Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otevření Blanky dva týdny poté: nejvíc trpí Strakonická a „Kulaťák“

̈Tunelový komplex Blanka se otevřel před dvěma týdny. Ačkoli silničáři první statistiky stále nevydali, už teď je v ulicích Prahy jasné, kterým částem metropole tunel pomohl a kterým naopak přitížil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L18u85k39á10š 83V53a34ň20u34r16a 1395124663283

Dnes byla Praha totálně ucpaná a když jsem dojel k Blance v Tróji, tak byl hlavní problém v tom, že na semaforu u vjezdu do tunelu svítila červená. Když se pak konečně rozsvítila zelená, tak v tunelu nebyl nikdo, auta po jednom v pravém pruhu a 100 metrů od sebe. Ten semafor je totální kravina, měla by tam být spíš průběžná regulace, třeba omezením rychlosti. Takto je Blanka úplně na nic, když ji zavírají a auta nepouští. ;-O

0/0
8.10.2015 9:55

M80i37c98h26a24l 43K39u64c11h57t71a 6443584364822

Pochopil jsem to dobře, že aby se v Mrázovce náhodou nevytvořila kolona v odbočovacím pruhu na Plzeňskou, tak raději zavírají celý tunel a vytvoří kolonu za Smíchova až do Lahovic? To je tedy geniální opatření...

+1/0
7.10.2015 7:49

L13u37k16a98s 32N95o48v63a18k 4329579973198

Jo Plzeňská, tak ta teda pomůže, když ji chytraci zuzili do jednoho pruhu( vsimnete si novych tram. ostruvku...).

+1/0
6.10.2015 18:23

M26i77c36h77a37e63l 58F23l63e73n58d62r 1498982573635

Nejhorší na tom je, že v Plzeňské bude kvůli zvětšení tram. zastávky trvalé zúžení.. Tedy, alespoň to tak vypadá.

+1/0
6.10.2015 16:41

M11a21r72t50i47n 12H17e88i38s68l55e77r 4264966402739

Tak zase požadavky na další stavby na levém břehu. Při tom by stačilo ten okruh předně dokončit - pak by se ulevilo i celé Jížní spojce. O silničním okruhu na severu ani nemluvě. Než řešit nějaké další přivaděče, měl by se prvně okruh dokončit.

Plus je nesmyslně u Sparty neprůjezdná silnice - spousta aut by místo Svatovítské mohla do Blanky najet od nájezd dál.

0/0
6.10.2015 11:47

L18u16k86á47š 53V63a58ň97u97r93a 1185864333873

Je to celé blbě. Miliardy vyhozené za Blanku byly jak vyhozené z okna. Praha potřebuje vnější okruh pro tranzit (plánuje se už od roku 1987) a vnitřní pro pohyb lidí po Praze (taky stále nedodělaný). Místo toho se vyhodily miliardy za tu blbost na Kbelské (včetně toho stupidního zavření jednoho pruhu ve stoupání) a za Blanku, kterou stále zavírají.

+1/0
8.10.2015 10:16

M64a56r21t82i41n 51Š68t38ě41p96á69n76e77k 3617633463391

Nezapomeňte, veškeré problémy s dopravou reší snížení kapacity. Třeba ta Plzeňská, až skončí opravy, tak se jeden pruh udělá preferenční, do druhého se namaluje cyklopruh a rázem budou problémy s dopravou vyřešeny...;-D;-D

+1/0
6.10.2015 11:12

L57u45k26a37s 37N10o33v27a46k 4619749523538

Ne neudela se preferencni, o i ji natvrdo zuuzili na jeden pruh.

0/0
6.10.2015 18:24

M35i29c85h11a25l 60F20r32a76n84z 7593853111172

tak já jsem spokojený - místo hospání přes Prahu se z Troji na Budějovickou dostanu asi za 1/3 času. Jezdím ráno a odpoledne po práci a zacpaný tunel jsem tam nezažil. Maximálně auta jedoucí 50km místo 70km, protože si to tam prohlížejí bo co :-)

+2/0
6.10.2015 10:51

R84i14c60h79a15r62d 67V97o83l51e60j84n19í63k 7866882577921

Tak fajn, na to jsem čekal, tam kde se provoz uvolnil, udělá město omezení, aby se nedalo jezdit. Tak hurá do přecpaného tunelu.Rv;-O;-€

+1/0
6.10.2015 10:29

T96o44m69á85š 82H92o38u70š41k23a 2145973884177

Nemyslím. Zhoršilo se to kvůli tomu, že se čeká před tunelem.

