Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Primátorka Prahy Krnáčová chce výměnu ředitele dopravního podniku

Primátorka Prahy Adriana Krnáčová chce výměnu generálního ředitele dopravního podniku Jaroslava Ďuriše a obměnu představenstva. Není spokojena s fungováním firmy. Ředitel kritiku odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K23a39r72e61l 36D72r35d10a 6283685337879

Ďurišova česká jazyková dopravácká příručka. Níže jsme otevřeli zcela neškodné heslo "kaštan". Přesypávat kaštany či vysypat kaštany jsou vcelku roztomilé dopravácké výrazy. A vlastně nejsou ani trochu urážlivé. Protože dnes už si nikdo nepamatuje, jak pojem kaštan vznikl a co znamená. Je k tomu několik neškodných impotentních účelových dopraváských šotoušských výkladů, podobně jako k "černé hubě" alias "briketě", tedy, vcelku vylhaných a zřetelně nepravdivých.

  Mají jednu vadu. Nepočítají se sprostotou, rasismem a nebetyčnou vtipností českých dopraváků. Tedy, nemohou se dobrat podstaty věci. Nějaké zpětné zrcátko není vůbec vtipné a nejapný pojem kaštan by se prostě nedostal do oběhu. Inu, vyjděme ze sprostoty pražských dopraváků a nabízí se zcela jiný výklad.

  V češtině se pojem "kaštan" užívá pro lejno. To je pak dopravácký vtip jak vyšitý. Vezu kaštany = vezu srač*. Kaštan má zhruba stejný význam jako šotouš, tedy jouda, hlupák. A nemá tedy příliš pejorativní nádech. Označení kamarádů ve větě jako kaštanů či bobků, odpovídá době slušné mluvy plantážníků z Rychlých šípů.

  Otázkou je, kdy kaštany pronikly do dopravy a jaký význam tehdy měly. Vcelku známé jsou kaštany ovcí kolem řiti, které ničí kvalitu vlny. Opět mě napadá přirovnání k dokonalé dopravě, která  má jediný kaz na kráse, kaštany u řiti. A opět je takové rčení po dopravácku neskutečně vtipné. Podle mě, jsem hodně blízko pravdivého významu pojmu kaštan v dopravě.

  Kaštany produkuje i lidská řiť... A tady se dostávám k výkladu, který zde nelze plně citovat. Nicméně, stojíme zde po kotníky ve výkalech. Což již plně odpovídá humoru pražské dopravy. Více v odkazu, kde se mluví o koníčku olupování kaštanů a nošení zahnědlého prádla. Jde o odstavec, který končí: "Pomáhat si je jednou z nejhezčích lidských vlastností." Doufám, že i já, pouhý kaštan, jsem pomohl jazykovému bádání generálního ředitele DPP Jaroslava Ďuriše.

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=104306

0/−2
26.9.2015 23:53

F63r17a97n96t36i76š77e25k 28K67o22u10d54e65l85k50a 3387867893

;-DFakt už to nehul, drogy jsou svinstvo

+1/0
28.9.2015 13:24

Z38d89e85n63ě41k 45K16u14p27k76a 5653280912387

Asi potřebují nové místo, pro někoho z ANO ;-D

0/0
26.9.2015 11:49

F17r78a79n12t34i38š10e60k 97K15o55u26d72e17l70k86a 3837707413

Měli jsme už na Magoši ledacos ale takhle tupou primátorku Praha nepamatuje.První co bych vyměnil je Krnda.

+1/0
26.9.2015 10:22

K78a93r96e77l 53D65r60d30a 6713595477629

V Praze probíhá běsnění revizorů. Tak intenzivní kontroly cestujících jsem roky nezažil. Je to odpudivé. Doplácí na to turisté. Praha se stává nepříjemným městem plným fízlování a kontrol. Pro turistické centrum je takové chování "městské dopravy" zničující a znamená to ztrátu zisku a obživy pro všechny Pražany.

  Je tedy jasno. V DPP mají strach z dopadu slevy na ročním kupónu a chtějí finanční prostředky přitáhnout zvýšením příjmů z pokut. DPP tedy okatě nerespektují vedení Prahy, nesouhlasí s jeho rozhodováním a zařizují se sami pro sebe. Stát ve státě.

  Nejde o nějakou aktivitu revizorů zdola. Taková intenzivní samoúčelná šikana Pražanů a návštěvníků Prahy byla nařízena vedením DPP. Nejspíš Ďurišem osobně.

