Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tunelem Blanka jezdí 70 tisíc aut denně. Je to víc, než se čekalo

Tunel Blanka řidiči využívají víc, než se předpokládalo. Měsíc po jejím otevření to ukazují statistiky. Na některých místech došlo ke zhoršení dopravy. Město doufá, že se situace změní po skončení uzavírek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P56a22v13e92l 24N26o55v24á85k 2305737192912

Například v Dobříšské ulici v úseku mezi tunelem Mrázovka a ulicí Strakonická, kde kolony stojí nejčastěji, totiž od zprovoznění komplexu příliš aut nepřibylo. - Ať zvedne pr.... a jde se tam podívat!  Podle iniciativy Auto*Mat je nyní třeba, aby město co nejrychleji přistoupilo k omezení dopravy na těch silnicích, kde se počet aut snížil. - Další chytrák, udělá se něco, aby se doprava zlepšila a pak se to defakto zabije tím, že se tam omezí. Genitální nápad!

+1/0
20.10.2015 11:04

F96r54a46n43t14i84š13e20k 65N75o61v16á31k 6611595236591

Ti hoši z automatu se zbláznili, nebo co? Ucpat uvolněné ulice, aby nakonec byla zácpa na nich i v Blance?

+4/0
19.10.2015 22:14

J30o37s80e69f 14N25o29v21a16k 5948442396908

Automat? To je ta banda pomatenejch pumpičkářů pořádající cyklokaramboly v nezkolaudovaných tunelech? ;-D

+8/0
19.10.2015 19:33

R25a77d67e12k 98N88e42u35m34a19n50n 5232582678665

cyklofašisty z automatu bych ani necitoval

+9/−1
19.10.2015 17:29

K59a20r41e51l 14N30e53d22o13p70i45l 7938336839824

Za Auto*matem stoji betonarsko stavebni lobby. Diky zmanipulovanym prostackum z auto*matu se muzou stavet nove a nove komplikovanejsi a tim samoztejme drazsi komunikace.

+2/−1
19.10.2015 16:37

R56a32d49e60k 60N41o94v24a65k 9244833689140

Auto*Mati, když uberete 1+1 pruh na magistrále, 1+1 pruhů na nábřežích vyjde nám 3+3 ubrané pruhy.

Kam ta auta z těchto šesti pruhů zmizí, kudy, o kolik kilometrů dále a o kolik minut déle pojedou? Vše do Blanky? A co navazující ulice? 

Z Proseka na Klárov přes Dejvice?

+6/0
19.10.2015 16:06

M59a22r67c15e35l 86H84e81r85b93o25l41t 6572216181905

Ač nejsem Pražák, myslím, že si to tak do půl roku sedne. Jak je v článku uvedeno, sami Pražáci zkouší, jestli je to lepší Blankou, a my lonťáci to prostě chceme zkusit... Vždyť i motorkáři dělali akci "odhánění Blanky", aby si to odzkoušeli. A PČR byla na prášky, že jeli předpisově :-D

0/0
19.10.2015 15:49

M66a46r38c14e80l 96H47e52r23b72o42l75t 6362846281635

Odpanění... Zatracenej automatickej opravovač...

+4/0
19.10.2015 15:50

L69u91k79á18š 55P78a79v49l25u78c95h 5205809559340

Navrhuju zrizeni iniciativy "Praha prujezdna", jejiz zasadou bude pri navrhovani dopravnich reseni pouzivani selskeho rozumu. Pvnim cilem bude udrzeni kapacit vozovek kde je provoz dosud plynuly, druhym odstraneni nesmyslnych zuzeni puvodne dvoupruhovych komunikaci viz Bělohorská směr centrum, ul Jugoslávských partizánů, Plzeňská z centra atd.. Tretim cilem zamezeni budovani nesmyslnych semaforů viz ulice Wenzigova/Sokolská/Legerova a naopak prenastaveni vsech ostatnich semaforů z rezimu "vytvor kolonu" do rezimu "vycisti krizovatku". V neposledni rade snaha zamezit opakovanému rozkopávání stejných úseků v intervalu co 2 roky. Benefity: snizeni emisni zateze pro rezidenty, hluku, úspora casu a nervu ridicu

+10/0
19.10.2015 15:43

J53a19n 41F78r29o67l36í56k 6486130765474

Součástí by mělo být odeslání iniciátorů Auto*mat na Sibiř aby si tam mohli vybudovat neomezené množství cyklostezek.

