Š22t56í25p39a75l 2969421813642

Metrostav, tunel a neočekávané miliiony navíc - to jsou snad synonyma ;)

+9/0
12.8.2015 15:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.