Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Blanka nemá být sirotkem. Politici teď chtějí dobudovat Městský okruh

Už týden se jezdí tunelovým komplexem Blanka. Pražští politici si teď kladou otázku, co bude dál. Podle náměstka primátorky Petra Dolínka by dalším na řadě bylo být dokončení poslední třetiny Městského okruhu. Jenže peněz není mnoho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C23t36i37b43o71r 89N50o64v62o57t83n23ý 3770727904709

Škoda, že do videa nedali taktéž zlepšení dopravní situace na kulaťáku a na Jugoslávských Partyzánů..

+1/0
27.9.2015 12:02

V48i88k51t79o86r 78Š88e51d95i37v80ý 8576511970336

Děkovné dopisy adresujte těm, kteří zúžili vjezd na kruhák na jeden pruh a přechody pro chodce nechali v těsné blízkosti křižovatky.

0/0
28.9.2015 21:00

M37i58c84h47a79l 79P22e81t88e89r49a 2377941800649

A to tam mají chodci přes silnici létat?

0/0
29.9.2015 11:26

J84i23r40k88a 84D50v98o55ř81á36k 4575470903748

Co třeba podlézat?

0/0
29.9.2015 12:16

J62i68r16k21a 59D60v85o29ř87á52k 4895680753688

Myslím že ti, co vymysleli zúžení v Jugoslávských teroristů z dvoupruhu na jednopruh s téměž výhradně motorkáři a dodávkami využívanou cyklostezkou, si nenechají jen tak líbit stávající revanš Blankou blokující Kulaťák. Viděl bych to na Dejvické Impérium vrací úder - Jugoši s třicítkou a zpomalovacími prahy.;-D

0/0
29.9.2015 13:42

D90u96s39a61n 56R25i72m94a43n 1208182484852

Nejvetsim ukolem je presvedcit ty nektere suchdolske idioty o potrebe dokonceni severniho okruhu!!!!! Praha je temer jedinym, hlavnim evropskym mestem, ktery v roce 2015 nema vnejsi okruh!!!

+3/−1
27.9.2015 10:13
Foto

P59e38t65r 53B31e73n90d23a 8362793306834

Silnice V Holešovičkách se dá suprově vyřešit vrátit tam omezení rychlosti na 70km/h a ne nesmyslných nynějších 50 km/h

+1/0
26.9.2015 22:07

F30r13a98n93t52i45š93e81k 33S86c90h38l28i85c44h59t89s 9725722101505

Co ten nepotřebný tunel zasypat?

+1/−5
26.9.2015 13:48

M22i98l69a58n 86C46h46a11l76u76p69a 7584406727933

Je fakt opravdu hezké když se o tak dopravně významné stavbě vyjadřují v článku architekti z IPR a cykloteroristi z Auto*MATu. Co takhle názor nějakého člověka, co tomu opravdu rozumí?

+7/0
26.9.2015 12:25

J68a95k49u67b 71N53e14b35u51r74k24a 6135877560629

Třeba nějakého Mototeroristy? :D

+1/−2
26.9.2015 12:36

P16e57t82r 79K90o98u33k92o58l57í44k 6310193233

Ne, odborníka.

+3/0
26.9.2015 13:36

J55i71r65k31a 75D32v42o77ř67á93k 4435170223328

Myslíte jako zuřivého motorkáře? Těm přeci rozšiřovaná síť cyklostezek báječně vyhovuje.

0/0
29.9.2015 13:45

J43a23n 30V23o33j51t81í88š23e76k 6952251735236

A co vás vede k tomu, že architekti a urbanisti z IPR tomu nerozuměj? Přesvědčení o tom, že jedinej odborník, kterej se může vyjadřovat k dopravě, je dopravní inženýr, vedlo ke stavbě magistrály.

0/0
27.9.2015 11:26

M14i41l61o54š 43Ž41a84t96e24č39k35a 9496117332

To vse je stale jen polovicate reseni a nic vic. Dle me je nejdulezitejsi se zamerit a dostavet vnejsi obchvat Prahy....

+3/0
26.9.2015 12:05

J38i74r60k76a 98D81v45o26ř18á22k 4555490223538

Tak můžete začít s přemlouváním Suchdolských a podobných, aby to přestali konečně blokovat. Mnoho štěstí.

0/−1
29.9.2015 12:18

P91e35t87r 76P70o67s96p52i61s19i26l 4673120555703

Ano největším neštěstím Blanky je nezvládnutý management jinak úžasné a potřebné stavby, čímž se "politicky" na dlouhou dobu zablokovala další výstavba.