  Za mých cca 20 kontrol a jednu hádku s revizorem za poslední 3 měsíce, žádám omluvu ředitele DPP a jeho odchod na místo dispečera odstavné koleje. Rv :-P ;-D

0/−4
26.9.2015 9:48

F48r30a71n46t85i15š48e14k 57K89o77u91d79e18l24k72a 3987437403

Ještě tu o Smolíčkovi prosím tu sem dlouho neslyšel.Člověče ty máš nějakej silnej psychickej problém a nebo ti ředitel DP chodí za starou? Dělej s tim něco než se stane malér.

0/0
26.9.2015 10:05

K92a93r86e23l 43D20r11d36a 6453725187379

Dole jsem spočítal, že dík slevě zaplatím za dva roky DPP o 1500 Kč víc. Za mě nemá Ďuriš co požadovat další prachy z mojí kapsy. Já mu na výplatu už královsky přispěl. ;-D

0/0
26.9.2015 10:18

R11o59m52a16n 95P11o70l83á81č44e66k 5826879265

Zkuste jet v zahraničí na černo ;-D Tam pokuta začína na 100 ËUR. V New Yorku máte 14 dní v báni;-D

+3/0
26.9.2015 11:19

R15o96b44e50r87t 31J38a29n54u67l61í17k 3375369844771

Ve vlaku taky jezdite na cerno? Je to kradez! Stejne jak utect taxikari bez zaplaceni! Naopak uroven revizoru se hodne zlepsila!

0/0
26.9.2015 17:18

K12a40r48e61l 76D42r37d11a 6283705377589

Já ale nejezdím na černo. A skutečně, revizoři se v Praze chovají zpravidla slušně - až na porušování zákona, lidských práv a omezování osobní svobody. (Se sazbou až 8 let natvrdo protože jde o organizovaný gang DPP.) ;-D

  A co to mění? Já nechci kontrolu dokladů 4x týdně. To si nedovolila ani komunistická VB za Husáka, když měla potřebu šikanovat občany. Rv

0/−2
26.9.2015 22:09

Z58d58e37n13ě34k 27Z14a13b91a93v83a 1862974816154

Já chci vyměnit Krndu - to se ale musí asi do Vodňan za ABéčkem, co? ;-€

0/0
26.9.2015 0:54

R84o54m88a72n 44P98o13l42á35č43e35k 5496719695

Stačí na Chodov;-)

0/0
26.9.2015 1:07

K42a32r26e92l 79D70r94d40a 6573825207319

Ten prdící rudý namakaný autobus - já měl vždy za to, že je tady ředitelství DPP. ;-D

  Hloupý omyl. Double-decker s bicepsy je přece jasným symbolem zrušení tramvajové dopravy a tedy dobrým symbolem zavedení pořádků v pražské dopravě. Je to tady. ;-D

0/−2
26.9.2015 8:05

R80o85m17a56n 61P62o93l37á51č56e39k 5976929585

Možná by si měl pan redaktor najít i další souvislosti...

1) Jízdné... Myslím, že i panu řediteli přes jeho politickou korektonost a hujerovství došlo, že roční kupony za 3650 jsou větší průser a díra do příjmu než si kdo dokázal na magistrátu spočítat...

2) Končí kolektivní smlouva a dělá si jako správný ředitel vatu pro vyjednávání... Krndě asi moc nedochází, že několika denní stávka ji moc politických bodů nepřidá (A to Andrej nezachrání), i když věřím, že Praha dokáže bez MHD jeden den přežít.

3) At chceme nebo ne, rostou náklady na samotný vozový park. Minimálně u tramvají je údržba 15T trochu někde jinde než u staré T3, kterou opravil Pepa za odpoledne s kladivem a šroubovákem.

4) V neposlední řadě metro do Motola... Reálně se jinde na MHD nic neušetřilo, ale pod zemí metro sviští... (To je taky hezkýh pár milionů...)

Osobně vidím trochu dál a to je linkové vedení a především intervaly v roce 2016... I přesto, že určitá část výkonů je mimo DP, ale i tak to bude znát... Nezávidím vedení ROPIDu až bude obhajovat nové linkové vedení MHD, protože 2 mld budou fakt znát...

