Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Blanka nemá být sirotkem. Politici teď chtějí dobudovat Městský okruh

Už týden se jezdí tunelovým komplexem Blanka. Pražští politici si teď kladou otázku, co bude dál. Podle náměstka primátorky Petra Dolínka by dalším na řadě bylo být dokončení poslední třetiny Městského okruhu. Jenže peněz není mnoho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C64t40i36b50o47r 90N54o78v37o89t41n72ý 3840907434689

Škoda, že do videa nedali taktéž zlepšení dopravní situace na kulaťáku a na Jugoslávských Partyzánů..

+1/0
27.9.2015 12:02

V71i22k72t16o31r 32Š94e75d50i35v26ý 8406341160386

Děkovné dopisy adresujte těm, kteří zúžili vjezd na kruhák na jeden pruh a přechody pro chodce nechali v těsné blízkosti křižovatky.

0/0
28.9.2015 21:00

M91i64c32h22a27l 21P48e30t38e14r78a 2117411560559

A to tam mají chodci přes silnici létat?

0/0
29.9.2015 11:26

J10i77r82k24a 53D43v69o73ř91á88k 4895110333168

Co třeba podlézat?

0/0
29.9.2015 12:16

J66i47r49k45a 34D18v60o67ř79á93k 4475430183938

Myslím že ti, co vymysleli zúžení v Jugoslávských teroristů z dvoupruhu na jednopruh s téměž výhradně motorkáři a dodávkami využívanou cyklostezkou, si nenechají jen tak líbit stávající revanš Blankou blokující Kulaťák. Viděl bych to na Dejvické Impérium vrací úder - Jugoši s třicítkou a zpomalovacími prahy.;-D

0/0
29.9.2015 13:42

D14u89s75a48n 74R71i51m12a85n 1898452634982

Nejvetsim ukolem je presvedcit ty nektere suchdolske idioty o potrebe dokonceni severniho okruhu!!!!! Praha je temer jedinym, hlavnim evropskym mestem, ktery v roce 2015 nema vnejsi okruh!!!

+3/−1
27.9.2015 10:13
Foto

P75e42t20r 93B14e81n81d88a 8672533916794

Silnice V Holešovičkách se dá suprově vyřešit vrátit tam omezení rychlosti na 70km/h a ne nesmyslných nynějších 50 km/h

+1/0
26.9.2015 22:07

F88r75a15n39t49i16š59e39k 79S97c52h23l27i59c31h29t75s 9115842461585

Co ten nepotřebný tunel zasypat?

+1/−5
26.9.2015 13:48

M75i49l73a74n 22C65h53a49l50u22p19a 7864726687423

Je fakt opravdu hezké když se o tak dopravně významné stavbě vyjadřují v článku architekti z IPR a cykloteroristi z Auto*MATu. Co takhle názor nějakého člověka, co tomu opravdu rozumí?

+7/0
26.9.2015 12:25

J11a94k36u60b 65N65e55b61u25r59k71a 6845157800139

Třeba nějakého Mototeroristy? :D

+1/−2
26.9.2015 12:36

P31e94t26r 39K25o11u91k73o94l65í19k 6270703213

Ne, odborníka.

+3/0
26.9.2015 13:36

J79i53r84k57a 35D91v25o45ř29á89k 4955600883118

Myslíte jako zuřivého motorkáře? Těm přeci rozšiřovaná síť cyklostezek báječně vyhovuje.

0/0
29.9.2015 13:45

J88a17n 83V50o28j54t94í78š70e71k 6762681165396

A co vás vede k tomu, že architekti a urbanisti z IPR tomu nerozuměj? Přesvědčení o tom, že jedinej odborník, kterej se může vyjadřovat k dopravě, je dopravní inženýr, vedlo ke stavbě magistrály.

0/0
27.9.2015 11:26

M27i43l93o53š 75Ž17a40t12e46č91k88a 9446837412

To vse je stale jen polovicate reseni a nic vic. Dle me je nejdulezitejsi se zamerit a dostavet vnejsi obchvat Prahy....

+3/0
26.9.2015 12:05

J98i64r49k24a 21D84v88o54ř47á63k 4315910493188

Tak můžete začít s přemlouváním Suchdolských a podobných, aby to přestali konečně blokovat. Mnoho štěstí.

0/−1
29.9.2015 12:18

P76e26t51r 94P73o81s51p74i23s87i30l 4863630965273

Ano největším neštěstím Blanky je nezvládnutý management jinak úžasné a potřebné stavby, čímž se "politicky" na dlouhou dobu zablokovala další výstavba.

