Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Nová tramvaj se ukázala. Má klimatizaci, plastové sedačky a wi-fi

Pražský dopravní podnik oficiálně představil první modernizovanou tramvaj typu Škoda 15T ForCity Alfa. Do roku 2018 jich získá celkem 125 kusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25a63r47t86i34n 52R78u80z71i34c36k31a 1972178256367

tady nejdou vkladat prispevky???

0/0
3.9.2015 23:40

M89a86r85t98i85n 40R76u73z54i68c84k55a 1202588396537

No, neni to prvni 15T ForCity s klimatizaci v Praze, dnes jsem jel obema co jezdi. Tato nova, ale ma opoznani slabsi wifi nez ta starsi,... rozdil mezi obema vozy je pouze v sedackach a celnich plastech...

0/0
3.9.2015 23:39

R48o14m57a26n 42R22y10š16a34v65ý 7950967936546

Mne se tramvaj libi, zluta je ve znaku Prahy, takze to nevidim jako nejaky nevkus... Wifi i klimatizaci jiste rada lidi oceni, skoda jen, ze to neprislo pred temi hroznymi vedry.... 8-o

0/0
26.8.2015 21:59

I69v74a38n 91P82r69o82c87h25á26z76k16a 3201604975205

Oranžová se k červené nehodí, kdo jim ten design poradil?

0/0
25.8.2015 11:10

M94i25c23h76a91l 54R68e20j77z72e54k 5736977785161

Oranzova? Je to zluta a spolu s cervenou to jsou barvy Prahy.

+2/0
25.8.2015 16:53

J20i76ř56í 73E40u85l45e30r 5468699776316

Závidím Pražákům tu klimatizaci. V Brně je v nedohlednu a v těch vedrech se pořád paříme ve velmi špatně větraných plechovkách bez klimy. Hlavně že víme, jak se ta která tramvaj jmenuje (Porsche design). 314

+1/0
25.8.2015 9:32

K69a10r25e44l 92D95r72d67a 6843125777409

"Dřevěná hrůza" pokračuje, zatracené T3. Rv;-D

  Ta sedačka působí opět krajně podezřele, ale musí být šedo - červená jak v T3. K neuvěření, kde se uvažování tvůrců "z Prahy" pohybuje. Navíc ta červená působí oproti původní červené, tmavě a smutně. Bude se hodit k Olšanským hřbitovům. Rv

  V 15T se není kde držet. Miluji, když se další cestující čapnou mé sedačky a lomcují mi během jízdy se zády. To jsem zvědav, zda jsou nové sedačky měkčí a pružnější, aby z toho byla rovnou masáž zad zdarma. Rv

  Koupil jsem si do auta potah na sedačku s masáží zad z LIDLu. Takové hroty co bodají do zad. Auto jezdí další 4 řidiči. Všichni mi nadávají. Potah mi právě sundali a je hozený v předsíni. Ta bodla v 15T fakt někdo otestoval a zjistil, že si většina lidí na nich medí blahem? Pokud ne, je to na ránu pěstí autorovi. Rv

  Snad jen, možná to má lépe stabilizovat padající cestující v ostře projížděných zatáčkách... Uvidíme. Ale po bombastickém testování a hloupých anketách DPP pro veřejnost o nejlepších sedačkách pro Prahu je výsledek opět otřesný! :-P

  (Fakt tyhle sedačky prošly anketou? Já je vidím poprvé. Naopak ty nové plastové sedačky ve starších tramvajích dopadly obstojně. Ty se anketou vybraly.)

0/0
25.8.2015 8:03

M91i81c83h32a71l 90R19e42j51z27e96k 5106987825501

Tvuj zivot Ti fakt nezavidim. Takove problemy;-D

+1/0
25.8.2015 16:56

K39a76r56e54l 83D90r88d18a 6723385387159

Padala silná slova od znalců MHD z DPP, že tramvaj má být hlavně nepohodlná. Na sedačkách nemá nikdo vysedávat dlouho. Má to vyřešit "zabydlené" bezdomovce... A nyní hroty na sedačkách?

