Diskuze
Primátorka Prahy Krnáčová chce výměnu ředitele dopravního podniku
Děkujeme za pochopení.
K23a71r85e41l 66D79r77d37a
Ďurišova česká jazyková dopravácká příručka. Níže jsme otevřeli zcela neškodné heslo "kaštan". Přesypávat kaštany či vysypat kaštany jsou vcelku roztomilé dopravácké výrazy. A vlastně nejsou ani trochu urážlivé. Protože dnes už si nikdo nepamatuje, jak pojem kaštan vznikl a co znamená. Je k tomu několik neškodných impotentních účelových dopraváských šotoušských výkladů, podobně jako k "černé hubě" alias "briketě", tedy, vcelku vylhaných a zřetelně nepravdivých.
Mají jednu vadu. Nepočítají se sprostotou, rasismem a nebetyčnou vtipností českých dopraváků. Tedy, nemohou se dobrat podstaty věci. Nějaké zpětné zrcátko není vůbec vtipné a nejapný pojem kaštan by se prostě nedostal do oběhu. Inu, vyjděme ze sprostoty pražských dopraváků a nabízí se zcela jiný výklad.
V češtině se pojem "kaštan" užívá pro lejno. To je pak dopravácký vtip jak vyšitý. Vezu kaštany = vezu srač*. Kaštan má zhruba stejný význam jako šotouš, tedy jouda, hlupák. A nemá tedy příliš pejorativní nádech. Označení kamarádů ve větě jako kaštanů či bobků, odpovídá době slušné mluvy plantážníků z Rychlých šípů.
Otázkou je, kdy kaštany pronikly do dopravy a jaký význam tehdy měly. Vcelku známé jsou kaštany ovcí kolem řiti, které ničí kvalitu vlny. Opět mě napadá přirovnání k dokonalé dopravě, která má jediný kaz na kráse, kaštany u řiti. A opět je takové rčení po dopravácku neskutečně vtipné. Podle mě, jsem hodně blízko pravdivého významu pojmu kaštan v dopravě.
Kaštany produkuje i lidská řiť... A tady se dostávám k výkladu, který zde nelze plně citovat. Nicméně, stojíme zde po kotníky ve výkalech. Což již plně odpovídá humoru pražské dopravy. Více v odkazu, kde se mluví o koníčku olupování kaštanů a nošení zahnědlého prádla. Jde o odstavec, který končí: "Pomáhat si je jednou z nejhezčích lidských vlastností." Doufám, že i já, pouhý kaštan, jsem pomohl jazykovému bádání generálního ředitele DPP Jaroslava Ďuriše.
F22r80a16n61t83i71š79e84k 96K36o40u48d32e71l92k46a
Fakt už to nehul, drogy jsou svinstvo
Z76d42e51n39ě56k 28K93u77p34k18a
Asi potřebují nové místo, pro někoho z ANO
F97r38a26n65t39i30š90e84k 16K44o86u81d15e65l52k92a
Měli jsme už na Magoši ledacos ale takhle tupou primátorku Praha nepamatuje.První co bych vyměnil je Krnda.
K61a16r21e74l 51D77r49d78a
V Praze probíhá běsnění revizorů. Tak intenzivní kontroly cestujících jsem roky nezažil. Je to odpudivé. Doplácí na to turisté. Praha se stává nepříjemným městem plným fízlování a kontrol. Pro turistické centrum je takové chování "městské dopravy" zničující a znamená to ztrátu zisku a obživy pro všechny Pražany.
Je tedy jasno. V DPP mají strach z dopadu slevy na ročním kupónu a chtějí finanční prostředky přitáhnout zvýšením příjmů z pokut. DPP tedy okatě nerespektují vedení Prahy, nesouhlasí s jeho rozhodováním a zařizují se sami pro sebe. Stát ve státě.
Nejde o nějakou aktivitu revizorů zdola. Taková intenzivní samoúčelná šikana Pražanů a návštěvníků Prahy byla nařízena vedením DPP. Nejspíš Ďurišem osobně.
Za mých cca 20 kontrol a jednu hádku s revizorem za poslední 3 měsíce, žádám omluvu ředitele DPP a jeho odchod na místo dispečera odstavné koleje.
F89r46a35n96t64i61š21e82k 59K62o81u56d79e70l11k27a
Ještě tu o Smolíčkovi prosím tu sem dlouho neslyšel.Člověče ty máš nějakej silnej psychickej problém a nebo ti ředitel DP chodí za starou? Dělej s tim něco než se stane malér.
Z40d85e86n11ě74k 94Z37a85b86a62v66a
Já chci vyměnit Krndu - to se ale musí asi do Vodňan za ABéčkem, co?
R30o53m32a14n 32P51o83l94á22č90e15k
Možná by si měl pan redaktor najít i další souvislosti...
1) Jízdné... Myslím, že i panu řediteli přes jeho politickou korektonost a hujerovství došlo, že roční kupony za 3650 jsou větší průser a díra do příjmu než si kdo dokázal na magistrátu spočítat...
2) Končí kolektivní smlouva a dělá si jako správný ředitel vatu pro vyjednávání... Krndě asi moc nedochází, že několika denní stávka ji moc politických bodů nepřidá (A to Andrej nezachrání), i když věřím, že Praha dokáže bez MHD jeden den přežít.
