Diskuze

Oprava haly hlavního nádraží bude dražší o desítky milionů korun

Konstrukce haly pražského hlavního nádraží, kterou od začátku letošního roku opravuje společnost Metrostav, je v mnohem horším stavu, než se čekalo. Zrezivělé jsou například nosné ocelové sloupy nebo dva z oblouků držících klenbu nad nástupišti. Dodatečné práce by měly vyjít na zhruba 80 až 100 milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Stojí to 100 let a podle toho co píšou, tak jediné co udělali bylo že to v minulém století důlůadně natřelli. Jinak údržba téměř 0 když tam jsou ještě skla začouzená od lokomotiv které přes 30 let nejezdí.

1 0
možnosti
JV

Vy jste tam byl naposledy, když tam přijel Masaryk, ne? Skla špinavá jsou, ale určitě tam nejsou ještě z doby, kdy jezdila pára, já vím, že skla postupně vyměňovali. A navíc nejsou "očouzená" zevnitř, ale jsou špinavá zvenku. A když tam dají nyní skla nová, za deset let budou vypadat stejně špinavě.

0 0
možnosti
Foto

Já si nemyslím, že to někoho vůbec překvapilo.

4 0
možnosti
JD

J64u82r48a 40D92z86u41r72i83k

12. 8. 2015 17:35

Žádné překvapení pro daň.poplatníka.

1 0
možnosti
JV

Jak to kdysi naši předkové dělali? Internet nikde, laser,

nikde, technologie z devatenáctého (nebo že by ze začátku dvacátého století?). A včil jsme v řiti.

0 0
možnosti
DP

Ale byla naopak velice levná lidská pracovní síla. To už dneska neplatí.

0 0
možnosti
KB

Klasika...najednou se objevní něco nečekaného...

0 0
možnosti
LP

Standardní český postup. Víceipráce to náš obvyklý hit. Ať si tyto vícepráce hradí Metrostav ze svého zisku.

3 2
možnosti
LH

No že to naši předkové vůbec postavili. Kdyby věděli, že rekonstrukce jednou bude stát takový majlant, snad by nádraží bylo dřevěné.  Já osobně jsem zažil už minimálně dvoje broušení a nátěr té železné konstrukce (a to nejsem zase až tak starý). Ať nám kluci z Blankostavu nevěší bulíky na nos. Je vidět, že jeden tunel  pomalu, ale jistě opravdu spěje ke konci, tak je třeba najít jiný.

3 0
možnosti
JD

Hlavně by vůbec nevěřili, že se jejich stavba dožije sta let a že jejich potomci za sto let budou dělat psí kusy za stovky milionů, aby jejich dílo opravili a zachránili, místo toho aby tam postavili něco nového ze své doby...

1 0
možnosti
Foto

J72o14s85e49f 44M81e64d

12. 8. 2015 16:24

Další pražský tunel i když se jedná o nádraží, co na to madam Krnáčová?

3 0
možnosti
KM

K13a41r48e81l 72M16a33j83e66r

12. 8. 2015 16:28

Madam Krnáčové je to jedno. Z jejího se to neplatí. Ta už se teď těší jen na sraz

bukvic ..... ;-D;-D

6 2
možnosti
HF

H50o44n83z10a 51F31á18t59o34r

12. 8. 2015 16:21

A kdo to nečekal?

1 0
možnosti
TK

Jen blbec. U takhle velkých a komplikovaných věci se to vždy stane...

0 0
možnosti

J84a80n 53Š17t23o93č62e20k

12. 8. 2015 16:17

Tohle by nám mělo jít příkladem. Pro neznalé - nejdelší železniční tunel na světě - Gotthardský úpatní tunel (Gotthard Base Tunnel):

http://www.gottardo2016.ch/en

1 0
možnosti
OS

Tunel je to pěkný. A co konkrétně by nám mělo jít příkladem při opravě haly Hlavního nádraží?

0 0
možnosti