Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Nová tramvaj se ukázala. Má klimatizaci, plastové sedačky a wi-fi

Pražský dopravní podnik oficiálně představil první modernizovanou tramvaj typu Škoda 15T ForCity Alfa. Do roku 2018 jich získá celkem 125 kusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M75a20r29t43i69n 52R28u15z46i94c37k98a 1492908406297

tady nejdou vkladat prispevky???

0/0
3.9.2015 23:40

M67a98r81t27i44n 24R39u54z97i79c49k44a 1542218936697

No, neni to prvni 15T ForCity s klimatizaci v Praze, dnes jsem jel obema co jezdi. Tato nova, ale ma opoznani slabsi wifi nez ta starsi,... rozdil mezi obema vozy je pouze v sedackach a celnich plastech...

0/0
3.9.2015 23:39

R79o92m91a44n 50R95y40š57a31v11ý 7620147206456

Mne se tramvaj libi, zluta je ve znaku Prahy, takze to nevidim jako nejaky nevkus... Wifi i klimatizaci jiste rada lidi oceni, skoda jen, ze to neprislo pred temi hroznymi vedry.... 8-o

0/0
26.8.2015 21:59

I40v38a72n 81P24r68o92c33h54á41z94k88a 3871704715775

Oranžová se k červené nehodí, kdo jim ten design poradil?

0/0
25.8.2015 11:10

M70i91c83h43a39l 68R97e48j84z26e12k 5516697225231

Oranzova? Je to zluta a spolu s cervenou to jsou barvy Prahy.

+2/0
25.8.2015 16:53

J76i49ř87í 43E18u15l80e39r 5788119866686

Závidím Pražákům tu klimatizaci. V Brně je v nedohlednu a v těch vedrech se pořád paříme ve velmi špatně větraných plechovkách bez klimy. Hlavně že víme, jak se ta která tramvaj jmenuje (Porsche design). 314

+1/0
25.8.2015 9:32

K47a12r54e17l 51D85r58d32a 6903225357129

"Dřevěná hrůza" pokračuje, zatracené T3. Rv;-D

  Ta sedačka působí opět krajně podezřele, ale musí být šedo - červená jak v T3. K neuvěření, kde se uvažování tvůrců "z Prahy" pohybuje. Navíc ta červená působí oproti původní červené, tmavě a smutně. Bude se hodit k Olšanským hřbitovům. Rv

  V 15T se není kde držet. Miluji, když se další cestující čapnou mé sedačky a lomcují mi během jízdy se zády. To jsem zvědav, zda jsou nové sedačky měkčí a pružnější, aby z toho byla rovnou masáž zad zdarma. Rv

  Koupil jsem si do auta potah na sedačku s masáží zad z LIDLu. Takové hroty co bodají do zad. Auto jezdí další 4 řidiči. Všichni mi nadávají. Potah mi právě sundali a je hozený v předsíni. Ta bodla v 15T fakt někdo otestoval a zjistil, že si většina lidí na nich medí blahem? Pokud ne, je to na ránu pěstí autorovi. Rv

  Snad jen, možná to má lépe stabilizovat padající cestující v ostře projížděných zatáčkách... Uvidíme. Ale po bombastickém testování a hloupých anketách DPP pro veřejnost o nejlepších sedačkách pro Prahu je výsledek opět otřesný! :-P

  (Fakt tyhle sedačky prošly anketou? Já je vidím poprvé. Naopak ty nové plastové sedačky ve starších tramvajích dopadly obstojně. Ty se anketou vybraly.)

0/0
25.8.2015 8:03

M11i69c74h43a39l 51R89e81j83z28e81k 5216487825371

Tvuj zivot Ti fakt nezavidim. Takove problemy;-D

+1/0
25.8.2015 16:56

K69a65r20e54l 63D38r81d38a 6103815717939

Padala silná slova od znalců MHD z DPP, že tramvaj má být hlavně nepohodlná. Na sedačkách nemá nikdo vysedávat dlouho. Má to vyřešit "zabydlené" bezdomovce... A nyní hroty na sedačkách?

