- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stojí to 100 let a podle toho co píšou, tak jediné co udělali bylo že to v minulém století důlůadně natřelli. Jinak údržba téměř 0 když tam jsou ještě skla začouzená od lokomotiv které přes 30 let nejezdí.
Vy jste tam byl naposledy, když tam přijel Masaryk, ne? Skla špinavá jsou, ale určitě tam nejsou ještě z doby, kdy jezdila pára, já vím, že skla postupně vyměňovali. A navíc nejsou "očouzená" zevnitř, ale jsou špinavá zvenku. A když tam dají nyní skla nová, za deset let budou vypadat stejně špinavě.
Já si nemyslím, že to někoho vůbec překvapilo.
Jak to kdysi naši předkové dělali? Internet nikde, laser,
nikde, technologie z devatenáctého (nebo že by ze začátku dvacátého století?). A včil jsme v řiti.
Ale byla naopak velice levná lidská pracovní síla. To už dneska neplatí.
Klasika...najednou se objevní něco nečekaného...
Standardní český postup. Víceipráce to náš obvyklý hit. Ať si tyto vícepráce hradí Metrostav ze svého zisku.
No že to naši předkové vůbec postavili. Kdyby věděli, že rekonstrukce jednou bude stát takový majlant, snad by nádraží bylo dřevěné. Já osobně jsem zažil už minimálně dvoje broušení a nátěr té železné konstrukce (a to nejsem zase až tak starý). Ať nám kluci z Blankostavu nevěší bulíky na nos. Je vidět, že jeden tunel pomalu, ale jistě opravdu spěje ke konci, tak je třeba najít jiný.
Hlavně by vůbec nevěřili, že se jejich stavba dožije sta let a že jejich potomci za sto let budou dělat psí kusy za stovky milionů, aby jejich dílo opravili a zachránili, místo toho aby tam postavili něco nového ze své doby...
Další pražský tunel i když se jedná o nádraží, co na to madam Krnáčová?
Madam Krnáčové je to jedno. Z jejího se to neplatí. Ta už se teď těší jen na sraz
bukvic .....
Jen blbec. U takhle velkých a komplikovaných věci se to vždy stane...
Tohle by nám mělo jít příkladem. Pro neznalé - nejdelší železniční tunel na světě - Gotthardský úpatní tunel (Gotthard Base Tunnel):
Tunel je to pěkný. A co konkrétně by nám mělo jít příkladem při opravě haly Hlavního nádraží?