+2/0
26.9.2015 11:46
Foto

L59a29d80i46s61l78a60v 19S84t57r11n35a52d 7814361144278

Další tunel? ;-)

0/−3
26.9.2015 11:30

R41a39d98e86k 79D79o86l10e66ž41a32l 2979663810230

Tak dobudovat by to asi chtělo, ale tam už to není tak kritický jako na Letný, protože to byla jediná trasa široko daleko. A když se mají vejít dvě rychlostní silnice (R6 a R7) do uzkounké Veletržní, tak je to jasné. Tady je těch tras mnohem víc, Průmyslová třeba.

+1/0
26.9.2015 11:21

J42o70s47e61f 36M68i74k91u22l73í77k 8914227656

Za strašna málo peněz jde udělat spojení ulic Papírenská s Trojským mostem, ale to nikdo neudělá ani se nechce, tohle spojení by sakra pomohlo.

+1/0
26.9.2015 11:19

P70e10t79r 81P22o49s70p26i70s71i48l 4103590605223

Stromovkou je radiála politicky a právně neprůchodná.

+2/0
26.9.2015 11:24

J29i86r86k89a 29D21v19o21ř88á51k 4895720633178

Jo. A také by se mohla k té stávající dálnici od Muzea udělat další větev přes Václavák na Staromák, ta by jistě také báječně odváděla dopravu z centra. Znamenalo by to jen zbourat pár přestárlých baráků.:-P

0/0
29.9.2015 13:48

J74o16s11e93f 86M10i70k31u28l84í69k 8734717546

Jde vidět, že tuhle silnici nepoužíváte, takže víte o tom prd.

0/0
30.9.2015 10:35
Foto

J75i88ř87í 67K24r40á98k54o90r15a 9319463

Jak něco navrhuje auto*mat, jsem vůči tomu auto*maticky dost skeptický.

+15/0
26.9.2015 10:57

J59a89k67u92b 69N58e97b61u63r96k42a 6975657720219

Jo. Když AutoMat varoval, že bude po otevření Blanky zasekanej kulaťák, bylo skeptických dost lidí :D

+1/−4
26.9.2015 11:11

P57e64t67r 15P58o47s47p66i22s62i12l 4143480765743

Takže automat varoval před něčím, co už dávno platilo. To jsou ale hlavy osvícené ;-D

+6/−1
26.9.2015 11:22

J60a20k88u65b 63N21e41b59u90r98k24a 6735917220919

Svatovítská směrem dolů nikdy zasekaná nebyla :)

+1/−2
26.9.2015 11:29

P54e69t58r 66P86o95s35p46i25s86i21l 4513110795173

Ale byla. Každopádně těch aut, co přes Dejvice jedou na sever (levý břeh Vltavy) jezdí pořád stejně jako před Blankou. Je sice možné, že o něco více lidí teď díky Blance sjíždí Svatovítskou, kdežto před Blankou jeli třeba Korunovační a Armády, ale to je jen o rozložení pořád stejného provozu, který si zase sedne podle toho, co kde bude ucpaný.

+4/0
26.9.2015 11:35

J55i92r22k86a 31D80v87o75ř17á57k 4465330183238

Ne, jede jich tam víc.

+1/0
29.9.2015 11:08
Foto

J59i33ř73í 73K10r69á56k43o89r19a 9869633

I vy pohádkáři. Kolikrát já tam stál v koloně...

+2/0
26.9.2015 11:38

J84a52k49u75b 98N88e58b21u91r67k79a 6795357700739

Dobrá. Ale potom tedy nechápu, proč se docela nedávno ve Svatovítské ubíral jeden pruh a dělali ty problémové přechody, když se současně stavěla Blanka. Je z toho jasný, že Praha prostě neumí plánovat dopravu. O to víc nechápu, proč hanit AutoMat, kterej se zabývá celkem na úrovni dopravníma a jiným studiema. Možná jsou ty lidi oproti většině trochu ujetý, ale nenadělají víc škody než ty paka úřednický, co o stavbách v Praze skutečně rozhodujou.

+2/−5
26.9.2015 11:44
Foto

J81i82ř59í 39K59r12á38k12o37r87a 9779363

Člověče, nevím, jak moc ty paka úřednický dělají škodu, ale zatím se po Praze, ve srovnání s jinými světovými metropolemi, jezdí docela v pohodě. Ty největší kolony vás zdrží na 20, max. 30 minut, ale to je výjimečné.

