Diskuze

Praha kvůli výpadku softwaru několik hodin nevydávala Opencard

Praha ve středu několik hodin nebyla schopna vydávat karty Opencard. Důvodem byl výpadek softwaru. Město ho očekávalo, ale až od čtvrtka. V místě vydávání karet - Škodově paláci - marně čekaly na kartu desítky lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

takže už skoro 2 miliardy? :D za systém, který jinde stojí desítky milionu..inu, kocourkov..

0 0
možnosti
BK

Takže když si zaplatím a koupím housku, ale nekoupím si k ní podporu, tak se mám smířit s tím, že v ní budou zapečení švábi a žiletky?

0 0
možnosti

No kdyz si k ní nekoupíte mrázak a elektřinu tak vám po roce zplesnivi

1 0
možnosti
PK

P90e15t35r 92K24o26l70á55ř

30. 9. 2015 14:19

Město si neumí zajistit podporu svých systémů? 8-o

0 1
možnosti
MS

To se zeptejte těch, co ty smluvy kdysi sepisovali a řádně swe při tom napakovali.

0 0
možnosti
KD

K52a49r12e80l 41D34r73d71a

30. 9. 2015 12:39

Uměl by tady někdo smysluplně určit co je smyslem placení jízdného v Praze? Doprava je dotovaná, jízdné je dotované. Je třeba ho kontrolovat a šikanovat neplatiče... Což také něco stojí. Platy revizorů nejsou malé. Věčné nebezpečí, že mi přijde dítě domu zmlácené revizory nebo měšťáky... Nebo holka znásilněná stejnou partou státních biřiců. Rv;-D

  Takže celá ta šikana s jízdným má jen funkci regulace, aby cestující dopravu zbytečně nepřetěžovali. Asi jako poplatky u lékaře. Pak možná jízdné trochu reguluje asociály. Kvůli tomu ho fakt všichni platíme? ;-)

2 13
možnosti
KD

K10a21r28e29l 85D59r86d24a

30. 9. 2015 12:48

Jeden trapný argument vidím. 11% jízd je na jízdenky. V tržbách to dělá 41%, tedy 1,7 mld. Kč. Smyslem hraní si na placení jízdného je oškubání turistů, mimopražských a náhodných cestujících. Jde skoro o 1/2 tržby za jízdné v Praze. :-P

1 3
možnosti
KD

K27a28r10e95l 39D41r42d96a

30. 9. 2015 12:31

Tragédie, po Praze jezdí asi 4,3% cestujících na zvláštní kupóny. Nevím co to je. Podle mě to je zaměstnanecké jízdné pro zaměstnance DPP, jejich rodinné příslušníky a seniory DPP. Vyšlo mi to na 35-40 tis. lidí, co mají jízdné zdarma. Při 11 tis. zaměstnancích DPP, to jde. Podmínkou je OC. Docela chápu tlak dopraváků na zdražování jízdného. Tak aby nám dopraváci nešli do stávky, při výpadku OC. ;-D

  Aby v to nebyly sami, 30% jízd MHD po Praze je přeprava zdarma.

  Nechápu, kde to vázne? Jak padne OC, zahájíme dopravu v Praze bez placení jízdného, a bude. Jde jen o pár posledních hlupáků, co ještě za MHD platí. ;-D

0 5
možnosti
FG

F79i72l67i26p 17G61a78l85a43š

30. 9. 2015 14:03

Rodinny prislusnik nejezdi zdarma ale se slevou..jen zamestnanci DP jezdi zdarma. prislusnici PCR (mozna i MP, u hasicu a zzs si jisty bejsem) maji kupon hrazeny zamestnavatelem, takze jezdi "zdarma" nicmene je jizdne zaplaceno (proto ty uvozovky..)

0 1
možnosti
DT

Ze opencarrd je tunel se vi od zacatku, ze cely projekt je predrazeny se take vi davno. K odpovednosti byli hnani jen urednicci, pritom pokud slo o korupci (jak se vseobecne rika) tak by meli byt k odpovednosti hnany obe strany, jak firma tak i ten co smlouvu zpiskal. Ale to je podobne jako treba s vodou (Veolia) a podobne. Pritom tyhle veci by si magistrat mel obhospodarovavat sam. To ze si vyhazeli odborniky (aby usetrili par kacek na mzdach) stalo nasledne zbytecne miliardy :(;-(

0 0
možnosti
MK

To nemají schopného crackera? 8-o8-o

0 0
možnosti
JK

Úmyslný zásah do cizího majetku. Pominu-li trestní stránku věci jenom těm vyděračům nahrajete a budou chtít další peníze jako odškodné:-P

0 0
možnosti
BG

Ty karty jsou otřesný mor, drahé a zbytečné. Z vizitkovníku jsem si udělal karetník. Sbírám ty karty dopravců spíš jako suvenýr, abych ukázal, jak absurdní to je. Když mě potká revizor, hezky si tím listuju a oni nestačí žasnout ;-D. Každá karta ale nestojí stejně. Třeba v Jihlavě stojí 100 Kč a je hotová za 5 minut. V Děčíně to samé. Ostravská ODISka stojí 130 Kč a čekací doba jsou cca 2 týdny. Podobně drahá je i Pardubická karta. 130 Kč s normální čekací dobou (nevím, jak dlouho), 180 Kč na počkání. A přitom mám pocit, že ta jihlavská a děčínská funguje líp. Mám i Plzeňskou kartu, ale tam moc nejezdím. Když už ano, tak s ní taky není žádný problém.

Největší nevýhodou těch karet je, že prostým pohledem člověk nezjistí, kolik peněz mu na kartě zbývá nebo kdy mu končí dlouhodobé časové jízdné.

Už před časem jsem říkal, že by se tyhle nesmysly měly sloučit do karet, které má běžný občan. Buď občanský průkaz nebo bankovní kartu. Nebo karta zdravotní pojišťovny.

1 3
možnosti
JS

stále ještě nikdo nebyl schopen říct, jak třeba na bankovní kartu či tu vaši občanku nahrajete roční předplatné ;-)

2 1
možnosti
JK

Koukám, že se Praha stala stejnou obětí jako technici při přístupu k normám. Od loňska jepro prohlížení norem navýšení ceny o 100%

1 0
možnosti
BG

To je taky zlodějina. Nevím, z čeho se mi chce brečet víc. Potřebuju spoustu norem. Ty se musí obnovovat a firma si to, co by mělo být samozřejmostí, prostě musí koupit znovu.

5 0
možnosti
JD

Státem živení úředníci by si měli konečně uvědomit, že smlouvy nejsou cárem papíru, ale že se mají dodržovat.

0 0
možnosti