Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Nová tramvaj se ukázala. Má klimatizaci, plastové sedačky a wi-fi

Pražský dopravní podnik oficiálně představil první modernizovanou tramvaj typu Škoda 15T ForCity Alfa. Do roku 2018 jich získá celkem 125 kusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M82a27r73t63i81n 26R15u39z60i64c81k86a 1462708836867

tady nejdou vkladat prispevky???

0/0
3.9.2015 23:40

M29a52r34t43i59n 87R49u29z41i95c83k38a 1352718706357

No, neni to prvni 15T ForCity s klimatizaci v Praze, dnes jsem jel obema co jezdi. Tato nova, ale ma opoznani slabsi wifi nez ta starsi,... rozdil mezi obema vozy je pouze v sedackach a celnich plastech...

0/0
3.9.2015 23:39

R75o19m29a63n 86R56y15š55a90v31ý 7770127286916

Mne se tramvaj libi, zluta je ve znaku Prahy, takze to nevidim jako nejaky nevkus... Wifi i klimatizaci jiste rada lidi oceni, skoda jen, ze to neprislo pred temi hroznymi vedry.... 8-o

0/0
26.8.2015 21:59

I28v12a66n 75P55r25o55c68h16á32z38k34a 3441494305315

Oranžová se k červené nehodí, kdo jim ten design poradil?

0/0
25.8.2015 11:10

M10i34c91h20a60l 70R60e64j33z42e95k 5286877675661

Oranzova? Je to zluta a spolu s cervenou to jsou barvy Prahy.

+2/0
25.8.2015 16:53

J71i27ř22í 14E64u36l68e94r 5258209296496

Závidím Pražákům tu klimatizaci. V Brně je v nedohlednu a v těch vedrech se pořád paříme ve velmi špatně větraných plechovkách bez klimy. Hlavně že víme, jak se ta která tramvaj jmenuje (Porsche design). 314

+1/0
25.8.2015 9:32

K22a40r57e31l 70D15r70d10a 6763765357809

"Dřevěná hrůza" pokračuje, zatracené T3. Rv;-D

  Ta sedačka působí opět krajně podezřele, ale musí být šedo - červená jak v T3. K neuvěření, kde se uvažování tvůrců "z Prahy" pohybuje. Navíc ta červená působí oproti původní červené, tmavě a smutně. Bude se hodit k Olšanským hřbitovům. Rv

  V 15T se není kde držet. Miluji, když se další cestující čapnou mé sedačky a lomcují mi během jízdy se zády. To jsem zvědav, zda jsou nové sedačky měkčí a pružnější, aby z toho byla rovnou masáž zad zdarma. Rv

  Koupil jsem si do auta potah na sedačku s masáží zad z LIDLu. Takové hroty co bodají do zad. Auto jezdí další 4 řidiči. Všichni mi nadávají. Potah mi právě sundali a je hozený v předsíni. Ta bodla v 15T fakt někdo otestoval a zjistil, že si většina lidí na nich medí blahem? Pokud ne, je to na ránu pěstí autorovi. Rv

  Snad jen, možná to má lépe stabilizovat padající cestující v ostře projížděných zatáčkách... Uvidíme. Ale po bombastickém testování a hloupých anketách DPP pro veřejnost o nejlepších sedačkách pro Prahu je výsledek opět otřesný! :-P

  (Fakt tyhle sedačky prošly anketou? Já je vidím poprvé. Naopak ty nové plastové sedačky ve starších tramvajích dopadly obstojně. Ty se anketou vybraly.)

0/0
25.8.2015 8:03

M67i40c16h21a31l 82R58e49j28z64e71k 5626267375251

Tvuj zivot Ti fakt nezavidim. Takove problemy;-D

+1/0
25.8.2015 16:56

K65a72r65e96l 94D49r50d20a 6523925837739

Padala silná slova od znalců MHD z DPP, že tramvaj má být hlavně nepohodlná. Na sedačkách nemá nikdo vysedávat dlouho. Má to vyřešit "zabydlené" bezdomovce... A nyní hroty na sedačkách?

