Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Primátorka Prahy Krnáčová chce výměnu ředitele dopravního podniku

Primátorka Prahy Adriana Krnáčová chce výměnu generálního ředitele dopravního podniku Jaroslava Ďuriše a obměnu představenstva. Není spokojena s fungováním firmy. Ředitel kritiku odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K95a39r81e22l 32D34r49d36a 6693675207289

Ďurišova česká jazyková dopravácká příručka. Níže jsme otevřeli zcela neškodné heslo "kaštan". Přesypávat kaštany či vysypat kaštany jsou vcelku roztomilé dopravácké výrazy. A vlastně nejsou ani trochu urážlivé. Protože dnes už si nikdo nepamatuje, jak pojem kaštan vznikl a co znamená. Je k tomu několik neškodných impotentních účelových dopraváských šotoušských výkladů, podobně jako k "černé hubě" alias "briketě", tedy, vcelku vylhaných a zřetelně nepravdivých.

  Mají jednu vadu. Nepočítají se sprostotou, rasismem a nebetyčnou vtipností českých dopraváků. Tedy, nemohou se dobrat podstaty věci. Nějaké zpětné zrcátko není vůbec vtipné a nejapný pojem kaštan by se prostě nedostal do oběhu. Inu, vyjděme ze sprostoty pražských dopraváků a nabízí se zcela jiný výklad.

  V češtině se pojem "kaštan" užívá pro lejno. To je pak dopravácký vtip jak vyšitý. Vezu kaštany = vezu srač*. Kaštan má zhruba stejný význam jako šotouš, tedy jouda, hlupák. A nemá tedy příliš pejorativní nádech. Označení kamarádů ve větě jako kaštanů či bobků, odpovídá době slušné mluvy plantážníků z Rychlých šípů.

  Otázkou je, kdy kaštany pronikly do dopravy a jaký význam tehdy měly. Vcelku známé jsou kaštany ovcí kolem řiti, které ničí kvalitu vlny. Opět mě napadá přirovnání k dokonalé dopravě, která  má jediný kaz na kráse, kaštany u řiti. A opět je takové rčení po dopravácku neskutečně vtipné. Podle mě, jsem hodně blízko pravdivého významu pojmu kaštan v dopravě.

  Kaštany produkuje i lidská řiť... A tady se dostávám k výkladu, který zde nelze plně citovat. Nicméně, stojíme zde po kotníky ve výkalech. Což již plně odpovídá humoru pražské dopravy. Více v odkazu, kde se mluví o koníčku olupování kaštanů a nošení zahnědlého prádla. Jde o odstavec, který končí: "Pomáhat si je jednou z nejhezčích lidských vlastností." Doufám, že i já, pouhý kaštan, jsem pomohl jazykovému bádání generálního ředitele DPP Jaroslava Ďuriše.

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=104306

0/−2
26.9.2015 23:53

F29r57a63n72t92i47š45e84k 65K55o32u49d79e77l62k73a 3567767313

;-DFakt už to nehul, drogy jsou svinstvo

+1/0
28.9.2015 13:24

Z26d43e13n74ě83k 64K29u63p43k46a 5713390412297

Asi potřebují nové místo, pro někoho z ANO ;-D

0/0
26.9.2015 11:49

F72r31a40n30t16i55š12e29k 88K42o50u16d41e42l54k71a 3747797913

Měli jsme už na Magoši ledacos ale takhle tupou primátorku Praha nepamatuje.První co bych vyměnil je Krnda.

+1/0
26.9.2015 10:22

K45a93r84e25l 82D79r17d72a 6833125487929

V Praze probíhá běsnění revizorů. Tak intenzivní kontroly cestujících jsem roky nezažil. Je to odpudivé. Doplácí na to turisté. Praha se stává nepříjemným městem plným fízlování a kontrol. Pro turistické centrum je takové chování "městské dopravy" zničující a znamená to ztrátu zisku a obživy pro všechny Pražany.

  Je tedy jasno. V DPP mají strach z dopadu slevy na ročním kupónu a chtějí finanční prostředky přitáhnout zvýšením příjmů z pokut. DPP tedy okatě nerespektují vedení Prahy, nesouhlasí s jeho rozhodováním a zařizují se sami pro sebe. Stát ve státě.

  Nejde o nějakou aktivitu revizorů zdola. Taková intenzivní samoúčelná šikana Pražanů a návštěvníků Prahy byla nařízena vedením DPP. Nejspíš Ďurišem osobně.

