Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejvytíženější částí Blanky je Brusnický tunel, kolony má zkrátit semafor

Brusnickým tunelem spojujícím v Praze Malovanku a Prašný most projede denně zhruba 67 tisíc aut. Kolony se tvoří na obou jeho koncích. V Dejvicích by pomohl obchvat vedoucí ze Svatovítské do Evropské ulice, ten ale bude stát až za několik let. Prozatím má pomoci semafor na přechodu pro chodce u Vítězného náměstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66i52c58h49a41l 89P91a17v54l30á53t 9183583224439

Za vetsinu tech v clanku zminenych potizi prece vubec nemuze otevreni Blanky! Ta mista domrvily radnice P5 a P6 vesmes jeste pred nim, nektera az po nem (podle "dobrych rad" cyklofanatiku).

0/0
23.11.2015 13:24

R68a26d13e54k 84D60o10l81e23ž48a25l 2309733750920

No a nešlo by prostě prodloužit podchod metra tak, aby člověk vylezl rovnou na zastávku tramvaje? Všude jinde na áčku to tak je. Takhle je to blbě i pro chodce.

Jinak to omezování pruhů ostrůvkama, jestli si pamatujete, že zastávku Sparta předělali v rámci Blanky tak, že jsou okolo dva pruhy - už jen tohle hodně urychlilo dopravu po Letné, ještě předtím, než otevřeli Blanku. Říkal jsem si - sláva, dopravní plánovači mají rozum. A koukám, že ho zase ztratili.

0/0
21.11.2015 17:33
Foto

M43a51r74t43i50n 73P83i10š18t93o87r11a 8718568976369

Podchody jsou neprůchodné. Už desítky let se stávající křižovatka považuje za provizorium, ale nějak se nedaří to vyřešit definitivně.

0/0
21.11.2015 21:50

P12e44t18r 49P55e41c69h25e42k 2638969733874

Podchody by podle mě pomohly. Když chce člověk od metra na druhou stranu kulaťáku, tak musí jít přes onen přechod i když nikam nepotřebuje jet tramvají...

0/0
23.11.2015 11:22

P41a17v78e68l 39N98o79v42á64k 2785907922822

No když vidím ty maníky od El-Tondo, jak se hrabou v semaforech, jak neumí nastavit intervaly, jak neumí využít na nich čidla, tak to bude jen a jen ke vztekuRv!!

+1/0
21.11.2015 14:55

M62i80c10h59a90l 87P34a46v52l73á74t 9493893974429

Mate sice recht, ale nejvic masla na hlave ma Magistrat - uz leta neni schopen nechat semafory vypinat aspon v noci. Zajimalo by mne jmeno toho idiota, ktery je za do zodpovedny.

0/0
23.11.2015 13:26

M34a86r18t13i68n 67B54a95r24t22e40k 5497291671713

Aktivisty je zapotřebí ignorovat.

+2/0
21.11.2015 12:45

P44e37t17r 89S61t77r32a58n10s25k72y 8385499288

Nikdy nepochopím, proč někdo poslouchá různé neziskovky a aktivisty, většinou to jsou zaslepení tupci bez argumentů, kteří umí jen křičet NE, protože v životě nic nedokázali, tak jim dělá dobře někomu něco zakazovat, mají pak pocit určité moci a konečně si připadají jako někdo. K popukání jsou vystoupení auto*matu, na kterých lze jeho představitelům klást otázky, ta jejich beznaděj a naprostá absence argumentů se mění v mletí pátého přes deváté bez jakékoliv vize a smyslu.

0/0
21.11.2015 11:48

J53o31s86e34f 14B91r74o79ž57e67k 7943545762411

Už se někdy někde v historii stalo, že semafor zkrátil kolony???? 

Zatím je vždy pouze způsobil.

+1/0
21.11.2015 9:22

O91n45d90ř20e33j 21Č34a55p81k27a 6631141263964

V tomhle případě zkrátí. Ty kolony způsobuje hodně využívaný přechod pro chodce (přestup metro-tramvaj), bez semaforu to vypadá tak, že než člověk pustí jednoho chodce, už tam je další. Takhle budou chodit najednou a mezi tím bude volný průjezd.