Problém s auto*matem je ten, že se snaží se svými návrhy všude vecpat i když o ně nikdo nestojí. Poslední zvěrstvo, co jsem viděl, se sice netýkalo auto*matu přímo, ale podobné organizace v Brně, která na tamější třídě Milady Horákové navrhla spojit automobilový pruh s tramvajovým, aby se tam vešly dvě cyklostezky.

+3/0
26.9.2015 11:50

J78a47k98u58b 32N76e43b26u12r33k67a 6805477430589

Jo, to je zajímavý :) Ale návrh je návrh a realizace je něco jinýho. Já to beru tak, že narušují monopol Automobilový lobby. To, že jsme zvyklí za poslední generaci, že mají všude jezdit a stát auta ještě neznamená, že je to pro společnost dobré. Podívejte, jak to chodí třeba v Brémách nebo Oldenburgu. Tam je bežné, že 80% chodníku patří cyklistům a je to tam samozřejmost.

+1/−2
26.9.2015 11:55
Foto

J11i67ř64í 93K93r73á98k82o61r16a 9599573

Nevím, co je dobré pro společnost, ale pro mě je auto dobré a představuje pokrok. Oproti osmdesátým létům, kdy měl a provozoval auto málokdo, jsme dnes díky autu schopni zařídit víc věcí v kratším čase. Kdo má rodinu s dětmi ví své.

Je mi jedno, jak to chodí v Brémách nebo Oldenburgu. Viděl jsem Hamburg - placku jak vyšitou, navíc masivně vybombardovanou, kde je spousta místa jak pro auta tak i pro cyklostezky. Viděl jsem Drážďany - ditto. Viděl jsem Vídeň, která byla už od počátku citlivě koncipována s přihlédnutím k potřebě velkého prostoru. Navíc také placka. Holandsko jakbysmet.

Praha je naproti tomu kopcovitá až na půdu a plná kompromisních řešení. Tam kolo prostě nepatří. A když, tak někam na okraj, kam se vejde. Auto je věc, kterou člověk potřebuje, kolo je věc, na které je fajn jezdit, ale ve své podstatě se bez něj člověk obejde. Je nesmysl přikládat mu větší důležitost než autu.

+2/−1
26.9.2015 12:02

J14a81k24u47b 48N21e21b32u42r54k68a 6305567570379

To je věc názoru. Je spousta lidí, co se bez auta taky obejde. Auto je rozhodně uřitečná věc ale stejně jako všechno je v mnohých případech nadužívané. Jsme prostě pohodlní a vychováváme další pohodlnou generaci, která už nebude schopná bez auta a tabletu si ani dojít na záchod..

0/−1
26.9.2015 12:06
Foto

J56i78ř58í 90K57r21á67k78o10r69a 9329823

Jistě. Je to věc názoru. A názorem většiny lidí je, že auto je pro ně prospěšná věc. Proti nim stojí pár tisíc lidí, kteří se bez auta obejdou. Máme demokracii, nechme rozhodovat většinu. ;-)

0/0
26.9.2015 12:51

P42a14v48e25l 96O25b27d84r22ž29á19l29e42k 6366314368682

V pořádku ... jakmile vynaleznete něco jiného než auto, s čím se zvládnu přesunovat alespoň stejně rychle jako autem a umožní mi to dodržet denní rozvrh alespoň stejně dobře jako auto - dejte mi vědět.

Pánům z Auto*matu jsem už v diskusích několikrát nabízel, že když zvládnou "svoji" kombinací kolo+MHD můj běžný pracovní den, pak auto prodám a výtěžek jim věnuji jako sponzorský dar. Zatím bez zájmu.

+1/0
26.9.2015 21:19

M22i95l73a46n 26C70h35a82l57u67p98a 7914246447473

Chodníků. Tady to rvou na průtahy! A názor dopravních odborníků tu nikoho nezajímá!

0/0
26.9.2015 12:29
Foto

J78i87ř38í 89K37r16á52k33o41r40a 9519443

Chodník od slova jezdit na kole, přece... ;-D

+1/0
26.9.2015 12:52
Foto

P58e49t70r 25B84e46n51d40a 8562353196944

dyť ať cyklisti jezdí po chodníku na to jsou v Praze široký chodníky akorát

0/0
26.9.2015 22:12

P87e76t88r 23P67o58s85p29i15s73i81l 4623470925463

Automat je banda ekoteroristů jejichž cílem je automobilovou dopravu nejlépe zakázat. Takže se o nich vůbec nemá cenu bavit.

