Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič naboural do tramvaje a zůstal zaklíněný. Vystříhávali ho hasiči

Vážná dopravní nehoda se stala v úterý večer v pražském Hloubětíně. Řidič audi tam naboural do tramvaje, z auta ho museli vyprostit hasiči. Kbelská ulice byla desítky minut zablokována.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M24i23l29a79n 93M57a24j25e88r46č51í31k 1710700104736

Takže vážení, žel to opět (již po několikáté na tom samém místě) vypadá pro směr jízdy TRAMvaje velmi blbě pro jejího řidiče vyjíždějícího z místa mimo pozemní komunikaci vyznačeného značkou "dej přednost v jízdě" (přitom místní úpravou/dopravním značením lze nařídit přednost jinak než ji obecně nařizuje zákon o silničním provozu).

Jenže zejména na fotce č.5 za/nad hlavou/přilbou hasiče je u kolejového oblouku vidět dopravní zrcadlo - Kolbenova ul. NENÍ V MÍSTĚ EVIDENTNĚ ROVNÁ A PŘEHLEDNÁ, jenže za (jako včera) deštivého počasí je v takových zrcadlech vidět kulové + z fotek je předpoklad na opětovné výrazné překročení povolené rychlosti auta, ale přesto je "sprostým podezřelým" řidič tramvaje.

Po Praze za poslední roky vyrostly desítky nových semaforů - řidiči tramvají by měli pohrozit minimálně stávkovou pohotovostí, dokud nebude v tomto místě instalován a zprovozněn semafor splnou preferencí tramvaje (pro přilehlou zastávku na znamení, kterou sníženou rychlostí mohou často projet bez zastavení).

0/0
21.10.2015 11:02

T68o60m60á81š 40Ž57i40t27n90ý 6551430711451

No podle toho jak to auto vypadá 50 nejel a myslím že řidič tramvaje neměl moc šancí s tím co udělat.

+1/0
21.10.2015 11:44

M24i62l59a86n 18M59a16j98e88r32č89í83k 1670410394656

Já netvrdím, že řidič TRAM měl sebemenší možnost s tím něco udělat - já jen tvrdím, že ze znalosti příslušných zákonů a zkušenosti s jejich uplatňováním platí, že měl dát přednost a je "šance" 50:50(%), že příslušné orgány budou trvat na tomto a potrestají jeho a nikoliv řidiče auta, kterému znalci napíší z opatrnosti posudek, že jel do 70km/h = překročil rychlost nepodstatně!

0/0
21.10.2015 12:38

M66i86l30a65n 65M81a11j88e48r24č52í79k 1630330374686

PS: Musím dodat, že po několikaletých osobních zkušenostech s neukázněností účastníků silničního provozu v Praze nejsem naivní, že se v místě nestane žádná nehoda, ale:

1.) jejím viníkem bude řidič auta (při správné funkčnosti té mnou požadované SSZ)

2.) řidič TRAM = zaměstnanec (navíc 100% městské firmy) poskytující službu obyvatelům a návštěvníkům města nebude "popotahován" ani jako podezřelí ze zavinění nehody (= nebude mít starosti o náhradu škody či potažmo přijití o řidičské oprávnění = ve výsledku zaměstnání)

3.) DPP (potažmo jeho vlastník = 100%město) dostane veškeré škody proplaceny od tzv. cizýho viníka nehody - resp. jeho pojišťovny /// zatímco v případě zavinění nehody vlastním zaměstnancem by ze zákona dostal za vlastní škody max.4,5násobek hrubé mzdy toho zaměstnance (cca pouhých 150tis při dnes i milionových škodách na jedné nízkopodlažní TRAM za 70mil.) + z vlastní pojistky musí nechat uhradit škody ostatním účastníkům nehody (= ve výsledku to jistě prodražuje pojistku na další pojistné období)

