Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Blanka nemá být sirotkem. Politici teď chtějí dobudovat Městský okruh

Už týden se jezdí tunelovým komplexem Blanka. Pražští politici si teď kladou otázku, co bude dál. Podle náměstka primátorky Petra Dolínka by dalším na řadě bylo být dokončení poslední třetiny Městského okruhu. Jenže peněz není mnoho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C23t58i10b18o31r 28N82o93v32o75t63n12ý 3450537814359

Škoda, že do videa nedali taktéž zlepšení dopravní situace na kulaťáku a na Jugoslávských Partyzánů..

+1/0
27.9.2015 12:02

V51i88k92t18o57r 52Š37e49d24i12v35ý 8416101390706

Děkovné dopisy adresujte těm, kteří zúžili vjezd na kruhák na jeden pruh a přechody pro chodce nechali v těsné blízkosti křižovatky.

0/0
28.9.2015 21:00

M10i67c22h79a32l 66P44e48t17e75r57a 2687801550279

A to tam mají chodci přes silnici létat?

0/0
29.9.2015 11:26

J82i56r92k95a 52D18v42o20ř39á47k 4455190863578

Co třeba podlézat?

0/0
29.9.2015 12:16

J40i98r62k51a 58D78v38o86ř15á25k 4505130163398

Myslím že ti, co vymysleli zúžení v Jugoslávských teroristů z dvoupruhu na jednopruh s téměž výhradně motorkáři a dodávkami využívanou cyklostezkou, si nenechají jen tak líbit stávající revanš Blankou blokující Kulaťák. Viděl bych to na Dejvické Impérium vrací úder - Jugoši s třicítkou a zpomalovacími prahy.;-D

0/0
29.9.2015 13:42

D60u16s64a41n 66R19i36m48a26n 1468632664912

Nejvetsim ukolem je presvedcit ty nektere suchdolske idioty o potrebe dokonceni severniho okruhu!!!!! Praha je temer jedinym, hlavnim evropskym mestem, ktery v roce 2015 nema vnejsi okruh!!!

+3/−1
27.9.2015 10:13
Foto

P59e18t33r 85B81e87n58d70a 8472243496114

Silnice V Holešovičkách se dá suprově vyřešit vrátit tam omezení rychlosti na 70km/h a ne nesmyslných nynějších 50 km/h

+1/0
26.9.2015 22:07

F98r80a94n11t67i15š12e75k 90S87c57h93l63i30c44h80t24s 9535102201295

Co ten nepotřebný tunel zasypat?

+1/−5
26.9.2015 13:48

M46i86l44a20n 83C31h93a73l74u49p13a 7544686867503

Je fakt opravdu hezké když se o tak dopravně významné stavbě vyjadřují v článku architekti z IPR a cykloteroristi z Auto*MATu. Co takhle názor nějakého člověka, co tomu opravdu rozumí?

+7/0
26.9.2015 12:25

J97a38k35u29b 46N89e77b38u34r89k31a 6185467810769

Třeba nějakého Mototeroristy? :D

+1/−2
26.9.2015 12:36

P89e51t60r 44K31o53u86k60o16l37í13k 6210153643

Ne, odborníka.

+3/0
26.9.2015 13:36

J91i21r75k98a 23D42v76o25ř22á94k 4805160703118

Myslíte jako zuřivého motorkáře? Těm přeci rozšiřovaná síť cyklostezek báječně vyhovuje.

0/0
29.9.2015 13:45

J85a45n 74V94o10j44t43í52š39e26k 6852921105726

A co vás vede k tomu, že architekti a urbanisti z IPR tomu nerozuměj? Přesvědčení o tom, že jedinej odborník, kterej se může vyjadřovat k dopravě, je dopravní inženýr, vedlo ke stavbě magistrály.

0/0
27.9.2015 11:26

M64i22l72o70š 39Ž75a29t84e16č36k66a 9956757712

To vse je stale jen polovicate reseni a nic vic. Dle me je nejdulezitejsi se zamerit a dostavet vnejsi obchvat Prahy....

+3/0
26.9.2015 12:05

J78i27r73k98a 94D10v74o66ř95á32k 4755580613578

Tak můžete začít s přemlouváním Suchdolských a podobných, aby to přestali konečně blokovat. Mnoho štěstí.

0/−1
29.9.2015 12:18

P26e50t93r 80P24o71s88p83i30s73i80l 4963190155963

Ano největším neštěstím Blanky je nezvládnutý management jinak úžasné a potřebné stavby, čímž se "politicky" na dlouhou dobu zablokovala další výstavba.

