Diskuze

Autobusy MHD Blankou zatím jezdit nebudou, snad až příští rok

Autobusy městské hromadné dopravy zatím tunelem Blanka jezdit nebudou. Organizace Ropid chce nejprve vyhodnotit provoz po otevření tunelu. Zavedení autobusu do tunelu požadují například cykloaktivisté. Stát by se tak mohlo až v příštím roce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A po zavedení autobusu (nic proti tomu) pak dev Blance následně na maluji pruh pro busy.

0 0
možnosti

Další doklad toho, že Blanka je dohromady k ničemu. Její přínosy budou bohatě kompenzovány negativními dopady. Pak už snad i hloupější jedinci pochopí, že v Praze nejde postavit žádnou dopravní stavbu, která by jí výrazně odbřemenila od aut, a prostředky a beton nalijí na smysluplnější projekty.

0 0
možnosti

Smysl některé linky skrze Blanku mají. Například z Dejvic čí Smíchova do Zoo. Či konečně linka Zbraslav-Suchdol. Jenom je otázka, jak to koncipovat, aby byly vytížené a paradoxně neodebíraly metru.

Nicméně hlavní problém je v tom, že Blanka je ukončena světly. Smysl bude mít až někdy kolem roku 2030 bude postaveno spojení Troja-Štěrboholy, aby se okruh uzavřel.

0 0
možnosti

tak to rozhodne nebude 2030 a nevim jestli bych to chtel :)

jestli podtulelovat celou Bulovku nebo nejaky jeste silenejsi tunel Blanka 2 smerem na Balabenku a dale do Strasnic

rozhodne ma Praha dost zajimavejsich mist kam lit beton nebo dokonce delat i neco jineho, nez lit beton :)

0 0
možnosti

Semafor na magistrále způsobí, že auta budou stát až na Spořilově.

1 0
možnosti

ja osobne si myslim, ze nezpusobi vubec nic - auta stoji na Pankraci ted a budu stat i se semaforem (od Pakrace dal to kazdy zkusi nejak objet, nez aby stal 3 dny v kolone)

0 0
možnosti

To snad neni pravda! Historicky poprve cyklofasisti navrhli neco rozumneho a Magistrat, ktery jindy vzdy jejich chore a skodlive napady ochotne slepe realizuje, je proti tomu. :o)))))))))))))))

5 0
možnosti

Ne, není to rozumný nápad. Začne to tím, že bude tunelem jezdit autobus.

Bude pokračovat tím, že se mu časem vyhradí celý jízdní pruh, kterým projede autobus jednou za půl hodiny, ale ten pruh bude půl dne zabraný.

Pak bude následovat zúžení pruhů a vytvoření pruhu pro cyklisty.

Pak bude následovat zákaz vjezdu aut starčích EURO4, pak EURO 5 a skončí to tím, že do tunelu budou moct jent elektro-auta - aby se cyklisti neudusili.

Současně s tím se omezí povrchová doprava.

Takže ve výsledku tu bude omezená doprava po povrchu a tunel bude v podstatě neprůjezdný pro běžné auto.

1 2
možnosti

Jet Blankou se Zlicina do Dejvic je opravdu kumst, gratuluju iDnes

1 0
možnosti

Ale z Kobylis do Zličína budu jezdit rád.

3 0
možnosti

Jakmile tam bude autobus, budou cykloaktivisti bojovat za to, aby byl jeden ze dvou pruhů vyhrazen právě jen pro autobus. Kdo ví, co přijde pak. Když nové semafory na SJM označují v Auto*matu jako "humanizaci", dá se čekat, že v jejich podání by otevření Blanky dopravu v Praze naopak zhoršilo. ;-D

0 0
možnosti
Foto

já považuji za smutné, že jediná dostupná analýza vlivu Blanky na dopravu je právě od cyklobuzen...

2 0
možnosti
Foto

Autobus v tunelu může být až v případě, že se zjistí, že je tento průjezdný... dle mého skromného názoru, se pouze přesune parkoviště z Letné do tunelu... nejsou vyřešeny výjezdy... taková Troja je v zadeli už teď, počkejte ten mazec až všichni dle navigace zmizí v tunelu a vyjet nebude kudy ;-)

0 3
možnosti

J34a87n 56F63l28o40r20i64á35n

17. 9. 2015 13:18

Jaký je problém v Troji??? Auto vyjedou za mostem barikádníků do ulice v Holešovičkách a plynule ven z Prahy..

1 1
možnosti

J31a57n 19H59á61l10a

17. 9. 2015 13:05

Tak po tomhle vyjádření jsem pro ROPID zrušit a posadit namísto všech těch "odborníků" šimpanze - za banán jim ty spoje bude navrhovat taky, bude to levnější a v nejhorším případě se opičák dobere stejných výsledků. Za dva banány pak i lepších.

3 0
možnosti

R67a61d71e57k 90V32o36k85á53l

17. 9. 2015 12:58

Čím víc lidí jezdí MHD, tím víc to stojí peněz. A proto se nová atraktivní linka možná nezavede. V případě celou ztrátovovou MHD zrušte, to najednou bude volných peněz ušetřených na dotacích..

5 0
možnosti