Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová tramvaj Evička konečně sveze cestující. Zatím jen jeden den

Poprvé a zatím naposledy sveze ve středu cestující v Praze zcela nový typ jednočlánkové bezbariérové tramvaje. „Evička“ bude nasazena na páteřní linku číslo 9, trasu ze Smíchovského nádraží na Spojovací projede celkem čtyřikrát v tomto směru a třikrát v opačném.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L44u70k51á23š 25M80a71l52í36č89e23k 3213412625137

Designem mi spíš připomíná rekonstruované, staré motoráky M 151.0, na dnešní typ Regionova 814.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/Praha-Sm%C3%ADchov,_Na_Kn%C3%AD%C5%BEec%C3%AD,_Regionova_(01).jpg

0/−1
16.9.2015 18:00

A13l20e13š 17K59o27v67á85ř75í43k 6711905582200

Proč proboha dávají tramvajím ty úchylný zdrobnělý dívčí jména? Evička??? V Brně jsou všechny tramvaje Porsche pojmenovany podle zakrslejch holek (to jmeno je pak v kazdy "saline" napsany na kovovym stitku -  Adélka, Barborka, Cecilka, Dášenka, Evelínka a Fanynka, Gábinka, Helenka, Irenka, Jůlinka, Klárka, Lucinka, Maruška, Natálka, Olinka, Pavlínka, Renatka a Simonka. Chce se mi blejt.

0/0
16.9.2015 9:14

M59i25r92o84s18l54a88v 64G31r48o49s70s85m77a21n39n 8422129714

Spřahování vozů ve špičkách:-) Tahle tramvaj je krokem zpět.

0/−1
15.9.2015 21:39

P53e24t47r 13N57o24v84o29t76n66y 1151700901

Krokem vpřed je jezdit s poloprázdnými velkými soupravami a nebo prodloužovat intervaly.

0/0
15.9.2015 22:42

J17i30ř87í 50K52r34e62j51č72í69k 2187408624446

Případné spřahování...

Proti čemukoliv co v republice v tomhle segmentu jezdí, je to rozhodně krok vpřed.

0/0
15.9.2015 23:18

P78a63v37e60l 57F52o23r91e14j88t 8333857644303

Kupodivu zde někoho napadlo, jak mají vypadat okna, tady bych řekl že tu bude vzduch proudit a ne jako u těch nových článkových, které se v létě mění ve smrdutou bednu na lidi

+1/0
15.9.2015 19:16

M13i46r40o68s96l75a11v 77G46r57o93s63s48m43a91n65n 8942899644

Má klimatizací, takže okna bych tipoval jako zálohu, trvale zavřenou.

+1/0
15.9.2015 21:42

V19l95a94s89t11a 83V67r54á75n60o89v74á 7508553265927

design nic moc RvRv podvozek asi z stare tramvaje a jen nove šasi

+1/−1
15.9.2015 18:16

J78i15ř68í 96K70r78e82j73č72í50k 2617568334896

Komplet nová, žádná recyklace, design fjn.

0/0
16.9.2015 12:44

L30u31k78á19š 13M40a37l95í83č51e13k 3963942185497

Věc názoru. Mě se taky nelíbí. Ale design v městské dopravě není žádný zázrak téměř nikde na světě. Podívejte se třeba, jaké krabice jezdí v Belgii, v Holandsku nebo ve Švédsku.Takže z tohoto pohledu zase Praha nijak nevyčnívá z průměru.

0/0
16.9.2015 17:38

M25a80r73t70i50n 14K48u65ř73í88t73k26a 6797976538395

Ne tak docela, Vozová skříň je nová, ale podvozek je prý licenčně převzat odkudsi z exCCCP.

0/0
16.9.2015 21:02

J57i91ř19í 85K77r54e46j75č16í62k 2347948364296

Není pravda... ;-)

0/0
17.9.2015 13:54

J73a44n 18F98l61o86r40i52á91n 2767918304271

Na těchto snímcích a hlavně na snímcích,které bohužel dnes nevidíme je jasně vidět malý nedostatečný prostor pro nohy stojících cestujících. Proč jsou pod sedadly ty stupně,které budou vadit,to je záhada. Budou asi stejné problémy jako u krámů Porsche.

+1/−2
15.9.2015 16:23

M93a53r59t50i46n 75V96o43t70a23v23a 6668518461655

To není záhada - ty stupně jsou tam proto, aby mohla být podlaha snížena a celá tramvaj nízkopodlažní. Je totiž nutné, aby se někam vešel podvozek té tramvaje (a to i při natočení v zatáčce) a proto jsou tam ty stupně.

+3/−1
15.9.2015 16:58

J71i88ř26í 18K22r80e21j81č94í62k 2137988784176

Stojící cestující mají nohy obvykle pod sebou a místa je tam tudíž dost.

Záhada se stupni je to možná pro vás, ale průměrně inteligentní jedinec si odvodí, že podvozky tramvaj prostě potřebuje a je třeba je prostě někam umístit.

+2/0
15.9.2015 23:16

J55a42n 88F43l83o33r62i48á21n 2877388634401

Jel jste někdy tramvají Porsche?? Jest li ano,tak jste musel vidět,že cestujíci,kteří sedí bokem nemohou dát nohy pod sedadla. Stojící lidi se tam již nevešli! Proto ty tramvaje ted předělávají!!  Na této nové tramvaji to samé hlavně to bylo vidět na snímcích,které ted nebyly zveřejněné. Tak si nechte kritiku pro sebe.

0/0
16.9.2015 7:41

J57i35ř94í 27K50r15e44j89č87í77k 2227238704606

Překvapivě jel. Tohle je zcela jiná koncepce, takže i jiný prostor a vámi popisované tam nemůže nastat.

Žádné porsche se zatim nepředělává, pouze se o tom uvažuje.

Kritizujete vy, já vás pouze informuji v čem nemáte pravdu. ;-)

+1/0
16.9.2015 12:48

V64i25k66t23o23r 58K32o82š84í58č36e92k 3206703531476

Že by podvozky, vy chytrej? Tramvaje plující na magnetickém poli v ČR opravdu nemáme.

+2/0
16.9.2015 9:55

L20a73d32i92s43l68a81v 90M52á44l63e50k 7423297401218

Ve srovnání s těmi plzeňskými mi tato přijde vyloženě ošklivá.

+3/−2
15.9.2015 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.