  Za mých cca 20 kontrol a jednu hádku s revizorem za poslední 3 měsíce, žádám omluvu ředitele DPP a jeho odchod na místo dispečera odstavné koleje. Rv :-P ;-D

0/−4
26.9.2015 9:48

F26r90a29n16t55i32š53e50k 31K29o95u53d70e33l76k32a 3867187713

Ještě tu o Smolíčkovi prosím tu sem dlouho neslyšel.Člověče ty máš nějakej silnej psychickej problém a nebo ti ředitel DP chodí za starou? Dělej s tim něco než se stane malér.

0/0
26.9.2015 10:05

K70a91r46e94l 35D87r16d56a 6493975817289

Dole jsem spočítal, že dík slevě zaplatím za dva roky DPP o 1500 Kč víc. Za mě nemá Ďuriš co požadovat další prachy z mojí kapsy. Já mu na výplatu už královsky přispěl. ;-D

0/0
26.9.2015 10:18

R27o50m48a34n 24P22o35l97á49č31e38k 5706269965

Zkuste jet v zahraničí na černo ;-D Tam pokuta začína na 100 ËUR. V New Yorku máte 14 dní v báni;-D

+3/0
26.9.2015 11:19

R41o54b58e13r83t 85J74a40n76u10l78í94k 3925289494741

Ve vlaku taky jezdite na cerno? Je to kradez! Stejne jak utect taxikari bez zaplaceni! Naopak uroven revizoru se hodne zlepsila!

0/0
26.9.2015 17:18

K13a51r49e10l 77D12r31d98a 6613205607209

Já ale nejezdím na černo. A skutečně, revizoři se v Praze chovají zpravidla slušně - až na porušování zákona, lidských práv a omezování osobní svobody. (Se sazbou až 8 let natvrdo protože jde o organizovaný gang DPP.) ;-D

  A co to mění? Já nechci kontrolu dokladů 4x týdně. To si nedovolila ani komunistická VB za Husáka, když měla potřebu šikanovat občany. Rv

0/−2
26.9.2015 22:09

Z31d48e62n75ě78k 37Z56a60b96a46v23a 1952534866724

Já chci vyměnit Krndu - to se ale musí asi do Vodňan za ABéčkem, co? ;-€

0/0
26.9.2015 0:54

R48o54m28a28n 17P58o74l27á86č30e25k 5286389325

Stačí na Chodov;-)

0/0
26.9.2015 1:07

K59a50r72e34l 64D18r38d46a 6133265647719

Ten prdící rudý namakaný autobus - já měl vždy za to, že je tady ředitelství DPP. ;-D

  Hloupý omyl. Double-decker s bicepsy je přece jasným symbolem zrušení tramvajové dopravy a tedy dobrým symbolem zavedení pořádků v pražské dopravě. Je to tady. ;-D

0/−2
26.9.2015 8:05

R87o76m66a38n 53P56o90l38á82č54e42k 5916539605

Možná by si měl pan redaktor najít i další souvislosti...

1) Jízdné... Myslím, že i panu řediteli přes jeho politickou korektonost a hujerovství došlo, že roční kupony za 3650 jsou větší průser a díra do příjmu než si kdo dokázal na magistrátu spočítat...

2) Končí kolektivní smlouva a dělá si jako správný ředitel vatu pro vyjednávání... Krndě asi moc nedochází, že několika denní stávka ji moc politických bodů nepřidá (A to Andrej nezachrání), i když věřím, že Praha dokáže bez MHD jeden den přežít.

3) At chceme nebo ne, rostou náklady na samotný vozový park. Minimálně u tramvají je údržba 15T trochu někde jinde než u staré T3, kterou opravil Pepa za odpoledne s kladivem a šroubovákem.

4) V neposlední řadě metro do Motola... Reálně se jinde na MHD nic neušetřilo, ale pod zemí metro sviští... (To je taky hezkýh pár milionů...)

Osobně vidím trochu dál a to je linkové vedení a především intervaly v roce 2016... I přesto, že určitá část výkonů je mimo DP, ale i tak to bude znát... Nezávidím vedení ROPIDu až bude obhajovat nové linkové vedení MHD, protože 2 mld budou fakt znát...

