Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otevření Blanky dva týdny poté: nejvíc trpí Strakonická a „Kulaťák“

̈Tunelový komplex Blanka se otevřel před dvěma týdny. Ačkoli silničáři první statistiky stále nevydali, už teď je v ulicích Prahy jasné, kterým částem metropole tunel pomohl a kterým naopak přitížil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L48u10k73á82š 68V52a91ň19u51r32a 1235254183753

Dnes byla Praha totálně ucpaná a když jsem dojel k Blance v Tróji, tak byl hlavní problém v tom, že na semaforu u vjezdu do tunelu svítila červená. Když se pak konečně rozsvítila zelená, tak v tunelu nebyl nikdo, auta po jednom v pravém pruhu a 100 metrů od sebe. Ten semafor je totální kravina, měla by tam být spíš průběžná regulace, třeba omezením rychlosti. Takto je Blanka úplně na nic, když ji zavírají a auta nepouští. ;-O

0/0
8.10.2015 9:55

M49i80c82h74a91l 73K86u88c17h13t73a 6353424544462

Pochopil jsem to dobře, že aby se v Mrázovce náhodou nevytvořila kolona v odbočovacím pruhu na Plzeňskou, tak raději zavírají celý tunel a vytvoří kolonu za Smíchova až do Lahovic? To je tedy geniální opatření...

+1/0
7.10.2015 7:49

L50u74k41a41s 21N75o32v81a81k 4649199643938

Jo Plzeňská, tak ta teda pomůže, když ji chytraci zuzili do jednoho pruhu( vsimnete si novych tram. ostruvku...).

+1/0
6.10.2015 18:23

M23i68c27h87a11e13l 41F68l72e45n48d81r 1128592913705

Nejhorší na tom je, že v Plzeňské bude kvůli zvětšení tram. zastávky trvalé zúžení.. Tedy, alespoň to tak vypadá.

+1/0
6.10.2015 16:41

M19a42r20t47i71n 10H57e80i83s96l98e26r 4984106192829

Tak zase požadavky na další stavby na levém břehu. Při tom by stačilo ten okruh předně dokončit - pak by se ulevilo i celé Jížní spojce. O silničním okruhu na severu ani nemluvě. Než řešit nějaké další přivaděče, měl by se prvně okruh dokončit.

Plus je nesmyslně u Sparty neprůjezdná silnice - spousta aut by místo Svatovítské mohla do Blanky najet od nájezd dál.

0/0
6.10.2015 11:47

L19u92k75á48š 85V84a34ň38u22r77a 1765384923583

Je to celé blbě. Miliardy vyhozené za Blanku byly jak vyhozené z okna. Praha potřebuje vnější okruh pro tranzit (plánuje se už od roku 1987) a vnitřní pro pohyb lidí po Praze (taky stále nedodělaný). Místo toho se vyhodily miliardy za tu blbost na Kbelské (včetně toho stupidního zavření jednoho pruhu ve stoupání) a za Blanku, kterou stále zavírají.

+1/0
8.10.2015 10:16

M18a26r39t21i72n 31Š97t26ě31p22á21n45e14k 3137133243681

Nezapomeňte, veškeré problémy s dopravou reší snížení kapacity. Třeba ta Plzeňská, až skončí opravy, tak se jeden pruh udělá preferenční, do druhého se namaluje cyklopruh a rázem budou problémy s dopravou vyřešeny...;-D;-D

+1/0
6.10.2015 11:12

L72u35k65a72s 19N83o53v83a33k 4179809343938

Ne neudela se preferencni, o i ji natvrdo zuuzili na jeden pruh.

0/0
6.10.2015 18:24

M32i28c87h34a87l 82F86r87a36n87z 7833913711622

tak já jsem spokojený - místo hospání přes Prahu se z Troji na Budějovickou dostanu asi za 1/3 času. Jezdím ráno a odpoledne po práci a zacpaný tunel jsem tam nezažil. Maximálně auta jedoucí 50km místo 70km, protože si to tam prohlížejí bo co :-)

+2/0
6.10.2015 10:51

R37i50c80h31a35r97d 18V14o13l37e85j98n41í84k 7366482237271

Tak fajn, na to jsem čekal, tam kde se provoz uvolnil, udělá město omezení, aby se nedalo jezdit. Tak hurá do přecpaného tunelu.Rv;-O;-€

+1/0
6.10.2015 10:29

R91a37d88a91n 57K78u25b30a37n80t 1453460819800

Nemyslím. Zhoršilo se to kvůli tomu, že se čeká před tunelem.

