Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha kvůli protestu taxikářů posílí MHD, o zkouškách se bude jednat

Pražský dopravní podnik posílí městskou hromadnou dopravu během úterní protestní jízdy taxikářů. Ti chtějí dosáhnout hned několika změn v pravidlech pro svou živnost, ale také odvolání primátorky Adriany Krnáčové z hnutí ANO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75i94r47i 14B73e77d12r91n65i56c94e86k 2799297168141

taxikari a kapsari - aneb pred cim varuji turisty chystajici se do Prahy....

+1/0
31.8.2015 23:38

J24o33z31e32f 34S67t65e19b36i39l33a 3695887135727

Myslim, ze kdyz muze provozovat taxi kde-kdo, je nezbytne zkouset vsechny. (Ridic busu musi taky projit skolenim a - zkouskami)

+2/0
31.8.2015 21:26

L95u53m21í81r 15H80o95r76á65k 4373519151

Jsou profese kde se dělají zkoušky každý rok a není to stylem ,,za účast,, a pokud někdo neudělá tak končí. A ceny, pokud se to nevyplatí, tak jdu dělat něco jiného. prosté a jednoduché. A to že nejsem ochoten taxikářům fandit je způsobeno pár super zážitky s nimi. Ano, je tam spousta poctivých lidí, ale taky je tam fůra namyšlených parchantů, kteří dají sakra najevo co si o vás myslí. uznávám, že kšeft např. za tři stovky není bůh ví co, ale poslat mne pomalu do pr...., fakt nemusejí.

+5/0
31.8.2015 20:15

P76a17v49e68l 72K18r28a94j47s53k51ý 3675180386382

Dobrý den každý tady pomlouvá taxikáře ,ale nikdo neví o co vlastně jde.Co se týká přezkoušení tak to se provádí již mnoho let.Nechápu proč na zkoušky jít znova . Určená minimalni cena je běžná všude v okolních státech a nikdo nemá problém. Každy taxametr který je oficiálně v provozu funguje jako registrační pokladna což povinně mají akorát taxikáři.To když někdo předraží tak ať mu zakážou činnost klidně na pořád v tom taky není problém . Většina taxikářů chce prostě chodit do práce a vydělávat peníze nic víc .Když ale chybí komunikace tak se musí stávkovat . A to je jedno jestli jezdíte taxíkem nebo děláte jakoukoliv jinou práci .

0/−2
31.8.2015 15:05

M77i44c53h41a12l 61M83a97c42h68e46k 1114322284559

Škoda, že Vás nenapadlo se aspoň trochu zamyslet, proč  každý pomlouvá taxikáře a ne třeba řidiče autobusů. A nejenom tady.

+1/0
31.8.2015 20:23

M64i94c82h62a88l 12M85a69c60h61e69k 1184342514129

Pokud je počet taxikářů v Praze více než dvojnásobkem optimálního počtu, pak správně nastavená obtížnost zkoušky je taková, kdy každý druhý řidič neuspěje. Zákony logiky nelze oklamat.

+2/0
31.8.2015 14:02
Foto

S52t73a75n52i28s42l21a94v 48H52y91s18k17ý 2107369172951

Stávkovat můžou, splnit podmínky musí. Ať se vyselektují ti, kteří nejsou taxikáři, ale pouze řidiči a zloději.

+3/0
31.8.2015 12:26

M76i90r88o56s84l55a49v 36U90r73b92a79n 1416537591569

No uz podle tech snimku bych se bal nasednout ke kteremukoliv...

+7/0
31.8.2015 11:06

J39a25n 72Č34e78k98a23l 7529985434194

Nějak jsem nepochopil, co tedy chtějí. Na jednu stranu brečí, že jsou ceny stlačené hrozně nízko, že se z toho neuživí, na druhou chtějí zvyšovat horní hranici 28Kč. Tak buď jezdí hluboko pod ní, a pak je ta cenová hranice irelevantní, anebo jezdí za 28 a naopak chtějí víc, a pak by jim mělo být jedno, že někdo nabízí míň... 

Na mne to dělá dojem, že se chce jen nějaký zavedený kartel bránit konkurenci...

+5/0
31.8.2015 10:14

L96u93k78a69s 34N53o73v41a42k 4629559673288

Ja vam to vysvetlim.

Konkurence je zde 0-28Kč cokoliv nad je špatne. Tak pokud chce konkurenci, tak at nereguluje cenu a bude klid, nekdo zaplati 100kc/km, nekdo 50, nekdo 20....

Taxikari hlavne chteji JEDNOTNOU cenu, tak jako v civilizovane evrope, kde kazdy taxik jede za stejny tarif a ne tady, kde vam lidi nadavaji do zlodeju, kdyz jim reknete, ze jezdite za 28kc/km. Dispecinky stahly 95% zakazniku z ulice diky nizkym nabizenym cenam ktere jdou na vrub ridice. Jakakoliv cena pod 28Kc/km jde za ridicem - o to mene vydela - samozrejme, pokud mi onene dispecink zvedne procento placenych km nad utcitou % hranici tak diky nemu mohu jezdit o neco levneji a budu na tom lip, nez bez nej po 28kc/km. Nicmene to neznamena 14-18kc km za co tu vetsina ridicu je nucena jezdit...

0/−3
31.8.2015 12:48

J35a26n 37Č67e28k25a17l 7979425614764

Sorry, ale protiřečíte si.

Konkurence je právě to, co přineslo ty jízdy za 15Kč/km. Pokud je ta cena nereálná, tak už měly dotyčné firmy dávno zkrachovat, což se nestalo. Nebo mi chcete tvrdit, že to někdo dotuje ze svého a jezdí pod cenou? Co by z toho měl? 

Takže ta cena odpovídá nabídce a poptávce, a je naprosto zbytečné se bavit o zvedání hranice 28, když, jak sám říkáte, 95% zákazníků jezdí přes dispečinky za mnohem méně...

+6/0
31.8.2015 13:07

M83i62l81o26š 76B77o45u56k51a45l 8523417223134

Tak ještě schází, aby protestovali "šmejdi" a převaděči...;-D

+11/0
31.8.2015 10:04

V68l35a67s22t26i92m82i57l 54K98o62c70u55r34e82k 4366203630424

R^R^R^

0/0
1.9.2015 8:54

J11a85k70u71b 57N63e64b27u98r25k81a 6825837250639

Zlatá cyklojízda.

+4/0
31.8.2015 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.