+9/0
19.10.2015 15:56

J88i57n80d11ř88i56c71h 27H83r77a42d63e81c27k73ý 6435879262392

dvojnásobek oproti předpokládané kapacitě?! no, brzy bude zapotřebí zkontrolovat, jaký to má dopad na samotnou stavbu! a naplánovat generální opravu...

+1/−2
19.10.2015 15:13

M95i43l92a92n 60C57h87a18l81u24p66a 7364976237103

haha!

0/0
19.10.2015 15:38

M59i80l87a31n 57C16h14a17l45u94p38a 7404896727953

No asi tak po celou dobu výstavby tu různí "odborníci" křičeli, že je Blanka zbytečná. Teďka zase ti samí křičí, že jí projíždí moc aut. Můžete nám páni a dámy, vševědoucí a všeznající, říci, kdy budete zpokojeni?

+5/−2
19.10.2015 14:49

B19o72h70u70s22l65a70v 83K46r23á72l27í74k 2821890839816

Odborníci po celou dobu výstavby křičeli, že dopravě neulehčí, ale naopak přitáhne do centra další dopravu a zahltí ho. A tak se i stalo. Zbytečná je v tom smyslu, že neplní funkci okruhu, který má centrum zbavit aut.

0/−5
19.10.2015 15:02

M16i92l19a91n 29C30h88a40l81u43p43a 7214726357403

O tom kolik dopravy bylo do centra přitaženo se neodvažuji pár dní po otevření vůbec spekulovat. To nechám laikům nebo politikům. Ti ví všechno nejlíp. Jinak nechápu proč tedy stavíme tunely, kterými pak jezdí 70.000 vozidel za den. Fakt naprosto zbytečná a nepoužívaná stavba. Tak nepotřebnou věc může navrhnout leda takový debil projektant jako jsem já. Jinak podle všech výzkumů, které znám, tj. odborných i "odborných" vyhází vnitropražské přepravy zhruba 70% všech cest na vnitřní část Prahy a jen 30% na vnější. Respektive ten dlouho vyhlížený a dle našich politiků nejspíš dlouho nepostavitelný vnější okruh by z aktuální pražské dopravy přenesl jen těch 30%. Pokud k tomu přidáme čistý tranzit bude to takříkajíc 50/50, protože čistý tranzit je ve všech výpočtech nakonec překvapivě malý, tak kolem 20-30%. Takže tu máme vždycky cca polovinu aut mířích do středu Prahy a vždycky bude nutno mít něco bližšího  než dálnici za humny. Nehledě na snahu centrum zcela uzavřít nebo silně omezit. Včetně slavné SJ magistrály, kterou by urbanisti nejraději poslali do propadliště dějin. Fakt si myslíte, že by při uzavření historického centra P1-P3, P4 část, P5 část P6 část, P7, a P8 část by všichni ze Lhotky najeli na Strakonickou, dojeli na vnější okruh a sjeli někde daleko na severu (mluví se stále o větším a větším odtažení, snad až ke Kralupům) a šupajdili zpět do Kobylis? Nene. Kdepak. Pěkně by to lemovali kolem uzavřeného centra přes Smíchov, Letnou a Veletržní a to by byl zmatek jak v Modřicích u Olympie. Ještě že už mohou do té velké ďoury.

+1/0
19.10.2015 15:37

M12a76r16t31i40n 68Š82t19ě85p84á77n58e85k 3447913513731

Blankou jezdi vic aut, ale tohle, pani ridicky a ridici, o tomhle nikde ani clanek:

Utahování šroubu ´15 (Operace Fíkový list)

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015101601

+2/0
19.10.2015 14:45

M21i91l27a26n 55C30h35a81l85u88p15a 7714616917263

No tak, podívejte se. Já bych nestrašil, dokud to není podepsané pánem z hradu.

