Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otevření Blanky dva týdny poté: nejvíc trpí Strakonická a „Kulaťák“

̈Tunelový komplex Blanka se otevřel před dvěma týdny. Ačkoli silničáři první statistiky stále nevydali, už teď je v ulicích Prahy jasné, kterým částem metropole tunel pomohl a kterým naopak přitížil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L91u57k85á91š 98V93a18ň45u38r20a 1205464353413

Dnes byla Praha totálně ucpaná a když jsem dojel k Blance v Tróji, tak byl hlavní problém v tom, že na semaforu u vjezdu do tunelu svítila červená. Když se pak konečně rozsvítila zelená, tak v tunelu nebyl nikdo, auta po jednom v pravém pruhu a 100 metrů od sebe. Ten semafor je totální kravina, měla by tam být spíš průběžná regulace, třeba omezením rychlosti. Takto je Blanka úplně na nic, když ji zavírají a auta nepouští. ;-O

0/0
8.10.2015 9:55

M36i28c40h43a93l 37K28u30c54h32t42a 6363314284692

Pochopil jsem to dobře, že aby se v Mrázovce náhodou nevytvořila kolona v odbočovacím pruhu na Plzeňskou, tak raději zavírají celý tunel a vytvoří kolonu za Smíchova až do Lahovic? To je tedy geniální opatření...

+1/0
7.10.2015 7:49

L79u46k74a97s 16N25o44v18a55k 4279979973138

Jo Plzeňská, tak ta teda pomůže, když ji chytraci zuzili do jednoho pruhu( vsimnete si novych tram. ostruvku...).

+1/0
6.10.2015 18:23

M33i47c72h69a16e19l 79F41l73e12n51d45r 1608702133635

Nejhorší na tom je, že v Plzeňské bude kvůli zvětšení tram. zastávky trvalé zúžení.. Tedy, alespoň to tak vypadá.

+1/0
6.10.2015 16:41

M58a71r71t89i74n 58H73e45i47s28l26e90r 4204836252949

Tak zase požadavky na další stavby na levém břehu. Při tom by stačilo ten okruh předně dokončit - pak by se ulevilo i celé Jížní spojce. O silničním okruhu na severu ani nemluvě. Než řešit nějaké další přivaděče, měl by se prvně okruh dokončit.

Plus je nesmyslně u Sparty neprůjezdná silnice - spousta aut by místo Svatovítské mohla do Blanky najet od nájezd dál.

0/0
6.10.2015 11:47

L38u24k96á16š 59V71a30ň22u48r38a 1165444323623

Je to celé blbě. Miliardy vyhozené za Blanku byly jak vyhozené z okna. Praha potřebuje vnější okruh pro tranzit (plánuje se už od roku 1987) a vnitřní pro pohyb lidí po Praze (taky stále nedodělaný). Místo toho se vyhodily miliardy za tu blbost na Kbelské (včetně toho stupidního zavření jednoho pruhu ve stoupání) a za Blanku, kterou stále zavírají.

+1/0
8.10.2015 10:16

M54a53r40t53i95n 54Š36t18ě38p73á72n36e31k 3867923873301

Nezapomeňte, veškeré problémy s dopravou reší snížení kapacity. Třeba ta Plzeňská, až skončí opravy, tak se jeden pruh udělá preferenční, do druhého se namaluje cyklopruh a rázem budou problémy s dopravou vyřešeny...;-D;-D

+1/0
6.10.2015 11:12

L88u85k55a16s 45N72o95v14a86k 4519599503468

Ne neudela se preferencni, o i ji natvrdo zuuzili na jeden pruh.

0/0
6.10.2015 18:24

M52i39c22h84a73l 71F60r65a86n69z 7683303851332

tak já jsem spokojený - místo hospání přes Prahu se z Troji na Budějovickou dostanu asi za 1/3 času. Jezdím ráno a odpoledne po práci a zacpaný tunel jsem tam nezažil. Maximálně auta jedoucí 50km místo 70km, protože si to tam prohlížejí bo co :-)

+2/0
6.10.2015 10:51

R43i32c50h42a29r60d 17V27o57l76e55j19n79í43k 7496192137761

Tak fajn, na to jsem čekal, tam kde se provoz uvolnil, udělá město omezení, aby se nedalo jezdit. Tak hurá do přecpaného tunelu.Rv;-O;-€

+1/0
6.10.2015 10:29

R67a90d31a43n 23K46u23b30a37n64t 1113250869850

Nemyslím. Zhoršilo se to kvůli tomu, že se čeká před tunelem.

