Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha kvůli protestu taxikářů posílí MHD, o zkouškách se bude jednat

Pražský dopravní podnik posílí městskou hromadnou dopravu během úterní protestní jízdy taxikářů. Ti chtějí dosáhnout hned několika změn v pravidlech pro svou živnost, ale také odvolání primátorky Adriany Krnáčové z hnutí ANO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49i37r95i 53B93e77d11r43n61i26c30e25k 2649477908951

taxikari a kapsari - aneb pred cim varuji turisty chystajici se do Prahy....

+1/0
31.8.2015 23:38

J55o71z90e67f 15S27t35e82b69i59l92a 3515757195697

Myslim, ze kdyz muze provozovat taxi kde-kdo, je nezbytne zkouset vsechny. (Ridic busu musi taky projit skolenim a - zkouskami)

+2/0
31.8.2015 21:26

L94u74m28í57r 50H50o61r64á30k 4973589561

Jsou profese kde se dělají zkoušky každý rok a není to stylem ,,za účast,, a pokud někdo neudělá tak končí. A ceny, pokud se to nevyplatí, tak jdu dělat něco jiného. prosté a jednoduché. A to že nejsem ochoten taxikářům fandit je způsobeno pár super zážitky s nimi. Ano, je tam spousta poctivých lidí, ale taky je tam fůra namyšlených parchantů, kteří dají sakra najevo co si o vás myslí. uznávám, že kšeft např. za tři stovky není bůh ví co, ale poslat mne pomalu do pr...., fakt nemusejí.

+5/0
31.8.2015 20:15

P76a63v77e55l 33K50r10a86j83s89k75ý 3835440196702

Dobrý den každý tady pomlouvá taxikáře ,ale nikdo neví o co vlastně jde.Co se týká přezkoušení tak to se provádí již mnoho let.Nechápu proč na zkoušky jít znova . Určená minimalni cena je běžná všude v okolních státech a nikdo nemá problém. Každy taxametr který je oficiálně v provozu funguje jako registrační pokladna což povinně mají akorát taxikáři.To když někdo předraží tak ať mu zakážou činnost klidně na pořád v tom taky není problém . Většina taxikářů chce prostě chodit do práce a vydělávat peníze nic víc .Když ale chybí komunikace tak se musí stávkovat . A to je jedno jestli jezdíte taxíkem nebo děláte jakoukoliv jinou práci .

0/−2
31.8.2015 15:05

M69i33c27h17a91l 85M17a60c29h89e28k 1424542144199

Škoda, že Vás nenapadlo se aspoň trochu zamyslet, proč  každý pomlouvá taxikáře a ne třeba řidiče autobusů. A nejenom tady.

+1/0
31.8.2015 20:23

M35i46c17h68a77l 16M16a81c47h27e34k 1194812214849

Pokud je počet taxikářů v Praze více než dvojnásobkem optimálního počtu, pak správně nastavená obtížnost zkoušky je taková, kdy každý druhý řidič neuspěje. Zákony logiky nelze oklamat.

+2/0
31.8.2015 14:02
Foto

S52t72a16n41i90s93l95a80v 50H64y89s56k26ý 2357439312671

Stávkovat můžou, splnit podmínky musí. Ať se vyselektují ti, kteří nejsou taxikáři, ale pouze řidiči a zloději.

+3/0
31.8.2015 12:26

M41i79r80o49s47l37a50v 91U63r27b44a68n 1736617971789

No uz podle tech snimku bych se bal nasednout ke kteremukoliv...

+7/0
31.8.2015 11:06

J18a15n 75Č69e48k72a28l 7419495364274

Nějak jsem nepochopil, co tedy chtějí. Na jednu stranu brečí, že jsou ceny stlačené hrozně nízko, že se z toho neuživí, na druhou chtějí zvyšovat horní hranici 28Kč. Tak buď jezdí hluboko pod ní, a pak je ta cenová hranice irelevantní, anebo jezdí za 28 a naopak chtějí víc, a pak by jim mělo být jedno, že někdo nabízí míň... 

Na mne to dělá dojem, že se chce jen nějaký zavedený kartel bránit konkurenci...

+5/0
31.8.2015 10:14

L23u25k59a64s 22N83o13v50a50k 4409149123358

Ja vam to vysvetlim.

Konkurence je zde 0-28Kč cokoliv nad je špatne. Tak pokud chce konkurenci, tak at nereguluje cenu a bude klid, nekdo zaplati 100kc/km, nekdo 50, nekdo 20....

Taxikari hlavne chteji JEDNOTNOU cenu, tak jako v civilizovane evrope, kde kazdy taxik jede za stejny tarif a ne tady, kde vam lidi nadavaji do zlodeju, kdyz jim reknete, ze jezdite za 28kc/km. Dispecinky stahly 95% zakazniku z ulice diky nizkym nabizenym cenam ktere jdou na vrub ridice. Jakakoliv cena pod 28Kc/km jde za ridicem - o to mene vydela - samozrejme, pokud mi onene dispecink zvedne procento placenych km nad utcitou % hranici tak diky nemu mohu jezdit o neco levneji a budu na tom lip, nez bez nej po 28kc/km. Nicmene to neznamena 14-18kc km za co tu vetsina ridicu je nucena jezdit...

0/−3
31.8.2015 12:48

J77a89n 97Č40e77k45a80l 7909385574474

Sorry, ale protiřečíte si.

Konkurence je právě to, co přineslo ty jízdy za 15Kč/km. Pokud je ta cena nereálná, tak už měly dotyčné firmy dávno zkrachovat, což se nestalo. Nebo mi chcete tvrdit, že to někdo dotuje ze svého a jezdí pod cenou? Co by z toho měl? 

Takže ta cena odpovídá nabídce a poptávce, a je naprosto zbytečné se bavit o zvedání hranice 28, když, jak sám říkáte, 95% zákazníků jezdí přes dispečinky za mnohem méně...

+6/0
31.8.2015 13:07

M26i38l55o96š 92B17o61u18k96a11l 8333787473674

Tak ještě schází, aby protestovali "šmejdi" a převaděči...;-D

+11/0
31.8.2015 10:04

V79l56a89s58t56i37m77i11l 73K44o69c82u29r10e70k 4896453310864

R^R^R^

0/0
1.9.2015 8:54

J11a27k94u54b 57N53e56b33u51r93k37a 6765657280919

Zlatá cyklojízda.

+4/0
31.8.2015 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.