- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nám to slibovali na Petřiny a Libuš stejně - Petřiny už jezdí a Libuš v roce 4700(??) a kdo ví jestli, ledaže by D začali stavět Vietnamci ze Sapy na Ruzyň...
Klasický příklad nekompetentnosti a nechopnosti (nejen) magistrátních úředníků.
Zato pořádně se nakapsovat, to umí každý z nich.
Dolínek sice říká, že jde o procesní věc a stavba může pokračovat, ale kvůli podobným hrám úředníků a soudců se stavba D3 odkládá už 20 let.
Mnohem déle. Když jsme se stěhovali do Modřan v roce 83, už to bylo "na spadnutí".
Podle vizualizaci co jsem nasel, bude mit stanice Namesti Bratri Synku pouze jeden vystup. Proc neudelaji vystup i k nadrazi? Krome toho, ze tam citelne chyby moznost prejit na druhou stranu, tak je to pomerne vyznamny dopravni uzel.
To, že má stanice jenom jeden vestibul, ještě neznamená, že nebude propojena s nádražím. Propojení má ovšem vybudovat SŽDC do 4-5 let, takže to bude o poznání dřív. A je otázka, jak bude vyřešeno.
Posuzuje soud, zda vlastníci pozemků se opravdu chtějí domoci svého práva (např. férové výkupní ceny, stavby odhlučňovacích stěn apod.) anebo zda jen prudí? Už nechci další nekonečný příběh dálnice D8. Chci metro!
Co je spravedlivá cena? To je subjektivní názor na kterém se s majitelem nikdy nemusíte shodnout.