  Obávám se, že se ta úvaha o likvidaci obtěžujících cestujících prosadila do praxe. A s něčím takovým mám skutečně problém. ;-)

  A jinak, 15T je za moje peníze a je mi dost nepříjemné, že Pražané místo nákupu perfektní služby, dělají Škodovce pokusné králíky, testují v provozu jakési nedodělky a mimoděk slouží Praha jako reklama pro byznys Škodovky. Škodovka by měla Praze platit za takové služby. ;-)

0/0
26.8.2015 7:31

M98a83r63c89e84l 36H61r41o17c45h 9169959492

K tomu nepohodlí- Je pravda, že DP (i když ti by to pravděpodobně jako veškeré připomínky na zastávky hodili na JPDecaux nebo jak se to jmenuje) se skvěle zařídili, aby jim na Karlově náměstí nikdo nechrápal na lavičkách u zastávek. Ale je sranda se na to posadit. Nejen, že se na tom nedá spát, na tom se nedá ani sedět. ;-D

0/0
28.8.2015 21:59

M58a96r86o62š 83P71o94l13i13a30k 1622356127806

Vnitrni usporadani porad tragicke ... ;-€Rv

+1/0
25.8.2015 8:01

J48a71n 86G45o42e56t79z 5940823107649

Jak vypadá, je úplně jedno. Podstatná je klimatizace.

0/0
25.8.2015 7:16

J91i36ř21í 30J95o61z30a 3148583240781

Tato tramvaj uz par let jezdi v Rize (hlavni mesto Lotysska), jen ma modro-bily nater, t akze to zadna nova tramvaj neni a nejedna se ani o facelift...

+1/0
25.8.2015 4:29

D84a50v46i97d 98K98o94h79o42u37t 8591346806914

V době, kdy už internet v mobilu začíná být samozřejmostí, je wi-fi v tramvaji docela nadbytečná. Praha zaspala takových 5 let.

+2/−1
25.8.2015 0:01

M44a57r69e62k 91V78e11s14e62l28ý 1797688900814

Myslim, ze turistum stale prijde vhod.

+7/0
25.8.2015 0:21

P34e10t14r 96V32o34p92i12č93k94a 5572797957866

presne tak, ale nekdo kdo svet soudi jen podle svych potreb to asi nepochopi

0/0
25.8.2015 11:34

T29o31m63á75š 85K49o13t27í71k 9446943313106

Neví někdo jak to dopadlo s pohonem? Kdysi se mluvilo o tom, že když bude klima, bude jeden podvozek bez motorů nebo se výkon adekvátně sníží.

0/0
24.8.2015 21:39

K82a46r83e78l 28N40o13v97o18t37n54ý 4366570675515

Pokud si dobře pamatuji, šlo nikoliv o pohon, ale naopak o brzdy, jeden z podvozků měl být bez brzd, což by při celkovém počtu podvozků nemělo být až tak na škodu. Ale DP se lekl ani ne tak technického dopadu, jako dopadu řekněme politického a tuto variantu odmítl, takže vozy byly bez klimy.

0/−2
24.8.2015 21:50

L54i74b67o44r 97M15o27h42o96u25t 3916157418302

Myslím že se pleteš,čelní podvozek měl být bez pohonu protože je při nehodách velmi 'zranitelný' a opravy drahé.

0/0
25.8.2015 7:19

M81i41c62h37a13l 91R28e57j20z78e60k 5656827305231

Presne. K cemu brzdy. Hlavne, ze je klima;-D

+1/0
25.8.2015 16:58

L36i31b58o90r 45M75o27h68o36u86t 3116777298512

Lepší bylo větrání průvanem ze střešních poklopů a posuvná okna jako na T3.Málokdo ví že otvíráním oken ruší strojní větrání i klima.Jo a řidič si posedí ve sluneční peci i když má klima,nemá totiž žádnou boční clonu.