0/0
6.10.2015 10:20

J46a30k26u43b 52F85e55i36f84a28r 7259609486879

Kolony na Strakonické byly i před Blankou a důvodem je Barrandovský most, resp. křížení směrů na něm a kvůli semaforům věčně ucpaný sjezd Braník/Modřany.

0/0
6.10.2015 10:11

J50a11n 61F86l74o65r98i44á73n 2447918114151

Ti co mají být zodpovědní za dopravní situaci v Praze jí sami komplikují. 1.Dostavba vnějšího okruhu vůbec neprobíhá!!  2 U nově otevřené konečné metra v Motole není jediné místo pro zaparkování. . 3. Vedení města znemožnuje i nastupování či vystupování lidí z aut u stanic metra. Příklad. Dříve se u stanice Hradčanská dalo zastavit a vyložit či naložit pasažéry z auta. Po neuvěřitelné přestavbě okolí stanice byly vybudovány dva světelné přechody pro chodce. Dřív tam nebyl žádný,lidé chodili podchodem.  Místa k zastavení aut byla zlikvidována. Myšleno směr od Sparty.

+5/0
6.10.2015 9:36

P14a69v37e67l 65O55b14d62r21ž68á91l95e36k 6706654518692

ad 1 - dostavba okruhu neprobíhá kvůli občanům Běchovic a Suchdola ... jinak souhlas

0/0
6.10.2015 10:02

M76i95c39h36a78l 36Z29e58l71e25n80ý 6124563815506

Marne premyslim, jak muze Blanka ovlivnit Strakonickou.

Kulatak je neco jineho. Problem je hlavne na vyjezdu z kruhaku do Svatovotske. Tam to chce aspon semafor nebo optimalne jednou prodlouzit podchod od metra.

+1/0
6.10.2015 9:33

P51a79v50e65l 57O60b58d15r43ž35á39l41e68k 6906474938432

Pokud si pamatuju, v nějakém loňském rozhovoru kdosi ze stavařů psal, že na podchod Svatovícké tam není pod zemí místo. Ale co tam je, netuším.

0/0
6.10.2015 9:36

M91i13c66h94a70l 78Z35e43l18e19n92ý 6394333595636

Tak aspon ten semafor, protoze chodci se tam lejou jednim proudem a pokud ridic neni nalezite bezohledny, je dost potiz se tam vubec dostat.

+2/0
6.10.2015 9:41

J86a51k54u55b 30V98a93l18e27š 8900946107483

Únikové metro pro ilumináty? ;-D

+2/0
6.10.2015 9:42

T93o59m 66P34á30l47e19k 1521246549798

Tipnul bych kolektory a jiné inženýrské sítě.

0/0
6.10.2015 9:45

M11a24r32t48i51n 65F74a20l75c 6744543272467

Za problémy na strakonické blanka opravdu nemůže ....

Může za ni nesmyslné zúžení do jednoho pruhu před najezdem k lihovaru ....

+4/0
6.10.2015 9:14

J90a73n 43B97u93b49i13k 9742771862497

Ne úplně. On je totiž periodicky uzavírán tunel Mrázovka, protože se jinak zahlcuje na křižovatce s Plzeňskou, kde nestačí odbočující auta odjet.

Holt máme jezdit výhradně tunelem, jak píší na billboardech a když jezdíme, jezdí nás tam prý moc.......

0/0
6.10.2015 9:50

M57a51r68t19i84n 50R21ů71ž95i73č54k15a 9764541668619

pro mne se doprava z a do práce díky tunelu zkrátila o asi 10 minut a spotřeb aklesla o hodně!

-- -- --

ty ventilátory pod klenbou - co to je?

to jen zajišťuje proudění vzduchu tunelem, to ho neodvádí nikam nahoru nebo jo

+1/0
6.10.2015 8:48

J26i84ř34í 72Č48a42p30e42k 9550132209578

strakonicka je zacpana rano nonstop jiz delsi dobu - sacuji, tak od doby, co v lahovicka nejaky ko..t zavedl 50 - to je prvni problem, druhy vidim v tom, ze 90% osobnich aut jede jen s ridicem - coz je jen pohodlnost lidi a pak se divej, ze je silnice ucpana a kdyz prijedou do prahy, tak se divej, ze nemaj kde zaparkovat. No a jako reseni bych videl dve moznosti - udelat alespon na prahu treti pruh - vesel by se tam - a treba jen pro MHD, nebo mozna by nebylo marny protahnout tramvaj az do lahovicek - podle st. zel trati by to slo.

0/0
6.10.2015 8:35

P74a50v15e33l 37O82b90d10r96ž64á34l35e63k 6816314718462

A jak chcete řešit ta auta jedoucí jen s řidičem? Doba, kdy celá vesnice vstávala v půl šesté a všichni chlapi jeli společně do Kolbenky je dávno pryč.

