- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz se na kulatak najizdelo ze dvou pruhu, nikdy tam zasadni kolony nebyly. Ted se najizdi z jednoho a nefunguje to. Tak vyhradime pruh pr autobusy a auta at se treba vznaseji...Ale Evropsky Chalifat to vyresi rychle, nebojte.
Co Vám vadí na tom, že pojede autobus po kolejích? Jezdíte po nich snad?
Aby byli kolony delší. Tak si socka zmeni jizdní řady a nešikanuje ostatní furt.
Je tu hodně reakcí proti vyhrazeným pruhům. Je ale třeba si uvědomit, že po zprovoznění Blanky nastala v některých místech situace, která se blíží zhroucení dopravy, včetně veřejné. Lidem, kteří Blanku nepoužijí měla také pomocí, ale ono to zdaleka všude neplatí. Nebude-li se dělat nic, nepojede nikdo a ještě více lidí sedne do aut. Preference MHD umožní alespoň velké části lidi spolehlivéjší dopravu. Rovněž vede k vyšší atraktivitě MHD, tedy k poklesu používání aut a aspoň mírnému uvolnění komunikace. A prosím, uvědomme si, že ucpání komunikace v délce iks kilometrů není v důsledku toho, že v celé délce komunikace kapacitně nevyhovuje. Provoz je totiž obvykle limitován nějakým hrdlem, obvykle křižovatkou. A přes ně obvykle vyhrazené pruhy nevedou, takže kapacita komunikace není vyhrazenim pruhu automaticky snížená.
Vesměs nesmysl. Jednak Blanka sama nic zásadního neřeší - okruh bude fungovat až jako celek. Poté nikdo neříká že na tom budou všichni lépe, to je daň za komfort města, ale to řešení má celoměstský význam.
Preference MHD je čirý nesmysl, i když počet cestující systematicky klesá již mnoho let tak pořád patří Praha na špici využívání MHD (téměř 50% obyvatel), a celková úrověn MHD je opět skvělá (v TOP 5 evropy). Z toho tedy plyne jedinné - MHD je na svém stropu a více už nabídnout nemůže, a veškerá snaha se tedy může nanejvýš upínat k tomu aby se ten jasný trend přechodu od MHD zpomalil, že by se otočil je prostě utopie všech utopií. A naopak je potřeba řešit infrastrukturu pro stále se zvětšující dopravu, jinak čeká Prahu velmi brzdo naprostý kolaps.
Problém není v Blance samotné, ale v tom, že v návaznosti na její otevření udělali úpravy snad v celé Praze. Bez toho, aby byla šance vůbec zjistit, co se stane a podle toho reagovat. Naprosto nesmyslně se snížil počet pruhů, vyrostly ostrůvky, semafory, pruhy pro cyklisty. Kapacita silnic se snížila a kolony narostly. Světe div se!
Takže kolony budou ještě delší.
Zavřít je do blázince!
Opakuji: Pruhy jsou absolutně k ničemu
Nikdo to nekontroluje a tudíž to řidiči, kteří tam nemají co dělat, nedodržují
Ukazuje se, že odpůrci tohoto monstr Blanka díla měli pravdu. Snadný průjezd přitáhne větší počet aut do centra a problém místo aby se řešil,naopak bude eskalovat. Vyřešt alespoň částečně to mohou obchvaty a regulace dopravy, například zavedením mýtného vozy vypouštějící emise, podobně, jako je tomu například v Londýně.
Stejně pitomý nápad měli před půlrokem konšelé v Pardubicích a způsobili tím v dopravě takový chaos, že to před týdnem odpískali a byli hodně rádi, že tomu nepředcházela defenestrace.