0/−4
24.8.2015 21:24

K81a12t47e97ř65i87n54a 22D73r30a64h58o35k26o57u64p46i49l43o21v82á 9886701552503

V tomhle případě mi je design celkem jedno. Klimatizace vítězí. ;-D

+4/0
24.8.2015 21:03

M84i16c24h92a10l 25F90i50n38s67t95e57r27l84e 7649340813188

Může mi někdo vysvětlit terminus technicus "designový LED pásek!" ??!

LED světelný pásek chápu, ale v čem se liší, když je "designový" - to mi hlava nebere... 8-o

+8/0
24.8.2015 20:02

M84i70c79h26a90l 52C78h31a63l38u84p40a 6978230769523

Asi že to stojí 4x víc než normálně.

+10/0
24.8.2015 20:56

P25e13t47r 97V79o30p48i67č84k87a 5882687877316

ze jeho vlastnosti neni osvetlovat ale vytvaret design

0/0
25.8.2015 11:35

A58n56t58o17n61í69n 79S14c88h33i50n30d93l36e21r 8523377965449

no, tak na první pohled je vidět, že se oproti minulému modelu šetřilo... ale to je teď trend... wi-fi dobrý no, hlavně aby to brzdilo.

0/0
24.8.2015 19:49

M50i41c48h31a43l 20H14a49n41á58č16e64k 2899616741163

Lidé především lítají po sedačkách tehdy, když devět z desíti řidičů brzdí tak, že vždy sjedu pozadím celou délku sedačky, vrátím se a na další zastávce zase odznova. To fakt nějaké vruby na opěradle nevyřeší. Raději měli ty peníze inestovat do školení řidičů a do toho, abych nebyl nucen trpět spolujízdu se smradlavýma bezdomovcema. Když si platím za Bémovu kartičku několik tisíc ročně, bohatě by mi stačilo vyřešit tohle, nějaké vruby na opěradle mě fakt neberou.

+1/0
24.8.2015 19:46

T36o82m49á16š 24K82n45a97i57f73l 6393980537410

k čemu je proboha v tramvaji wifi?

+1/−18
24.8.2015 19:22

K72a44r60e71l 53P80o26d17h36o72r51s64k39y 3725403272855

tipuju pristup na net

+22/0
24.8.2015 19:23

T39o42m60á14š 26K54n56a38i35f58l 6133330847450

a k čemu? pochopil bych kdyby to bylo někde v prdeákově ... ale v praze, která má celá perfektní přístup k běžnému datovému internetu ....

+1/−12
24.8.2015 19:24

M74a50r86i27á42n 29B39e89d31n35á19r75i23k 9421721270168

Pro turisty třeba?

+3/−1
24.8.2015 19:32

T35o27m56á52š 68K21n79a67i28f15l 6243250547670

naprostá většina turistů ma datový roaming... a i kdyby je neměla... tak je zcela nepochybně internet v šalině, ve který jednou v průměru tři - pět zastávek strašně vytrhne....

+1/−9
24.8.2015 19:34

K14a13r87e15l 88P88o84d23h83o65r10s51k39y 3785163772435

Jasne, maji roaming, vubec se po kavarnach neptaji na heslo...

+12/0
24.8.2015 19:44
Foto

V94i62n41c96e97n67c 87N31o80v75á46k 1730117339759

ne každý si může dovolit datový internet

+3/−1
24.8.2015 20:03

M16i80c51h70a20l 54C66h37a26l49u13p72a 6858680689503

Jak jste přišel na většinu? Já nemám internet v mobilu ani tady a pochybuji, že většina lidí jsou takoví závisláci, aby si zařizovali mobilní internet i na týdenní dovolenou.