+2/0
26.9.2015 11:46
Foto

L10a28d14i78s67l58a57v 85S67t69r69n78a43d 7424951384608

Další tunel? ;-)

0/−3
26.9.2015 11:30

R34a69d27e43k 87D64o67l24e83ž87a88l 2709833430390

Tak dobudovat by to asi chtělo, ale tam už to není tak kritický jako na Letný, protože to byla jediná trasa široko daleko. A když se mají vejít dvě rychlostní silnice (R6 a R7) do uzkounké Veletržní, tak je to jasné. Tady je těch tras mnohem víc, Průmyslová třeba.

+1/0
26.9.2015 11:21

J70o62s87e33f 53M45i18k25u97l18í72k 8914637656

Za strašna málo peněz jde udělat spojení ulic Papírenská s Trojským mostem, ale to nikdo neudělá ani se nechce, tohle spojení by sakra pomohlo.

+1/0
26.9.2015 11:19

P56e38t50r 71P19o50s87p74i60s72i36l 4643320205203

Stromovkou je radiála politicky a právně neprůchodná.

+2/0
26.9.2015 11:24

J15i65r95k30a 84D29v83o69ř32á10k 4365900183488

Jo. A také by se mohla k té stávající dálnici od Muzea udělat další větev přes Václavák na Staromák, ta by jistě také báječně odváděla dopravu z centra. Znamenalo by to jen zbourat pár přestárlých baráků.:-P

0/0
29.9.2015 13:48

J52o40s29e92f 53M60i76k54u17l39í43k 8464897356

Jde vidět, že tuhle silnici nepoužíváte, takže víte o tom prd.

0/0
30.9.2015 10:35
Foto

J56i42ř96í 65K64r46á40k39o13r16a 9829393

Jak něco navrhuje auto*mat, jsem vůči tomu auto*maticky dost skeptický.

+15/0
26.9.2015 10:57

J93a40k22u91b 37N96e85b40u25r17k80a 6565167970699

Jo. Když AutoMat varoval, že bude po otevření Blanky zasekanej kulaťák, bylo skeptických dost lidí :D

+1/−4
26.9.2015 11:11

P24e19t19r 37P60o87s39p92i78s34i45l 4783600955613

Takže automat varoval před něčím, co už dávno platilo. To jsou ale hlavy osvícené ;-D

+6/−1
26.9.2015 11:22

J53a44k82u55b 17N96e29b40u59r39k26a 6275847390519

Svatovítská směrem dolů nikdy zasekaná nebyla :)

+1/−2
26.9.2015 11:29

P33e39t61r 19P82o64s33p49i30s65i63l 4473420675913

Ale byla. Každopádně těch aut, co přes Dejvice jedou na sever (levý břeh Vltavy) jezdí pořád stejně jako před Blankou. Je sice možné, že o něco více lidí teď díky Blance sjíždí Svatovítskou, kdežto před Blankou jeli třeba Korunovační a Armády, ale to je jen o rozložení pořád stejného provozu, který si zase sedne podle toho, co kde bude ucpaný.

+4/0
26.9.2015 11:35

J28i34r44k63a 62D46v72o60ř90á72k 4945770593978

Ne, jede jich tam víc.

+1/0
29.9.2015 11:08
Foto

J58i85ř72í 67K21r91á82k30o75r15a 9609783

I vy pohádkáři. Kolikrát já tam stál v koloně...

+2/0
26.9.2015 11:38

J70a45k86u85b 72N51e85b94u19r84k15a 6665857110829

Dobrá. Ale potom tedy nechápu, proč se docela nedávno ve Svatovítské ubíral jeden pruh a dělali ty problémové přechody, když se současně stavěla Blanka. Je z toho jasný, že Praha prostě neumí plánovat dopravu. O to víc nechápu, proč hanit AutoMat, kterej se zabývá celkem na úrovni dopravníma a jiným studiema. Možná jsou ty lidi oproti většině trochu ujetý, ale nenadělají víc škody než ty paka úřednický, co o stavbách v Praze skutečně rozhodujou.

+2/−5
26.9.2015 11:44
Foto

J31i66ř42í 51K20r69á47k23o19r14a 9919853

Člověče, nevím, jak moc ty paka úřednický dělají škodu, ale zatím se po Praze, ve srovnání s jinými světovými metropolemi, jezdí docela v pohodě. Ty největší kolony vás zdrží na 20, max. 30 minut, ale to je výjimečné.