3) At chceme nebo ne, rostou náklady na samotný vozový park. Minimálně u tramvají je údržba 15T trochu někde jinde než u staré T3, kterou opravil Pepa za odpoledne s kladivem a šroubovákem.
4) V neposlední řadě metro do Motola... Reálně se jinde na MHD nic neušetřilo, ale pod zemí metro sviští... (To je taky hezkýh pár milionů...)
Osobně vidím trochu dál a to je linkové vedení a především intervaly v roce 2016... I přesto, že určitá část výkonů je mimo DP, ale i tak to bude znát... Nezávidím vedení ROPIDu až bude obhajovat nové linkové vedení MHD, protože 2 mld budou fakt znát...
K93a43r64e90l 47D13r93d18a
1) Dopravácká demagogie. Nikdo neví, co sleva provede. Je to dobrý sociální i ekologický počin. Mám kolem sebe řidiče, co si předplatné na MHD chtějí skutečně pořídit. Jen pro jistotu. (Budou platit službu, co vůbec nevyužijí!) To je výborný počin. Ještě není konec roku. Tržby stále jednou.
Jen lidé od DPP mají jasno o katastrofickém bankrotu. Jízdné je přitom v Praze zcela virtuální a nesmyslně drahé. Revizoři jsou obtížní. Kolem jízdného jede účelová šikana slušných cestujících... A tomu všemu dopraváci tleskají.
Začal bych se po odchodu Ďuriše bavit o další slevě na jízdném či o úplném zrušení nesmyslného jízdného v Praze.
Nicméně, toto je jasný důkaz, že ředitel DPP je v opozici proti Praze a nemá na postu jednoho z jejích šéfů, co pohledávat.
2) Nadáváte primátorce, dopraváku. Jste jasný kolega hulváta Ďuriše.
3) Bylo by načase, aby doprava v Praze už konečně začala fungovat na úrovni profesionální služby 21. století a ne jako amatérská aktivita, kde se opravy dělají doma na koleně. Nebo spíš nedělají.
4) Ano, bere mě běs, když se zavedením metra nedošlo ke zrušení tramvají na povrchu a ještě se rozjíždí jejich prodloužení. Přitom si obě dopravy konkurují a metro je pak neefektivní. DPP byl první, kdo byl pro.
5) Linkové vedení. Aha, takže koncepci rozvoje DPP nedrží Ďuriš, ale ROPID (Tomčík). K čemu tam pak Ďuriš sedí, aby kopal do Prahy nebo aby Prahu, resp. ROPID, poslouchal na slovo?
A linkové vedení, to je zajímavé. Mohl byste to podrobněji popsat? Pokud se to dopravákům nezdá, mohlo by jít o zásadní změnu pražské MHD a její posun do 21. století i přes odpor Pepů z depa, co vzpomínají na Husáka.
L49u19k12á94š 33V26a10ň94u61r67a
Clanek je dost blabol a navic se opakuji odstavce.
L42u94k17á31š 46V65a42ň78u70r72a
Je to mocensky boj. Magistrat tam tlaci svoje lidi a naklady vzrostou nekolikanasobne. Vse to jsou aktivity Babise a chce ram sve lidi. Duris na rozdil od ostatnich je odbornik.
V DPP je to jiz mnoho let mocensky boj a protlacovani kamaradu.
A DPP setri, ale mesto svou politikou zvysuje DPP naklady.
Vypada to, ze nekdo Krnacovou pritiskl ke zdi ta skace jak jini piskaji.
J85a12n 91Z50i74e82g71l25e12r
Souhlasím s názory, že generální ředitel Ďuriš je nejlepším šéfem DPP za mnoho let. Jestliže však má narůst počet vozokilometrů o 10 milionů, dále se snížily ceny ročních jízdenek a plošně vzrostou platy zaměstnanců, tak je logické, že musí rozpočet DPP musí narůst. Chtít za takové situace ušetřit, je popření základních ekonomických zákonů. Obyčejný selský rozum říká, že za méně peněz nemohu chtít více muziky. A zvýšení platů není jen to, co pracovník vidí na výplatnici, ale také zvýšení odvodů na zdravotním a sociálním pojištění, které musí zaplatit zaměstnavatel.
K38a50r44e80l 83D54r83d28a
Aha, takže jde o platy a hezké Vánoce pro hulváty od dopravy. Proto je zde najednou skvělý ředitel.
Kdo pustí do světa pro pobavení hlášku "černá huba", měl by z veřejného života zmizet na věčné časy. Nazdar, soudruhu. To jsou zase moje Vánoce.
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kouř nad centrem Prahy. Hořelo na střeše hotelu u Václavského náměstí
Z vnitrobloku budovy ve střední části pražského Václavského náměstí stoupal dnes kolem poledne...
Prahu stojí odtah pět tisíc, už je nechce dál dotovat. Zdraží i odstavná parkoviště
V centru města stojí na chodníku zaparkované auto tak blízko u domu, že se chodci protáhnou mezi...
Střešovice i podruhé v semifinále uspěly, Boleslav s Vítkovicemi srovnala
Florbalisté mistrovského týmu a vítěze základní části Tatranu Střešovice vyhráli v druhém duelu...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...
Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov
Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!