  Obávám se, že se ta úvaha o likvidaci obtěžujících cestujících prosadila do praxe. A s něčím takovým mám skutečně problém. ;-)

  A jinak, 15T je za moje peníze a je mi dost nepříjemné, že Pražané místo nákupu perfektní služby, dělají Škodovce pokusné králíky, testují v provozu jakési nedodělky a mimoděk slouží Praha jako reklama pro byznys Škodovky. Škodovka by měla Praze platit za takové služby. ;-)

0/0
26.8.2015 7:31

M57a82r95c65e93l 49H86r33o96c94h 9629839932

K tomu nepohodlí- Je pravda, že DP (i když ti by to pravděpodobně jako veškeré připomínky na zastávky hodili na JPDecaux nebo jak se to jmenuje) se skvěle zařídili, aby jim na Karlově náměstí nikdo nechrápal na lavičkách u zastávek. Ale je sranda se na to posadit. Nejen, že se na tom nedá spát, na tom se nedá ani sedět. ;-D

0/0
28.8.2015 21:59

M37a69r10o93š 75P85o68l53i77a54k 1442146207386

Vnitrni usporadani porad tragicke ... ;-€Rv

+1/0
25.8.2015 8:01

J85a27n 88G94o67e38t97z 5830913447679

Jak vypadá, je úplně jedno. Podstatná je klimatizace.

0/0
25.8.2015 7:16

J15i67ř76í 49J91o67z77a 3138223100221

Tato tramvaj uz par let jezdi v Rize (hlavni mesto Lotysska), jen ma modro-bily nater, t akze to zadna nova tramvaj neni a nejedna se ani o facelift...

+1/0
25.8.2015 4:29

D79a20v57i27d 97K15o14h15o50u31t 8891396586464

V době, kdy už internet v mobilu začíná být samozřejmostí, je wi-fi v tramvaji docela nadbytečná. Praha zaspala takových 5 let.

+2/−1
25.8.2015 0:01

M79a15r66e25k 64V38e85s18e58l17ý 1797108760374

Myslim, ze turistum stale prijde vhod.

+7/0
25.8.2015 0:21

P62e75t36r 17V26o84p14i19č84k20a 5212107787866

presne tak, ale nekdo kdo svet soudi jen podle svych potreb to asi nepochopi

0/0
25.8.2015 11:34

T39o26m83á77š 46K90o54t87í71k 9466953453826

Neví někdo jak to dopadlo s pohonem? Kdysi se mluvilo o tom, že když bude klima, bude jeden podvozek bez motorů nebo se výkon adekvátně sníží.

0/0
24.8.2015 21:39

K93a12r98e19l 28N15o37v77o87t55n63ý 4326420615745

Pokud si dobře pamatuji, šlo nikoliv o pohon, ale naopak o brzdy, jeden z podvozků měl být bez brzd, což by při celkovém počtu podvozků nemělo být až tak na škodu. Ale DP se lekl ani ne tak technického dopadu, jako dopadu řekněme politického a tuto variantu odmítl, takže vozy byly bez klimy.

0/−2
24.8.2015 21:50

L95i81b15o53r 38M16o30h29o89u94t 3316397458172

Myslím že se pleteš,čelní podvozek měl být bez pohonu protože je při nehodách velmi 'zranitelný' a opravy drahé.

0/0
25.8.2015 7:19

M87i63c69h29a49l 31R24e81j20z11e81k 5736597615381

Presne. K cemu brzdy. Hlavne, ze je klima;-D

+1/0
25.8.2015 16:58

L37i24b24o58r 92M23o74h63o89u90t 3546867808782

Lepší bylo větrání průvanem ze střešních poklopů a posuvná okna jako na T3.Málokdo ví že otvíráním oken ruší strojní větrání i klima.Jo a řidič si posedí ve sluneční peci i když má klima,nemá totiž žádnou boční clonu.