Problém s auto*matem je ten, že se snaží se svými návrhy všude vecpat i když o ně nikdo nestojí. Poslední zvěrstvo, co jsem viděl, se sice netýkalo auto*matu přímo, ale podobné organizace v Brně, která na tamější třídě Milady Horákové navrhla spojit automobilový pruh s tramvajovým, aby se tam vešly dvě cyklostezky.

+3/0
26.9.2015 11:50

J51a86k33u86b 31N49e36b55u15r35k20a 6565527750939

Jo, to je zajímavý :) Ale návrh je návrh a realizace je něco jinýho. Já to beru tak, že narušují monopol Automobilový lobby. To, že jsme zvyklí za poslední generaci, že mají všude jezdit a stát auta ještě neznamená, že je to pro společnost dobré. Podívejte, jak to chodí třeba v Brémách nebo Oldenburgu. Tam je bežné, že 80% chodníku patří cyklistům a je to tam samozřejmost.

+1/−2
26.9.2015 11:55
Foto

J43i73ř79í 16K80r20á18k60o62r42a 9639503

Nevím, co je dobré pro společnost, ale pro mě je auto dobré a představuje pokrok. Oproti osmdesátým létům, kdy měl a provozoval auto málokdo, jsme dnes díky autu schopni zařídit víc věcí v kratším čase. Kdo má rodinu s dětmi ví své.

Je mi jedno, jak to chodí v Brémách nebo Oldenburgu. Viděl jsem Hamburg - placku jak vyšitou, navíc masivně vybombardovanou, kde je spousta místa jak pro auta tak i pro cyklostezky. Viděl jsem Drážďany - ditto. Viděl jsem Vídeň, která byla už od počátku citlivě koncipována s přihlédnutím k potřebě velkého prostoru. Navíc také placka. Holandsko jakbysmet.

Praha je naproti tomu kopcovitá až na půdu a plná kompromisních řešení. Tam kolo prostě nepatří. A když, tak někam na okraj, kam se vejde. Auto je věc, kterou člověk potřebuje, kolo je věc, na které je fajn jezdit, ale ve své podstatě se bez něj člověk obejde. Je nesmysl přikládat mu větší důležitost než autu.

+2/−1
26.9.2015 12:02

J18a32k32u77b 80N80e64b43u17r84k96a 6835267580549

To je věc názoru. Je spousta lidí, co se bez auta taky obejde. Auto je rozhodně uřitečná věc ale stejně jako všechno je v mnohých případech nadužívané. Jsme prostě pohodlní a vychováváme další pohodlnou generaci, která už nebude schopná bez auta a tabletu si ani dojít na záchod..

0/−1
26.9.2015 12:06
Foto

J76i94ř56í 85K97r43á75k14o49r38a 9979203

Jistě. Je to věc názoru. A názorem většiny lidí je, že auto je pro ně prospěšná věc. Proti nim stojí pár tisíc lidí, kteří se bez auta obejdou. Máme demokracii, nechme rozhodovat většinu. ;-)

0/0
26.9.2015 12:51

P75a42v35e70l 53O67b98d28r32ž82á56l38e74k 6876424858572

V pořádku ... jakmile vynaleznete něco jiného než auto, s čím se zvládnu přesunovat alespoň stejně rychle jako autem a umožní mi to dodržet denní rozvrh alespoň stejně dobře jako auto - dejte mi vědět.

Pánům z Auto*matu jsem už v diskusích několikrát nabízel, že když zvládnou "svoji" kombinací kolo+MHD můj běžný pracovní den, pak auto prodám a výtěžek jim věnuji jako sponzorský dar. Zatím bez zájmu.

+1/0
26.9.2015 21:19

M75i94l89a32n 64C41h65a16l56u64p16a 7424276827483

Chodníků. Tady to rvou na průtahy! A názor dopravních odborníků tu nikoho nezajímá!

0/0
26.9.2015 12:29
Foto

J82i70ř87í 10K80r24á53k26o27r40a 9329923

Chodník od slova jezdit na kole, přece... ;-D

+1/0
26.9.2015 12:52
Foto

P48e27t21r 20B11e88n56d72a 8432173866214

dyť ať cyklisti jezdí po chodníku na to jsou v Praze široký chodníky akorát

0/0
26.9.2015 22:12

P11e69t63r 95P12o91s85p14i10s17i55l 4133980415143

Automat je banda ekoteroristů jejichž cílem je automobilovou dopravu nejlépe zakázat. Takže se o nich vůbec nemá cenu bavit.