  Obávám se, že se ta úvaha o likvidaci obtěžujících cestujících prosadila do praxe. A s něčím takovým mám skutečně problém. ;-)

  A jinak, 15T je za moje peníze a je mi dost nepříjemné, že Pražané místo nákupu perfektní služby, dělají Škodovce pokusné králíky, testují v provozu jakési nedodělky a mimoděk slouží Praha jako reklama pro byznys Škodovky. Škodovka by měla Praze platit za takové služby. ;-)

0/0
26.8.2015 7:31

M82a42r52c90e54l 94H98r93o62c46h 9249979852

K tomu nepohodlí- Je pravda, že DP (i když ti by to pravděpodobně jako veškeré připomínky na zastávky hodili na JPDecaux nebo jak se to jmenuje) se skvěle zařídili, aby jim na Karlově náměstí nikdo nechrápal na lavičkách u zastávek. Ale je sranda se na to posadit. Nejen, že se na tom nedá spát, na tom se nedá ani sedět. ;-D

0/0
28.8.2015 21:59

M21a36r58o97š 47P91o96l89i26a48k 1472486637456

Vnitrni usporadani porad tragicke ... ;-€Rv

+1/0
25.8.2015 8:01
Foto

J37a98n 41G81o82e46t14z 5220223237679

Jak vypadá, je úplně jedno. Podstatná je klimatizace.

0/0
25.8.2015 7:16

J55i90ř95í 50J64o44z23a 3198403840141

Tato tramvaj uz par let jezdi v Rize (hlavni mesto Lotysska), jen ma modro-bily nater, t akze to zadna nova tramvaj neni a nejedna se ani o facelift...

+1/0
25.8.2015 4:29

D77a81v23i40d 90K22o85h51o36u51t 8161566456584

V době, kdy už internet v mobilu začíná být samozřejmostí, je wi-fi v tramvaji docela nadbytečná. Praha zaspala takových 5 let.

+2/−1
25.8.2015 0:01

M35a46r82e25k 12V74e32s46e85l33ý 1347508970294

Myslim, ze turistum stale prijde vhod.

+7/0
25.8.2015 0:21

P97e82t13r 49V35o96p24i36č14k11a 5322737317986

presne tak, ale nekdo kdo svet soudi jen podle svych potreb to asi nepochopi

0/0
25.8.2015 11:34

T37o26m29á48š 89K92o28t85í86k 9726563683116

Neví někdo jak to dopadlo s pohonem? Kdysi se mluvilo o tom, že když bude klima, bude jeden podvozek bez motorů nebo se výkon adekvátně sníží.

0/0
24.8.2015 21:39

K13a58r76e53l 66N87o44v52o17t52n32ý 4526940325385

Pokud si dobře pamatuji, šlo nikoliv o pohon, ale naopak o brzdy, jeden z podvozků měl být bez brzd, což by při celkovém počtu podvozků nemělo být až tak na škodu. Ale DP se lekl ani ne tak technického dopadu, jako dopadu řekněme politického a tuto variantu odmítl, takže vozy byly bez klimy.

0/−2
24.8.2015 21:50

L32i55b21o11r 51M57o24h85o94u17t 3316587388152

Myslím že se pleteš,čelní podvozek měl být bez pohonu protože je při nehodách velmi 'zranitelný' a opravy drahé.

0/0
25.8.2015 7:19

M63i27c61h61a49l 54R34e11j51z55e29k 5636217915721

Presne. K cemu brzdy. Hlavne, ze je klima;-D

+1/0
25.8.2015 16:58

L21i95b67o50r 33M62o58h50o11u57t 3106607118622

Lepší bylo větrání průvanem ze střešních poklopů a posuvná okna jako na T3.Málokdo ví že otvíráním oken ruší strojní větrání i klima.Jo a řidič si posedí ve sluneční peci i když má klima,nemá totiž žádnou boční clonu.