0/0
6.10.2015 10:20

J32a68k71u58b 58F10e43i84f16a31r 7319219676419

Kolony na Strakonické byly i před Blankou a důvodem je Barrandovský most, resp. křížení směrů na něm a kvůli semaforům věčně ucpaný sjezd Braník/Modřany.

0/0
6.10.2015 10:11

J48a17n 46F57l87o75r50i35á17n 2427698704701

Ti co mají být zodpovědní za dopravní situaci v Praze jí sami komplikují. 1.Dostavba vnějšího okruhu vůbec neprobíhá!!  2 U nově otevřené konečné metra v Motole není jediné místo pro zaparkování. . 3. Vedení města znemožnuje i nastupování či vystupování lidí z aut u stanic metra. Příklad. Dříve se u stanice Hradčanská dalo zastavit a vyložit či naložit pasažéry z auta. Po neuvěřitelné přestavbě okolí stanice byly vybudovány dva světelné přechody pro chodce. Dřív tam nebyl žádný,lidé chodili podchodem.  Místa k zastavení aut byla zlikvidována. Myšleno směr od Sparty.

+5/0
6.10.2015 9:36

P67a92v40e82l 38O45b84d56r98ž18á43l88e57k 6456504438402

ad 1 - dostavba okruhu neprobíhá kvůli občanům Běchovic a Suchdola ... jinak souhlas

0/0
6.10.2015 10:02

M73i74c75h34a21l 19Z38e45l24e10n18ý 6974623375136

Marne premyslim, jak muze Blanka ovlivnit Strakonickou.

Kulatak je neco jineho. Problem je hlavne na vyjezdu z kruhaku do Svatovotske. Tam to chce aspon semafor nebo optimalne jednou prodlouzit podchod od metra.

+1/0
6.10.2015 9:33

P98a71v10e73l 71O25b52d75r49ž97á12l41e26k 6566554928782

Pokud si pamatuju, v nějakém loňském rozhovoru kdosi ze stavařů psal, že na podchod Svatovícké tam není pod zemí místo. Ale co tam je, netuším.

0/0
6.10.2015 9:36

M11i43c93h56a88l 95Z16e64l13e13n84ý 6754373335176

Tak aspon ten semafor, protoze chodci se tam lejou jednim proudem a pokud ridic neni nalezite bezohledny, je dost potiz se tam vubec dostat.

+2/0
6.10.2015 9:41

J70a88k21u26b 12V48a34l64e73š 8930176787493

Únikové metro pro ilumináty? ;-D

+2/0
6.10.2015 9:42

T92o32m 97P30á32l92e65k 1601506209788

Tipnul bych kolektory a jiné inženýrské sítě.

0/0
6.10.2015 9:45

M48a67r45t78i55n 48F24a20l75c 6114563582237

Za problémy na strakonické blanka opravdu nemůže ....

Může za ni nesmyslné zúžení do jednoho pruhu před najezdem k lihovaru ....

+4/0
6.10.2015 9:14

J31a72n 70B41u42b90i87k 9272431392607

Ne úplně. On je totiž periodicky uzavírán tunel Mrázovka, protože se jinak zahlcuje na křižovatce s Plzeňskou, kde nestačí odbočující auta odjet.

Holt máme jezdit výhradně tunelem, jak píší na billboardech a když jezdíme, jezdí nás tam prý moc.......

0/0
6.10.2015 9:50

M16a79r10t39i53n 24R68ů97ž61i68č89k60a 9254921308239

pro mne se doprava z a do práce díky tunelu zkrátila o asi 10 minut a spotřeb aklesla o hodně!

-- -- --

ty ventilátory pod klenbou - co to je?

to jen zajišťuje proudění vzduchu tunelem, to ho neodvádí nikam nahoru nebo jo

+1/0
6.10.2015 8:48

J52i58ř80í 61Č54a64p54e30k 9910192639408

strakonicka je zacpana rano nonstop jiz delsi dobu - sacuji, tak od doby, co v lahovicka nejaky ko..t zavedl 50 - to je prvni problem, druhy vidim v tom, ze 90% osobnich aut jede jen s ridicem - coz je jen pohodlnost lidi a pak se divej, ze je silnice ucpana a kdyz prijedou do prahy, tak se divej, ze nemaj kde zaparkovat. No a jako reseni bych videl dve moznosti - udelat alespon na prahu treti pruh - vesel by se tam - a treba jen pro MHD, nebo mozna by nebylo marny protahnout tramvaj az do lahovicek - podle st. zel trati by to slo.

0/0
6.10.2015 8:35

P62a52v28e90l 65O12b33d53r45ž26á73l33e21k 6506804258522

A jak chcete řešit ta auta jedoucí jen s řidičem? Doba, kdy celá vesnice vstávala v půl šesté a všichni chlapi jeli společně do Kolbenky je dávno pryč.