+3/0
21.11.2015 10:01

J55o34s46e18f 54B79r50o83ž90e30k 7753455842191

Tomu opravdu věříte? Po instalaci semaforu budou kolony i v době, kdy tam není skoro žádný provoz - o desáté večer přijde jeden člověk, naskočí červená - on přejde a všechno ještě minutu stojí a hned tam bude stát 10 aut za sebou, které by normálně projely.

Jo a v době kdy tam je velký provoz, tak budou lidi skákat pod auta bez ohledu na to, jestli mají červenou - a hodně jich prostě zamíří mimo ten přechod, aby "nešli na červenou", půjdou o pět metrů mimo a skákat tam budou stejně. Vždyť přece jsou chodci a můžou všechno. 

Jediná varianta jak to vyřešit je podchod a zábradlí. Ovšem v Praze, kde třeba na Hradčanské je podchod a stejně tam udělají přechod se semaforama, to prostě nemá řešení.

0/−1
21.11.2015 11:54

T33o24m25a81s 29P63e62t55r 6481400460136

Za chvilku něco podobné na Hlávkově mostě.. tam pujde o život.

0/0
23.11.2015 23:05

J37o42z96e74f 10S58t20e56b26i53l51a 3975977515947

..no, myšlenka s tunelem není špatná, ale toho co vyprojektoval přechod pro chodce po výjezdu z tunelu bych poslal od stolu k lopatě.

Možná by to ani tolik nestalo..

+4/0
20.11.2015 22:43
Foto

J82a90k20u68b 49B30e13z79n45o42s53k80a 9117813736

Takže je tunel za bezmála 50 miliard vlastně k ho..nu,když sice na pár místech dopravě ulevil, ale na více místech tu dopravu spíše zkomplikoval..

+2/−3
20.11.2015 22:07

J14i81ř55í 97T41o20m47e86š 5912420473202

Průjezd ze západu Prahy na východ Prahy je najednou možný. Je to nádhera podjet půl Prahy v podzemí a hlavně nemuset jet přes Letnou nebo zatáčkou kolem Hradu.

+2/0
21.11.2015 9:39

J19a74n 14B67u64b75i22k 9642561952457

Proč se proboha neustále do projektování dopravních opatření pro automobily zatahuje Auto-mat, který už jak z názvu i chování vyplývá má ve svém programu vyloučit či výrazně omezit IAD v Praze. jejich rady a požadavky logicky nemohou být jiné, než zrušit, zakázat, omezit......

+11/0
20.11.2015 21:48

T62o22m26á73š 57Z53e95m77a74n 3245728714495

Kulaťák není peko po otevření jednoho úseku Mestského okruhu kterému se přezdívá Blanka.

Kulaťák a ulici Jugoslávských paritzánú zabili terorismus radnice Prahy 6 - která zůžila nájezdy na kulaťák, vybudovala nesmyslnou trať tramvaje a zabila Svatovítskou - 3 pruhy jsou zúžené do jednoho a ještě kličkují okolo zastávky busu a přes přechod.

+10/0
20.11.2015 21:44

D25a34v46i22d 36R92y77c58h12e43t21s47k97ý 9326431160960

To ze se treba doprava nekde zlepsila a nestoji tam zacpa, treba veletrzni, neni potreba hned zase podelat nejakym debilnim zbytecnym zlepsovakem nejakeho zeleneho mozka...

+7/0
20.11.2015 21:31

O23l19d38ř69i89c50h 45Ř73e83z74n74í67k 7895652224958

když už zeleného bezmozka ;-D

+6/0
20.11.2015 22:01

P38e53t90r 14P71e49t32r 7582320350292

Škoda že se nepostavila Dejvická varianta tunelů- Dana. Dejvice jsou plné aut i v bočních ulicích.

Bém s chalupou by zasloužili pověsit za koule do průvanu.

+2/−1
20.11.2015 21:15

L48u25k55á20š 84H40l76o90u38c65a51l 6112250181514

Auto*Mat jsou čím dál větší trapáci, bez argumentů negují všechno

+13/0
20.11.2015 21:13

R46o51m42a83n 27B68í45l78ý 5170655315197

Auto-mat a aktivisté... Největší škodná jsou dnes ekoteroristé a srdíčkaři :-/

+20/0
20.11.2015 20:55

K68a69r27e34l 97N50o28v86o51t57n55y 2361525439550

Haha, to jsem rikal hned po otevreni Blanky, ze na ten prechod pro chodce u Vitezneho namesti je nutne dat semafor, aby vubec mela auta nekdy sanci projet.

