- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Muhehe, "odstraňování bariér". Co kdyby se raději začalo tím, že by se zbytečně nevytvářely bariéry nové, jako třeba stanice metra pro přestup na letiště, která pro lidi s kuframa nemá eskalátor?
Pokud je stanice Roztyly zavřena z tohoto důvodu, pak je to dobrá zpráva. Vyspělá společnost se pozná podle toho, jak se umí postarat o handicapované občany. Výtah pomůže zlepšit cestování vozíčkářům, maminkám s kočárky a vůbec lidem, kteří se zdravotních důvodů špatně chodí. Takže hle je pozitivní krok, že ke stanicím pražského metra, který jsou bezbariérové, přibude další.
"Handicapovaný občan" je přímo nadávka. Do pochvaly nepatří. Opravte si slovník.
Jestli to dopadne jako na Chodově či na I.P. Pavlova (či v Holešovicích, 1. na Chodově, na Smíchově...), bude to opět katastrofa. Chtěl bych vidět nejprve záměr, aby se dal připomínkovat. Zdá se mi, že stavitelé bezbariérových řešení jsou u DPP nepoučitelní.
Náhradní dopravu na trase Kačerov - Roztyly musela vymyslet hlava pomazaná. Kačerov Roztyly je cca 4 km a 4 světla , v průměru cesta trvá minimálně 6 min. Kdežto Roztyly Chodov je to jen 1 km a 2 světla (jedny jsou jen pro chodce), kdežto tady zvládne bus do 2 min.
Tam snad není potřeba náhradní doprava, busy tam jezdí normálně..