0/0
6.10.2015 10:20

J59a49k62u80b 45F19e39i89f38a35r 7809459396649

Kolony na Strakonické byly i před Blankou a důvodem je Barrandovský most, resp. křížení směrů na něm a kvůli semaforům věčně ucpaný sjezd Braník/Modřany.

0/0
6.10.2015 10:11

J90a26n 26F77l66o91r61i93á12n 2987188144291

Ti co mají být zodpovědní za dopravní situaci v Praze jí sami komplikují. 1.Dostavba vnějšího okruhu vůbec neprobíhá!!  2 U nově otevřené konečné metra v Motole není jediné místo pro zaparkování. . 3. Vedení města znemožnuje i nastupování či vystupování lidí z aut u stanic metra. Příklad. Dříve se u stanice Hradčanská dalo zastavit a vyložit či naložit pasažéry z auta. Po neuvěřitelné přestavbě okolí stanice byly vybudovány dva světelné přechody pro chodce. Dřív tam nebyl žádný,lidé chodili podchodem.  Místa k zastavení aut byla zlikvidována. Myšleno směr od Sparty.

+5/0
6.10.2015 9:36

P98a32v52e25l 41O88b68d58r40ž80á67l72e92k 6466764628942

ad 1 - dostavba okruhu neprobíhá kvůli občanům Běchovic a Suchdola ... jinak souhlas

0/0
6.10.2015 10:02

M61i77c17h58a38l 20Z47e33l58e94n33ý 6644473635716

Marne premyslim, jak muze Blanka ovlivnit Strakonickou.

Kulatak je neco jineho. Problem je hlavne na vyjezdu z kruhaku do Svatovotske. Tam to chce aspon semafor nebo optimalne jednou prodlouzit podchod od metra.

+1/0
6.10.2015 9:33

P41a88v40e66l 85O19b48d55r69ž15á60l45e57k 6146724548842

Pokud si pamatuju, v nějakém loňském rozhovoru kdosi ze stavařů psal, že na podchod Svatovícké tam není pod zemí místo. Ale co tam je, netuším.

0/0
6.10.2015 9:36

M41i16c46h40a96l 70Z69e22l14e91n82ý 6934453935926

Tak aspon ten semafor, protoze chodci se tam lejou jednim proudem a pokud ridic neni nalezite bezohledny, je dost potiz se tam vubec dostat.

+2/0
6.10.2015 9:41

J26a95k41u14b 15V20a75l85e23š 8310476537773

Únikové metro pro ilumináty? ;-D

+2/0
6.10.2015 9:42

T74o89m 29P85á49l48e32k 1411266409448

Tipnul bych kolektory a jiné inženýrské sítě.

0/0
6.10.2015 9:45

M28a70r54t80i27n 65F61a33l20c 6664283602717

Za problémy na strakonické blanka opravdu nemůže ....

Může za ni nesmyslné zúžení do jednoho pruhu před najezdem k lihovaru ....

+4/0
6.10.2015 9:14

J68a48n 73B64u29b33i18k 9592261902467

Ne úplně. On je totiž periodicky uzavírán tunel Mrázovka, protože se jinak zahlcuje na křižovatce s Plzeňskou, kde nestačí odbočující auta odjet.

Holt máme jezdit výhradně tunelem, jak píší na billboardech a když jezdíme, jezdí nás tam prý moc.......

0/0
6.10.2015 9:50

M24a72r96t53i95n 70R61ů98ž64i95č84k44a 9654941688569

pro mne se doprava z a do práce díky tunelu zkrátila o asi 10 minut a spotřeb aklesla o hodně!

-- -- --

ty ventilátory pod klenbou - co to je?

to jen zajišťuje proudění vzduchu tunelem, to ho neodvádí nikam nahoru nebo jo

+1/0
6.10.2015 8:48

J68i23ř42í 21Č56a38p56e26k 9100732669218

strakonicka je zacpana rano nonstop jiz delsi dobu - sacuji, tak od doby, co v lahovicka nejaky ko..t zavedl 50 - to je prvni problem, druhy vidim v tom, ze 90% osobnich aut jede jen s ridicem - coz je jen pohodlnost lidi a pak se divej, ze je silnice ucpana a kdyz prijedou do prahy, tak se divej, ze nemaj kde zaparkovat. No a jako reseni bych videl dve moznosti - udelat alespon na prahu treti pruh - vesel by se tam - a treba jen pro MHD, nebo mozna by nebylo marny protahnout tramvaj az do lahovicek - podle st. zel trati by to slo.

0/0
6.10.2015 8:35

P92a32v84e11l 78O17b65d53r68ž18á36l48e15k 6286954758832

A jak chcete řešit ta auta jedoucí jen s řidičem? Doba, kdy celá vesnice vstávala v půl šesté a všichni chlapi jeli společně do Kolbenky je dávno pryč.