+5/0
25.9.2015 23:00

K54a25r11e68l 97D76r41d43a 6583715667939

1) Dopravácká demagogie. Nikdo neví, co sleva provede. Je to dobrý sociální i ekologický počin. Mám kolem sebe řidiče, co si předplatné na MHD chtějí skutečně pořídit. Jen pro jistotu. (Budou platit službu, co vůbec nevyužijí!) To je výborný počin. Ještě není konec roku. Tržby stále jednou.

  Jen lidé od DPP mají jasno o katastrofickém bankrotu. Jízdné je přitom v Praze zcela virtuální a nesmyslně drahé. Revizoři jsou obtížní. Kolem jízdného jede účelová šikana slušných cestujících... A tomu všemu dopraváci tleskají.

  Začal bych se po odchodu Ďuriše bavit o další slevě na jízdném či o úplném zrušení nesmyslného jízdného v Praze.

  Nicméně, toto je jasný důkaz, že ředitel DPP je v opozici proti Praze a nemá na postu jednoho z jejích šéfů, co pohledávat.

2) Nadáváte primátorce, dopraváku. Jste jasný kolega hulváta Ďuriše.

3) Bylo by načase, aby doprava v Praze už konečně začala fungovat na úrovni profesionální služby 21. století a ne jako amatérská aktivita, kde se opravy dělají doma na koleně. Nebo spíš nedělají.

4) Ano, bere mě běs, když se zavedením metra nedošlo ke zrušení tramvají na povrchu a ještě se rozjíždí jejich prodloužení. Přitom si obě dopravy konkurují a metro je pak neefektivní. DPP byl první, kdo byl pro.

5) Linkové vedení. Aha, takže koncepci rozvoje DPP nedrží Ďuriš, ale ROPID (Tomčík). K čemu tam pak Ďuriš sedí, aby kopal do Prahy nebo aby Prahu, resp. ROPID, poslouchal na slovo?

  A linkové vedení, to je zajímavé. Mohl byste to podrobněji popsat? Pokud se to dopravákům nezdá, mohlo by jít o zásadní změnu pražské MHD a její posun do 21. století i přes odpor Pepů z depa, co vzpomínají na Husáka. ;-)

0/−5
26.9.2015 7:47

K28a21r19e53l 95D15r62d23a 6283275347789

Letos jsem v lednu nekoupil kupón za 4750,-.

  Koupil jsem kupón za 2450,- do poloviny června, kdy jsem počítal s dovolenou. Ta se trochu posunula. Jezdil jsem až do konce srpna na jízdenky. Týden mi vychází asi na 300 Kč. Počítám, že mě "sleva" 1100 Kč stála během léta tak 1200 Kč. Nyní jsem koupil roční za 3650,-.

  DPP přišel o 4750,- na tržbách v lednu a získal celkem 7300,- Kč do konce srpna, jen v případě mé maličkosti. Jízdné mám zaplacené do konce srpna 2016, takže příští dovolenou zase přeplatím. Ale měl bych dát jen 3650,- Kč a konečně mít slevu.

  Za dva roky to tedy u mě z původních 9.500,- udělá v nové výhodné ceně 10.950,- Kč. Mám pár kolegů, co jezdí občas na lístky a štve je to. Jak budou mít volné 3,5 tis. chtějí jít do ročního kupónu, aby měli pokoj. Nevím jak jinde, ale za mě vidím jen samé zisky pro DPP.

  Proč všichni dopraváci lžou o bankrotu, jak když tiskne? Rv:-P

0/−2
26.9.2015 10:15

R81o71m54a44n 27P84o92l28á98č30e25k 5796389885

Že jste zaplatil 1200 místo 550 je čistě Vaše blbost...

Kdybyste nebyl trotl, tak zaplatíte v lednu 4750 za rok 3650 a jste  v tom za 8400...

0/0
26.9.2015 11:23

K83a42r88e46l 36D45r88d67a 6443825287969

Jsou to moje prachy. Je to moje město. Je to moje doprava. Vaše připomínka je zcela mimo mísu. Čekal jsem od Vás komentář k tomu linkovému vedení a dobral jsem se jen Vašeho hulvátství...Rv 

  550,- jsem nedal záměrně protože jsem v létě žádných souvislých 30 dnů v Praze nebyl. Navíc jezdím v létě často autem. Přišlo mi přirozené platit jen za to, co projezdím.