0/0
6.10.2015 9:31

P16e65t73r 37O88b72r16l61í35k 2103225441853

Až ted se zjištuje jak je s dopravou v ostatních částech města?

Kam potom zmizely miliony vynaložené na spousty různých analýz a studií?

+2/0
6.10.2015 8:32

Z51d48e84n45ě42k 68D61u35f61e73k 2754134348

No Strakonická a navazující Dobříšská, tam se to štosuje. V Dobříšské je problém sjezd na Radlickou, kde prostě auta blokují jeden pruh do Strahovského tunelu a tím je průjezdný jeden pruh

0/0
6.10.2015 8:23

M83a24r59e97k 56K90a66l31i59n10a 3879414965578

Ono taky kdyby v Holešovičkách byla 70 nebo 80, tak by se prd stalo... Ploužit se 50 na místy tříproudé komunikaci, to je fakt zážitek...

+18/0
6.10.2015 6:26

V10l31a21d86i50m73í75r 11F63i44b34i67g33e27r 5614831851944

Jo to je věc, navíc všude radary. U každého pole se staví protihlukovky, tak nevím proč je nemohou vystavět i tady aby se mohla rychlost zvýšit a tam kde to nejde nainstalovat protihluková okna.

0/0
6.10.2015 7:25

B58l17a43ž26e29j 77M65o11t46y10č29k84a 8607107425420

radar je pouze ze spoda nahoru k bulovce, to ostatní je jen na měření hustoty provozu. Opačným směrem nemusíte jezdit 50;-)

+1/−1
6.10.2015 8:09

J88a19n 44K45r42a39l 2360291394206

tam se vsichni sunou 50, resp 40-45.....ty vyjezdy z prahy me hlavu neberou. To same je na cernym moste....

+1/0
6.10.2015 8:45

M53a16r46t96i36n 47R58ů39ž61i47č41k49a 9774981388119

o jakém úseku se bavíme ... od Bulovky dolu (50)

ta informace je odkud?

+1/0
6.10.2015 8:46

P34e59t63r 72L68u87d65a38n58e53k 1987724597703

http://kamery.praha.eu/ ovšem jestli se na to dá stoprocentně spolehnout, to nevím

0/0
6.10.2015 9:51

M86a18r38e85k 53H55r48u94b44y 6717392391528

Nedá, ty informace jsou záměrně staré...

0/0
6.10.2015 12:33

V24á39c92l12a88v 58N22ě92m97e52c 1461918

ona tam také 70 dlouhá léta byla, nevím proč pan redaktor píše o komplikacích, když je tam 50 je kvůli hluku. Navíc ve směru do centra je již položen tichý asfalt a nákladní auta tam prakticky nejezdí.

+1/0
6.10.2015 8:15

T52o66m20á72š 22H35o63u10š50k88a 2315803364727

Strakonická 

Úsek který mi trvá bez dopravy 7 min jezdím 45 autem i MHD.  Zhoršilo se to. Možná pomůže plzeňská... Uvidíme

0/0
6.10.2015 0:13

T60o63m70á71š 82P39e76l32i58k92á57n 3631250201589

Ja si ale od poloviny devadesatych let nepamatuji ze by nekdy Strakonicka mezi 7-9 rano nestala. Podle mne tam je doprava beze zmeny...

Ano.... bylo zvlastni ze letos od prazdnin do otevreni Blanky byla doprava v te spicce na Strakonicke minimalni. To mne zarazilo uz nekolikrat, je mozne ze to melo ale jiny vliv nez je Blanka.

+1/0
6.10.2015 6:55

J65a27n30a 71M11e16r61o54p86e 7748769187889

Asi tak, dobře si pamatuji, že když jsem jezdila autobusem ráno po Strakonické, automaticky jsem počítala se zpožděním - takže bylo lepší prostě si těch 20 minut přivstat a jet vlakem a autobusem jen jako rezerva.

0/0
6.10.2015 8:10

P76e37p18a 80Č80u73m45p80e86l55í14k 7647348644143

Opět ta logika....Udělají tunel někam. Tam kde to končí to logicky zvedne dopravu ale to nikdo neřeší. Navíc někdo "chytře" zavře některé trasy kterou jsou nad tunelem aby zde bylo ještě míně místa pro dopravu ;-D

Co to je za logiku? Nemá se nic předělávat nebo zavírat do doby, než bude kompletní řešení. Takto udělají někde zóny pro chodce a v případě poruchy nebude možné tam jezdit, protože to je zóna pro chodce

+1/0
5.10.2015 23:54

J27a80k50u96b 46Š74a44f36a65n83d39a 7735677461801

A jak to mají řešit? Čekat s otevřením až budou všechny okruhy kolem Prahy hotové?