0/−4
24.8.2015 21:24

K28a32t82e96ř41i80n67a 98D61r22a21h53o81k98o93u52p56i42l70o67v61á 9676171242863

V tomhle případě mi je design celkem jedno. Klimatizace vítězí. ;-D

+4/0
24.8.2015 21:03

M23i73c88h16a39l 58F75i36n11s41t81e58r89l61e 7299570693258

Může mi někdo vysvětlit terminus technicus "designový LED pásek!" ??!

LED světelný pásek chápu, ale v čem se liší, když je "designový" - to mi hlava nebere... 8-o

+8/0
24.8.2015 20:02

M62i45c80h68a92l 64C94h47a97l54u20p21a 6668640759823

Asi že to stojí 4x víc než normálně.

+10/0
24.8.2015 20:56

P53e66t92r 20V54o82p62i76č54k97a 5622707967516

ze jeho vlastnosti neni osvetlovat ale vytvaret design

0/0
25.8.2015 11:35

A18n47t13o96n90í61n 50S41c14h95i51n43d20l77e81r 8893297245939

no, tak na první pohled je vidět, že se oproti minulému modelu šetřilo... ale to je teď trend... wi-fi dobrý no, hlavně aby to brzdilo.

0/0
24.8.2015 19:49

M24i78c75h89a76l 15H17a62n27á91č47e66k 2419766111123

Lidé především lítají po sedačkách tehdy, když devět z desíti řidičů brzdí tak, že vždy sjedu pozadím celou délku sedačky, vrátím se a na další zastávce zase odznova. To fakt nějaké vruby na opěradle nevyřeší. Raději měli ty peníze inestovat do školení řidičů a do toho, abych nebyl nucen trpět spolujízdu se smradlavýma bezdomovcema. Když si platím za Bémovu kartičku několik tisíc ročně, bohatě by mi stačilo vyřešit tohle, nějaké vruby na opěradle mě fakt neberou.

+1/0
24.8.2015 19:46

T12o73m62á66š 83K31n13a34i87f23l 6133480527980

k čemu je proboha v tramvaji wifi?

+1/−18
24.8.2015 19:22

K72a17r43e55l 12P37o39d71h22o30r85s53k86y 3235223572845

tipuju pristup na net

+22/0
24.8.2015 19:23

T12o42m75á78š 87K54n60a37i40f56l 6713650877900

a k čemu? pochopil bych kdyby to bylo někde v prdeákově ... ale v praze, která má celá perfektní přístup k běžnému datovému internetu ....

+1/−12
24.8.2015 19:24

M13a24r74i91á73n 58B97e31d97n74á71r12i49k 9451961760258

Pro turisty třeba?

+3/−1
24.8.2015 19:32

T20o74m64á28š 46K19n32a93i28f87l 6933730957810

naprostá většina turistů ma datový roaming... a i kdyby je neměla... tak je zcela nepochybně internet v šalině, ve který jednou v průměru tři - pět zastávek strašně vytrhne....

+1/−9
24.8.2015 19:34

K98a56r42e94l 50P71o48d29h83o35r13s21k76y 3145263522205

Jasne, maji roaming, vubec se po kavarnach neptaji na heslo...

+12/0
24.8.2015 19:44
Foto

V91i42n79c55e54n22c 35N84o77v65á68k 1790397199369

ne každý si může dovolit datový internet

+3/−1
24.8.2015 20:03

M34i77c88h13a92l 13C12h36a52l71u55p80a 6928420969553

Jak jste přišel na většinu? Já nemám internet v mobilu ani tady a pochybuji, že většina lidí jsou takoví závisláci, aby si zařizovali mobilní internet i na týdenní dovolenou.

