Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Primátorka Prahy Krnáčová chce výměnu ředitele dopravního podniku

Primátorka Prahy Adriana Krnáčová chce výměnu generálního ředitele dopravního podniku Jaroslava Ďuriše a obměnu představenstva. Není spokojena s fungováním firmy. Ředitel kritiku odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K95a71r84e95l 81D56r31d64a 6633765727489

Ďurišova česká jazyková dopravácká příručka. Níže jsme otevřeli zcela neškodné heslo "kaštan". Přesypávat kaštany či vysypat kaštany jsou vcelku roztomilé dopravácké výrazy. A vlastně nejsou ani trochu urážlivé. Protože dnes už si nikdo nepamatuje, jak pojem kaštan vznikl a co znamená. Je k tomu několik neškodných impotentních účelových dopraváských šotoušských výkladů, podobně jako k "černé hubě" alias "briketě", tedy, vcelku vylhaných a zřetelně nepravdivých.

  Mají jednu vadu. Nepočítají se sprostotou, rasismem a nebetyčnou vtipností českých dopraváků. Tedy, nemohou se dobrat podstaty věci. Nějaké zpětné zrcátko není vůbec vtipné a nejapný pojem kaštan by se prostě nedostal do oběhu. Inu, vyjděme ze sprostoty pražských dopraváků a nabízí se zcela jiný výklad.

  V češtině se pojem "kaštan" užívá pro lejno. To je pak dopravácký vtip jak vyšitý. Vezu kaštany = vezu srač*. Kaštan má zhruba stejný význam jako šotouš, tedy jouda, hlupák. A nemá tedy příliš pejorativní nádech. Označení kamarádů ve větě jako kaštanů či bobků, odpovídá době slušné mluvy plantážníků z Rychlých šípů.

  Otázkou je, kdy kaštany pronikly do dopravy a jaký význam tehdy měly. Vcelku známé jsou kaštany ovcí kolem řiti, které ničí kvalitu vlny. Opět mě napadá přirovnání k dokonalé dopravě, která  má jediný kaz na kráse, kaštany u řiti. A opět je takové rčení po dopravácku neskutečně vtipné. Podle mě, jsem hodně blízko pravdivého významu pojmu kaštan v dopravě.

  Kaštany produkuje i lidská řiť... A tady se dostávám k výkladu, který zde nelze plně citovat. Nicméně, stojíme zde po kotníky ve výkalech. Což již plně odpovídá humoru pražské dopravy. Více v odkazu, kde se mluví o koníčku olupování kaštanů a nošení zahnědlého prádla. Jde o odstavec, který končí: "Pomáhat si je jednou z nejhezčích lidských vlastností." Doufám, že i já, pouhý kaštan, jsem pomohl jazykovému bádání generálního ředitele DPP Jaroslava Ďuriše.

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=104306

0/−2
26.9.2015 23:53

F38r85a46n88t93i62š26e52k 57K83o36u39d87e38l74k47a 3977297313

;-DFakt už to nehul, drogy jsou svinstvo

+1/0
28.9.2015 13:24

Z95d32e88n31ě12k 73K62u20p81k11a 5743850672567

Asi potřebují nové místo, pro někoho z ANO ;-D

0/0
26.9.2015 11:49

F44r60a61n74t84i55š43e44k 40K48o61u36d54e56l30k30a 3767177433

Měli jsme už na Magoši ledacos ale takhle tupou primátorku Praha nepamatuje.První co bych vyměnil je Krnda.

+1/0
26.9.2015 10:22

K55a94r40e93l 39D51r58d98a 6333735937589

V Praze probíhá běsnění revizorů. Tak intenzivní kontroly cestujících jsem roky nezažil. Je to odpudivé. Doplácí na to turisté. Praha se stává nepříjemným městem plným fízlování a kontrol. Pro turistické centrum je takové chování "městské dopravy" zničující a znamená to ztrátu zisku a obživy pro všechny Pražany.

  Je tedy jasno. V DPP mají strach z dopadu slevy na ročním kupónu a chtějí finanční prostředky přitáhnout zvýšením příjmů z pokut. DPP tedy okatě nerespektují vedení Prahy, nesouhlasí s jeho rozhodováním a zařizují se sami pro sebe. Stát ve státě.

  Nejde o nějakou aktivitu revizorů zdola. Taková intenzivní samoúčelná šikana Pražanů a návštěvníků Prahy byla nařízena vedením DPP. Nejspíš Ďurišem osobně.

