Diskuze

Nová tramvaj Evička konečně sveze cestující. Zatím jen jeden den

Poprvé a zatím naposledy sveze ve středu cestující v Praze zcela nový typ jednočlánkové bezbariérové tramvaje. „Evička“ bude nasazena na páteřní linku číslo 9, trasu ze Smíchovského nádraží na Spojovací projede celkem čtyřikrát v tomto směru a třikrát v opačném.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Designem mi spíš připomíná rekonstruované, staré motoráky M 151.0, na dnešní typ Regionova 814.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/Praha-Sm%C3%ADchov,_Na_Kn%C3%AD%C5%BEec%C3%AD,_Regionova_(01).jpg

0 1
možnosti
AK

Proč proboha dávají tramvajím ty úchylný zdrobnělý dívčí jména? Evička??? V Brně jsou všechny tramvaje Porsche pojmenovany podle zakrslejch holek (to jmeno je pak v kazdy "saline" napsany na kovovym stitku -  Adélka, Barborka, Cecilka, Dášenka, Evelínka a Fanynka, Gábinka, Helenka, Irenka, Jůlinka, Klárka, Lucinka, Maruška, Natálka, Olinka, Pavlínka, Renatka a Simonka. Chce se mi blejt.

0 0
možnosti
MG

Spřahování vozů ve špičkách:-) Tahle tramvaj je krokem zpět.

0 1
možnosti
PN

Krokem vpřed je jezdit s poloprázdnými velkými soupravami a nebo prodloužovat intervaly.

0 0
možnosti
PF

Kupodivu zde někoho napadlo, jak mají vypadat okna, tady bych řekl že tu bude vzduch proudit a ne jako u těch nových článkových, které se v létě mění ve smrdutou bednu na lidi

1 0
možnosti
MG

Má klimatizací, takže okna bych tipoval jako zálohu, trvale zavřenou.

1 0
možnosti
VV

design nic moc RvRv podvozek asi z stare tramvaje a jen nove šasi

1 1
možnosti
JK

Komplet nová, žádná recyklace, design fjn.

0 0
možnosti
JF

J19a38n 75F93l58o27r27i17á10n

15. 9. 2015 16:23

Na těchto snímcích a hlavně na snímcích,které bohužel dnes nevidíme je jasně vidět malý nedostatečný prostor pro nohy stojících cestujících. Proč jsou pod sedadly ty stupně,které budou vadit,to je záhada. Budou asi stejné problémy jako u krámů Porsche.

1 2
možnosti
MV

To není záhada - ty stupně jsou tam proto, aby mohla být podlaha snížena a celá tramvaj nízkopodlažní. Je totiž nutné, aby se někam vešel podvozek té tramvaje (a to i při natočení v zatáčce) a proto jsou tam ty stupně.

3 1
možnosti
LM

Ve srovnání s těmi plzeňskými mi tato přijde vyloženě ošklivá.

3 2
možnosti