Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová tramvaj Evička konečně sveze cestující. Zatím jen jeden den

Poprvé a zatím naposledy sveze ve středu cestující v Praze zcela nový typ jednočlánkové bezbariérové tramvaje. „Evička“ bude nasazena na páteřní linku číslo 9, trasu ze Smíchovského nádraží na Spojovací projede celkem čtyřikrát v tomto směru a třikrát v opačném.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L63u79k47á47š 48M60a17l48í71č50e57k 3963612585777

Designem mi spíš připomíná rekonstruované, staré motoráky M 151.0, na dnešní typ Regionova 814.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/Praha-Sm%C3%ADchov,_Na_Kn%C3%AD%C5%BEec%C3%AD,_Regionova_(01).jpg

0/−1
16.9.2015 18:00

A81l56e44š 82K19o82v82á51ř96í27k 6421705302250

Proč proboha dávají tramvajím ty úchylný zdrobnělý dívčí jména? Evička??? V Brně jsou všechny tramvaje Porsche pojmenovany podle zakrslejch holek (to jmeno je pak v kazdy "saline" napsany na kovovym stitku -  Adélka, Barborka, Cecilka, Dášenka, Evelínka a Fanynka, Gábinka, Helenka, Irenka, Jůlinka, Klárka, Lucinka, Maruška, Natálka, Olinka, Pavlínka, Renatka a Simonka. Chce se mi blejt.

0/0
16.9.2015 9:14

M67i33r93o76s90l56a97v 44G85r48o33s59s34m17a83n54n 8642259504

Spřahování vozů ve špičkách:-) Tahle tramvaj je krokem zpět.

0/−1
15.9.2015 21:39

P97e83t79r 65N66o80v10o54t95n64y 1941500421

Krokem vpřed je jezdit s poloprázdnými velkými soupravami a nebo prodloužovat intervaly.

0/0
15.9.2015 22:42

J73i76ř51í 34K88r73e67j80č86í35k 2577988964696

Případné spřahování...

Proti čemukoliv co v republice v tomhle segmentu jezdí, je to rozhodně krok vpřed.

0/0
15.9.2015 23:18

P59a33v27e89l 43F86o15r14e74j69t 8493237214333

Kupodivu zde někoho napadlo, jak mají vypadat okna, tady bych řekl že tu bude vzduch proudit a ne jako u těch nových článkových, které se v létě mění ve smrdutou bednu na lidi

+1/0
15.9.2015 19:16

M74i97r89o88s83l37a18v 91G42r16o13s40s36m75a40n12n 8912409194

Má klimatizací, takže okna bych tipoval jako zálohu, trvale zavřenou.

+1/0
15.9.2015 21:42

V80l13a83s46t40a 77V59r98á86n70o46v59á 7298343535697

design nic moc RvRv podvozek asi z stare tramvaje a jen nove šasi

+1/−1
15.9.2015 18:16

J63i59ř59í 19K17r85e31j24č35í57k 2367838744776

Komplet nová, žádná recyklace, design fjn.

0/0
16.9.2015 12:44

L97u39k46á30š 79M24a92l94í15č52e52k 3593572915557

Věc názoru. Mě se taky nelíbí. Ale design v městské dopravě není žádný zázrak téměř nikde na světě. Podívejte se třeba, jaké krabice jezdí v Belgii, v Holandsku nebo ve Švédsku.Takže z tohoto pohledu zase Praha nijak nevyčnívá z průměru.

0/0
16.9.2015 17:38

M44a65r79t16i51n 85K42u38ř79í58t71k95a 6967246258525

Ne tak docela, Vozová skříň je nová, ale podvozek je prý licenčně převzat odkudsi z exCCCP.

0/0
16.9.2015 21:02

J12i71ř12í 94K68r60e89j86č33í88k 2497668644146

Není pravda... ;-)

0/0
17.9.2015 13:54

J63a43n 71F66l42o12r91i28á93n 2707568524141

Na těchto snímcích a hlavně na snímcích,které bohužel dnes nevidíme je jasně vidět malý nedostatečný prostor pro nohy stojících cestujících. Proč jsou pod sedadly ty stupně,které budou vadit,to je záhada. Budou asi stejné problémy jako u krámů Porsche.

+1/−2
15.9.2015 16:23

M91a10r64t31i97n 18V38o36t16a55v30a 6528488951295

To není záhada - ty stupně jsou tam proto, aby mohla být podlaha snížena a celá tramvaj nízkopodlažní. Je totiž nutné, aby se někam vešel podvozek té tramvaje (a to i při natočení v zatáčce) a proto jsou tam ty stupně.

+3/−1
15.9.2015 16:58

J26i63ř62í 52K87r22e93j67č41í63k 2517588194986

Stojící cestující mají nohy obvykle pod sebou a místa je tam tudíž dost.

Záhada se stupni je to možná pro vás, ale průměrně inteligentní jedinec si odvodí, že podvozky tramvaj prostě potřebuje a je třeba je prostě někam umístit.

+2/0
15.9.2015 23:16

J79a83n 11F96l13o46r82i40á88n 2847458654941

Jel jste někdy tramvají Porsche?? Jest li ano,tak jste musel vidět,že cestujíci,kteří sedí bokem nemohou dát nohy pod sedadla. Stojící lidi se tam již nevešli! Proto ty tramvaje ted předělávají!!  Na této nové tramvaji to samé hlavně to bylo vidět na snímcích,které ted nebyly zveřejněné. Tak si nechte kritiku pro sebe.

0/0
16.9.2015 7:41

J35i16ř64í 20K21r58e52j31č74í53k 2917898614136

Překvapivě jel. Tohle je zcela jiná koncepce, takže i jiný prostor a vámi popisované tam nemůže nastat.

Žádné porsche se zatim nepředělává, pouze se o tom uvažuje.

Kritizujete vy, já vás pouze informuji v čem nemáte pravdu. ;-)

+1/0
16.9.2015 12:48

V86i69k62t66o53r 85K76o95š55í50č68e47k 3976263791806

Že by podvozky, vy chytrej? Tramvaje plující na magnetickém poli v ČR opravdu nemáme.

+2/0
16.9.2015 9:55

L31a62d13i76s38l71a16v 57M85á48l97e49k 7363617361538

Ve srovnání s těmi plzeňskými mi tato přijde vyloženě ošklivá.

+3/−2
15.9.2015 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.