  Za mých cca 20 kontrol a jednu hádku s revizorem za poslední 3 měsíce, žádám omluvu ředitele DPP a jeho odchod na místo dispečera odstavné koleje. Rv :-P ;-D

0/−4
26.9.2015 9:48

F60r61a45n39t77i23š12e68k 51K18o92u62d47e22l18k21a 3247977723

Ještě tu o Smolíčkovi prosím tu sem dlouho neslyšel.Člověče ty máš nějakej silnej psychickej problém a nebo ti ředitel DP chodí za starou? Dělej s tim něco než se stane malér.

0/0
26.9.2015 10:05

K89a59r86e93l 66D83r72d66a 6183115827759

Dole jsem spočítal, že dík slevě zaplatím za dva roky DPP o 1500 Kč víc. Za mě nemá Ďuriš co požadovat další prachy z mojí kapsy. Já mu na výplatu už královsky přispěl. ;-D

0/0
26.9.2015 10:18

R36o39m65a84n 98P25o90l44á30č61e26k 5986349435

Zkuste jet v zahraničí na černo ;-D Tam pokuta začína na 100 ËUR. V New Yorku máte 14 dní v báni;-D

+3/0
26.9.2015 11:19

R23o94b14e17r44t 13J28a66n58u55l41í94k 3855829454271

Ve vlaku taky jezdite na cerno? Je to kradez! Stejne jak utect taxikari bez zaplaceni! Naopak uroven revizoru se hodne zlepsila!

0/0
26.9.2015 17:18

K26a85r15e90l 76D76r41d30a 6403445817769

Já ale nejezdím na černo. A skutečně, revizoři se v Praze chovají zpravidla slušně - až na porušování zákona, lidských práv a omezování osobní svobody. (Se sazbou až 8 let natvrdo protože jde o organizovaný gang DPP.) ;-D

  A co to mění? Já nechci kontrolu dokladů 4x týdně. To si nedovolila ani komunistická VB za Husáka, když měla potřebu šikanovat občany. Rv

0/−2
26.9.2015 22:09

Z42d54e77n19ě61k 21Z16a63b14a95v93a 1282704406444

Já chci vyměnit Krndu - to se ale musí asi do Vodňan za ABéčkem, co? ;-€

0/0
26.9.2015 0:54

R46o24m68a80n 54P30o60l80á71č77e72k 5626519265

Stačí na Chodov;-)

0/0
26.9.2015 1:07

K40a54r92e85l 86D21r65d68a 6543825297249

Ten prdící rudý namakaný autobus - já měl vždy za to, že je tady ředitelství DPP. ;-D

  Hloupý omyl. Double-decker s bicepsy je přece jasným symbolem zrušení tramvajové dopravy a tedy dobrým symbolem zavedení pořádků v pražské dopravě. Je to tady. ;-D

0/−2
26.9.2015 8:05

R90o43m95a70n 24P56o79l15á26č73e59k 5396649135

Možná by si měl pan redaktor najít i další souvislosti...

1) Jízdné... Myslím, že i panu řediteli přes jeho politickou korektonost a hujerovství došlo, že roční kupony za 3650 jsou větší průser a díra do příjmu než si kdo dokázal na magistrátu spočítat...

2) Končí kolektivní smlouva a dělá si jako správný ředitel vatu pro vyjednávání... Krndě asi moc nedochází, že několika denní stávka ji moc politických bodů nepřidá (A to Andrej nezachrání), i když věřím, že Praha dokáže bez MHD jeden den přežít.

3) At chceme nebo ne, rostou náklady na samotný vozový park. Minimálně u tramvají je údržba 15T trochu někde jinde než u staré T3, kterou opravil Pepa za odpoledne s kladivem a šroubovákem.

4) V neposlední řadě metro do Motola... Reálně se jinde na MHD nic neušetřilo, ale pod zemí metro sviští... (To je taky hezkýh pár milionů...)

Osobně vidím trochu dál a to je linkové vedení a především intervaly v roce 2016... I přesto, že určitá část výkonů je mimo DP, ale i tak to bude znát... Nezávidím vedení ROPIDu až bude obhajovat nové linkové vedení MHD, protože 2 mld budou fakt znát...