4.) DPP začne plnit své povinnosti zaměstnavatele -262/2006 Sb. - zákoník práce, § 38 Povinnosti vyplývající z pracovního poměru; odst.1) "Od vzniku pracovního poměru je

a) zaměstnavatel povinen přidělovat zaměstnanci práci....... , vytvářet podmínky pro plněníjeho pracovních úkolů a dodržovat ostatní pracovní podmínky stanovené právními předpisy,smlouvou nebo stanovené vnitřním předpisem," ( https://portal.gov.cz/app/zakony/zakonPar.jsp?page=0&idBiblio=62694&recShow=42&fulltext=pracovn~C3~AD&rpp=100#parCnt )

0/0
21.10.2015 12:33

J22i83r91i 23J25a69v70u38r91e56k 7896972872356

Auto se nemohlo srazit s tou tramvají, co je na fotkách (ta jen nemohla projet). Má zbořený levý bok a odhozeno bylo směrem k vozovně. Takže klasické nedání přednosti souběžně jedoucí tramvaji.

0/0
21.10.2015 16:41

M47i28r60o78s47l91a57v 95G76r84o29s21s90m55a19n68n 8662559974

Tak to se na fotky podívejte znovu.

0/0
21.10.2015 19:15

J29i55r73i 93J98a50v94u57r38e18k 7756822232636

Nepoznáš levou a pravou stranu nebo co...?

0/0
21.10.2015 21:34

M11i95l91a10n 25M40a78j71e45r97č71í12k 1340230614696

p. Grossman  reagoval na úvod Tvého přísp+ěvku "Auto se nemohlo srazit s tou tramvají, co je na fotkách (ta jen nemohla projet)."

= MÁŠ SE PODÍVAT HNEDNA 2. fotku v galerii článku, kde JE VIDĚT ZADNÍ LEVÁ STRANA VOZU T6A5 EV.Č. 8668 SOUPRAVY JEDOUCÍ OD VOZOVY VLEVO NA POZEMNÍ KOMUNIKACI, A TO VČETNĚ POŠKOZENÍ TOHO LEVÉHO BOKU PŘED/NAD POSLEDNÍM PODVOZKEM SOUPRAVY, před kterým "stojí"- respektive pracuje hlouček hasičů na vyproštění toho "i.ijota", který jel tak rychle, že kvůli tomu nejen nedokázal před překážkou/tramvají zastavit, ALE ANI DOKONČIT SVŮJ VIDITELNĚ (kvůli tomu nabořenému levému boku auta) ZAPOČATÝ ÚHYBNÝ MANÉVR = STRHNUTÍ ŘŽÍZENÍ VPRAVO DO SAMOSTATNÉHO TĚLESA TRAMVAJOVÉ TRATĚ!!

0/0
22.10.2015 7:33

M35i11l90a78n 41M60a53j28e20r82č88í63k 1490300924716

Dodávám, že další poškození LEVÉHO BOKU TRAMVAJE JEDOUCÍ OD VOZOVNY VLEVO NA POZEMNÍ KOMUNIKACI JE VIDĚT NA FOTCE 4. - NA ZADNÍ ČÁSTI 1. VOZU SOUPRAVY EV.Č.8667.

PS: pokud uvedené v tomto a předchozím příspěvku skutečně nevidíte, tak potřebujete za:

a) silné dioptrické brýle

b) bílou hůl (jenž používají nevidomí)

0/0
22.10.2015 7:41

M64i19l94a63n 18M52a35j75e36r83č57í11k 1910740364436

RE měla být zařazena za příspěvek p. Javůrka

0/0
22.10.2015 7:42

J87i13r17i 83J14a80v12u56r76e80k 7266352762396

No ty vole fakt že jo. Jak se mu to auto povedlo tímhle způsobem zbořit mi hlava nebere. Asi to byla dobrá jízda.

0/0
22.10.2015 8:50

J51a51n 35M17a91t38ě59j52k26a 4982344647

a byl pod vlivem ?? nebo byl jen zmatený ?? to jsou informace k ničemu.