+5/0
25.9.2015 23:00

K56a30r75e54l 63D19r27d38a 6473945497709

1) Dopravácká demagogie. Nikdo neví, co sleva provede. Je to dobrý sociální i ekologický počin. Mám kolem sebe řidiče, co si předplatné na MHD chtějí skutečně pořídit. Jen pro jistotu. (Budou platit službu, co vůbec nevyužijí!) To je výborný počin. Ještě není konec roku. Tržby stále jednou.

  Jen lidé od DPP mají jasno o katastrofickém bankrotu. Jízdné je přitom v Praze zcela virtuální a nesmyslně drahé. Revizoři jsou obtížní. Kolem jízdného jede účelová šikana slušných cestujících... A tomu všemu dopraváci tleskají.

  Začal bych se po odchodu Ďuriše bavit o další slevě na jízdném či o úplném zrušení nesmyslného jízdného v Praze.

  Nicméně, toto je jasný důkaz, že ředitel DPP je v opozici proti Praze a nemá na postu jednoho z jejích šéfů, co pohledávat.

2) Nadáváte primátorce, dopraváku. Jste jasný kolega hulváta Ďuriše.

3) Bylo by načase, aby doprava v Praze už konečně začala fungovat na úrovni profesionální služby 21. století a ne jako amatérská aktivita, kde se opravy dělají doma na koleně. Nebo spíš nedělají.

4) Ano, bere mě běs, když se zavedením metra nedošlo ke zrušení tramvají na povrchu a ještě se rozjíždí jejich prodloužení. Přitom si obě dopravy konkurují a metro je pak neefektivní. DPP byl první, kdo byl pro.

5) Linkové vedení. Aha, takže koncepci rozvoje DPP nedrží Ďuriš, ale ROPID (Tomčík). K čemu tam pak Ďuriš sedí, aby kopal do Prahy nebo aby Prahu, resp. ROPID, poslouchal na slovo?

  A linkové vedení, to je zajímavé. Mohl byste to podrobněji popsat? Pokud se to dopravákům nezdá, mohlo by jít o zásadní změnu pražské MHD a její posun do 21. století i přes odpor Pepů z depa, co vzpomínají na Husáka. ;-)

0/−5
26.9.2015 7:47

K88a78r44e11l 50D12r62d44a 6693965607579

Letos jsem v lednu nekoupil kupón za 4750,-.

  Koupil jsem kupón za 2450,- do poloviny června, kdy jsem počítal s dovolenou. Ta se trochu posunula. Jezdil jsem až do konce srpna na jízdenky. Týden mi vychází asi na 300 Kč. Počítám, že mě "sleva" 1100 Kč stála během léta tak 1200 Kč. Nyní jsem koupil roční za 3650,-.

  DPP přišel o 4750,- na tržbách v lednu a získal celkem 7300,- Kč do konce srpna, jen v případě mé maličkosti. Jízdné mám zaplacené do konce srpna 2016, takže příští dovolenou zase přeplatím. Ale měl bych dát jen 3650,- Kč a konečně mít slevu.

  Za dva roky to tedy u mě z původních 9.500,- udělá v nové výhodné ceně 10.950,- Kč. Mám pár kolegů, co jezdí občas na lístky a štve je to. Jak budou mít volné 3,5 tis. chtějí jít do ročního kupónu, aby měli pokoj. Nevím jak jinde, ale za mě vidím jen samé zisky pro DPP.

  Proč všichni dopraváci lžou o bankrotu, jak když tiskne? Rv:-P

0/−2
26.9.2015 10:15

R76o67m37a10n 48P14o17l79á80č13e60k 5176709585

Že jste zaplatil 1200 místo 550 je čistě Vaše blbost...

Kdybyste nebyl trotl, tak zaplatíte v lednu 4750 za rok 3650 a jste  v tom za 8400...

0/0
26.9.2015 11:23

K62a55r54e58l 38D71r87d81a 6673225927819

Jsou to moje prachy. Je to moje město. Je to moje doprava. Vaše připomínka je zcela mimo mísu. Čekal jsem od Vás komentář k tomu linkovému vedení a dobral jsem se jen Vašeho hulvátství...Rv 

  550,- jsem nedal záměrně protože jsem v létě žádných souvislých 30 dnů v Praze nebyl. Navíc jezdím v létě často autem. Přišlo mi přirozené platit jen za to, co projezdím.