+5/0
24.8.2015 20:58

M89a12r45e82k 81V62e11s52e12l29ý 1697658930814

Jiste ze vytrhne, k tomu aby prijali maily a odeslaly ty ve fronte to staci. Mezi tim stihnou najit i nejakou informaci ci kouknout na predpoved na pocasi. Na to tech par minut staci. Ja treba na dovolene, kdyz jsem v dosahu internetu jen na kratkou dobu (napr. prochazim recepci hotelu, kde je pokyti) delam presne toto. Navic si k tomu treba rozkliknu par clanku na iDnesu s tim, ze si je practu pak.

+3/0
24.8.2015 23:37

D59a14v94i93d 84K52o35h36o49u27t 8881406536124

Člověk je v Praze od toho, aby si ji prohlížel, pokud chce být na internetu, může zůstat doma nebo na hotelovém pokoji.

0/−3
25.8.2015 0:10

M82a66r53e90k 45V67e23s89e36l73ý 1527528240874

Myslite, ze si kazdy muze dovolit ten luxus, ze si nastavi na mail automatickou odpoved, ze je 14 dni v tahu a odriznout se od sveta? Co je spatneho na tom, ze poslu domu z dovolene mail ci odpovim na par dulezitych zprav. To snad jeste neznamena, ze na dovolene pracuji a ze si ji neuziju.

0/0
25.8.2015 0:13

K59a90r82e41l 70P58o88d94h76o96r47s22k12y 3635753952655

Dalsi pripad jsou zarizeni, ktery jaksi nemaji pristup k mobilnimu netu, jako treba tablety a jiny ctecky. Je pohodlny, kdyz si clanky stahnu cestou a nemusim to delat predem.

+3/0
24.8.2015 19:47

R91a32d57i50m 28S61i25m73u58n24e45k 2230680296414

je to hovadina... každý má už stejně datový tarif a i kdyby ne... kristepane, tak snad 10 minut to bez netu přežiju

+1/−12
24.8.2015 19:42

T10o20m48á89š 36K15n97a82i53f92l 6713760937960

kdo ho nemá, tak uz je stejne zvyklej, protoze kdyz nekde nekam jde, tak je stejne bez netu :)

0/−1
24.8.2015 19:43

M55i21c35h59a77l 86C59h91a39l18u71p31a 6268950109743

Každý nemá.

+2/0
24.8.2015 20:58

D58a62v38i27d 79K12o53h37o16u39t 8861336746964

Tak každý, kdo je aspoň trochu aktuální.

0/−1
25.8.2015 0:11

M35a88r47t78i60n67a 34H87á18j51k54o50v27á 1188802646832

Mně už se třeba kolikrát stalo, že jsem si během cesty potřebovala najít navazující spoj. Ať už kvůli zpoždění nebo kvůli změně plánů. V tu chvíli jsem byla odkázána na svoji vlastní pamět na jízdní řády, která se samozřejmě ve většině případů neosvědčila. Normálně datový tarif nevyužiju, ale tuto novinku vítám!

0/0
25.8.2015 16:25

J81i85ř52í 28N23e24u65m78e74i19s81t32e71r 2572715683631

Aby se smraďoši a fetky zabavili a cesta z konečné na konečnou jim líp utíkala.

0/−2
24.8.2015 19:57
Foto

P21a46v41e78l 27M48a16c33h74a29l75a 1354600357294

a na co jsou tam sedadla? bez sedadel by se tam vešlo víc socek a státní podnik by ušetřil.;-D

0/−3
24.8.2015 20:12

L34u74b12o50š 88M53a17š75í33n 9239816927258

Tak bacha na vandaly a sprejery

0/0
24.8.2015 19:17

M15i85r79o96s77l58a53v 69J28a52n12o67u14š21e88k 9494451137

To nové zbarvení je tak strašně hnusný, že se jdu hned teď vyzvracet.

+6/−7
24.8.2015 18:56

K48a57r56e13l 46B81a69r27t74á66č38e64k 9552139652225

do te tramvaje???

0/−1
24.8.2015 19:54

J18i68ř43í 94J38o82z75a 3748643560591

:D :D :D

0/−1
24.8.2015 19:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.