0/0
21.10.2015 10:28

M94i82l59o61s53l82a49v 11K60a42n46t88o89r61e61k 1279817911269

Jó prát se s tramvají, se nevyplácí, neb tramvaj kontra neopancéřovaný osobák má vždy jednoznačného vítěze. Navíc tramvaj má většinou vždy přednost. Takže chvíle nepozornosti, auro na srov...... a to horší škoda na zdraví. Auto lze koupit nové, ale pochroumaný člověk se už nemusí dát do původního stavuRv

0/0
21.10.2015 10:25

F58r45a84n41t32i93š98e45k 76K89o70u13d81e29l18k97a 3527947323

Spousty řidičů vůbec netuší kdy přednost v jízdě nemají.Každej si myslí že když jede rovně tak má přednost, vidim to každej den, bus vyjíždí z vyhrazenýho a nejenom že mu osobák nedá přednost v jízdě ale ještě troubí jako blbec že mu tam bus vjel.Přednosti zprava to už vůbec snad nezná nikdo.

+4/0
21.10.2015 10:17

L97u75m34i25r 96N15o62v44a54k 8391213766608

Tato odbočka tramvaje se vyznačuje tím, že je dost nečekaná a fakt špatně udělaná (např. pro někoho, kdo tam nejezdí denně a nečeká to) a pak tím, že to tam tramvaj dost rozjede a soutěží s auty na přednost... hovořím z vlastní zkušenosti...

+3/−1
21.10.2015 9:35

E10v49a 87R79o62c60c64o 6618180159599

Vyhrála tramvaj ;-D.

0/0
21.10.2015 9:57

P39e56t60r 27P79r91u19s 7657945839252

Pro toho kdo to tam nezna jsou tam dve velke bile znacky Pozor TRAM.

+10/0
21.10.2015 10:00

V48a79l77d86e48m68a34r 98U39l70d62r92i48c54h 5478869432245

Jedna z těch značek ještě ke všemu bliká, když tam tramvaj zatáčí z hlavní. Nevím jak funguje z opačného směru, ale předpokládám že podobně.

0/0
21.10.2015 11:57

M91i26l94a68n 46M87a82j52e44r72č25í92k 1440180174496

V opačném směru = při výjezdu TRAM na pozemní komunikaci sotva bliká - znázorňuje totiž přednost odbočující souběžně jedoucí TRAM a nikoliv "pozor TRAM" či "dej přednbost TRAM", protože TRAM vyjíždějící na pozemní komunikaci má obecně i dle instalované DZ dávat přednost autům!!

0/0
21.10.2015 12:41

M98i83c72h25a91l 83K16u29c67h92t66a 6773344544312

Jenže tahle tramvaj jela podle fotek opačně, od vozovny, tedy z vedlejší...

+1/0
21.10.2015 10:18

F32r80a90n97t95i73š12e91k 94K44o14u95d18e16l93k61a 3557537493

Kouknul sem na fotky ještě jednou a opravdu to tak vypadá.

0/0
21.10.2015 10:27

A69n73d70r50e40j 85O96l37e74k78s19a 3575971237491

Není možná, to by ta audina musela přifrčet v protisměru - má zničenou levou, tedy řidičovu stranu!

+1/0
21.10.2015 14:04

J44i11r46i 22J42a46v17u88r38e21k 7956742982346

To není ta tramvaj, se kterou se srazil.

0/0
21.10.2015 16:44

J15i47r23k38a 63H79o60l80a50n 2152113680973

Ale to je přeci jedno, pokud jsem majitelem mozku a vidím tramvaj, tak mi začne fungovat pud sebezáchovy a dávám si majzla, protože jenom člověk s mozkem tuší, že v tomto souboji vždy prohraje

0/0
21.10.2015 10:47

M33i81l46a45n 90M55a72j14e57r49č22í16k 1410800444586

V místě nehody a při směru jízdy TRAM nemá toto Vaše memorování smysl - tak jak špatně viděl (viz můj předchozí/1. příspěvek zde) na přijíždějící auto řidič TRAM před vjetím do komunikace, tak do té doby tu TRAM nemohl vidět ani řidič toho viditelně (dle následku nárazu) značně rychle jedoucího auta!!

0/0
21.10.2015 11:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.