Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová tramvaj Evička konečně sveze cestující. Zatím jen jeden den

Poprvé a zatím naposledy sveze ve středu cestující v Praze zcela nový typ jednočlánkové bezbariérové tramvaje. „Evička“ bude nasazena na páteřní linku číslo 9, trasu ze Smíchovského nádraží na Spojovací projede celkem čtyřikrát v tomto směru a třikrát v opačném.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L29u56k21á34š 76M42a64l70í61č80e32k 3313792305447

Designem mi spíš připomíná rekonstruované, staré motoráky M 151.0, na dnešní typ Regionova 814.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/Praha-Sm%C3%ADchov,_Na_Kn%C3%AD%C5%BEec%C3%AD,_Regionova_(01).jpg

0/−1
16.9.2015 18:00

A38l77e85š 97K25o90v93á26ř17í25k 6891845612160

Proč proboha dávají tramvajím ty úchylný zdrobnělý dívčí jména? Evička??? V Brně jsou všechny tramvaje Porsche pojmenovany podle zakrslejch holek (to jmeno je pak v kazdy "saline" napsany na kovovym stitku -  Adélka, Barborka, Cecilka, Dášenka, Evelínka a Fanynka, Gábinka, Helenka, Irenka, Jůlinka, Klárka, Lucinka, Maruška, Natálka, Olinka, Pavlínka, Renatka a Simonka. Chce se mi blejt.

0/0
16.9.2015 9:14

M68i21r60o37s10l48a59v 63G34r38o68s63s13m12a76n73n 8352189844

Spřahování vozů ve špičkách:-) Tahle tramvaj je krokem zpět.

0/−1
15.9.2015 21:39

P78e35t39r 14N19o85v57o13t63n91y 1691710931

Krokem vpřed je jezdit s poloprázdnými velkými soupravami a nebo prodloužovat intervaly.

0/0
15.9.2015 22:42

J78i80ř83í 73K53r56e39j61č87í90k 2497438894816

Případné spřahování...

Proti čemukoliv co v republice v tomhle segmentu jezdí, je to rozhodně krok vpřed.

0/0
15.9.2015 23:18

P80a66v96e44l 31F22o30r59e25j52t 8213597484203

Kupodivu zde někoho napadlo, jak mají vypadat okna, tady bych řekl že tu bude vzduch proudit a ne jako u těch nových článkových, které se v létě mění ve smrdutou bednu na lidi

+1/0
15.9.2015 19:16

M17i11r41o38s13l88a31v 44G96r33o40s90s43m89a69n28n 8142579244

Má klimatizací, takže okna bych tipoval jako zálohu, trvale zavřenou.

+1/0
15.9.2015 21:42

V53l20a12s74t58a 57V68r63á24n37o14v28á 7118483805417

design nic moc RvRv podvozek asi z stare tramvaje a jen nove šasi

+1/−1
15.9.2015 18:16

J63i45ř94í 98K15r36e81j79č44í34k 2177178924156

Komplet nová, žádná recyklace, design fjn.

0/0
16.9.2015 12:44

L39u52k62á58š 36M69a60l61í24č64e73k 3423112555277

Věc názoru. Mě se taky nelíbí. Ale design v městské dopravě není žádný zázrak téměř nikde na světě. Podívejte se třeba, jaké krabice jezdí v Belgii, v Holandsku nebo ve Švédsku.Takže z tohoto pohledu zase Praha nijak nevyčnívá z průměru.

0/0
16.9.2015 17:38

M88a34r33t40i65n 63K65u52ř81í35t16k75a 6727606738805

Ne tak docela, Vozová skříň je nová, ale podvozek je prý licenčně převzat odkudsi z exCCCP.

0/0
16.9.2015 21:02

J39i75ř67í 73K86r26e79j62č35í86k 2117308404346

Není pravda... ;-)

0/0
17.9.2015 13:54

J71a34n 36F61l54o10r82i75á36n 2507738984791

Na těchto snímcích a hlavně na snímcích,které bohužel dnes nevidíme je jasně vidět malý nedostatečný prostor pro nohy stojících cestujících. Proč jsou pod sedadly ty stupně,které budou vadit,to je záhada. Budou asi stejné problémy jako u krámů Porsche.

+1/−2
15.9.2015 16:23

M32a30r93t86i10n 49V83o44t65a43v81a 6408728531705

To není záhada - ty stupně jsou tam proto, aby mohla být podlaha snížena a celá tramvaj nízkopodlažní. Je totiž nutné, aby se někam vešel podvozek té tramvaje (a to i při natočení v zatáčce) a proto jsou tam ty stupně.

+3/−1
15.9.2015 16:58

J14i77ř62í 44K22r56e63j80č49í20k 2167738964626

Stojící cestující mají nohy obvykle pod sebou a místa je tam tudíž dost.

Záhada se stupni je to možná pro vás, ale průměrně inteligentní jedinec si odvodí, že podvozky tramvaj prostě potřebuje a je třeba je prostě někam umístit.

+2/0
15.9.2015 23:16

J49a26n 98F87l45o56r41i41á10n 2117798554891

Jel jste někdy tramvají Porsche?? Jest li ano,tak jste musel vidět,že cestujíci,kteří sedí bokem nemohou dát nohy pod sedadla. Stojící lidi se tam již nevešli! Proto ty tramvaje ted předělávají!!  Na této nové tramvaji to samé hlavně to bylo vidět na snímcích,které ted nebyly zveřejněné. Tak si nechte kritiku pro sebe.

0/0
16.9.2015 7:41

J16i90ř54í 31K80r56e22j70č58í87k 2387858324686

Překvapivě jel. Tohle je zcela jiná koncepce, takže i jiný prostor a vámi popisované tam nemůže nastat.

Žádné porsche se zatim nepředělává, pouze se o tom uvažuje.

Kritizujete vy, já vás pouze informuji v čem nemáte pravdu. ;-)

+1/0
16.9.2015 12:48

V49i53k75t93o75r 85K81o26š26í81č51e37k 3956383711766

Že by podvozky, vy chytrej? Tramvaje plující na magnetickém poli v ČR opravdu nemáme.

+2/0
16.9.2015 9:55

L60a63d65i66s56l89a93v 87M34á26l83e90k 7903387701118

Ve srovnání s těmi plzeňskými mi tato přijde vyloženě ošklivá.

+3/−2
15.9.2015 15:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.