+5/0
25.9.2015 23:00

K81a25r22e16l 79D94r92d56a 6343105107719

1) Dopravácká demagogie. Nikdo neví, co sleva provede. Je to dobrý sociální i ekologický počin. Mám kolem sebe řidiče, co si předplatné na MHD chtějí skutečně pořídit. Jen pro jistotu. (Budou platit službu, co vůbec nevyužijí!) To je výborný počin. Ještě není konec roku. Tržby stále jednou.

  Jen lidé od DPP mají jasno o katastrofickém bankrotu. Jízdné je přitom v Praze zcela virtuální a nesmyslně drahé. Revizoři jsou obtížní. Kolem jízdného jede účelová šikana slušných cestujících... A tomu všemu dopraváci tleskají.

  Začal bych se po odchodu Ďuriše bavit o další slevě na jízdném či o úplném zrušení nesmyslného jízdného v Praze.

  Nicméně, toto je jasný důkaz, že ředitel DPP je v opozici proti Praze a nemá na postu jednoho z jejích šéfů, co pohledávat.

2) Nadáváte primátorce, dopraváku. Jste jasný kolega hulváta Ďuriše.

3) Bylo by načase, aby doprava v Praze už konečně začala fungovat na úrovni profesionální služby 21. století a ne jako amatérská aktivita, kde se opravy dělají doma na koleně. Nebo spíš nedělají.

4) Ano, bere mě běs, když se zavedením metra nedošlo ke zrušení tramvají na povrchu a ještě se rozjíždí jejich prodloužení. Přitom si obě dopravy konkurují a metro je pak neefektivní. DPP byl první, kdo byl pro.

5) Linkové vedení. Aha, takže koncepci rozvoje DPP nedrží Ďuriš, ale ROPID (Tomčík). K čemu tam pak Ďuriš sedí, aby kopal do Prahy nebo aby Prahu, resp. ROPID, poslouchal na slovo?

  A linkové vedení, to je zajímavé. Mohl byste to podrobněji popsat? Pokud se to dopravákům nezdá, mohlo by jít o zásadní změnu pražské MHD a její posun do 21. století i přes odpor Pepů z depa, co vzpomínají na Husáka. ;-)

0/−5
26.9.2015 7:47

K46a39r43e74l 76D39r46d78a 6523315437919

Letos jsem v lednu nekoupil kupón za 4750,-.

  Koupil jsem kupón za 2450,- do poloviny června, kdy jsem počítal s dovolenou. Ta se trochu posunula. Jezdil jsem až do konce srpna na jízdenky. Týden mi vychází asi na 300 Kč. Počítám, že mě "sleva" 1100 Kč stála během léta tak 1200 Kč. Nyní jsem koupil roční za 3650,-.

  DPP přišel o 4750,- na tržbách v lednu a získal celkem 7300,- Kč do konce srpna, jen v případě mé maličkosti. Jízdné mám zaplacené do konce srpna 2016, takže příští dovolenou zase přeplatím. Ale měl bych dát jen 3650,- Kč a konečně mít slevu.

  Za dva roky to tedy u mě z původních 9.500,- udělá v nové výhodné ceně 10.950,- Kč. Mám pár kolegů, co jezdí občas na lístky a štve je to. Jak budou mít volné 3,5 tis. chtějí jít do ročního kupónu, aby měli pokoj. Nevím jak jinde, ale za mě vidím jen samé zisky pro DPP.

  Proč všichni dopraváci lžou o bankrotu, jak když tiskne? Rv:-P

0/−2
26.9.2015 10:15

R35o51m28a59n 90P88o35l42á93č97e84k 5326749555

Že jste zaplatil 1200 místo 550 je čistě Vaše blbost...

Kdybyste nebyl trotl, tak zaplatíte v lednu 4750 za rok 3650 a jste  v tom za 8400...

0/0
26.9.2015 11:23

K96a95r48e44l 46D10r31d79a 6203795827469

Jsou to moje prachy. Je to moje město. Je to moje doprava. Vaše připomínka je zcela mimo mísu. Čekal jsem od Vás komentář k tomu linkovému vedení a dobral jsem se jen Vašeho hulvátství...Rv 

  550,- jsem nedal záměrně protože jsem v létě žádných souvislých 30 dnů v Praze nebyl. Navíc jezdím v létě často autem. Přišlo mi přirozené platit jen za to, co projezdím.