0/0
6.10.2015 9:31

P67e65t53r 37O86b86r89l52í24k 2103255301353

Až ted se zjištuje jak je s dopravou v ostatních částech města?

Kam potom zmizely miliony vynaložené na spousty různých analýz a studií?

+2/0
6.10.2015 8:32

Z62d81e39n62ě96k 54D68u31f77e93k 2634664648

No Strakonická a navazující Dobříšská, tam se to štosuje. V Dobříšské je problém sjezd na Radlickou, kde prostě auta blokují jeden pruh do Strahovského tunelu a tím je průjezdný jeden pruh

0/0
6.10.2015 8:23

M61a59r98e18k 66K21a58l95i87n47a 3669304865638

Ono taky kdyby v Holešovičkách byla 70 nebo 80, tak by se prd stalo... Ploužit se 50 na místy tříproudé komunikaci, to je fakt zážitek...

+18/0
6.10.2015 6:26

V25l79a22d81i74m78í70r 11F52i94b10i83g75e13r 5254881711894

Jo to je věc, navíc všude radary. U každého pole se staví protihlukovky, tak nevím proč je nemohou vystavět i tady aby se mohla rychlost zvýšit a tam kde to nejde nainstalovat protihluková okna.

0/0
6.10.2015 7:25

B70l32a34ž39e53j 15M42o13t71y39č74k43a 8717427195890

radar je pouze ze spoda nahoru k bulovce, to ostatní je jen na měření hustoty provozu. Opačným směrem nemusíte jezdit 50;-)

+1/−1
6.10.2015 8:09

J53a51n 64K21r87a86l 2920601164136

tam se vsichni sunou 50, resp 40-45.....ty vyjezdy z prahy me hlavu neberou. To same je na cernym moste....

+1/0
6.10.2015 8:45

M17a81r44t55i79n 97R74ů75ž58i64č39k84a 9354171498709

o jakém úseku se bavíme ... od Bulovky dolu (50)

ta informace je odkud?

+1/0
6.10.2015 8:46

P17e40t35r 18L32u67d74a85n59e73k 1337594117823

http://kamery.praha.eu/ ovšem jestli se na to dá stoprocentně spolehnout, to nevím

0/0
6.10.2015 9:51

M38a73r32e49k 96H60r68u26b58y 6767682951828

Nedá, ty informace jsou záměrně staré...

0/0
6.10.2015 12:33

V54á60c67l25a57v 71N26ě78m61e34c 1971798

ona tam také 70 dlouhá léta byla, nevím proč pan redaktor píše o komplikacích, když je tam 50 je kvůli hluku. Navíc ve směru do centra je již položen tichý asfalt a nákladní auta tam prakticky nejezdí.

+1/0
6.10.2015 8:15

R49a17d58a94n 16K73u25b73a74n35t 1643610849190

Strakonická 

Úsek který mi trvá bez dopravy 7 min jezdím 45 autem i MHD.  Zhoršilo se to. Možná pomůže plzeňská... Uvidíme

0/0
6.10.2015 0:13

T87o12m90á81š 58P49e36l83i29k34á90n 3571750861849

Ja si ale od poloviny devadesatych let nepamatuji ze by nekdy Strakonicka mezi 7-9 rano nestala. Podle mne tam je doprava beze zmeny...

Ano.... bylo zvlastni ze letos od prazdnin do otevreni Blanky byla doprava v te spicce na Strakonicke minimalni. To mne zarazilo uz nekolikrat, je mozne ze to melo ale jiny vliv nez je Blanka.

+1/0
6.10.2015 6:55

J14a76n49a 34M69e56r52o19p30e 7528139527319

Asi tak, dobře si pamatuji, že když jsem jezdila autobusem ráno po Strakonické, automaticky jsem počítala se zpožděním - takže bylo lepší prostě si těch 20 minut přivstat a jet vlakem a autobusem jen jako rezerva.

0/0
6.10.2015 8:10

P18e29p94a 15Č39u47m82p23e86l79í75k 7577528654863

Opět ta logika....Udělají tunel někam. Tam kde to končí to logicky zvedne dopravu ale to nikdo neřeší. Navíc někdo "chytře" zavře některé trasy kterou jsou nad tunelem aby zde bylo ještě míně místa pro dopravu ;-D

Co to je za logiku? Nemá se nic předělávat nebo zavírat do doby, než bude kompletní řešení. Takto udělají někde zóny pro chodce a v případě poruchy nebude možné tam jezdit, protože to je zóna pro chodce

+1/0
5.10.2015 23:54

J34a14k57u97b 37Š88a70f58a25n36d25a 7625457921701

A jak to mají řešit? Čekat s otevřením až budou všechny okruhy kolem Prahy hotové?