+2/0
26.9.2015 11:46
Foto

L49a65d86i55s40l38a56v 59S90t78r60n91a63d 7224121144678

Další tunel? ;-)

0/−3
26.9.2015 11:30

R39a24d60e50k 28D17o92l19e27ž20a44l 2629593240660

Tak dobudovat by to asi chtělo, ale tam už to není tak kritický jako na Letný, protože to byla jediná trasa široko daleko. A když se mají vejít dvě rychlostní silnice (R6 a R7) do uzkounké Veletržní, tak je to jasné. Tady je těch tras mnohem víc, Průmyslová třeba.

+1/0
26.9.2015 11:21

J48o88s59e18f 90M63i91k57u85l46í89k 8134207696

Za strašna málo peněz jde udělat spojení ulic Papírenská s Trojským mostem, ale to nikdo neudělá ani se nechce, tohle spojení by sakra pomohlo.

+1/0
26.9.2015 11:19

P48e70t55r 57P16o36s23p77i20s55i55l 4683440945743

Stromovkou je radiála politicky a právně neprůchodná.

+2/0
26.9.2015 11:24

J96i45r34k39a 71D41v54o30ř48á21k 4195530763698

Jo. A také by se mohla k té stávající dálnici od Muzea udělat další větev přes Václavák na Staromák, ta by jistě také báječně odváděla dopravu z centra. Znamenalo by to jen zbourat pár přestárlých baráků.:-P

0/0
29.9.2015 13:48

J47o17s47e53f 48M70i61k38u36l45í45k 8564927426

Jde vidět, že tuhle silnici nepoužíváte, takže víte o tom prd.

0/0
30.9.2015 10:35
Foto

J90i72ř94í 87K94r22á61k16o28r70a 9659483

Jak něco navrhuje auto*mat, jsem vůči tomu auto*maticky dost skeptický.

+15/0
26.9.2015 10:57

J10a58k46u14b 38N65e75b70u72r12k17a 6975817650489

Jo. Když AutoMat varoval, že bude po otevření Blanky zasekanej kulaťák, bylo skeptických dost lidí :D

+1/−4
26.9.2015 11:11

P61e10t76r 46P38o50s80p35i59s26i96l 4913700515753

Takže automat varoval před něčím, co už dávno platilo. To jsou ale hlavy osvícené ;-D

+6/−1
26.9.2015 11:22

J51a98k52u88b 34N57e10b70u69r74k82a 6895357910909

Svatovítská směrem dolů nikdy zasekaná nebyla :)

+1/−2
26.9.2015 11:29

P39e49t43r 21P83o68s88p30i83s23i50l 4423480215663

Ale byla. Každopádně těch aut, co přes Dejvice jedou na sever (levý břeh Vltavy) jezdí pořád stejně jako před Blankou. Je sice možné, že o něco více lidí teď díky Blance sjíždí Svatovítskou, kdežto před Blankou jeli třeba Korunovační a Armády, ale to je jen o rozložení pořád stejného provozu, který si zase sedne podle toho, co kde bude ucpaný.

+4/0
26.9.2015 11:35

J23i10r28k73a 58D27v73o33ř65á77k 4905350933558

Ne, jede jich tam víc.

+1/0
29.9.2015 11:08
Foto

J13i57ř89í 95K20r82á84k18o11r62a 9549673

I vy pohádkáři. Kolikrát já tam stál v koloně...

+2/0
26.9.2015 11:38

J85a12k55u84b 46N42e56b69u55r19k41a 6175287660729

Dobrá. Ale potom tedy nechápu, proč se docela nedávno ve Svatovítské ubíral jeden pruh a dělali ty problémové přechody, když se současně stavěla Blanka. Je z toho jasný, že Praha prostě neumí plánovat dopravu. O to víc nechápu, proč hanit AutoMat, kterej se zabývá celkem na úrovni dopravníma a jiným studiema. Možná jsou ty lidi oproti většině trochu ujetý, ale nenadělají víc škody než ty paka úřednický, co o stavbách v Praze skutečně rozhodujou.

+2/−5
26.9.2015 11:44
Foto

J70i51ř85í 89K22r84á71k92o26r39a 9599633

Člověče, nevím, jak moc ty paka úřednický dělají škodu, ale zatím se po Praze, ve srovnání s jinými světovými metropolemi, jezdí docela v pohodě. Ty největší kolony vás zdrží na 20, max. 30 minut, ale to je výjimečné.