  Je to jen další bezohlednost pražské dopravy, když pražští řidiči nedosáhnou na dotované jízdné. Každý řidič odvede nedobrovolně 15.000 tis. ročně DPP a pak jezdí za 32 Kč jízdenky. Dopravácká podlost a šikana a Vy ji nazvete mojí hloupostí. Opět jste mimo.Rv

0/−1
26.9.2015 21:41

F63r79a55n28t48i12š68e93k 66K77o35u98d89e55l73k11a 3807897643

Tak takovej matroš už sem dlouho neviděl.Obávám se že tohle plácání ti nepomůže i když se snažíš.Takovýho žlučníka aby člověk pohledal :-D

+1/0
26.9.2015 10:17

K42a92r86e73l 14D85r65d56a 6393165687939

"Kaštan" mě zvedl ze židle. Pravda, "žlučník" pro "usměvavé cestující" by byl na plakátku v metru skvělým počinem. Nechte si to patentovat. Dostanete od Ďuriše mimořádnou čtvrtletní odměnu. ;-D

0/−1
26.9.2015 10:26

F88r52a31n93t46i88š71e13k 48K42o12u52d58e62l46k91a 3867467843

Prosimtě co tě na tom kaštanovi tak dráždí? Takhle se v Praze řiká "klientům" MHD už snad 50 let, tys to ještě neslyšel? Pátral jsem jak ten kaštan vzniknul a někdo ani už neví a někdo mi řikal že, je to podle toho že když se řidič podívá do toho vnitřního zrcátka, tak vidí v tom nacpaným busu jenom ty hlavy a vypadaj v tu chvíli jak kaštani ;-D

Můžeme o tom vést spory, můžeme s tim nesouhlasit ale, to je asi tak všechno co proti tomu můžeme dělat ;-)

+2/0
26.9.2015 10:42

K87a32r43e96l 58D40r45d57a 6683185657219

Užívání pojmu "kaštan" mi vysvětlila parta pražských řidičů autobusů v hospodě, když se chechtali, jaké podrazy na cestující dělají, aby si zpestřili nudu za volantem. Brali to jako nadávku při potírání obtížného hmyzu, co přepravují. Nemám potřebu takovým vtipným lidem jejich zábavu kazit. Jejich nadávky plně respektuji. ;-)

  Ale že takové nadávky vyvěsí DPP oficiálně na letáčku a bude předpokládat můj potlesk a schvalování zákeřného šikanování mé maličkosti, jsem ani v hodně špatném snu nečekal. To mě smrtelně urazilo. ;-D

0/−1
26.9.2015 11:13

L34u58k22á24š 73V41a43ň58u36r49a 1555154163533

Clanek je dost blabol a navic se opakuji odstavce.

+2/0
25.9.2015 20:49

L40u67k97á42š 35V88a41ň72u43r15a 1575794873883

Je to mocensky boj. Magistrat tam tlaci svoje lidi a naklady vzrostou nekolikanasobne. Vse to jsou aktivity Babise a chce ram sve lidi. Duris na rozdil od ostatnich je odbornik.

V DPP je to jiz mnoho let mocensky boj a protlacovani kamaradu.

A DPP setri, ale mesto svou politikou zvysuje DPP naklady.

Vypada to, ze nekdo Krnacovou pritiskl ke zdi ta skace jak jini piskaji.

+3/0
25.9.2015 20:45

J88a19n 83Z23i59e32g27l38e97r 1391286631878

Souhlasím s názory, že generální ředitel Ďuriš je nejlepším šéfem DPP za  mnoho let. Jestliže však má narůst počet vozokilometrů o 10 milionů, dále se snížily ceny ročních jízdenek a plošně vzrostou platy zaměstnanců, tak je logické, že musí rozpočet DPP musí narůst. Chtít za takové situace ušetřit, je popření základních ekonomických zákonů. Obyčejný selský rozum říká, že za méně peněz nemohu chtít více muziky. A zvýšení platů není jen to, co pracovník vidí na výplatnici, ale také zvýšení odvodů na zdravotním a sociálním pojištění, které musí zaplatit zaměstnavatel.

+5/0
25.9.2015 19:53

K16a65r34e43l 36D41r34d96a 6183265437209

Aha, takže jde o platy a hezké Vánoce pro hulváty od dopravy. Proto je zde najednou skvělý ředitel. ;-)

  Kdo pustí do světa pro pobavení hlášku "černá huba", měl by z veřejného života zmizet na věčné časy. Nazdar, soudruhu. To jsou zase moje Vánoce. ;-D

0/−12
25.9.2015 20:22

R56o94b90e47r64t 29J82a92n78u39l52í55k 3765759624961

DP nikomu na Vánoce peníze nerozdával a pokud Vás uráží označení pro metro černá huba a hledáte za tím rasovej pod text tak je mi Vás opravdu opravdu líto!

