- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsou ty dusledky takoveho vedeni trasy metra a zastavby tam kde nic nebylo...
Logicky totiz stanice metra nejblize severu mesta jsou Kobylisy, Ladvi, Strizkov... Kobylisy jsou jiz plne, Ladvi je nevhodne nebot je mimo krizeni hlavnih tahu a Strizkov, kde mohli koncit nektere spoje (a dle meho to mela byt i konecna metra) je dnes zastavena hustou zastavbou (nova obytna ctvrt u konecne Lovosicka),...
Logicka by byla vystavba dvoukolejne zel. trati Vysocany-Cakovice-Neratovice-Melnik-Steti-Roudnice... trat je v soucasne dobe uplne nevhodna, jednokolejna docela se klikatici, neelektrifikovana... lepsi trat by napojila vetsinu na centrum mesta... Hlavne ze je tim smerem prima kapacitni silnice a tak pak vychazi nejlepe auto a autobus...
Ať jezdí z Mělníka a Neratovic vlakem. Místo aby ROPID výhradně podporoval vlaky, zavádí autobusy v PIDu i ze Štětí navíc v busech jezdí důchodci nad 70 zdarma a ve vlaku nikoli. Busy mají navazovat výhradně na páteřní vlakové tratě, mají svážet z vesniček lidi na vlak nikoli k metru!
Bohuzel tato trat zrovna paterni neni a je v desnem stavu... napr. Melnik-Hl.Nadr. je linkou S32/R32 (int. 1/2h-1h) doba jizdy 7min. + cekani na spoj od 6min. do 30min. + S3/R3 (int. 1/2-1h) doba jizdy 42-53min.
Takze vlakem do Prahy na Hl. Nadr. je to nejmene 55min., ale take az 89min., zatimco autobusem na Ladvi a metrem je to 35min. + 11min. = 46min., ...
Aby zeleznice byla atraktivni, mela by na poskytovat cca 20min. interval ve spicce, pokud mozno bez prestupu, bezbarierova a rychlejsi nez doprava autobusem... coz neni nerealne pokud by se do ni investovalo...
Zcela logicky by všechny příměsta měla jezdit na hotový terminál do Letňan a nezatěžovat zbytečně město.
Zdržení je 0, přínosy k nezaplacení !
Občanka Neratovic v ČT : ukončením v Letňanech by se mi cesta prodloužila o 10 minut, to by mi dělalo problém ... kolik času dotyčná prožvaní mobilováním o ničem ...
lidí je moc a doprava okolo Prahy dlouhodobě roste. Zastavte stěhování lidí do Prahy a okolí a je po problému.
On je problém právě v tom, že se lidi do Prahy nestěhují, ale jen v ní pracují
Vy jste fakt vtipná. Takže ostatní, kteří dojíždějí do Letňan (ano, i ti musí přestupovat na busy, protože někdo geniálně vymyslel konečnou v polích), Čakovic, Třeboradic, Kbel, Hovorčovic atd., nedojíždějí do práce a mohou klidně čekat na autobusáku, zatímco ti z Neratovic, Mělníka ne? Trochu úlet, ne?
To mělo být na příspěvek paní Metlické...
Kdyby Drápal bydlel na Ládví, tak by asi mluvil trochu jinak... V Letnaněch se postavil velkokapacitní dopravní terminál proč? Aby nebyl využíván ani z poloviny? Super nápad, Ropide!
Tedy pan Kolář s paní Malou mne docela baví, mínusují seč můžou, ale žádný ani rozumný ani nerozumný argument jsem od nich nezahlédla. Možná je na měsíc pozvu ať se mnou dojíždějí, jinak prostě nepochopí o čem je vlastně řeč.
Paní Metlická, skutečně si myslíte, že jste jediná která dojízdí? A co autobusy z Kostelce, Hovorčovic, Kbel, Třeboradic apod.? Těm busy končí též v Letňanech a nemohou jet přímo třeba až na Českomoravskou nebo Palmovku. Takže ten argument, jakej jste dojiždějící chudák, je trochu mimo. Nejste sama!
dojíždím autem ze severu na okraj Prahy a bohužel 12ti minutová cesta mi trvá 45 minut jen díky Praze 8 a jejímu zužování pruhů, je super vytlačit kolony do polí a přilehlých obcí. Když kolony tak pro všechny. Z kuste se ráno někde dostat třeba na dálnici D8.
přitom stačí severní obchvat, ty co jedou na druhou stranu a ty co jen projíždí pojedou po něm, my co jedem jen na severní okraj se tam dostaneme hned a autobusy mužou vklidu jezdit na holešovice.
Jeden z diskutujících se ptal,zda by jsme nechtěl,i aby nám jezdily autobusy až na Florenc.Nevědomost hříchu nečiní,takže - na Florenc tyto linky kdysi dávno jezdily a bylo celkem příjemné čekat ,většinou,skryti pod lávkami,které usnadňují přístup na celé aut.nádraží .Proč už tam nejezdí,to se musíte zeptat jinde,nebo - a to bude rychlejší-kouknout do mapy,kudy ty autobusy jezdily.Pak přišlo Nádraží Holešovice,pro dost cestujících lehce z ruky,ale ještě se tam dalo počkat u kávy,byť na vlakovém nádraží.Ládví je kompromis,naštěstí už z Mělníka nejezdím,je to prostě sídliště a večer tam čekat třeba půl hodiny na nějaký z pozdních spojů,nic moc.Jestli bych měla husinu v Ládví,pak Letňany vyloženě budí důvěru rodičů mladých dívek.Doba k přejezdu metrem kamkoliv do centra je taky zajímavá.Když to shrnu-demonstrace byla hezká,ale na špatném místě.Ti,kteří to vymysleli,sedí v kanceláři někde jinde.