Problém s auto*matem je ten, že se snaží se svými návrhy všude vecpat i když o ně nikdo nestojí. Poslední zvěrstvo, co jsem viděl, se sice netýkalo auto*matu přímo, ale podobné organizace v Brně, která na tamější třídě Milady Horákové navrhla spojit automobilový pruh s tramvajovým, aby se tam vešly dvě cyklostezky.

+3/0
26.9.2015 11:50

J13a65k60u54b 60N87e55b70u88r86k33a 6305317780839

Jo, to je zajímavý :) Ale návrh je návrh a realizace je něco jinýho. Já to beru tak, že narušují monopol Automobilový lobby. To, že jsme zvyklí za poslední generaci, že mají všude jezdit a stát auta ještě neznamená, že je to pro společnost dobré. Podívejte, jak to chodí třeba v Brémách nebo Oldenburgu. Tam je bežné, že 80% chodníku patří cyklistům a je to tam samozřejmost.

+1/−2
26.9.2015 11:55
Foto

J24i95ř39í 33K32r48á40k97o28r87a 9769823

Nevím, co je dobré pro společnost, ale pro mě je auto dobré a představuje pokrok. Oproti osmdesátým létům, kdy měl a provozoval auto málokdo, jsme dnes díky autu schopni zařídit víc věcí v kratším čase. Kdo má rodinu s dětmi ví své.

Je mi jedno, jak to chodí v Brémách nebo Oldenburgu. Viděl jsem Hamburg - placku jak vyšitou, navíc masivně vybombardovanou, kde je spousta místa jak pro auta tak i pro cyklostezky. Viděl jsem Drážďany - ditto. Viděl jsem Vídeň, která byla už od počátku citlivě koncipována s přihlédnutím k potřebě velkého prostoru. Navíc také placka. Holandsko jakbysmet.

Praha je naproti tomu kopcovitá až na půdu a plná kompromisních řešení. Tam kolo prostě nepatří. A když, tak někam na okraj, kam se vejde. Auto je věc, kterou člověk potřebuje, kolo je věc, na které je fajn jezdit, ale ve své podstatě se bez něj člověk obejde. Je nesmysl přikládat mu větší důležitost než autu.

+2/−1
26.9.2015 12:02

J73a68k72u95b 30N42e75b95u24r93k31a 6855457390789

To je věc názoru. Je spousta lidí, co se bez auta taky obejde. Auto je rozhodně uřitečná věc ale stejně jako všechno je v mnohých případech nadužívané. Jsme prostě pohodlní a vychováváme další pohodlnou generaci, která už nebude schopná bez auta a tabletu si ani dojít na záchod..

0/−1
26.9.2015 12:06
Foto

J49i50ř29í 16K16r97á88k42o69r93a 9899283

Jistě. Je to věc názoru. A názorem většiny lidí je, že auto je pro ně prospěšná věc. Proti nim stojí pár tisíc lidí, kteří se bez auta obejdou. Máme demokracii, nechme rozhodovat většinu. ;-)

0/0
26.9.2015 12:51

P64a84v76e82l 70O86b28d82r74ž67á53l56e34k 6176834618382

V pořádku ... jakmile vynaleznete něco jiného než auto, s čím se zvládnu přesunovat alespoň stejně rychle jako autem a umožní mi to dodržet denní rozvrh alespoň stejně dobře jako auto - dejte mi vědět.

Pánům z Auto*matu jsem už v diskusích několikrát nabízel, že když zvládnou "svoji" kombinací kolo+MHD můj běžný pracovní den, pak auto prodám a výtěžek jim věnuji jako sponzorský dar. Zatím bez zájmu.

+1/0
26.9.2015 21:19

M59i10l54a82n 97C21h91a22l88u87p50a 7134736817763

Chodníků. Tady to rvou na průtahy! A názor dopravních odborníků tu nikoho nezajímá!

0/0
26.9.2015 12:29
Foto

J65i57ř98í 23K53r17á12k12o69r70a 9349923

Chodník od slova jezdit na kole, přece... ;-D

+1/0
26.9.2015 12:52
Foto

P25e22t31r 53B69e38n41d25a 8202903176724

dyť ať cyklisti jezdí po chodníku na to jsou v Praze široký chodníky akorát

0/0
26.9.2015 22:12

P72e86t94r 30P82o54s11p97i11s95i57l 4213620765583

Automat je banda ekoteroristů jejichž cílem je automobilovou dopravu nejlépe zakázat. Takže se o nich vůbec nemá cenu bavit.

