- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Základem je podle zelených ulevit Malé Straně.
Kvůli těmto diletantům by člověk kolikrát nejraději ulevil velké straně..
Jasně kvůli jednomu tunelu zavřít všechny silnice v Praze to určitě pomůže už se těším jak v Troji bude totální kolaps ; (
Já nechápu, co má společného semafor u Nuselského mostu a na Jižní spojce nebo zrušení pruhu v Karmelitské a tunelem. Místo toho bych uvítal, kdyby se média zajímala o mapky všech vjezdů a výjezdů a zveřejnila je. Takhle sice víme, že se v sobotu tunel otevře, ale nevíme, jak jej použít, když pojedu třeba s Proseka do Střešovic.
Bravo iDnes.
před mostem Barikádníků vjet do tunelu, a až uvidíte ceduli Střešovice, tak.... no vy už si poradíte
takže to bude vypadat tak, že o víkendu bud blanka celkem průjezdná, ale jakmile se na 6+2 (strahov) km dlouhém tunelu ve všední den něco stane, a při tom množství přípojů každou chvilku, bude regulován provoz tunelem závorami, takže vzniknou kolony před tunely nedozírné délky a zácpy v původních místech od těch, co se budou bláhově domnívat, že nějak projednou postaru. A všichni se budou zase divit
No když se stane nehoda na okruhu, tak holt budou kolony, když se stane nehoda na déjedničce, jsou taky kolony, to byste ty tunely musela postavit dva a jeden mít vždycky záložní, abyste tomu předešla. A co je to vůbec za argument? To budem jako stavět tunel za x miliard abychom zlepšili kvalitu života ve městě a nakonec ji teda zlepšovat nebudem, protože by se teoreticky jednou za čas mohla stát nehoda? To jsme se na to mohli rovnou vykašlat.
Realizace navrhovaných opatřeních je správná. Každý kvalitu života posuzuje jinak a pro mě je v žebříčku výš zklidněná doprava než projíždění každou uličku v Praze autem skrz na skrz. Většina nářků je od lidí, kteří bez auta neudělají ránu, těm se to nikdy líbit nebude.
Jakože stojící kolona je lepší, než když auta z oblasti rychle vypadnou?
Skutečně by mne zajímalo, jaké odborné vzdělání za sebou mají lidé na Magistrátu, kteří ta omezení navrhují. Anebo jinak - jaké jiné vzdělání za sebou tihle lidé mají? PhD v Gender studies?
neurážejte gender studies tohle bude Bc na nějaké elitní univerzitě v Ústí nebo Plzni
Takže ne, že se zvýší kapacita silnic v Praze a tím se odlehčí nadzemním komunikacím uvnitř Prahy, protože kdo může, logicky dá přednost tunelům. To, oč se navýší propustnost pomocí Blanky a navazujících komunikací, to a vlastně ještě víc ubere Magistrát a Zelení v povrchových komunikacích...Už by jim možná měl někdo vysvětlit, že Blanka kapacitně neřeší dopravní problém Prahy, ona ho jen umenšuje a pokud zároveň zavřou/omezí propustnost hlavních tepen centra, tak se problém nijak nevyřeší (o poruchách a nehodách a opravách v tunelu ani nemluvě).
Ještě kdyby tak zároveň uvedli do provozu kompletní obchvat Prahy, ale nevšiml jsem si, že by se na severní a jihovýchodní části byť jen koplo do země.
"Takže ne, že se zvýší kapacita silnic v Praze a tím se odlehčí nadzemním komunikacím uvnitř Prahy"
Ale vždyť to se přesně děje. Blanka zvýšila kapacitu docela podstatně a tím odlehčí komunikacím na povrchu. No a když je komunikacím na povrchu odlehčeno, tak už nepotřebujou tolik jízdních pruhů a můžou se na nich rozšiřovat chodníky, sázet stromy, snižovat rychlosti a podobný opatření, který zvyšujou kvalitu pobytu v nich a který jsou umožněný právě tím odlehčením. Vždyť by bylo na hlavu toho odlehčení nevyužít a nechat na povrchu poloprázdný čtyřproudovky, kterejma by nikdo nejezdil.
Bude to (možná) fungovat, pokud bude fungovat ten tunel, jen nechápu tu Strakonickou, ta asis Balnkou moc nesouvisí. Jakmile bude ale potřeba tunel třeba kvůli nějaké údržbě (nebo nedejbože nečekaně, třeba při nehodě) zavřít, tak se tato opatření vrátí jako nechutný bumerang. Dostatečně kapacitní objízdné trasy v Praze nikdo neřeší, přestože občas zkrátka jsou potřeba...
To je chytrý, s tím ubraným pruhem. A až zaprší a Blanka zvlhne, tak se budou zase přidávat?