0/−4
24.8.2015 21:24

K47a67t34e42ř69i88n76a 31D20r59a95h38o59k74o12u44p19i62l70o63v40á 9646131212483

V tomhle případě mi je design celkem jedno. Klimatizace vítězí. ;-D

+4/0
24.8.2015 21:03

M34i49c50h92a61l 91F40i78n78s43t57e98r25l89e 7919690723798

Může mi někdo vysvětlit terminus technicus "designový LED pásek!" ??!

LED světelný pásek chápu, ale v čem se liší, když je "designový" - to mi hlava nebere... 8-o

+8/0
24.8.2015 20:02

M47i49c64h71a12l 91C67h45a13l40u17p82a 6368690399583

Asi že to stojí 4x víc než normálně.

+10/0
24.8.2015 20:56

P50e79t96r 69V19o12p75i66č43k33a 5642757147716

ze jeho vlastnosti neni osvetlovat ale vytvaret design

0/0
25.8.2015 11:35

A48n50t71o42n48í67n 59S83c83h77i89n68d33l94e75r 8482369739717

no, tak na první pohled je vidět, že se oproti minulému modelu šetřilo... ale to je teď trend... wi-fi dobrý no, hlavně aby to brzdilo.

0/0
24.8.2015 19:49

M55i59c43h29a91l 82H76a40n61á95č44e57k 2449796361353

Lidé především lítají po sedačkách tehdy, když devět z desíti řidičů brzdí tak, že vždy sjedu pozadím celou délku sedačky, vrátím se a na další zastávce zase odznova. To fakt nějaké vruby na opěradle nevyřeší. Raději měli ty peníze inestovat do školení řidičů a do toho, abych nebyl nucen trpět spolujízdu se smradlavýma bezdomovcema. Když si platím za Bémovu kartičku několik tisíc ročně, bohatě by mi stačilo vyřešit tohle, nějaké vruby na opěradle mě fakt neberou.

+1/0
24.8.2015 19:46

T85o96m95á19š 81K30n22a84i40f21l 6163420487560

k čemu je proboha v tramvaji wifi?

+1/−18
24.8.2015 19:22

K26a49r39e98l 91P89o38d23h55o84r81s52k32y 3815553212885

tipuju pristup na net

+22/0
24.8.2015 19:23

T24o48m23á90š 39K85n57a62i33f47l 6713690917980

a k čemu? pochopil bych kdyby to bylo někde v prdeákově ... ale v praze, která má celá perfektní přístup k běžnému datovému internetu ....

+1/−12
24.8.2015 19:24

M49a88r11i19á87n 63B85e94d45n51á94r68i82k 9621951470698

Pro turisty třeba?

+3/−1
24.8.2015 19:32

T62o58m65á94š 53K33n17a12i58f10l 6223440377140

naprostá většina turistů ma datový roaming... a i kdyby je neměla... tak je zcela nepochybně internet v šalině, ve který jednou v průměru tři - pět zastávek strašně vytrhne....

+1/−9
24.8.2015 19:34

K75a83r25e89l 52P81o91d53h12o10r60s61k28y 3545863902875

Jasne, maji roaming, vubec se po kavarnach neptaji na heslo...

+12/0
24.8.2015 19:44
Foto

V79i70n51c33e98n38c 50N83o92v56á84k 1790607379939

ne každý si může dovolit datový internet

+3/−1
24.8.2015 20:03

M32i17c67h64a17l 78C79h57a26l80u65p21a 6928520729543

Jak jste přišel na většinu? Já nemám internet v mobilu ani tady a pochybuji, že většina lidí jsou takoví závisláci, aby si zařizovali mobilní internet i na týdenní dovolenou.