  Je to jen další bezohlednost pražské dopravy, když pražští řidiči nedosáhnou na dotované jízdné. Každý řidič odvede nedobrovolně 15.000 tis. ročně DPP a pak jezdí za 32 Kč jízdenky. Dopravácká podlost a šikana a Vy ji nazvete mojí hloupostí. Opět jste mimo.Rv

0/−1
26.9.2015 21:41

F14r40a39n18t89i58š69e27k 76K94o80u26d88e43l86k68a 3887847273

Tak takovej matroš už sem dlouho neviděl.Obávám se že tohle plácání ti nepomůže i když se snažíš.Takovýho žlučníka aby člověk pohledal :-D

+1/0
26.9.2015 10:17

K37a40r91e49l 16D89r20d68a 6873695937109

"Kaštan" mě zvedl ze židle. Pravda, "žlučník" pro "usměvavé cestující" by byl na plakátku v metru skvělým počinem. Nechte si to patentovat. Dostanete od Ďuriše mimořádnou čtvrtletní odměnu. ;-D

0/−1
26.9.2015 10:26

F25r16a66n10t76i50š71e22k 11K46o52u80d66e73l37k68a 3937837293

Prosimtě co tě na tom kaštanovi tak dráždí? Takhle se v Praze řiká "klientům" MHD už snad 50 let, tys to ještě neslyšel? Pátral jsem jak ten kaštan vzniknul a někdo ani už neví a někdo mi řikal že, je to podle toho že když se řidič podívá do toho vnitřního zrcátka, tak vidí v tom nacpaným busu jenom ty hlavy a vypadaj v tu chvíli jak kaštani ;-D

Můžeme o tom vést spory, můžeme s tim nesouhlasit ale, to je asi tak všechno co proti tomu můžeme dělat ;-)

+2/0
26.9.2015 10:42

K92a81r93e64l 51D21r90d33a 6273785897809

Užívání pojmu "kaštan" mi vysvětlila parta pražských řidičů autobusů v hospodě, když se chechtali, jaké podrazy na cestující dělají, aby si zpestřili nudu za volantem. Brali to jako nadávku při potírání obtížného hmyzu, co přepravují. Nemám potřebu takovým vtipným lidem jejich zábavu kazit. Jejich nadávky plně respektuji. ;-)

  Ale že takové nadávky vyvěsí DPP oficiálně na letáčku a bude předpokládat můj potlesk a schvalování zákeřného šikanování mé maličkosti, jsem ani v hodně špatném snu nečekal. To mě smrtelně urazilo. ;-D

0/−1
26.9.2015 11:13

L57u82k94á65š 19V32a43ň20u28r27a 1725254903863

Clanek je dost blabol a navic se opakuji odstavce.

+2/0
25.9.2015 20:49

L20u81k41á62š 50V73a14ň49u11r27a 1305514253873

Je to mocensky boj. Magistrat tam tlaci svoje lidi a naklady vzrostou nekolikanasobne. Vse to jsou aktivity Babise a chce ram sve lidi. Duris na rozdil od ostatnich je odbornik.

V DPP je to jiz mnoho let mocensky boj a protlacovani kamaradu.

A DPP setri, ale mesto svou politikou zvysuje DPP naklady.

Vypada to, ze nekdo Krnacovou pritiskl ke zdi ta skace jak jini piskaji.

+3/0
25.9.2015 20:45

J85a26n 54Z42i21e64g93l97e71r 1181276461608

Souhlasím s názory, že generální ředitel Ďuriš je nejlepším šéfem DPP za  mnoho let. Jestliže však má narůst počet vozokilometrů o 10 milionů, dále se snížily ceny ročních jízdenek a plošně vzrostou platy zaměstnanců, tak je logické, že musí rozpočet DPP musí narůst. Chtít za takové situace ušetřit, je popření základních ekonomických zákonů. Obyčejný selský rozum říká, že za méně peněz nemohu chtít více muziky. A zvýšení platů není jen to, co pracovník vidí na výplatnici, ale také zvýšení odvodů na zdravotním a sociálním pojištění, které musí zaplatit zaměstnavatel.

+5/0
25.9.2015 19:53

K11a74r19e78l 73D63r11d18a 6913645387259

Aha, takže jde o platy a hezké Vánoce pro hulváty od dopravy. Proto je zde najednou skvělý ředitel. ;-)

  Kdo pustí do světa pro pobavení hlášku "černá huba", měl by z veřejného života zmizet na věčné časy. Nazdar, soudruhu. To jsou zase moje Vánoce. ;-D

0/−12
25.9.2015 20:22

R76o17b80e76r45t 67J17a54n34u11l71í40k 3135359914221

DP nikomu na Vánoce peníze nerozdával a pokud Vás uráží označení pro metro černá huba a hledáte za tím rasovej pod text tak je mi Vás opravdu opravdu líto!