0/0
6.10.2015 9:31

P14e18t69r 60O75b49r45l83í79k 2893855261793

Až ted se zjištuje jak je s dopravou v ostatních částech města?

Kam potom zmizely miliony vynaložené na spousty různých analýz a studií?

+2/0
6.10.2015 8:32

Z52d32e14n50ě16k 42D20u82f65e57k 2384244878

No Strakonická a navazující Dobříšská, tam se to štosuje. V Dobříšské je problém sjezd na Radlickou, kde prostě auta blokují jeden pruh do Strahovského tunelu a tím je průjezdný jeden pruh

0/0
6.10.2015 8:23

M60a85r92e16k 37K41a80l42i95n65a 3969594265828

Ono taky kdyby v Holešovičkách byla 70 nebo 80, tak by se prd stalo... Ploužit se 50 na místy tříproudé komunikaci, to je fakt zážitek...

+18/0
6.10.2015 6:26

V48l27a97d27i79m37í87r 65F14i44b63i21g63e64r 5104481601404

Jo to je věc, navíc všude radary. U každého pole se staví protihlukovky, tak nevím proč je nemohou vystavět i tady aby se mohla rychlost zvýšit a tam kde to nejde nainstalovat protihluková okna.

0/0
6.10.2015 7:25

B45l87a87ž59e89j 73M61o53t44y46č56k65a 8167897895590

radar je pouze ze spoda nahoru k bulovce, to ostatní je jen na měření hustoty provozu. Opačným směrem nemusíte jezdit 50;-)

+1/−1
6.10.2015 8:09

J66a39n 58K86r98a94l 8803585513254

tam se vsichni sunou 50, resp 40-45.....ty vyjezdy z prahy me hlavu neberou. To same je na cernym moste....

+1/0
6.10.2015 8:45

M25a41r57t14i66n 23R37ů93ž88i37č34k64a 9364911508199

o jakém úseku se bavíme ... od Bulovky dolu (50)

ta informace je odkud?

+1/0
6.10.2015 8:46

P48e38t73r 31L13u92d44a81n30e81k 1587884927783

http://kamery.praha.eu/ ovšem jestli se na to dá stoprocentně spolehnout, to nevím

0/0
6.10.2015 9:51

M40a32r46e74k 29H14r97u60b48y 6757612651828

Nedá, ty informace jsou záměrně staré...

0/0
6.10.2015 12:33

V37á41c74l32a93v 57N85ě42m30e76c 1921748

ona tam také 70 dlouhá léta byla, nevím proč pan redaktor píše o komplikacích, když je tam 50 je kvůli hluku. Navíc ve směru do centra je již položen tichý asfalt a nákladní auta tam prakticky nejezdí.

+1/0
6.10.2015 8:15

R32a96d75a83n 84K63u48b10a19n95t 1113280609720

Strakonická 

Úsek který mi trvá bez dopravy 7 min jezdím 45 autem i MHD.  Zhoršilo se to. Možná pomůže plzeňská... Uvidíme

0/0
6.10.2015 0:13

T45o20m86á88š 96P69e47l19i16k49á55n 3591640401179

Ja si ale od poloviny devadesatych let nepamatuji ze by nekdy Strakonicka mezi 7-9 rano nestala. Podle mne tam je doprava beze zmeny...

Ano.... bylo zvlastni ze letos od prazdnin do otevreni Blanky byla doprava v te spicce na Strakonicke minimalni. To mne zarazilo uz nekolikrat, je mozne ze to melo ale jiny vliv nez je Blanka.

+1/0
6.10.2015 6:55

J46a20n54a 52M10e95r17o32p76e 7638219237649

Asi tak, dobře si pamatuji, že když jsem jezdila autobusem ráno po Strakonické, automaticky jsem počítala se zpožděním - takže bylo lepší prostě si těch 20 minut přivstat a jet vlakem a autobusem jen jako rezerva.

0/0
6.10.2015 8:10

P72e41p39a 56Č70u31m21p75e55l41í79k 7337368224893

Opět ta logika....Udělají tunel někam. Tam kde to končí to logicky zvedne dopravu ale to nikdo neřeší. Navíc někdo "chytře" zavře některé trasy kterou jsou nad tunelem aby zde bylo ještě míně místa pro dopravu ;-D

Co to je za logiku? Nemá se nic předělávat nebo zavírat do doby, než bude kompletní řešení. Takto udělají někde zóny pro chodce a v případě poruchy nebude možné tam jezdit, protože to je zóna pro chodce

+1/0
5.10.2015 23:54

J35a38k35u98b 17Š92a72f84a56n74d60a 7755387861191

A jak to mají řešit? Čekat s otevřením až budou všechny okruhy kolem Prahy hotové?

