- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není to můj styl. Já učím své děti, že na přechodu je mají auta více předpokládat, ale zároveň je učím se na to nespoléhat.
aha, tak vyvýšenej chodník je problém kvůli přechodu...ale že nám ve čtvrti teďka dělali komplet rekonstrukci chodníků a obrubníky nechali všude vysoký, to neva...kočárky a vozíčkáři, přerážejte se i nadále...asi aby tam občani příštích 10 let nemohli žádat zřízení přechodu...
Mediální manipulace jakési hloupé novinářky Terezy Blažkové.
Proč by všude musely být namalované přechody? Silnici je možné přecházet (téměř) kdekoliv - stačí se rozhlédnout. Pokud je tam omezená rychlost a další značky, pak je jistě možné přecházet bezpečně. Stačí to ty děti naučit.
A ta rychlost 20 km/h platí i v noci, v sobotu a v neděli i o prázdninách? Ve městech, kde mají inteligentnější občany, mívají u takových značek dodatkovou tabulku, třeba: Po - Pá, 7- 17 hod.
Takže činit by se měli rodiče a škola, nikoliv jenom TSK.
Asi nemáte malé děti. Před školou by přechod měl být.
A rodiče se činí, jen vy jste nejchytřejší.
Kolik tam za poslední dobu umřelo dětí?
Kolik se tam stalo dopravních nehod?
Tahle čísla v článku chybí.
Možná účelně, protože kdyby tam byla, bylo by to "mnoho povyku pro nic".
Na druhou stranu, fotografie "hlavní ulice", je vypovídající sama o sobě: evidentně je to hlavní tah na Brno, 8 pruhů, svodidla, kamiony ....
My rodiče jen netrpělivě čekáme, až se tam naše dítě zapíše do nějaké statistiky.
Smutný příběh. Tak trochu odpovídá rčení: "Kam se člověk podívá, samý blb."
Prý "hlavní ulice" - jako vtip dobré.
Celkem odvážné označení pro cestu padesáté důležitosti mezi nějakými bytovkami na konci světa.
NJN PRAGA , jinde na vsích , ale také u škol , nebyly přechody nikdy a nikomu to nevadí.
Ale když nemají přechod v praze , v ulici , kde projede jeden autobus a ještě školní , tak je to katasrofa.
Ještě by se zbytek republiky mohl složit , aby jim tam něco nakreslili.
To je ubohost , tohle.
Tak hlavne pod tu znacku 30kmh dejte DODATKOVOU TABULKU, ze to plati jen 7 - 16 hodin. Neze tam budou policajti grilovat ve tri rano a merit tricitku.
Mi o tom povídejte... za barákem máme (jsme měli) bez dodatkové tabulky. Vím že tam občas měří, tak jsem jel pomalu. Potkal jsem cyklistu. Pěkně s blinkrem jsme ho předjel.
A kde se vzal tu se vzal policajt. Tak sem se ho slušně zeptal, jestli sem toho cyklistu měl přejet (byla tam plná) a on že cyklistu neřeší, ale že je tam 30 a já jel 38 a že to bude za 2.000,- a dva body
Jo pro úplnost, bylo to před školou v NEDĚLI v osm ráno...
Další předpis, který popřel původní smysl. Nově budované přechody musí být bezbariérové. OK - výsledek ... přechod kvůli tomu nenakreslí vůbec.
Nejsem si jist, zdali domalování přechodu pro chodce povede k vyšší bezpečnosti. Na přechodu má chodec přednost. Čili nesporně zvyšuje komfort pro chodce, ale rovněž dává chodcům i řidičům určité povinnosti. Rovněž je třeba zajistit rozhledy a postavit chodník, takže k naplnění představy paní Bausteinové by rozhodně nestačilo, aby stroje bez stavebního povolení hrábly i do vedlejší ulice. Možná to v dnešní době zní divně, ale byl bych rád, kdyby podobná místa mohla i nadále fungovat s minimem dopravního značení. Na druhou stranu je pravda, že i na těch posledních obslužných komunikacích pomalu přibývá aut, protože obyvatelstvo je ekonomický silnější a nadřazená silniční síť stále kapacitnější.
To je podle fotky opravdu magistrála - navrhuji vybudovat podchod! Naprosto nechápu, jak jsme jako lidstvo mohli přežít do dnešních dnů, když nebyly přechody, cyklostezky a přilby na hlavy.
Zvedněte zadek a běžte se tam podívat v 7:40 či v poledne.