+4/0
6.10.2015 7:19

D38a54v95i15d 74Z10a38j84d28á37k 8145712260951

Ulehcilo to tak maximalne na Praze 8.Treba na situaci na Bile hore nemusi byt clovek odbornik.Soubeh nekolika dalnic do mista,kde je vs svedeno do jednoho pruhu se semaforem kazdych padesat metru,pricemz je to zaroven privadec k tunelu,je proste pru..r

+7/0
5.10.2015 23:37

V72á76c26l89a64v 84K26a94r15a25s 1417461696791

Ano, to je přesný obraz dnešní doby ... Rychle dostavte čtyřproudé silnice po celé Praze, ať všude pohodlně dojedu, jen u mě před barákem udělejte místo silnice park, jinak budu psát petice, podávat žaloby a demostrovat !!!

+18/0
5.10.2015 23:29

J77a23k84u47b 29V26a51l30e60š 8470896867943

Tak furt o fous lepší než "všude jeden pruh, chci aby mé děti uctívali Nurgleho!" (jestli pak víte, co je benzapyren a kolik ho EURO6 auto vypouští, a kolik ho vypouštělo takové E3/4 vozidlo?)

0/0
6.10.2015 9:00

V28á38c69l33a27v 53J62e52b59a98v71ý 8790189543436

A na magistrále téměř žádná změna, kromě dvou přidaných přechodů pro chodce = zoufale promarněná šance na zklidnění centra. :-P

+1/−9
5.10.2015 23:21

J49a80k73u38b 39V58a16l14e51š 8650516107543

Měli jste jí zavřít hned, aspoň by se lidi konečně zvedli a volili nohama, kopi kop defenestrace.

+1/0
6.10.2015 9:02

K51l25á78r10a 77V88o96ž65e44n90í24l92k17o36v28á 8243234673216

Pokud by se bývalo metro nevedlo nesmyslně do Motola, kam stejně skoro nikdo nejezdí, ale na okraj Prahy někam k Dědině a vybuduvalo se velké parkoviště, tak by mnoho aut nemuselo jezdit až do centra a Kulaťák by tolik netrpěl. Nebo, kdyby alespoň na tom Veleslavíně postavili parkoviště, ze západu Prahy nelze nikde zaparkovat u metra.

+12/−3
5.10.2015 23:03

P70e17t79r 78M73a61c56o45u21r34e27k 5664758536177

Ale tam měl být velký parkovací dům. Jenže Praha na něj nedostala dotaci z EU, tak nic nepostavili už. Přijde mi to taky nelogické, když chtějí zavádět omezení dopravy do centra a další omezení.

+1/0
6.10.2015 1:01

J10i44t30k70a 11K28u56l76h15á88n58k45o32v31á 7877891371964

U kulaťáku by hlavně měli pořešit přechody pro chodce a trochu to zregulovat. Nejsou tam semafory, člověk nemůže plynule najet ani vyjet z objezdu, aby mu tam neskákal nějaký sebevrah spěchající na tramvaj. Zúžení do jednoho pruhu před kruháčem je taky lahůdka.

+16/−1
5.10.2015 22:59

P39e38t46r 71P45o15s47p31i52s85i41l 4263340485483

Když tam nebyl přechod fakticky vůbec resp. nebyl ohrazený ostrůvek, tak to bylo celkem plynulé. Lidé a auta se proplétaly v celé délce tramvajové zastávky.

+1/0
5.10.2015 23:17

K98a36r82e93l 51D66o91k24t39o74r 4897249264330

Souhlas s tím, že semafor na přechodu by mohl pomoci, ale přechody jsou tam dva (na každé straně za zastávky) a pak ještě o blok dále (u pošty) a všechny jsou potřeba. Zúžení do jednoho pruhu je nutné, jinak by chodci nepřešli a chodí tam i děti do/ze školy. Jo, kdyby všechno fungovalo ideálně, chodci slušně přecházeli, řidiči je rozumně pouštěli ... ale vždy se mezi řidiči najde nějaké čuně, které v situaci, že v jednom pruhu chodce někdo pouští, v tom druhém pruhu vesele jedou, a to je poněkud nebezpečné a stává se to zhusta.

+3/0
6.10.2015 6:28

J23a32n43a 88M68e45r24o70p37e 7978249337799

Takže prostě stačí pár semaforů a je to (resp. teda se semafory by měly být sladěné i tramvaje, aby někomu neskočila červená a pak nepřebíhal, protože na zastávce stojí tramvaj).

0/0
6.10.2015 8:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.