  Je to jen další bezohlednost pražské dopravy, když pražští řidiči nedosáhnou na dotované jízdné. Každý řidič odvede nedobrovolně 15.000 tis. ročně DPP a pak jezdí za 32 Kč jízdenky. Dopravácká podlost a šikana a Vy ji nazvete mojí hloupostí. Opět jste mimo.Rv

0/−1
26.9.2015 21:41

F60r33a45n79t39i37š90e32k 86K35o32u96d25e72l78k48a 3937967943

Tak takovej matroš už sem dlouho neviděl.Obávám se že tohle plácání ti nepomůže i když se snažíš.Takovýho žlučníka aby člověk pohledal :-D

+1/0
26.9.2015 10:17

K39a25r16e31l 29D33r80d89a 6883885247379

"Kaštan" mě zvedl ze židle. Pravda, "žlučník" pro "usměvavé cestující" by byl na plakátku v metru skvělým počinem. Nechte si to patentovat. Dostanete od Ďuriše mimořádnou čtvrtletní odměnu. ;-D

0/−1
26.9.2015 10:26

F70r26a29n33t68i81š29e90k 87K87o16u11d58e20l90k31a 3637667503

Prosimtě co tě na tom kaštanovi tak dráždí? Takhle se v Praze řiká "klientům" MHD už snad 50 let, tys to ještě neslyšel? Pátral jsem jak ten kaštan vzniknul a někdo ani už neví a někdo mi řikal že, je to podle toho že když se řidič podívá do toho vnitřního zrcátka, tak vidí v tom nacpaným busu jenom ty hlavy a vypadaj v tu chvíli jak kaštani ;-D

Můžeme o tom vést spory, můžeme s tim nesouhlasit ale, to je asi tak všechno co proti tomu můžeme dělat ;-)

+2/0
26.9.2015 10:42

K72a47r87e87l 81D54r12d26a 6553575467129

Užívání pojmu "kaštan" mi vysvětlila parta pražských řidičů autobusů v hospodě, když se chechtali, jaké podrazy na cestující dělají, aby si zpestřili nudu za volantem. Brali to jako nadávku při potírání obtížného hmyzu, co přepravují. Nemám potřebu takovým vtipným lidem jejich zábavu kazit. Jejich nadávky plně respektuji. ;-)

  Ale že takové nadávky vyvěsí DPP oficiálně na letáčku a bude předpokládat můj potlesk a schvalování zákeřného šikanování mé maličkosti, jsem ani v hodně špatném snu nečekal. To mě smrtelně urazilo. ;-D

0/−1
26.9.2015 11:13

L42u72k96á60š 79V94a49ň19u65r73a 1165174503193

Clanek je dost blabol a navic se opakuji odstavce.

+2/0
25.9.2015 20:49

L14u71k19á42š 59V36a31ň48u50r89a 1825374473783

Je to mocensky boj. Magistrat tam tlaci svoje lidi a naklady vzrostou nekolikanasobne. Vse to jsou aktivity Babise a chce ram sve lidi. Duris na rozdil od ostatnich je odbornik.

V DPP je to jiz mnoho let mocensky boj a protlacovani kamaradu.

A DPP setri, ale mesto svou politikou zvysuje DPP naklady.

Vypada to, ze nekdo Krnacovou pritiskl ke zdi ta skace jak jini piskaji.

+3/0
25.9.2015 20:45

J66a65n 73Z42i50e85g72l38e60r 1581216361238

Souhlasím s názory, že generální ředitel Ďuriš je nejlepším šéfem DPP za  mnoho let. Jestliže však má narůst počet vozokilometrů o 10 milionů, dále se snížily ceny ročních jízdenek a plošně vzrostou platy zaměstnanců, tak je logické, že musí rozpočet DPP musí narůst. Chtít za takové situace ušetřit, je popření základních ekonomických zákonů. Obyčejný selský rozum říká, že za méně peněz nemohu chtít více muziky. A zvýšení platů není jen to, co pracovník vidí na výplatnici, ale také zvýšení odvodů na zdravotním a sociálním pojištění, které musí zaplatit zaměstnavatel.

+5/0
25.9.2015 19:53

K56a83r97e41l 80D47r72d49a 6393165237979

Aha, takže jde o platy a hezké Vánoce pro hulváty od dopravy. Proto je zde najednou skvělý ředitel. ;-)

  Kdo pustí do světa pro pobavení hlášku "černá huba", měl by z veřejného života zmizet na věčné časy. Nazdar, soudruhu. To jsou zase moje Vánoce. ;-D

0/−12
25.9.2015 20:22

R20o79b93e31r17t 77J51a57n69u52l10í10k 3725659644451

DP nikomu na Vánoce peníze nerozdával a pokud Vás uráží označení pro metro černá huba a hledáte za tím rasovej pod text tak je mi Vás opravdu opravdu líto!