+3/−1
25.9.2015 21:20

K19a33r45e14l 22D40r48d35a 6183505767619

To je čirý rasismus. Jen rasisté demagogicky říkají, že když jde o vlak, není na jejich rasistických nadávkách nic špatného. Rv

 Demagogie, ne? Co to na faktu nadávání barevným mění? 

 (A Ďuriš tím nechá vylepit metro... Akce rasistických hulvátů = oslava MHD. Česká soda.) Rv

0/−4
26.9.2015 7:16

R86o76b34e89r14t 94J87a85n26u94l71í58k 3385169484981

Co čtu vaše přispevky tak mate asi velkej komplex a nebo jste byvalim zamestnancem. Ktery dostal padaka a vubec se nedivim

+2/0
26.9.2015 17:22

J13o78s74e47f 70H88o97n68e28š 7331132460683

Koho by tam chtěla?Asi Kleslovou

+1/0
25.9.2015 19:13

K54a68r93e90l 55D67r56d76a 6813355177479

V roce 2014 dělají vozové kilometry 155 mil. Takže 10 mil. km je nárůst o 6,5%. Odhaduji cenu  565 mil. v přímých nákladech (či cca 1 mil. v celkových nákladech). Tržby z ročního jízdného moc velké nebyly. Roční si moc lidí nekupuje. Sleva vycházela na cca 200 mil. Kč. S tím že to udělá zmatek v ostatním jízdném a výsledek lze soudit až koncem roku.

  Ředitel "černá huba - kaštan" má už jasno o 2 mld., přitom řeší 750 mil. Myslím, že se ředitel "účelově plete" o dvojnásobek. Vyhodit.

  A bude ho vyhazovat primátorka, co má patent na "debily".

  Plačme, kdo bere v Česku statisícové platy a šéfuje plebsu.

  Mohli alespoň v redakci iDNES ten článek po sobě autoři přečíst a nenasázet tam tolik chyb? Tedy, ano, aspoň někdo, redaktoři iDNES si sprostou primátorku i hulváta ředitele DPP zřetelně zaslouží. ;-)

+1/−5
25.9.2015 19:11

J16o94s24e60f 86C74h16o90d49o32u39n74s38k89ý 4961786649700

Můžu se zeptat, kde jste vzal těch 565 mil. za nárůst vozokm? V magazínu Z Metropole mluvil o propadu v tržném cca. 400 milionů a to ještě není konec roku. Za třetí: hulvát ředitel DPP? Vy ho znáte osobně?

+1/0
25.9.2015 19:31

K80a91r50e27l 70D36r76d67a 6823475907319

Znám jeho propagační kampaň plnou sprostých dopraváckých nadávek, kterou DPP vyvěsí ke kulatému 140. výročí MHD po celé Praze. To je pan Hulvát s extra velkým H. Král všech dopraváckých hulvátů. Rv

  565 mil./1 mld. (tady oprava - ne mil.) jsem spočítal z uváděných nákladů v roce 2014 pro 10 mil. vozkm nárůstu. 400 mil. jsou tržby a diskuse o slevě. Nemíchejte to.

0/−9
25.9.2015 19:39

J30o52s66e10f 64C92h82o17d41o57u95n54s29k32ý 4381296619640

Nic nemíchám, jen jsem se zeptal, jak jste k těm číslům dospěl. Spíš se mi zdá, že to mícháte Vy (a jedním dechem nadáváte na neobjektivitu novinářů a druhým dechem z jejich informací "cosi" spočítate a berete to jako pravdu) a pak ještě ten mindrák z dopraváků...Tak dál už nemusím diskutovat. Argumentace je zbytečná.

+2/−1
25.9.2015 19:43

K69a77r21e20l 54D25r95d87a 6333875827289

V článku ČTK uvádí Ďuriš, že sleva připraví DPP na tržbách o 100 mil. letos a o 400 mil. příští rok.

  Ono nestačí, že na iDNES cenzurují diskuse, redakce iDNES cenzuruje i ČTK.

+1/−1
25.9.2015 19:33

M91i67r98o27s12l85a18v 38G35r14o94s56s39m32a95n95n 8972489964

539 km tramvajových tratí v Praze? Kdyby psal článek člověk, který se v tématu vyzná, takovou ptákovinu by nevypustil.