A k té podstatě- Praha resp. Praha 6 tím zúžením Svatovítské, Jugoslávský partizánů, nájezdy na Kulaťák atd. fakticky říká (a v řadě vyjádření výslovně), že Dejvice (Svatovítská, Kulaťák, JP) není a nebude radiála na sever. A že prostě bude dopravu přímo špuntovat, aby si to transitní řidiči rozmysleli.

 Problém je samozřejmě neexistence severního obchvatu (PO).

+7/−2
26.9.2015 11:53

J35a88k38u29b 89N82e98b69u67r29k58a 6185877620899

Ano. A proč tedy společně s tunelem nevzniklo spojení Milady Horákové - Evropská? Času na to bylo dost a v tom rozpočtu tunelu už by se to taky ztratilo. Jsem prostě přesvědčenej, že to Praha vede blbě a podněty, i když třeba taky blbý, ji rozhodně nemůžou uškodit. Spíš naopak.

0/0
26.9.2015 11:59

P69e92t84r 21P27o33s34p57i11s71i69l 4383440145583

Zaprvé to není tak jednoduché, obchvat Kulaťáku závisí na stavbě rychlodráhy do Kladna. A zadruhé to nijak neřeší právě ten příjezd aut od severu do Prahy, kdy z levého břehu Vltavy prakticky jiný přístup není a do vybudování PO nebude.

+1/0
26.9.2015 12:04

P54e93t44r 49P13o94s30p18i17s13i14l 4673450215933

P.S. A mimochodem, ten PO musí vést přes ten Suchdol. aby nabral ten celopražský transit z jednoho konce města na druhý. Pokud povede, opět dle představ zelených hlav a nimbystů ze Suchdola někudy před Kralupy, tak tuhle funkci nenaplní.

+6/−2
26.9.2015 12:01

J90a20k38u18b 21N45e92b39u51r11k34a 6275687900549

Já i jako Suchdolák s návrhem obchvatu souhlasím. Ale stejně si myslím, že na něj ještě dlouho nebudou peníze.

0/0
26.9.2015 12:10

P77e49t24r 72P83o19s14p91i42s80i61l 4883790525813

Když není ani územní plán (zrušen soudem), tak peníze nemá cenu řešit. Kdyby byla všechna povolení tak na PO, na severu i JV, se peníze prioritně najdou.

0/0
26.9.2015 12:17

P21a39v66e89l 43O60b26d98r21ž28á12l92e19k 6316444148752

Peníze byly už dávno... Ale partička na Suchdole zajistila, že se stavba odsunula, takže mezitím vzrostly ceny atd.

0/0
26.9.2015 21:20
Foto

J40i67ř87í 41K82r36á16k11o58r39a 9769283

Nepamatuju, že by mluvili výhradně o kulaťáku. Pamatuji spíš na jejich doomsaying o tom, jak bude zasekaná celá Praha. ;-D

+1/0
26.9.2015 11:26

J40a92k21u28b 22N44e44b82u17r73k55a 6665317210789

Pokud vím. Tak hlavní varování nebylo o tom, že Praha bude ucpaná, ale že Prahou bude PROJÍŽDĚT více aut. Tedy že po počátečním uvolnění některých silnic se tam postupně doprava zase vrátí (jako už se stalo jinde..). Ale současně se nesníží doprava v nově vybudované trase - v tunelu. Takže bude dopravní situace ve výsledku stejná, jenom bude městem projíždět víc aut. Včetně centra. Plus dodali seznam navrhovaných úprav, aby se tomu zabránilo a Blanka měla nějaký smysl (jiný než prohnat městem a centrem víc aut).

0/−3
26.9.2015 11:38
Foto

J74i86ř69í 87K65r49á93k11o47r68a 9549143

Že Blanka do Prahy natáhne auta zvenku a bude ucpaná. To byl argument automatů, kdykoliv jsem s nimi mluvil. A realita? Kromě kruháče se všude jinde doprava spíš uvolnila.

Nikým nevolení amatéři, kteří kecají do všeho, i když se jich nikdo na nic neptá. Nejdelší zásek jsem zažil, když tahle banda pumpičkářů dělala svou svatou jízdu skrz centrum Prahy.

+5/0
26.9.2015 11:41
Foto

J37i17ř59í 66K41r85á15k10o10r89a 9589743

Že Blanka do Prahy natáhne auta zvenku a Praha bude ucpaná...

0/0
26.9.2015 11:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.