Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tunelem Blanka jezdí 70 tisíc aut denně. Je to víc, než se čekalo

Tunel Blanka řidiči využívají víc, než se předpokládalo. Měsíc po jejím otevření to ukazují statistiky. Na některých místech došlo ke zhoršení dopravy. Město doufá, že se situace změní po skončení uzavírek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P81a10v19e27l 66N76o49v60á56k 2855207852492

Například v Dobříšské ulici v úseku mezi tunelem Mrázovka a ulicí Strakonická, kde kolony stojí nejčastěji, totiž od zprovoznění komplexu příliš aut nepřibylo. - Ať zvedne pr.... a jde se tam podívat!  Podle iniciativy Auto*Mat je nyní třeba, aby město co nejrychleji přistoupilo k omezení dopravy na těch silnicích, kde se počet aut snížil. - Další chytrák, udělá se něco, aby se doprava zlepšila a pak se to defakto zabije tím, že se tam omezí. Genitální nápad!

+1/0
20.10.2015 11:04

F27r60a64n54t39i69š81e19k 19N30o19v48á18k 6711535516261

Ti hoši z automatu se zbláznili, nebo co? Ucpat uvolněné ulice, aby nakonec byla zácpa na nich i v Blance?

+4/0
19.10.2015 22:14

J98o39s43e81f 98N68o37v56a42k 5808452496498

Automat? To je ta banda pomatenejch pumpičkářů pořádající cyklokaramboly v nezkolaudovaných tunelech? ;-D

+8/0
19.10.2015 19:33

R77a32d76e77k 45N51e16u40m88a60n35n 5392722908885

cyklofašisty z automatu bych ani necitoval

+9/−1
19.10.2015 17:29

K18a28r67e76l 17N15e69d20o55p16i44l 7618956279814

Za Auto*matem stoji betonarsko stavebni lobby. Diky zmanipulovanym prostackum z auto*matu se muzou stavet nove a nove komplikovanejsi a tim samoztejme drazsi komunikace.

+2/−1
19.10.2015 16:37

R37a11d73e68k 79N40o26v41a93k 9174103209680

Auto*Mati, když uberete 1+1 pruh na magistrále, 1+1 pruhů na nábřežích vyjde nám 3+3 ubrané pruhy.

Kam ta auta z těchto šesti pruhů zmizí, kudy, o kolik kilometrů dále a o kolik minut déle pojedou? Vše do Blanky? A co navazující ulice? 

Z Proseka na Klárov přes Dejvice?

+6/0
19.10.2015 16:06

M50a81r55c68e95l 45H67e34r61b76o72l42t 6722626651325

Ač nejsem Pražák, myslím, že si to tak do půl roku sedne. Jak je v článku uvedeno, sami Pražáci zkouší, jestli je to lepší Blankou, a my lonťáci to prostě chceme zkusit... Vždyť i motorkáři dělali akci "odhánění Blanky", aby si to odzkoušeli. A PČR byla na prášky, že jeli předpisově :-D

0/0
19.10.2015 15:49

M39a16r53c44e70l 78H97e38r97b31o19l76t 6122366821985

Odpanění... Zatracenej automatickej opravovač...

+4/0
19.10.2015 15:50

L14u58k51á14š 33P87a91v98l80u24c13h 5485959959460

Navrhuju zrizeni iniciativy "Praha prujezdna", jejiz zasadou bude pri navrhovani dopravnich reseni pouzivani selskeho rozumu. Pvnim cilem bude udrzeni kapacit vozovek kde je provoz dosud plynuly, druhym odstraneni nesmyslnych zuzeni puvodne dvoupruhovych komunikaci viz Bělohorská směr centrum, ul Jugoslávských partizánů, Plzeňská z centra atd.. Tretim cilem zamezeni budovani nesmyslnych semaforů viz ulice Wenzigova/Sokolská/Legerova a naopak prenastaveni vsech ostatnich semaforů z rezimu "vytvor kolonu" do rezimu "vycisti krizovatku". V neposledni rade snaha zamezit opakovanému rozkopávání stejných úseků v intervalu co 2 roky. Benefity: snizeni emisni zateze pro rezidenty, hluku, úspora casu a nervu ridicu

+10/0
19.10.2015 15:43

J67a62n 74F70r77o92l65í34k 6786130575404

Součástí by mělo být odeslání iniciátorů Auto*mat na Sibiř aby si tam mohli vybudovat neomezené množství cyklostezek.

