- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravdu není nic důležitější na MHD něž WIFI....fakt povrchní doba
Ta žlutá je tam jako proč? Zbytečný prvek a dle mého nevkusný.
Jak bude fungovat ta klimatizace? Jen v sezóně? Není v Česku větrání oknem po většinu roku praktičtější? Jak pozná cestující, kdy může otevřít okno a kdy ne?
Smyslem klimačky je chladit, ne větrat. (Je tomu v tramvaji jinak?) Nově se zadusíme pachem upocených spolucestujících? (Pokud tedy tramvaje nebudou zase čpět nějakými puchy přímo z výroby.)
A co bezdomovci? To je fakt budeme povinně fetovat a u okénka bude stát dozor ranařů z DPP, co bude zakazovat okno otevřít?
Abychom se s celou slavnou klimačkou nemuseli vozit po Praze auty.
V autě zapnu klimačku a nevětrá se. Přitom nemám pocit dušení. Patrně si to přifukuje vzduch z venku. Nebo to pro posádku stačí. Ale třeba zasedačky pod klimačkou, to je pavilon opic. A přijde ředitelka s chřipkou a lehne do týdne 20 lidí. Tak jak tomu bude v tramvaji? Smrad a chřipky?
A než dojde na lámání rukou za otevřená okénka, 15T mají nasávání vzduchu z ulice. To zůstává? A jak se liší tato díra od otevřeného okna? (Dotaz pro autory nálepek o snižování účinnosti.)
To větrání je tak silné, že při otevřených dveří se musí snížit výkon klimošky na 50%, aby se dovřely dveře ;-)
To se mi zdá. Anketa zmanipulovaná. Článek otevřená manipulace.
Objevil jsem vlastní nohy a chodím Prahou hlavně pěšky. Tramvaj ve městě zabírá plno drahocenného místa všem ostatním a je často jen přehnaně luxusní službou pro sobecké chudé lenochy, co nemají na auto a dožadují se přehnané MHD. Především tramvajové tratě překáží ostatní dopravě a generují dopravní zácpy. Což dusí celou Prahu. Často zbytečně, paralelně s metrem a v centru. Tedy, v anketě mi chybí: "tramvaje nevyužívám".
Tady na Žižkově vymysleli vlastní hlavou, aby se tramvaje a parkující auta vešla na ulici, že povolí parkování na chodníku. Tak je tady úzká stezka místo chodníku, kde se dva chodci těžko vyhnou. Dost bezohledné. Navíc ten chodník je samý sloup, co drží troleje. Tak je zničený a zabraný dík tramvajím už z principu. Minule to sjížděl cyklista a rozmlátil se. Krev z něj stříkala... Vozovka je roky z kostek, chodníky samá díra, dík trati nelze ulice modernizovat a řešit lépe. Auta tady kodrcají roky zbytečně. Tak hlavně, že si 5 jede, kolem potopa.
Sedačky v nových 15T jsem si ještě nezkusil a musím věřit zdejším fotkám. Vzhled se mi nelíbí. Takto hloupá kombinace šedé a červené je ohyzdná. (Vzešla z brblání fandů po T3.) Hrotů na opěradle se bojím. Měl jsem podobné v autě a všem ostatním vadily. Anketou tyto sedačky neprošly, o tom iDNES lže. Inu, psali to profesionální lháři. A lidé chválí, že už za jízdy ze sedaček nepadají. Což mi jako "chvála sedaček" fakt nezní, když se v 15T konečně objeví po letech trápení použitelné sedačky.
Jinak, sezení ve dvojicích není moc praktické. Čtyřka je zcela nepoužitelná. Jednotlivých sedadel je málo. V 15T se špatně hledá místo na stání, stojící si překáží a není se kde držet. Kovové tyče jsou nechutné do ruky. Tvarovaná podlaha se prošoupává na výstupcích... Celkově je to předražené přeprava vzduchu a nově nelze větrat po bezdomovcích.
Bože, Vy musíte mít strašný život.
tak hlavně že má data a WIFI nepotřebuje
Wifi a klima v travajích? No proč ne, ale potom ať si na sebe DPP vydělává sám a nikoliv že je dotován x miliardami z veřejných rozpočtů. Nemám problém s tím že je z mých daní dotován systém veřejné dopravy, někdo holt jinou možnost přepravy nemá, dokonce ani to že roční jízdenka stojí tak směšnou sumu (a náklady na provoz tedy ani zdaleka nepokryje) mi nevadí, ale tohle???
"V Praze těchto souprav s harmonikou už příliš nejezdí" - tato věta má vyjadřovat co přesně?
U nas v Liberci jezdi uzkorozchodna kastle T2 - zamračená. Jeden kus. Nejstarsi tram v provozu v EU. Vyzbroj urcite novejsi. Prijdte se podivat.Google.
no a v tom videu jasně patrné, že se zas najdou vemena co budou otevírat okna, i když je tramvaj klimatizovaná, takže klimatizace vyjde na prázdno, děkujeme prudce inteligentním spolucestujícím nejen v tramvajích ale i ve vlacích atd.....
Jel jsem z Masaryčky moderním vlakem. Dusno k padnutí. Okna neotevíratelná. Klimatizovaný vůz. Nejprve jsme se ošívali a slušně vyčkávali, že klimačku za Prahou zapnou. Pak nám průvodčí prozradil, že ji mají v poruše.
Místní znalci, co tuto "poruchu" znají roky, si sedali do přízemí, rozhodně ne do patra.
Dopravní pokrok v Česku.