+3/−1
25.9.2015 21:20

K74a21r60e30l 33D22r74d64a 6513585117899

To je čirý rasismus. Jen rasisté demagogicky říkají, že když jde o vlak, není na jejich rasistických nadávkách nic špatného. Rv

 Demagogie, ne? Co to na faktu nadávání barevným mění? 

 (A Ďuriš tím nechá vylepit metro... Akce rasistických hulvátů = oslava MHD. Česká soda.) Rv

0/−4
26.9.2015 7:16

R39o37b58e59r44t 39J15a78n17u53l79í68k 3775539144821

Co čtu vaše přispevky tak mate asi velkej komplex a nebo jste byvalim zamestnancem. Ktery dostal padaka a vubec se nedivim

+2/0
26.9.2015 17:22

J96o67s24e82f 36H73o28n55e91š 7741972150383

Koho by tam chtěla?Asi Kleslovou

+1/0
25.9.2015 19:13

K78a58r76e61l 82D40r25d50a 6493385367589

V roce 2014 dělají vozové kilometry 155 mil. Takže 10 mil. km je nárůst o 6,5%. Odhaduji cenu  565 mil. v přímých nákladech (či cca 1 mil. v celkových nákladech). Tržby z ročního jízdného moc velké nebyly. Roční si moc lidí nekupuje. Sleva vycházela na cca 200 mil. Kč. S tím že to udělá zmatek v ostatním jízdném a výsledek lze soudit až koncem roku.

  Ředitel "černá huba - kaštan" má už jasno o 2 mld., přitom řeší 750 mil. Myslím, že se ředitel "účelově plete" o dvojnásobek. Vyhodit.

  A bude ho vyhazovat primátorka, co má patent na "debily".

  Plačme, kdo bere v Česku statisícové platy a šéfuje plebsu.

  Mohli alespoň v redakci iDNES ten článek po sobě autoři přečíst a nenasázet tam tolik chyb? Tedy, ano, aspoň někdo, redaktoři iDNES si sprostou primátorku i hulváta ředitele DPP zřetelně zaslouží. ;-)

+1/−5
25.9.2015 19:11

J66o67s67e79f 61C54h68o69d80o53u89n85s17k46ý 4641186129670

Můžu se zeptat, kde jste vzal těch 565 mil. za nárůst vozokm? V magazínu Z Metropole mluvil o propadu v tržném cca. 400 milionů a to ještě není konec roku. Za třetí: hulvát ředitel DPP? Vy ho znáte osobně?

+1/0
25.9.2015 19:31

K68a41r10e49l 37D93r13d16a 6943225887429

Znám jeho propagační kampaň plnou sprostých dopraváckých nadávek, kterou DPP vyvěsí ke kulatému 140. výročí MHD po celé Praze. To je pan Hulvát s extra velkým H. Král všech dopraváckých hulvátů. Rv

  565 mil./1 mld. (tady oprava - ne mil.) jsem spočítal z uváděných nákladů v roce 2014 pro 10 mil. vozkm nárůstu. 400 mil. jsou tržby a diskuse o slevě. Nemíchejte to.

0/−9
25.9.2015 19:39

J56o38s87e33f 69C15h59o75d40o29u39n44s57k35ý 4671896549450

Nic nemíchám, jen jsem se zeptal, jak jste k těm číslům dospěl. Spíš se mi zdá, že to mícháte Vy (a jedním dechem nadáváte na neobjektivitu novinářů a druhým dechem z jejich informací "cosi" spočítate a berete to jako pravdu) a pak ještě ten mindrák z dopraváků...Tak dál už nemusím diskutovat. Argumentace je zbytečná.

+2/−1
25.9.2015 19:43

K74a16r48e81l 68D93r57d26a 6403725767549

V článku ČTK uvádí Ďuriš, že sleva připraví DPP na tržbách o 100 mil. letos a o 400 mil. příští rok.

  Ono nestačí, že na iDNES cenzurují diskuse, redakce iDNES cenzuruje i ČTK.

+1/−1
25.9.2015 19:33

M58i55r80o48s95l60a97v 82G76r59o57s36s36m48a12n65n 8912119364

539 km tramvajových tratí v Praze? Kdyby psal článek člověk, který se v tématu vyzná, takovou ptákovinu by nevypustil.