+9/0
19.10.2015 15:56

J96i24n57d57ř59i50c89h 43H68r13a24d27e15c27k61ý 6445889632942

dvojnásobek oproti předpokládané kapacitě?! no, brzy bude zapotřebí zkontrolovat, jaký to má dopad na samotnou stavbu! a naplánovat generální opravu...

+1/−2
19.10.2015 15:13

M88i12l34a71n 18C48h60a21l30u20p92a 7264346307403

haha!

0/0
19.10.2015 15:38

M60i11l66a66n 55C88h55a16l13u98p59a 7604536727753

No asi tak po celou dobu výstavby tu různí "odborníci" křičeli, že je Blanka zbytečná. Teďka zase ti samí křičí, že jí projíždí moc aut. Můžete nám páni a dámy, vševědoucí a všeznající, říci, kdy budete zpokojeni?

+5/−2
19.10.2015 14:49

B13o88h89u48s61l51a94v 88K84r48á21l88í77k 2221570199966

Odborníci po celou dobu výstavby křičeli, že dopravě neulehčí, ale naopak přitáhne do centra další dopravu a zahltí ho. A tak se i stalo. Zbytečná je v tom smyslu, že neplní funkci okruhu, který má centrum zbavit aut.

0/−5
19.10.2015 15:02

M91i84l85a10n 42C32h96a49l10u55p27a 7684196877103

O tom kolik dopravy bylo do centra přitaženo se neodvažuji pár dní po otevření vůbec spekulovat. To nechám laikům nebo politikům. Ti ví všechno nejlíp. Jinak nechápu proč tedy stavíme tunely, kterými pak jezdí 70.000 vozidel za den. Fakt naprosto zbytečná a nepoužívaná stavba. Tak nepotřebnou věc může navrhnout leda takový debil projektant jako jsem já. Jinak podle všech výzkumů, které znám, tj. odborných i "odborných" vyhází vnitropražské přepravy zhruba 70% všech cest na vnitřní část Prahy a jen 30% na vnější. Respektive ten dlouho vyhlížený a dle našich politiků nejspíš dlouho nepostavitelný vnější okruh by z aktuální pražské dopravy přenesl jen těch 30%. Pokud k tomu přidáme čistý tranzit bude to takříkajíc 50/50, protože čistý tranzit je ve všech výpočtech nakonec překvapivě malý, tak kolem 20-30%. Takže tu máme vždycky cca polovinu aut mířích do středu Prahy a vždycky bude nutno mít něco bližšího  než dálnici za humny. Nehledě na snahu centrum zcela uzavřít nebo silně omezit. Včetně slavné SJ magistrály, kterou by urbanisti nejraději poslali do propadliště dějin. Fakt si myslíte, že by při uzavření historického centra P1-P3, P4 část, P5 část P6 část, P7, a P8 část by všichni ze Lhotky najeli na Strakonickou, dojeli na vnější okruh a sjeli někde daleko na severu (mluví se stále o větším a větším odtažení, snad až ke Kralupům) a šupajdili zpět do Kobylis? Nene. Kdepak. Pěkně by to lemovali kolem uzavřeného centra přes Smíchov, Letnou a Veletržní a to by byl zmatek jak v Modřicích u Olympie. Ještě že už mohou do té velké ďoury.

+1/0
19.10.2015 15:37

M66a57r44t88i37n 44Š80t77ě19p16á76n80e17k 3777653373901

Blankou jezdi vic aut, ale tohle, pani ridicky a ridici, o tomhle nikde ani clanek:

Utahování šroubu ´15 (Operace Fíkový list)

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015101601

+2/0
19.10.2015 14:45

M50i49l62a60n 86C88h13a55l66u50p22a 7514486717263

No tak, podívejte se. Já bych nestrašil, dokud to není podepsané pánem z hradu.