0/0
19.10.2015 15:39

M91a82r85t91i48n 56Š71t18ě80p61á16n24e22k 3987583713981

Aha, takze dokud to navrhuji, tak mame sedet a mlcet a doufat, ze jsou v PS rozumni lide. Vasi duveru bych chtel mit

0/0
20.10.2015 15:50

M33i56l36a93n 75C53h66a84l64u56p28a 7764656917403

Hlavně, že ji máme všichni při volbách.

0/0
20.10.2015 16:47

M64i52c75h10a55l 85D79o22l29e74ž34a43l 6693372854351

Snad se z toho provozu nezapotí kabely...

+2/0
19.10.2015 14:17

J23i79n34d19ř54i77c14h 92H33r24a92d25e10c45k24ý 6145179492382

máňa řikala, že to není směroplatný...

+2/0
19.10.2015 15:07
Foto

P57a51v39e93l 43P41o26k70o50r10n53ý 2216984830442

Kdo dělal tu expertízu, že se v tak důležité věci seknul skoro o 100 %? A tedy z této logiky vychází, že pokud by byl plánovaný pro ten aktuální provoz, měla by stát 2× tolik, tedy asi 90 miliard, což je cena Temelína.

A opačně, tunel Blanka stál jako 1 reaktor Temelína. Tedy Praha mohla mít místo tunelu vlastní elektrárnu (podle mé úvahy za mostem Barikádníků)

+2/−2
19.10.2015 14:14

M98i12l40a58n 69C37h65a50l85u74p60a 7694666517703

No je vidět, že laická veřejnost je zmatená jak lesní včely.

+1/0
19.10.2015 14:41

A41l19e55š 43P70e34c77h64á30č12e15k 1482552507927

každej je akorát zvědavej a očumuje tunel

+1/0
19.10.2015 14:10

M29i59l83a83n 73C72h13a62l37u39p72a 7174406917123

Asi tak. Plus je rozkopaná celá Praha. Chápejte, že lidi jsou naštvaný na politiky, kteří uvolnili jako vždy peníze až na podzim. Ale politici se přeci VŽDY musí na něco VYMLUVIT. Tak se jim Blanka hodí do krámu.

0/0
19.10.2015 14:43

K81a55r43e84l 58V67a45c47h24u76t 9563402979483

Bývaly doby, kdy jet z Jihlavy do Ústí jinak než přes Prahu byla hloupost. :-/

Změnilo se na tom snad něco?  8-o

+1/0
19.10.2015 14:05

K24a92r94e25l 18V19a39c67h60u12t 9243902269353

Podívejte se třeba na rakouskou Vídeň - tam cedule všechem tranzit odklánějí na OBCHVATY - je to sice delší, ale rychlejší. ;-)

+1/0
19.10.2015 14:06

J83a86n 50P13a90v27e48l77k19a 3817421624371

JJ. po R7 a přes Libochovice. Je to o 5 km delší a na čas minimálně stejné.

0/0
19.10.2015 14:42

V56i11k37t40o87r 54T94i91c90h57y 7400828604148

Pravda je ta, že se utrácela EU dotace, takže se to dělalo co nejrychleji a bez rozmyslu.

0/−2
19.10.2015 14:02

J43a40n 50K89r42a59l 2350181564256

jako jo, rychlovka to byla:-)

+3/0
19.10.2015 14:03

V53i25k17t32o88r 19T17i73c14h28y 7220298824928

Zde to je omylem, to byla odpoveď na jiný příspěvek.

+1/0
19.10.2015 14:04

M41i57l63a97n 36C85h22a72l13u71p52a 7854276347123

V tom případě se omlouvám za mínus.

0/0
19.10.2015 14:44

K78a75r52e66l 96V89a97c21h45u65t 9823112249393

Problém není v počtu či kilometrech silnic - nýbrž ve velkém počtu AUT!  ;-D;-€Rv

+1/−1
19.10.2015 14:02

D45a95v21i50d 40Z81a67j54d17á94k 8375412600831

Blanka preplnena a ubytek v ulicich prahy 7 jen zhruba 10% vuci predchozimu stavu?To je divne,ne?