+5/0
24.8.2015 20:58

M83a13r23e31k 55V56e43s33e59l25ý 1607128960984

Jiste ze vytrhne, k tomu aby prijali maily a odeslaly ty ve fronte to staci. Mezi tim stihnou najit i nejakou informaci ci kouknout na predpoved na pocasi. Na to tech par minut staci. Ja treba na dovolene, kdyz jsem v dosahu internetu jen na kratkou dobu (napr. prochazim recepci hotelu, kde je pokyti) delam presne toto. Navic si k tomu treba rozkliknu par clanku na iDnesu s tim, ze si je practu pak.

+3/0
24.8.2015 23:37

D96a27v30i98d 34K33o32h79o33u33t 8721906706744

Člověk je v Praze od toho, aby si ji prohlížel, pokud chce být na internetu, může zůstat doma nebo na hotelovém pokoji.

0/−3
25.8.2015 0:10

M82a57r83e72k 10V13e21s34e76l34ý 1807118600204

Myslite, ze si kazdy muze dovolit ten luxus, ze si nastavi na mail automatickou odpoved, ze je 14 dni v tahu a odriznout se od sveta? Co je spatneho na tom, ze poslu domu z dovolene mail ci odpovim na par dulezitych zprav. To snad jeste neznamena, ze na dovolene pracuji a ze si ji neuziju.

0/0
25.8.2015 0:13

K31a82r29e63l 95P24o82d66h24o75r32s73k30y 3605793422965

Dalsi pripad jsou zarizeni, ktery jaksi nemaji pristup k mobilnimu netu, jako treba tablety a jiny ctecky. Je pohodlny, kdyz si clanky stahnu cestou a nemusim to delat predem.

+3/0
24.8.2015 19:47

R32a83d51i62m 83S42i13m27u34n97e92k 2150940326104

je to hovadina... každý má už stejně datový tarif a i kdyby ne... kristepane, tak snad 10 minut to bez netu přežiju

+1/−12
24.8.2015 19:42

T51o31m28á22š 11K88n71a17i78f67l 6733270577340

kdo ho nemá, tak uz je stejne zvyklej, protoze kdyz nekde nekam jde, tak je stejne bez netu :)

0/−1
24.8.2015 19:43

M80i46c14h25a53l 47C13h38a36l78u30p44a 6318910959583

Každý nemá.

+2/0
24.8.2015 20:58

D67a31v69i37d 51K30o18h58o24u84t 8301936796544

Tak každý, kdo je aspoň trochu aktuální.

0/−1
25.8.2015 0:11

M15a73r39t10i75n73a 22H68á90j16k55o13v27á 1898852326682

Mně už se třeba kolikrát stalo, že jsem si během cesty potřebovala najít navazující spoj. Ať už kvůli zpoždění nebo kvůli změně plánů. V tu chvíli jsem byla odkázána na svoji vlastní pamět na jízdní řády, která se samozřejmě ve většině případů neosvědčila. Normálně datový tarif nevyužiju, ale tuto novinku vítám!

0/0
25.8.2015 16:25

J36i85ř85í 71N25e58u36m63e52i94s82t17e93r 2332285173411

Aby se smraďoši a fetky zabavili a cesta z konečné na konečnou jim líp utíkala.

0/−2
24.8.2015 19:57
Foto

P97a74v38e56l 62M94a81c92h18a11l46a 1454730147404

a na co jsou tam sedadla? bez sedadel by se tam vešlo víc socek a státní podnik by ušetřil.;-D

0/−3
24.8.2015 20:12

L52u68b29o12š 24M51a49š20í68n 9729176987618

Tak bacha na vandaly a sprejery

0/0
24.8.2015 19:17

M98i81r54o33s92l97a38v 32J75a42n64o27u62š16e59k 9194121627

To nové zbarvení je tak strašně hnusný, že se jdu hned teď vyzvracet.

+6/−7
24.8.2015 18:56

K10a30r19e15l 55B15a19r53t47á53č42e82k 9492379382455

do te tramvaje???

0/−1
24.8.2015 19:54

J22i34ř41í 50J52o73z42a 3548403950361

:D :D :D

0/−1
24.8.2015 19:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.