A k té podstatě- Praha resp. Praha 6 tím zúžením Svatovítské, Jugoslávský partizánů, nájezdy na Kulaťák atd. fakticky říká (a v řadě vyjádření výslovně), že Dejvice (Svatovítská, Kulaťák, JP) není a nebude radiála na sever. A že prostě bude dopravu přímo špuntovat, aby si to transitní řidiči rozmysleli.

 Problém je samozřejmě neexistence severního obchvatu (PO).

+7/−2
26.9.2015 11:53

J41a16k52u50b 15N84e29b90u34r18k95a 6825177760919

Ano. A proč tedy společně s tunelem nevzniklo spojení Milady Horákové - Evropská? Času na to bylo dost a v tom rozpočtu tunelu už by se to taky ztratilo. Jsem prostě přesvědčenej, že to Praha vede blbě a podněty, i když třeba taky blbý, ji rozhodně nemůžou uškodit. Spíš naopak.

0/0
26.9.2015 11:59

P16e32t61r 29P93o48s38p62i19s73i81l 4653250525743

Zaprvé to není tak jednoduché, obchvat Kulaťáku závisí na stavbě rychlodráhy do Kladna. A zadruhé to nijak neřeší právě ten příjezd aut od severu do Prahy, kdy z levého břehu Vltavy prakticky jiný přístup není a do vybudování PO nebude.

+1/0
26.9.2015 12:04

P88e62t46r 53P15o97s49p82i67s89i13l 4563970875583

P.S. A mimochodem, ten PO musí vést přes ten Suchdol. aby nabral ten celopražský transit z jednoho konce města na druhý. Pokud povede, opět dle představ zelených hlav a nimbystů ze Suchdola někudy před Kralupy, tak tuhle funkci nenaplní.

+6/−2
26.9.2015 12:01

J61a12k21u38b 80N74e40b85u72r51k91a 6765897400419

Já i jako Suchdolák s návrhem obchvatu souhlasím. Ale stejně si myslím, že na něj ještě dlouho nebudou peníze.

0/0
26.9.2015 12:10

P13e63t75r 81P42o17s30p69i33s86i18l 4813780605143

Když není ani územní plán (zrušen soudem), tak peníze nemá cenu řešit. Kdyby byla všechna povolení tak na PO, na severu i JV, se peníze prioritně najdou.

0/0
26.9.2015 12:17

P45a81v64e30l 24O29b62d13r24ž92á23l31e60k 6796624168712

Peníze byly už dávno... Ale partička na Suchdole zajistila, že se stavba odsunula, takže mezitím vzrostly ceny atd.

0/0
26.9.2015 21:20
Foto

J91i37ř58í 10K92r32á16k25o54r80a 9509143

Nepamatuju, že by mluvili výhradně o kulaťáku. Pamatuji spíš na jejich doomsaying o tom, jak bude zasekaná celá Praha. ;-D

+1/0
26.9.2015 11:26

J93a66k58u16b 22N47e56b94u34r19k26a 6825107710669

Pokud vím. Tak hlavní varování nebylo o tom, že Praha bude ucpaná, ale že Prahou bude PROJÍŽDĚT více aut. Tedy že po počátečním uvolnění některých silnic se tam postupně doprava zase vrátí (jako už se stalo jinde..). Ale současně se nesníží doprava v nově vybudované trase - v tunelu. Takže bude dopravní situace ve výsledku stejná, jenom bude městem projíždět víc aut. Včetně centra. Plus dodali seznam navrhovaných úprav, aby se tomu zabránilo a Blanka měla nějaký smysl (jiný než prohnat městem a centrem víc aut).

0/−3
26.9.2015 11:38
Foto

J49i93ř98í 19K53r33á12k20o85r33a 9549453

Že Blanka do Prahy natáhne auta zvenku a bude ucpaná. To byl argument automatů, kdykoliv jsem s nimi mluvil. A realita? Kromě kruháče se všude jinde doprava spíš uvolnila.

Nikým nevolení amatéři, kteří kecají do všeho, i když se jich nikdo na nic neptá. Nejdelší zásek jsem zažil, když tahle banda pumpičkářů dělala svou svatou jízdu skrz centrum Prahy.

+5/0
26.9.2015 11:41
Foto

J87i42ř24í 97K73r80á61k19o98r55a 9729533

Že Blanka do Prahy natáhne auta zvenku a Praha bude ucpaná...

0/0
26.9.2015 11:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.