+3/0
19.10.2015 13:46

J58a67n 90K81r31a61l 2410241494756

oni do toho pocitali i ty v tunelu;-D

+4/0
19.10.2015 13:55

J96a75n 17K55r84a32l 2820281254826

a vysledkem je 10% narust:-)

0/0
19.10.2015 13:56

J15i60ř17í 29Ř43e32h86o48ř 9408568556558

jaký černý puntíky. Jestli tam je 70 tisíc aut a další v navazujících tunelech. Tak to musí být obecně lepší než předtím,když všichni tito jezdili někde po povrchu. Že tam někudy musí vjet a někudy vyjet se vědělo. Ale prostě ta doba strávená v tunelu znamená dobu nestrávenou v ulicích.

+3/0
19.10.2015 13:41
Foto

J58i25ř52í 89K57r87á73k81o77r61a 9469523

"Podle iniciativy Auto*Mat je nyní třeba, aby město co nejrychleji přistoupilo k omezení dopravy na těch silnicích, kde se počet aut snížil.

„Za dva měsíce se mohou ulice, kde aut ubylo, zase zaplnit, a to i kvůli lidem, kteří díky lepší průjezdnosti začnou nově jezdit autem. Pokud tak chce město ulicím skutečně ulevit, a ne v nich jen vytvořit místo pro další auta, mělo by k omezením přistoupit co nejdříve,“ vysvětluje Vratislav Filler z Auto*Matu."

Prosím česká média, aby v souvislosti s dopravou přestala citovat názory oragnizací, které s dopravou nikterak nesouvisí. Raději se zeptejte báby Blažkové, ta bude mít stejně relevantní názory a bude to alespoň k zasmání.

+24/−4
19.10.2015 13:35

P59a58v60e16l 23S92l54a60d44o83v75n13í82k 6687973127456

Na hloupé lidi, jako je ten v článku zmiňovaný aktivista, snad ani nemá smysl reagovat...

+7/0
19.10.2015 13:38

V57l19a88d68i76m41í84r 67N45o90v36o71t68n33ý 1889170262700

Ne ne, zlu a blbosti je třeba včas se postavit! Soudruzi z Auto*Matu vyližte si ...

+10/0
19.10.2015 13:44

R55a57d14e69k 78D19o13l95e10ž64a45l 2769643420230

Tak určitě, zcestných názorů je plný Internet, ale pan Krákora má pravdu, proč jejich bláboly vůbec otiskují nějaké noviny?

+7/−1
19.10.2015 13:46

J47a92r84o42s68l90a59v 57P70l64a82c64h90e66t52k89a 7456476766719

Pardon za minus... Ukliknul jsem se

0/−1
19.10.2015 13:47

M40i75l33o30š 81B52o15u84k36a62l 8743227273684

Pražáci neumijó jezdit...proto ty kolóny.

+1/−8
19.10.2015 13:31

J72a33r34o70s49l16a22v 44S66t75u92p75k43a 6147509169744

tak pravil easy rider co vyjizdel 8hodin z nakupu rohliku.....

+18/0
19.10.2015 13:33

P21a81v76e31l 80S50l93a96d31o24v87n27í93k 6407623827486

Nejvíce se kolony tvoří před kruhovými objezdy a prvním blokujícím autem bývá zpravidla RZ s "J", "B" nebo "T".

+10/0
19.10.2015 13:33

K60a67r63e82l 72V63a53c70h13u10t 9943202139983

Jestli ono to nebude tím, že to holt nejsou ti MÍSTNÍ (borci)!  ;-D;-)

+3/0
19.10.2015 14:04

J71a90r95o97s29l51a34v 68S82t27u94p37k34a 6457229849354

Pozitiva to ma, prit se netreba.

+2/0
19.10.2015 13:28

M97i78c22h89a61l 88K80o80ž28e93n82ý 4296825400232

Chtelo by to komisi za ucelem analyzy vytizenosti tunelu blanka. Ten pak zavrit, zahrnout a postavit novy a vetsi.

+2/0
19.10.2015 13:09

J57a60n 43P55a90v40e66l71k44a 3607941714861

Určitě už existuje komise, která hledá budovu.

+7/0
19.10.2015 13:15

M73i43l12a45n 44K26o77r24d75í74k 1364787200713

Komise, ktera vybere komisi, co vybere budovu, v ktere bude sidlit komise.

+1/0
19.10.2015 14:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.