0/0
19.10.2015 15:39

M38a32r88t21i63n 23Š30t69ě57p13á18n90e36k 3547263423311

Aha, takze dokud to navrhuji, tak mame sedet a mlcet a doufat, ze jsou v PS rozumni lide. Vasi duveru bych chtel mit

0/0
20.10.2015 15:50

M88i89l76a68n 48C46h16a70l54u85p80a 7764396657663

Hlavně, že ji máme všichni při volbách.

0/0
20.10.2015 16:47

M66i15c63h78a55l 76D26o36l36e29ž91a12l 6823802214281

Snad se z toho provozu nezapotí kabely...

+2/0
19.10.2015 14:17

J22i34n79d29ř59i80c48h 68H83r52a14d92e67c43k88ý 6795729512342

máňa řikala, že to není směroplatný...

+2/0
19.10.2015 15:07
Foto

P69a49v61e63l 75P22o72k50o42r28n53ý 2136864730742

Kdo dělal tu expertízu, že se v tak důležité věci seknul skoro o 100 %? A tedy z této logiky vychází, že pokud by byl plánovaný pro ten aktuální provoz, měla by stát 2× tolik, tedy asi 90 miliard, což je cena Temelína.

A opačně, tunel Blanka stál jako 1 reaktor Temelína. Tedy Praha mohla mít místo tunelu vlastní elektrárnu (podle mé úvahy za mostem Barikádníků)

+2/−2
19.10.2015 14:14

M61i64l15a84n 46C17h33a25l19u71p33a 7224436677843

No je vidět, že laická veřejnost je zmatená jak lesní včely.

+1/0
19.10.2015 14:41

A32l19e38š 86P58e71c71h26á53č46e18k 1972362647977

každej je akorát zvědavej a očumuje tunel

+1/0
19.10.2015 14:10

M11i15l93a68n 36C24h67a66l86u62p25a 7454536147873

Asi tak. Plus je rozkopaná celá Praha. Chápejte, že lidi jsou naštvaný na politiky, kteří uvolnili jako vždy peníze až na podzim. Ale politici se přeci VŽDY musí na něco VYMLUVIT. Tak se jim Blanka hodí do krámu.

0/0
19.10.2015 14:43

K60a16r73e43l 49V80a76c45h87u12t 9913422689923

Bývaly doby, kdy jet z Jihlavy do Ústí jinak než přes Prahu byla hloupost. :-/

Změnilo se na tom snad něco?  8-o

+1/0
19.10.2015 14:05

K69a25r27e82l 16V35a21c37h73u26t 9753172519713

Podívejte se třeba na rakouskou Vídeň - tam cedule všechem tranzit odklánějí na OBCHVATY - je to sice delší, ale rychlejší. ;-)

+1/0
19.10.2015 14:06

J98a95n 56P36a71v48e57l57k90a 3617311574291

JJ. po R7 a přes Libochovice. Je to o 5 km delší a na čas minimálně stejné.

0/0
19.10.2015 14:42

V37i58k80t34o31r 34T96i92c91h10y 7280708964628

Pravda je ta, že se utrácela EU dotace, takže se to dělalo co nejrychleji a bez rozmyslu.

0/−2
19.10.2015 14:02

J49a77n 10K27r73a72l 8353735873164

jako jo, rychlovka to byla:-)

+3/0
19.10.2015 14:03

V45i16k96t53o22r 66T35i30c84h76y 7900108254448

Zde to je omylem, to byla odpoveď na jiný příspěvek.

+1/0
19.10.2015 14:04

M51i84l26a74n 16C14h55a17l11u51p93a 7174226617133

V tom případě se omlouvám za mínus.

0/0
19.10.2015 14:44

K83a56r12e84l 91V27a84c28h98u48t 9783422919493

Problém není v počtu či kilometrech silnic - nýbrž ve velkém počtu AUT!  ;-D;-€Rv

+1/−1
19.10.2015 14:02

D21a85v58i77d 84Z81a31j86d19á97k 8815122890981

Blanka preplnena a ubytek v ulicich prahy 7 jen zhruba 10% vuci predchozimu stavu?To je divne,ne?