+3/0
25.9.2015 19:04

K22r61y59š47t82o93f 74H69l92a74v53á74č 9862979858702

tak co kdybys nám radši napsal, kolik to je?

0/−1
25.9.2015 19:11

K82a63r18e38l 16D91r71d68a 6253575217559

143 km tratí a cca 539 km by bylo "tramvajových linek". Pro srovnání autobusové linky najezdí 1700 km. Přitom kapacita je 2:1:1 metro, tramvaje a autobusy.

0/0
25.9.2015 19:29

K30a91r91e33l 38D46r64d91a 6983185967549

Ty tratě tam má ČTK a je to po celém internetu. Česká tisková kachna s iDNES opět bodují. ;-D

0/0
25.9.2015 19:18

R31o90b14e17r32t 84J70a37n50u77l28í11k 3825729294301

Podle mého názoru nejlepší generální ředitel DPP! To že zdědil problémy po vládě Béma zato opravdu nemůže! Krnda a Babiš se hold snaží ovládnout i dopravu už jim je agrofest malý a víc lidí ve trafikách tím více budou mlčet! Tohle je opravdu nebezpečné! Možná by měli zareagovat odbory! Duriš dal do pořádku DP v Českých Budějovicích možná se jim zde nehodí není to loutka!

+5/0
25.9.2015 19:04

F89r89a32n35t81i29š49e11k 82K29o45u50d43e92l70k74a 3657637163

Po dlouhý době ředitel kterej normální a nejede v těch korupčních kšeftech.A to je právě ono, budou se kuchtit smlouvy ohledně metra D a je potřeba tam nasadit svýho koně kterej se dá ovládat.Co na tom že Ďuriš podnik stabilizoval když byl úplně na dně, dobře s nám posloužil ve srabu a teď vypadni tady poteče spousta peněz.

+5/0
25.9.2015 19:00

Z25d86e63n45ě39k 85Z82a14b51a72v89a 1492654266434

Prima jede Dvořák II. ? no fujtajbl :-/

0/0
26.9.2015 0:56

V12l19a85d71i71m12í51r 12M34a12c48h30á93l56e17k 9535443286656

No a já chci zase vyměnit jí..

+4/0
25.9.2015 18:37

T14o42m35á53š 91M48á98č24e96k 2374915781799

V Dopravním podniku proběhlo již několik vln úspor.

Většinou to vypadalo tak, že se nějaká činnost vyvedla mimo podnik a pak se zjistilo,

že je to dražší než když to dělali vlastní zaměstnanci.

Současný ředitel se snaží tyto šílenosti z minulé doby napravit a proto musí být odejit!!!!!!

To zlevnění celoročních jízdenek také nevymyslel ředitel DP, ale město to zaplatit nechce !!!!!!

To jsou paradoxy!!!!!!

+8/0
25.9.2015 17:53

P33e10t90r 61K88o93u91k14o72l83í39k 6430903653

Takže mu vyčítá trasu A, za kterou nemůže, protože to rozjela ODS dávno před tím a teď se jen řešily následky a pak to, že potřebuje peníze za to co Krna věnovala populisticky voličům (snížení jízdného). To je fakt výborný.

+4/0
25.9.2015 17:43

P88a57v44e29l 55K31u98n22c 9102759648938

Když se firma stabilizovala, má se vyměnit ředitel?

+8/0
25.9.2015 17:25

V33l72a86d53i74m42í33r 68F95i93b64i54g64e50r 5364611401584

Může se nahradit bývalým politikem, se kterým to pár let udrží a pak to půjde do kopru.

0/0
25.9.2015 17:46

L95u20m10i81r 20N66o62v17a46k 8571793216988

Haha krnda bude muset doplatit ty dva litry, ktere jsem ja usetril za tramvajenku oproti loňsku?:)))

+6/−1
25.9.2015 17:06
Foto

D25a95v93i70d 28P26o28m19m95e19r 3319699936912

Ona je zaplatí, ale z Vašeho.

0/0
26.9.2015 9:32

P88e64t14r 93B47r80o51ž 8782534926504

Holt ekonomické zázraky nefungují. Nebyla to Krnáčová, která nadšeně zlevnila roční jízdenky? A že ty prachy holt někde budou chybět, to jí nedošlo?

+13/−1
25.9.2015 17:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.