- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Například v Dobříšské ulici v úseku mezi tunelem Mrázovka a ulicí Strakonická, kde kolony stojí nejčastěji, totiž od zprovoznění komplexu příliš aut nepřibylo. - Ať zvedne pr.... a jde se tam podívat! Podle iniciativy Auto*Mat je nyní třeba, aby město co nejrychleji přistoupilo k omezení dopravy na těch silnicích, kde se počet aut snížil. - Další chytrák, udělá se něco, aby se doprava zlepšila a pak se to defakto zabije tím, že se tam omezí. Genitální nápad!
Ti hoši z automatu se zbláznili, nebo co? Ucpat uvolněné ulice, aby nakonec byla zácpa na nich i v Blance?
Automat? To je ta banda pomatenejch pumpičkářů pořádající cyklokaramboly v nezkolaudovaných tunelech?
cyklofašisty z automatu bych ani necitoval
Za Auto*matem stoji betonarsko stavebni lobby. Diky zmanipulovanym prostackum z auto*matu se muzou stavet nove a nove komplikovanejsi a tim samoztejme drazsi komunikace.
Auto*Mati, když uberete 1+1 pruh na magistrále, 1+1 pruhů na nábřežích vyjde nám 3+3 ubrané pruhy.
Kam ta auta z těchto šesti pruhů zmizí, kudy, o kolik kilometrů dále a o kolik minut déle pojedou? Vše do Blanky? A co navazující ulice?
Z Proseka na Klárov přes Dejvice?
Ač nejsem Pražák, myslím, že si to tak do půl roku sedne. Jak je v článku uvedeno, sami Pražáci zkouší, jestli je to lepší Blankou, a my lonťáci to prostě chceme zkusit... Vždyť i motorkáři dělali akci "odhánění Blanky", aby si to odzkoušeli. A PČR byla na prášky, že jeli předpisově :-D
Odpanění... Zatracenej automatickej opravovač...
Navrhuju zrizeni iniciativy "Praha prujezdna", jejiz zasadou bude pri navrhovani dopravnich reseni pouzivani selskeho rozumu. Pvnim cilem bude udrzeni kapacit vozovek kde je provoz dosud plynuly, druhym odstraneni nesmyslnych zuzeni puvodne dvoupruhovych komunikaci viz Bělohorská směr centrum, ul Jugoslávských partizánů, Plzeňská z centra atd.. Tretim cilem zamezeni budovani nesmyslnych semaforů viz ulice Wenzigova/Sokolská/Legerova a naopak prenastaveni vsech ostatnich semaforů z rezimu "vytvor kolonu" do rezimu "vycisti krizovatku". V neposledni rade snaha zamezit opakovanému rozkopávání stejných úseků v intervalu co 2 roky. Benefity: snizeni emisni zateze pro rezidenty, hluku, úspora casu a nervu ridicu
Součástí by mělo být odeslání iniciátorů Auto*mat na Sibiř aby si tam mohli vybudovat neomezené množství cyklostezek.
dvojnásobek oproti předpokládané kapacitě?! no, brzy bude zapotřebí zkontrolovat, jaký to má dopad na samotnou stavbu! a naplánovat generální opravu...
No asi tak po celou dobu výstavby tu různí "odborníci" křičeli, že je Blanka zbytečná. Teďka zase ti samí křičí, že jí projíždí moc aut. Můžete nám páni a dámy, vševědoucí a všeznající, říci, kdy budete zpokojeni?
Odborníci po celou dobu výstavby křičeli, že dopravě neulehčí, ale naopak přitáhne do centra další dopravu a zahltí ho. A tak se i stalo. Zbytečná je v tom smyslu, že neplní funkci okruhu, který má centrum zbavit aut.