Diskuze

Otevření Blanky dva týdny poté: nejvíc trpí Strakonická a „Kulaťák“

̈Tunelový komplex Blanka se otevřel před dvěma týdny. Ačkoli silničáři první statistiky stále nevydali, už teď je v ulicích Prahy jasné, kterým částem metropole tunel pomohl a kterým naopak přitížil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Dnes byla Praha totálně ucpaná a když jsem dojel k Blance v Tróji, tak byl hlavní problém v tom, že na semaforu u vjezdu do tunelu svítila červená. Když se pak konečně rozsvítila zelená, tak v tunelu nebyl nikdo, auta po jednom v pravém pruhu a 100 metrů od sebe. Ten semafor je totální kravina, měla by tam být spíš průběžná regulace, třeba omezením rychlosti. Takto je Blanka úplně na nic, když ji zavírají a auta nepouští. ;-O

0 0
možnosti
MK

Pochopil jsem to dobře, že aby se v Mrázovce náhodou nevytvořila kolona v odbočovacím pruhu na Plzeňskou, tak raději zavírají celý tunel a vytvoří kolonu za Smíchova až do Lahovic? To je tedy geniální opatření...

1 0
možnosti
LN

L35u23k80a53s 35N73o51v10a77k

6. 10. 2015 18:23

Jo Plzeňská, tak ta teda pomůže, když ji chytraci zuzili do jednoho pruhu( vsimnete si novych tram. ostruvku...).

1 0
možnosti
MF

Nejhorší na tom je, že v Plzeňské bude kvůli zvětšení tram. zastávky trvalé zúžení.. Tedy, alespoň to tak vypadá.

1 0
možnosti
MH

Tak zase požadavky na další stavby na levém břehu. Při tom by stačilo ten okruh předně dokončit - pak by se ulevilo i celé Jížní spojce. O silničním okruhu na severu ani nemluvě. Než řešit nějaké další přivaděče, měl by se prvně okruh dokončit.

Plus je nesmyslně u Sparty neprůjezdná silnice - spousta aut by místo Svatovítské mohla do Blanky najet od nájezd dál.

0 0
možnosti
LV

Je to celé blbě. Miliardy vyhozené za Blanku byly jak vyhozené z okna. Praha potřebuje vnější okruh pro tranzit (plánuje se už od roku 1987) a vnitřní pro pohyb lidí po Praze (taky stále nedodělaný). Místo toho se vyhodily miliardy za tu blbost na Kbelské (včetně toho stupidního zavření jednoho pruhu ve stoupání) a za Blanku, kterou stále zavírají.

1 0
možnosti

Nezapomeňte, veškeré problémy s dopravou reší snížení kapacity. Třeba ta Plzeňská, až skončí opravy, tak se jeden pruh udělá preferenční, do druhého se namaluje cyklopruh a rázem budou problémy s dopravou vyřešeny...;-D;-D

1 0
možnosti
LN

L39u52k49a30s 83N32o93v18a72k

6. 10. 2015 18:24

Ne neudela se preferencni, o i ji natvrdo zuuzili na jeden pruh.

0 0
možnosti
MF

tak já jsem spokojený - místo hospání přes Prahu se z Troji na Budějovickou dostanu asi za 1/3 času. Jezdím ráno a odpoledne po práci a zacpaný tunel jsem tam nezažil. Maximálně auta jedoucí 50km místo 70km, protože si to tam prohlížejí bo co :-)

2 0
možnosti
RV

Tak fajn, na to jsem čekal, tam kde se provoz uvolnil, udělá město omezení, aby se nedalo jezdit. Tak hurá do přecpaného tunelu.Rv;-O;-€

1 0
možnosti
RK

Nemyslím. Zhoršilo se to kvůli tomu, že se čeká před tunelem.

0 0
možnosti
JF

Kolony na Strakonické byly i před Blankou a důvodem je Barrandovský most, resp. křížení směrů na něm a kvůli semaforům věčně ucpaný sjezd Braník/Modřany.

0 0
možnosti