+3/−1
25.9.2015 21:20

K62a90r44e44l 71D96r95d38a 6713175607509

To je čirý rasismus. Jen rasisté demagogicky říkají, že když jde o vlak, není na jejich rasistických nadávkách nic špatného. Rv

 Demagogie, ne? Co to na faktu nadávání barevným mění? 

 (A Ďuriš tím nechá vylepit metro... Akce rasistických hulvátů = oslava MHD. Česká soda.) Rv

0/−4
26.9.2015 7:16

R26o80b37e68r67t 42J31a63n59u95l75í75k 3685669214401

Co čtu vaše přispevky tak mate asi velkej komplex a nebo jste byvalim zamestnancem. Ktery dostal padaka a vubec se nedivim

+2/0
26.9.2015 17:22

J95o66s31e95f 44H67o74n22e80š 7751442440233

Koho by tam chtěla?Asi Kleslovou

+1/0
25.9.2015 19:13

K12a29r16e67l 89D58r32d83a 6643275537779

V roce 2014 dělají vozové kilometry 155 mil. Takže 10 mil. km je nárůst o 6,5%. Odhaduji cenu  565 mil. v přímých nákladech (či cca 1 mil. v celkových nákladech). Tržby z ročního jízdného moc velké nebyly. Roční si moc lidí nekupuje. Sleva vycházela na cca 200 mil. Kč. S tím že to udělá zmatek v ostatním jízdném a výsledek lze soudit až koncem roku.

  Ředitel "černá huba - kaštan" má už jasno o 2 mld., přitom řeší 750 mil. Myslím, že se ředitel "účelově plete" o dvojnásobek. Vyhodit.

  A bude ho vyhazovat primátorka, co má patent na "debily".

  Plačme, kdo bere v Česku statisícové platy a šéfuje plebsu.

  Mohli alespoň v redakci iDNES ten článek po sobě autoři přečíst a nenasázet tam tolik chyb? Tedy, ano, aspoň někdo, redaktoři iDNES si sprostou primátorku i hulváta ředitele DPP zřetelně zaslouží. ;-)

+1/−5
25.9.2015 19:11

J41o45s47e66f 12C36h58o39d35o44u58n31s24k80ý 4321156539860

Můžu se zeptat, kde jste vzal těch 565 mil. za nárůst vozokm? V magazínu Z Metropole mluvil o propadu v tržném cca. 400 milionů a to ještě není konec roku. Za třetí: hulvát ředitel DPP? Vy ho znáte osobně?

+1/0
25.9.2015 19:31

K19a26r19e72l 85D59r65d95a 6803615737109

Znám jeho propagační kampaň plnou sprostých dopraváckých nadávek, kterou DPP vyvěsí ke kulatému 140. výročí MHD po celé Praze. To je pan Hulvát s extra velkým H. Král všech dopraváckých hulvátů. Rv

  565 mil./1 mld. (tady oprava - ne mil.) jsem spočítal z uváděných nákladů v roce 2014 pro 10 mil. vozkm nárůstu. 400 mil. jsou tržby a diskuse o slevě. Nemíchejte to.

0/−9
25.9.2015 19:39

J84o69s31e44f 81C15h89o45d92o39u54n76s31k72ý 4741386469270

Nic nemíchám, jen jsem se zeptal, jak jste k těm číslům dospěl. Spíš se mi zdá, že to mícháte Vy (a jedním dechem nadáváte na neobjektivitu novinářů a druhým dechem z jejich informací "cosi" spočítate a berete to jako pravdu) a pak ještě ten mindrák z dopraváků...Tak dál už nemusím diskutovat. Argumentace je zbytečná.

+2/−1
25.9.2015 19:43

K83a93r47e47l 43D58r39d93a 6113885367179

V článku ČTK uvádí Ďuriš, že sleva připraví DPP na tržbách o 100 mil. letos a o 400 mil. příští rok.

  Ono nestačí, že na iDNES cenzurují diskuse, redakce iDNES cenzuruje i ČTK.

+1/−1
25.9.2015 19:33

M34i69r12o28s20l87a29v 95G70r43o85s57s26m74a39n61n 8552209304

539 km tramvajových tratí v Praze? Kdyby psal článek člověk, který se v tématu vyzná, takovou ptákovinu by nevypustil.

