- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jestli architekt dělá stavbu , MUSI POCITAT s tím ,že v případě že tato bude realiztována, stane se součástí VEREJNEHO PROSTORU a jako taková na ni budou lidi čomět, octne se na fotktách, a tak dále... Nechceš li aby se tvé dílo stalo součástí kultury či místopisu, NETVOŘ.
měli by nahradit věž kosočtvercem se jmény architektovy rodiny..
To by mně zajímalo, kolik z těch lehce nabytých peněz ti dědicové věnují třeba na opravy a provoz Ještědu.
A proč by měli, Ještěd není přece jejich. Oni ty peníze nedostávají za stavbu Ještědu, ale za myšlenku stavby Ještědu (řečeno zjednodušeně).
Je to těžké posuzovat. Jestliže zástupce KŽ tvrdil majitelům práv na Ještěd, že jsou nezisková organizace, tek je to morálně blbé, když je to ve skutečnosti docela zajímavý byznys. (Samozřejmě při těch číslech uvedených vedle článku to není ztrátové podnikání, jenom se odklání peníze). Na druhou stranu 20 tisíc/rok se mi zdá příliš.
Neví někdo, zda a kolik je v Království železnic instalováno laviček Václava Havla?
Lhát příliš nemusel. Expozice si formálně hraje i na neziskovou "školní pomůcku".
Manželka provozovatele je podle mě učitelka. Takže je zde propracovaný vzdělávací program a tlak na přilákání hromadných školních akcí. Je zde také nezisková organizace, která si může žádat o dotace a granty.
Bylo by třeba vědět, o které společnosti majitele šla řeč v tom kterém případě. Uvést protistranu v omyl, zde není problém.
A kdy každý, kdo může ze svého bydliště vidět Ještěd pouhým okem bude platit licenční poplatek? Navrhuji zavést něco na způsob koncesionářských poplatků - můžeš na něj koukat, tak plať :-D
Nedávno jsem v KŽ byl (jen díky tomu že měli vstupenky na nějakém sleváku, protože to jejich vstupné je hodně přemrštěné) a byl jsem velmi zklamaný. Celé to kolejiště je sice velké, ale strašně odfláknuté. Všude jsou vidět přechody mezi archy které tvoří polep, někde i odchlípnuté rohy, křivé sloupy, špatně usazené stavby, popadané figurky, odfláknuté detaily... třeba dělicí čára na silnici je jako když jí pětileté dítě namaluje vodovkama. Snad všechna kolejiště, která jsem viděl v různých klubech modelářů, jsou propracována mnohem pečlivěji.
A co licence na design lokomotiv a vagonů, jejichž modely v Království železnic jezdí? :-/
Naštěstí mám ještě nafocenou rodinu na Jěštědu. Kdypak zakážou fotit Pražský hrad ???i
Evropská unie již na tom pracuje. Fotit ho bude moci, ale pouze pro svou potřebu. Tedy nebude moci onu fotografii bez souhlasu zveřejnit (nejedná se pouze o Pražský hrad, ale o všechny stavby).
Řešíme cca 70 platících návštěvníků z 250.000 návštěvníků, co by požadovaný poplatek svým vstupným uhradili.
Když vidím T3 a rozesmátého Ďuriše... Státem dotované vstupné. Vstupenky zdarma pro protekční návštěvníky... Pokud nenažranost, tak ji vidím spíš na straně dopraváků a provozovatele. Tak jako vždy v české dopravě, klasika.
Kolik může být průměrné vstupné? 100-150 Kč? Při 250.000 návštěvnících to dělá obrat 25-37 mil. Kč ročně. Minus nájem, energie, platy, investice... Zisk je kolik, že je to celé ve ztrátě a je problém zaplatit 20 tis.?
Kralovstvi zeleznic muze byt rado, ze do modelu neinstalovalo nekolik lavicek Vaclava Havla.