+4/0
6.10.2015 7:19

D34a84v55i81d 46Z74a19j97d87á43k 8295412900781

Ulehcilo to tak maximalne na Praze 8.Treba na situaci na Bile hore nemusi byt clovek odbornik.Soubeh nekolika dalnic do mista,kde je vs svedeno do jednoho pruhu se semaforem kazdych padesat metru,pricemz je to zaroven privadec k tunelu,je proste pru..r

+7/0
5.10.2015 23:37

V73á28c72l82a27v 95K48a38r22a15s 1717981566821

Ano, to je přesný obraz dnešní doby ... Rychle dostavte čtyřproudé silnice po celé Praze, ať všude pohodlně dojedu, jen u mě před barákem udělejte místo silnice park, jinak budu psát petice, podávat žaloby a demostrovat !!!

+18/0
5.10.2015 23:29

J80a20k54u82b 87V45a16l93e77š 8530746257263

Tak furt o fous lepší než "všude jeden pruh, chci aby mé děti uctívali Nurgleho!" (jestli pak víte, co je benzapyren a kolik ho EURO6 auto vypouští, a kolik ho vypouštělo takové E3/4 vozidlo?)

0/0
6.10.2015 9:00

V39á46c65l87a60v 81J16e81b55a86v92ý 8200899703956

A na magistrále téměř žádná změna, kromě dvou přidaných přechodů pro chodce = zoufale promarněná šance na zklidnění centra. :-P

+1/−9
5.10.2015 23:21

J72a50k20u47b 27V35a26l76e88š 8450526547713

Měli jste jí zavřít hned, aspoň by se lidi konečně zvedli a volili nohama, kopi kop defenestrace.

+1/0
6.10.2015 9:02

K78l50á28r17a 12V79o18ž90e56n27í21l26k49o10v35á 8333604723976

Pokud by se bývalo metro nevedlo nesmyslně do Motola, kam stejně skoro nikdo nejezdí, ale na okraj Prahy někam k Dědině a vybuduvalo se velké parkoviště, tak by mnoho aut nemuselo jezdit až do centra a Kulaťák by tolik netrpěl. Nebo, kdyby alespoň na tom Veleslavíně postavili parkoviště, ze západu Prahy nelze nikde zaparkovat u metra.

+12/−3
5.10.2015 23:03

P73e20t31r 36M43a37c96o89u23r69e75k 5514178366437

Ale tam měl být velký parkovací dům. Jenže Praha na něj nedostala dotaci z EU, tak nic nepostavili už. Přijde mi to taky nelogické, když chtějí zavádět omezení dopravy do centra a další omezení.

+1/0
6.10.2015 1:01

J12i15t67k84a 17K20u62l14h26á32n98k30o76v35á 7907531371724

U kulaťáku by hlavně měli pořešit přechody pro chodce a trochu to zregulovat. Nejsou tam semafory, člověk nemůže plynule najet ani vyjet z objezdu, aby mu tam neskákal nějaký sebevrah spěchající na tramvaj. Zúžení do jednoho pruhu před kruháčem je taky lahůdka.

+16/−1
5.10.2015 22:59

P54e79t60r 57P23o83s79p14i88s94i31l 4793740135883

Když tam nebyl přechod fakticky vůbec resp. nebyl ohrazený ostrůvek, tak to bylo celkem plynulé. Lidé a auta se proplétaly v celé délce tramvajové zastávky.

+1/0
5.10.2015 23:17

K16a96r29e64l 75D64o87k21t16o15r 4147449174290

Souhlas s tím, že semafor na přechodu by mohl pomoci, ale přechody jsou tam dva (na každé straně za zastávky) a pak ještě o blok dále (u pošty) a všechny jsou potřeba. Zúžení do jednoho pruhu je nutné, jinak by chodci nepřešli a chodí tam i děti do/ze školy. Jo, kdyby všechno fungovalo ideálně, chodci slušně přecházeli, řidiči je rozumně pouštěli ... ale vždy se mezi řidiči najde nějaké čuně, které v situaci, že v jednom pruhu chodce někdo pouští, v tom druhém pruhu vesele jedou, a to je poněkud nebezpečné a stává se to zhusta.

+3/0
6.10.2015 6:28

J64a31n25a 48M78e62r56o82p54e 7908829157129

Takže prostě stačí pár semaforů a je to (resp. teda se semafory by měly být sladěné i tramvaje, aby někomu neskočila červená a pak nepřebíhal, protože na zastávce stojí tramvaj).

0/0
6.10.2015 8:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.