+3/0
25.9.2015 19:04

K13r49y69š40t70o59f 25H38l60a83v66á76č 9392609368612

tak co kdybys nám radši napsal, kolik to je?

0/−1
25.9.2015 19:11

K24a25r94e20l 59D22r51d16a 6333815957409

143 km tratí a cca 539 km by bylo "tramvajových linek". Pro srovnání autobusové linky najezdí 1700 km. Přitom kapacita je 2:1:1 metro, tramvaje a autobusy.

0/0
25.9.2015 19:29

K20a76r43e63l 90D21r91d53a 6433575197739

Ty tratě tam má ČTK a je to po celém internetu. Česká tisková kachna s iDNES opět bodují. ;-D

0/0
25.9.2015 19:18

R75o40b19e32r93t 13J76a35n31u71l62í36k 3335489674761

Podle mého názoru nejlepší generální ředitel DPP! To že zdědil problémy po vládě Béma zato opravdu nemůže! Krnda a Babiš se hold snaží ovládnout i dopravu už jim je agrofest malý a víc lidí ve trafikách tím více budou mlčet! Tohle je opravdu nebezpečné! Možná by měli zareagovat odbory! Duriš dal do pořádku DP v Českých Budějovicích možná se jim zde nehodí není to loutka!

+5/0
25.9.2015 19:04

F25r30a72n93t44i93š64e66k 49K72o21u72d21e62l50k51a 3147417693

Po dlouhý době ředitel kterej normální a nejede v těch korupčních kšeftech.A to je právě ono, budou se kuchtit smlouvy ohledně metra D a je potřeba tam nasadit svýho koně kterej se dá ovládat.Co na tom že Ďuriš podnik stabilizoval když byl úplně na dně, dobře s nám posloužil ve srabu a teď vypadni tady poteče spousta peněz.

+5/0
25.9.2015 19:00

Z17d17e19n46ě25k 73Z85a92b93a13v56a 1692964186454

Prima jede Dvořák II. ? no fujtajbl :-/

0/0
26.9.2015 0:56

V89l40a90d44i41m62í21r 41M92a68c59h30á43l64e88k 9465423596416

No a já chci zase vyměnit jí..

+4/0
25.9.2015 18:37

T44o92m25á65š 58M10á87č90e20k 2954305531729

V Dopravním podniku proběhlo již několik vln úspor.

Většinou to vypadalo tak, že se nějaká činnost vyvedla mimo podnik a pak se zjistilo,

že je to dražší než když to dělali vlastní zaměstnanci.

Současný ředitel se snaží tyto šílenosti z minulé doby napravit a proto musí být odejit!!!!!!

To zlevnění celoročních jízdenek také nevymyslel ředitel DP, ale město to zaplatit nechce !!!!!!

To jsou paradoxy!!!!!!

+8/0
25.9.2015 17:53

P28e30t26r 90K72o24u25k71o48l27í76k 6950213123

Takže mu vyčítá trasu A, za kterou nemůže, protože to rozjela ODS dávno před tím a teď se jen řešily následky a pak to, že potřebuje peníze za to co Krna věnovala populisticky voličům (snížení jízdného). To je fakt výborný.

+4/0
25.9.2015 17:43

P65a68v77e44l 75K90u63n90c 9842929978478

Když se firma stabilizovala, má se vyměnit ředitel?

+8/0
25.9.2015 17:25

V30l71a22d44i46m81í40r 32F47i75b57i78g83e81r 5724641191424

Může se nahradit bývalým politikem, se kterým to pár let udrží a pak to půjde do kopru.

0/0
25.9.2015 17:46

L91u92m90i54r 98N27o15v75a54k 8551433516758

Haha krnda bude muset doplatit ty dva litry, ktere jsem ja usetril za tramvajenku oproti loňsku?:)))

+6/−1
25.9.2015 17:06

D67a77v81i92d 76P68o10m46m55e78r 3749209336142

Ona je zaplatí, ale z Vašeho.

0/0
26.9.2015 9:32

P16e62t41r 14B35r39o61ž 8862284686644

Holt ekonomické zázraky nefungují. Nebyla to Krnáčová, která nadšeně zlevnila roční jízdenky? A že ty prachy holt někde budou chybět, to jí nedošlo?

+13/−1
25.9.2015 17:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.