- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Designem mi spíš připomíná rekonstruované, staré motoráky M 151.0, na dnešní typ Regionova 814.
Proč proboha dávají tramvajím ty úchylný zdrobnělý dívčí jména? Evička??? V Brně jsou všechny tramvaje Porsche pojmenovany podle zakrslejch holek (to jmeno je pak v kazdy "saline" napsany na kovovym stitku - Adélka, Barborka, Cecilka, Dášenka, Evelínka a Fanynka, Gábinka, Helenka, Irenka, Jůlinka, Klárka, Lucinka, Maruška, Natálka, Olinka, Pavlínka, Renatka a Simonka. Chce se mi blejt.
Spřahování vozů ve špičkách:-) Tahle tramvaj je krokem zpět.
Krokem vpřed je jezdit s poloprázdnými velkými soupravami a nebo prodloužovat intervaly.
Kupodivu zde někoho napadlo, jak mají vypadat okna, tady bych řekl že tu bude vzduch proudit a ne jako u těch nových článkových, které se v létě mění ve smrdutou bednu na lidi
Má klimatizací, takže okna bych tipoval jako zálohu, trvale zavřenou.
design nic moc podvozek asi z stare tramvaje a jen nove šasi
Komplet nová, žádná recyklace, design fjn.
Na těchto snímcích a hlavně na snímcích,které bohužel dnes nevidíme je jasně vidět malý nedostatečný prostor pro nohy stojících cestujících. Proč jsou pod sedadly ty stupně,které budou vadit,to je záhada. Budou asi stejné problémy jako u krámů Porsche.
To není záhada - ty stupně jsou tam proto, aby mohla být podlaha snížena a celá tramvaj nízkopodlažní. Je totiž nutné, aby se někam vešel podvozek té tramvaje (a to i při natočení v zatáčce) a proto jsou tam ty stupně.
Ve srovnání s těmi plzeňskými mi tato přijde vyloženě ošklivá.