+3/0
25.9.2015 19:04

K57r15y28š77t23o19f 19H96l51a13v75á69č 9942349228652

tak co kdybys nám radši napsal, kolik to je?

0/−1
25.9.2015 19:11

K38a54r11e30l 51D20r32d38a 6653825647809

143 km tratí a cca 539 km by bylo "tramvajových linek". Pro srovnání autobusové linky najezdí 1700 km. Přitom kapacita je 2:1:1 metro, tramvaje a autobusy.

0/0
25.9.2015 19:29

K32a29r98e89l 84D90r34d22a 6733885857189

Ty tratě tam má ČTK a je to po celém internetu. Česká tisková kachna s iDNES opět bodují. ;-D

0/0
25.9.2015 19:18

R91o88b65e34r59t 44J98a32n26u66l66í51k 3955289544461

Podle mého názoru nejlepší generální ředitel DPP! To že zdědil problémy po vládě Béma zato opravdu nemůže! Krnda a Babiš se hold snaží ovládnout i dopravu už jim je agrofest malý a víc lidí ve trafikách tím více budou mlčet! Tohle je opravdu nebezpečné! Možná by měli zareagovat odbory! Duriš dal do pořádku DP v Českých Budějovicích možná se jim zde nehodí není to loutka!

+5/0
25.9.2015 19:04

F82r88a22n39t54i37š74e32k 14K85o83u14d98e98l91k48a 3677927373

Po dlouhý době ředitel kterej normální a nejede v těch korupčních kšeftech.A to je právě ono, budou se kuchtit smlouvy ohledně metra D a je potřeba tam nasadit svýho koně kterej se dá ovládat.Co na tom že Ďuriš podnik stabilizoval když byl úplně na dně, dobře s nám posloužil ve srabu a teď vypadni tady poteče spousta peněz.

+5/0
25.9.2015 19:00

Z62d54e97n78ě30k 82Z41a64b64a61v57a 1922654456874

Prima jede Dvořák II. ? no fujtajbl :-/

0/0
26.9.2015 0:56

V39l83a76d55i62m64í23r 43M30a73c59h94á33l26e73k 9275823136896

No a já chci zase vyměnit jí..

+4/0
25.9.2015 18:37

T91o83m20á90š 56M22á72č19e69k 2554915281679

V Dopravním podniku proběhlo již několik vln úspor.

Většinou to vypadalo tak, že se nějaká činnost vyvedla mimo podnik a pak se zjistilo,

že je to dražší než když to dělali vlastní zaměstnanci.

Současný ředitel se snaží tyto šílenosti z minulé doby napravit a proto musí být odejit!!!!!!

To zlevnění celoročních jízdenek také nevymyslel ředitel DP, ale město to zaplatit nechce !!!!!!

To jsou paradoxy!!!!!!

+8/0
25.9.2015 17:53

P21e69t17r 71K22o39u72k48o21l76í14k 6700863183

Takže mu vyčítá trasu A, za kterou nemůže, protože to rozjela ODS dávno před tím a teď se jen řešily následky a pak to, že potřebuje peníze za to co Krna věnovala populisticky voličům (snížení jízdného). To je fakt výborný.

+4/0
25.9.2015 17:43

P47a90v43e74l 88K74u53n94c 9542739848988

Když se firma stabilizovala, má se vyměnit ředitel?

+8/0
25.9.2015 17:25

V50l90a14d72i74m80í41r 37F21i56b66i55g70e73r 5274521801174

Může se nahradit bývalým politikem, se kterým to pár let udrží a pak to půjde do kopru.

0/0
25.9.2015 17:46

L15u29m68i14r 35N28o36v80a12k 8521243256248

Haha krnda bude muset doplatit ty dva litry, ktere jsem ja usetril za tramvajenku oproti loňsku?:)))

+6/−1
25.9.2015 17:06
Foto

D43a85v22i88d 80P44o47m12m32e39r 3599959896332

Ona je zaplatí, ale z Vašeho.

0/0
26.9.2015 9:32

P86e14t25r 57B11r24o47ž 8672654396454

Holt ekonomické zázraky nefungují. Nebyla to Krnáčová, která nadšeně zlevnila roční jízdenky? A že ty prachy holt někde budou chybět, to jí nedošlo?

+13/−1
25.9.2015 17:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.