+3/0
19.10.2015 13:46

J95a12n 27K59r22a67l 8803915433974

oni do toho pocitali i ty v tunelu;-D

+4/0
19.10.2015 13:55

J39a52n 33K98r97a74l 8663345233244

a vysledkem je 10% narust:-)

0/0
19.10.2015 13:56

J60i39ř18í 58Ř44e76h31o61ř 9688918856208

jaký černý puntíky. Jestli tam je 70 tisíc aut a další v navazujících tunelech. Tak to musí být obecně lepší než předtím,když všichni tito jezdili někde po povrchu. Že tam někudy musí vjet a někudy vyjet se vědělo. Ale prostě ta doba strávená v tunelu znamená dobu nestrávenou v ulicích.

+3/0
19.10.2015 13:41
Foto

J25i94ř29í 13K46r61á82k78o80r39a 9929243

"Podle iniciativy Auto*Mat je nyní třeba, aby město co nejrychleji přistoupilo k omezení dopravy na těch silnicích, kde se počet aut snížil.

„Za dva měsíce se mohou ulice, kde aut ubylo, zase zaplnit, a to i kvůli lidem, kteří díky lepší průjezdnosti začnou nově jezdit autem. Pokud tak chce město ulicím skutečně ulevit, a ne v nich jen vytvořit místo pro další auta, mělo by k omezením přistoupit co nejdříve,“ vysvětluje Vratislav Filler z Auto*Matu."

Prosím česká média, aby v souvislosti s dopravou přestala citovat názory oragnizací, které s dopravou nikterak nesouvisí. Raději se zeptejte báby Blažkové, ta bude mít stejně relevantní názory a bude to alespoň k zasmání.

+24/−4
19.10.2015 13:35

P79a54v39e96l 86S20l33a25d77o76v83n44í71k 6197103777906

Na hloupé lidi, jako je ten v článku zmiňovaný aktivista, snad ani nemá smysl reagovat...

+7/0
19.10.2015 13:38

V59l39a73d15i53m41í18r 14N78o71v30o72t39n44ý 1799100242440

Ne ne, zlu a blbosti je třeba včas se postavit! Soudruzi z Auto*Matu vyližte si ...

+10/0
19.10.2015 13:44

R63a32d91e64k 81D81o61l94e46ž28a44l 2679733510810

Tak určitě, zcestných názorů je plný Internet, ale pan Krákora má pravdu, proč jejich bláboly vůbec otiskují nějaké noviny?

+7/−1
19.10.2015 13:46

J11a89r79o62s49l74a10v 96P88l82a41c61h94e15t46k48a 7646716936659

Pardon za minus... Ukliknul jsem se

0/−1
19.10.2015 13:47

M23i67l66o74š 91B32o90u46k70a84l 8433137553304

Pražáci neumijó jezdit...proto ty kolóny.

+1/−8
19.10.2015 13:31

J56a43r89o30s61l93a88v 32S94t75u98p50k10a 6107419819954

tak pravil easy rider co vyjizdel 8hodin z nakupu rohliku.....

+18/0
19.10.2015 13:33

P13a12v57e26l 86S31l22a87d57o51v18n59í27k 6967963587486

Nejvíce se kolony tvoří před kruhovými objezdy a prvním blokujícím autem bývá zpravidla RZ s "J", "B" nebo "T".

+10/0
19.10.2015 13:33

K83a88r14e74l 50V42a70c33h45u71t 9983922819903

Jestli ono to nebude tím, že to holt nejsou ti MÍSTNÍ (borci)!  ;-D;-)

+3/0
19.10.2015 14:04

J46a38r13o47s98l52a72v 40S56t67u17p73k46a 6477239459574

Pozitiva to ma, prit se netreba.

+2/0
19.10.2015 13:28

M11i53c51h60a57l 91K90o38ž60e24n54ý 4626845500872

Chtelo by to komisi za ucelem analyzy vytizenosti tunelu blanka. Ten pak zavrit, zahrnout a postavit novy a vetsi.

+2/0
19.10.2015 13:09

J64a68n 27P22a87v93e58l58k95a 3217581574161

Určitě už existuje komise, která hledá budovu.

+7/0
19.10.2015 13:15

M43i68l34a85n 32K36o50r90d38í49k 1854807200553

Komise, ktera vybere komisi, co vybere budovu, v ktere bude sidlit komise.

+1/0
19.10.2015 14:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.