A k té podstatě- Praha resp. Praha 6 tím zúžením Svatovítské, Jugoslávský partizánů, nájezdy na Kulaťák atd. fakticky říká (a v řadě vyjádření výslovně), že Dejvice (Svatovítská, Kulaťák, JP) není a nebude radiála na sever. A že prostě bude dopravu přímo špuntovat, aby si to transitní řidiči rozmysleli.

 Problém je samozřejmě neexistence severního obchvatu (PO).

+7/−2
26.9.2015 11:53

J43a31k77u72b 91N41e47b26u88r45k54a 6155527700199

Ano. A proč tedy společně s tunelem nevzniklo spojení Milady Horákové - Evropská? Času na to bylo dost a v tom rozpočtu tunelu už by se to taky ztratilo. Jsem prostě přesvědčenej, že to Praha vede blbě a podněty, i když třeba taky blbý, ji rozhodně nemůžou uškodit. Spíš naopak.

0/0
26.9.2015 11:59

P15e74t83r 75P98o21s59p56i24s34i54l 4273920405713

Zaprvé to není tak jednoduché, obchvat Kulaťáku závisí na stavbě rychlodráhy do Kladna. A zadruhé to nijak neřeší právě ten příjezd aut od severu do Prahy, kdy z levého břehu Vltavy prakticky jiný přístup není a do vybudování PO nebude.

+1/0
26.9.2015 12:04

P17e20t68r 83P22o50s64p44i94s78i62l 4533740605563

P.S. A mimochodem, ten PO musí vést přes ten Suchdol. aby nabral ten celopražský transit z jednoho konce města na druhý. Pokud povede, opět dle představ zelených hlav a nimbystů ze Suchdola někudy před Kralupy, tak tuhle funkci nenaplní.

+6/−2
26.9.2015 12:01

J86a42k42u89b 12N79e29b32u42r92k83a 6745637470479

Já i jako Suchdolák s návrhem obchvatu souhlasím. Ale stejně si myslím, že na něj ještě dlouho nebudou peníze.

0/0
26.9.2015 12:10

P24e53t84r 26P37o44s45p68i58s67i50l 4393870965453

Když není ani územní plán (zrušen soudem), tak peníze nemá cenu řešit. Kdyby byla všechna povolení tak na PO, na severu i JV, se peníze prioritně najdou.

0/0
26.9.2015 12:17

P66a83v95e66l 47O21b83d13r38ž90á87l86e36k 6896384758102

Peníze byly už dávno... Ale partička na Suchdole zajistila, že se stavba odsunula, takže mezitím vzrostly ceny atd.

0/0
26.9.2015 21:20
Foto

J95i56ř64í 18K67r57á33k21o50r73a 9839313

Nepamatuju, že by mluvili výhradně o kulaťáku. Pamatuji spíš na jejich doomsaying o tom, jak bude zasekaná celá Praha. ;-D

+1/0
26.9.2015 11:26

J60a49k40u35b 95N36e98b78u95r10k35a 6395507560359

Pokud vím. Tak hlavní varování nebylo o tom, že Praha bude ucpaná, ale že Prahou bude PROJÍŽDĚT více aut. Tedy že po počátečním uvolnění některých silnic se tam postupně doprava zase vrátí (jako už se stalo jinde..). Ale současně se nesníží doprava v nově vybudované trase - v tunelu. Takže bude dopravní situace ve výsledku stejná, jenom bude městem projíždět víc aut. Včetně centra. Plus dodali seznam navrhovaných úprav, aby se tomu zabránilo a Blanka měla nějaký smysl (jiný než prohnat městem a centrem víc aut).

0/−3
26.9.2015 11:38
Foto

J49i57ř19í 77K30r91á49k43o40r42a 9379983

Že Blanka do Prahy natáhne auta zvenku a bude ucpaná. To byl argument automatů, kdykoliv jsem s nimi mluvil. A realita? Kromě kruháče se všude jinde doprava spíš uvolnila.

Nikým nevolení amatéři, kteří kecají do všeho, i když se jich nikdo na nic neptá. Nejdelší zásek jsem zažil, když tahle banda pumpičkářů dělala svou svatou jízdu skrz centrum Prahy.

+5/0
26.9.2015 11:41
Foto

J36i71ř55í 95K47r10á80k76o51r56a 9609403

Že Blanka do Prahy natáhne auta zvenku a Praha bude ucpaná...

0/0
26.9.2015 11:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.