+4/0
6.10.2015 7:19

D54a55v19i32d 11Z35a54j34d81á28k 8905352360621

Ulehcilo to tak maximalne na Praze 8.Treba na situaci na Bile hore nemusi byt clovek odbornik.Soubeh nekolika dalnic do mista,kde je vs svedeno do jednoho pruhu se semaforem kazdych padesat metru,pricemz je to zaroven privadec k tunelu,je proste pru..r

+7/0
5.10.2015 23:37

V51á57c68l21a83v 40K21a55r73a67s 1237581486931

Ano, to je přesný obraz dnešní doby ... Rychle dostavte čtyřproudé silnice po celé Praze, ať všude pohodlně dojedu, jen u mě před barákem udělejte místo silnice park, jinak budu psát petice, podávat žaloby a demostrovat !!!

+18/0
5.10.2015 23:29

J54a75k38u66b 61V35a23l62e66š 8100936487123

Tak furt o fous lepší než "všude jeden pruh, chci aby mé děti uctívali Nurgleho!" (jestli pak víte, co je benzapyren a kolik ho EURO6 auto vypouští, a kolik ho vypouštělo takové E3/4 vozidlo?)

0/0
6.10.2015 9:00

V15á40c18l97a43v 79J60e33b71a88v31ý 8550579273406

A na magistrále téměř žádná změna, kromě dvou přidaných přechodů pro chodce = zoufale promarněná šance na zklidnění centra. :-P

+1/−9
5.10.2015 23:21

J90a56k95u66b 26V70a35l84e60š 8680846507673

Měli jste jí zavřít hned, aspoň by se lidi konečně zvedli a volili nohama, kopi kop defenestrace.

+1/0
6.10.2015 9:02

K50l28á22r34a 49V63o63ž35e45n87í24l92k73o27v52á 8653644753306

Pokud by se bývalo metro nevedlo nesmyslně do Motola, kam stejně skoro nikdo nejezdí, ale na okraj Prahy někam k Dědině a vybuduvalo se velké parkoviště, tak by mnoho aut nemuselo jezdit až do centra a Kulaťák by tolik netrpěl. Nebo, kdyby alespoň na tom Veleslavíně postavili parkoviště, ze západu Prahy nelze nikde zaparkovat u metra.

+12/−3
5.10.2015 23:03

P87e70t87r 13M37a14c72o59u29r71e65k 5704418656137

Ale tam měl být velký parkovací dům. Jenže Praha na něj nedostala dotaci z EU, tak nic nepostavili už. Přijde mi to taky nelogické, když chtějí zavádět omezení dopravy do centra a další omezení.

+1/0
6.10.2015 1:01

J23i95t46k31a 21K82u75l51h97á47n81k32o55v61á 7577401681304

U kulaťáku by hlavně měli pořešit přechody pro chodce a trochu to zregulovat. Nejsou tam semafory, člověk nemůže plynule najet ani vyjet z objezdu, aby mu tam neskákal nějaký sebevrah spěchající na tramvaj. Zúžení do jednoho pruhu před kruháčem je taky lahůdka.

+16/−1
5.10.2015 22:59

P95e20t20r 47P15o33s64p86i33s53i52l 4243740305513

Když tam nebyl přechod fakticky vůbec resp. nebyl ohrazený ostrůvek, tak to bylo celkem plynulé. Lidé a auta se proplétaly v celé délce tramvajové zastávky.

+1/0
5.10.2015 23:17

K92a57r92e47l 83D90o89k21t47o17r 4827439244320

Souhlas s tím, že semafor na přechodu by mohl pomoci, ale přechody jsou tam dva (na každé straně za zastávky) a pak ještě o blok dále (u pošty) a všechny jsou potřeba. Zúžení do jednoho pruhu je nutné, jinak by chodci nepřešli a chodí tam i děti do/ze školy. Jo, kdyby všechno fungovalo ideálně, chodci slušně přecházeli, řidiči je rozumně pouštěli ... ale vždy se mezi řidiči najde nějaké čuně, které v situaci, že v jednom pruhu chodce někdo pouští, v tom druhém pruhu vesele jedou, a to je poněkud nebezpečné a stává se to zhusta.

+3/0
6.10.2015 6:28

J24a71n65a 13M91e23r26o44p32e 7188159257939

Takže prostě stačí pár semaforů a je to (resp. teda se semafory by měly být sladěné i tramvaje, aby někomu neskočila červená a pak nepřebíhal, protože na zastávce stojí tramvaj).

0/0
6.10.2015 8:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.