+5/0
24.8.2015 20:58

M88a21r37e79k 29V91e35s17e14l29ý 1267678180194

Jiste ze vytrhne, k tomu aby prijali maily a odeslaly ty ve fronte to staci. Mezi tim stihnou najit i nejakou informaci ci kouknout na predpoved na pocasi. Na to tech par minut staci. Ja treba na dovolene, kdyz jsem v dosahu internetu jen na kratkou dobu (napr. prochazim recepci hotelu, kde je pokyti) delam presne toto. Navic si k tomu treba rozkliknu par clanku na iDnesu s tim, ze si je practu pak.

+3/0
24.8.2015 23:37

D76a19v64i75d 75K32o97h63o17u33t 8501946136794

Člověk je v Praze od toho, aby si ji prohlížel, pokud chce být na internetu, může zůstat doma nebo na hotelovém pokoji.

0/−3
25.8.2015 0:10

M58a64r25e44k 21V16e94s84e88l95ý 1947858880254

Myslite, ze si kazdy muze dovolit ten luxus, ze si nastavi na mail automatickou odpoved, ze je 14 dni v tahu a odriznout se od sveta? Co je spatneho na tom, ze poslu domu z dovolene mail ci odpovim na par dulezitych zprav. To snad jeste neznamena, ze na dovolene pracuji a ze si ji neuziju.

0/0
25.8.2015 0:13

K63a15r34e49l 69P18o39d36h62o31r92s91k27y 3905563292555

Dalsi pripad jsou zarizeni, ktery jaksi nemaji pristup k mobilnimu netu, jako treba tablety a jiny ctecky. Je pohodlny, kdyz si clanky stahnu cestou a nemusim to delat predem.

+3/0
24.8.2015 19:47

R78a95d32i37m 55S64i11m32u95n12e80k 2340740786804

je to hovadina... každý má už stejně datový tarif a i kdyby ne... kristepane, tak snad 10 minut to bez netu přežiju

+1/−12
24.8.2015 19:42

T46o19m48á53š 28K25n55a43i70f28l 6383610237280

kdo ho nemá, tak uz je stejne zvyklej, protoze kdyz nekde nekam jde, tak je stejne bez netu :)

0/−1
24.8.2015 19:43

M24i77c93h42a76l 48C16h91a92l35u58p69a 6488470219363

Každý nemá.

+2/0
24.8.2015 20:58

D54a38v55i23d 21K80o81h18o75u37t 8631496876654

Tak každý, kdo je aspoň trochu aktuální.

0/−1
25.8.2015 0:11

M37a36r48t18i77n87a 12H39á42j12k41o39v26á 1548272686542

Mně už se třeba kolikrát stalo, že jsem si během cesty potřebovala najít navazující spoj. Ať už kvůli zpoždění nebo kvůli změně plánů. V tu chvíli jsem byla odkázána na svoji vlastní pamět na jízdní řády, která se samozřejmě ve většině případů neosvědčila. Normálně datový tarif nevyužiju, ale tuto novinku vítám!

0/0
25.8.2015 16:25

J16i95ř58í 91N82e33u66m14e12i96s22t33e10r 2212525523141

Aby se smraďoši a fetky zabavili a cesta z konečné na konečnou jim líp utíkala.

0/−2
24.8.2015 19:57
Foto

P69a31v43e10l 38M43a47c51h97a23l20a 1794500657634

a na co jsou tam sedadla? bez sedadel by se tam vešlo víc socek a státní podnik by ušetřil.;-D

0/−3
24.8.2015 20:12

L57u67b18o43š 91M16a45š53í24n 9509726847158

Tak bacha na vandaly a sprejery

0/0
24.8.2015 19:17

M27i19r12o30s86l72a49v 57J47a21n16o66u25š53e40k 9344531927

To nové zbarvení je tak strašně hnusný, že se jdu hned teď vyzvracet.

+6/−7
24.8.2015 18:56

K32a55r55e69l 51B52a43r19t21á62č85e88k 9842869692625

do te tramvaje???

0/−1
24.8.2015 19:54

J46i79ř13í 18J58o62z91a 3238103290951

:D :D :D

0/−1
24.8.2015 19:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.