A ten severni obchvat je potreba jako sul.

Aktiviste at se jdou uz konecne bodnout. Na kole jezdim casto a rad, ale z Prahy proste cyklisticke mesto udelat nejde, na to je prilis clenita. Fakt nemuzou po lidech chtit, aby jezdili do/z prace denne na kole, kdyz jim to diky stoupani do kopcu protahne dobu cestovani v lepsim pripade o pul hodiny, a dalsi pul hodinu diky nutnosti se sprchovat a prevleknout. Nemluve o tom, ze maloktery zamestnavatel ma dostatecne mnostvi sprch, saten, a kolaren. Tohle muze delat par jednolivcu, ale uz 10% lidi by byl problem.

+15/0
20.11.2015 20:54

R36o65m61a61n 61B47í30l47ý 5170495795887

Ještě jsem neviděl semafor co zlepší dopravy.. Ano zklidní = zastaví = pose...e.

+1/−6
20.11.2015 20:56

V76l15a40d37i50s49l60a68v 35N17o55h82e41j96l 7838537958321

pokud tomu dobre rozumim, tak ten semafor tam ma zastavit chodce, coz by bylo asi plus

+6/0
20.11.2015 21:06

P55e42t68r 23P18e35t72r 7202940530162

Kulatak  je ucpaný že všech stran.

Pomohlo by, kdyby se vsechny busy  kulataku vyhly.

Otočit zastávky od baby, busy od prasnaku ukončit na hradčanské a pak metrem, je to rychlejší.

Od evropské již končí ve vokovicich.

Tramvaje jedině po mostě.

+3/−1
20.11.2015 21:22
Foto

J17a65k85u76b 12B20e46z70n68o77s31k22a 9167143866

Hod´te babu do Podbaby tramvají...;-D

0/0
20.11.2015 23:48

T14o92m36a54s 91P47e16t20r 6641350920536

možná by pomohlo ten kruháč zrušit.. :-)

0/0
23.11.2015 23:12

O59n97d68ř37e41j 35Č94a24p22k12a 6751331413974

Tady pomůže. Je tam přechod pro chodce, přes který se teď neustále lidi courají jak švábi na pivo (přestup z metra na tramvaj). A vzhledem k tomu, že mají přednost, neprojede skoro nic. Když se tam dá semafor, budou chodit po skupinkách a mezi tím bude volný průjezd.

+10/0
20.11.2015 21:07

B76o92h22u18s70l10a44v 85K23r66á16l17í48k 2221800209926

Jde o to, že pokud tam bude semafor, tak tam bude smět být pro auta víc pruhů vedle sebe. Neřízené přechody přes víc pruhů dnes už předpisy neumožňují.

+2/0
20.11.2015 22:49

P39e94t10r 80P44e74t33r 6713242478753

víc pruhů vedle sebe? že by auta jezdila třeba po kolejích mezi lidma? Kam tam ten další pruh chcete narvat? Semafor ano ale opravdu další pruh? leda, že by praha udělala druhé patro a v tom by taky jezdila auta, jinak si nedovedu představit, kde tam mezi ty tramvajové zastávky chcete narvat další pruh.

Leda tu zastávku zrušit/zmenšit, je sice prostorově dost výrazná ovšem vítězné náměstí je dost exponovaná lokalita a ta zastávka bývá už tak plná lidí, tady to vyřeší jen podchod nebo přesunutí zastávky jinak tady ten špunt bude pořád. Přesunout ji není kam (ztratil by se přestup na metro) a na podchod mi připadá, že tam je dost málo místa, i když řešitelné by to jistě bylo, stačí se podívat do londýna, kde vstupy do metra mají šířku třeba jen metr a půl - a taky to lidem bohatě stačí.

Otázka je, jestli je kulaťák připravený na takový provoz. Je sice hezké na něj z každého směru udělat nájezdy o dvouch pruzích ale musí ta auta mít taky stejné možnosti s výjezdem. Jinak se vyřeší jeden problém a objeví jiný.

0/0
21.11.2015 7:43

J54o78s97e22f 42B88r70o82ž78e66k 7583985412501

Ale oni tam přece všude nájezdy o dvou pruzích byly. Zlikvidovali je až před pár lety.

+3/0
21.11.2015 9:26
Foto

M36a67r91t54i21n 37P17i14š63t63o51r30a 8148468966219

To máte špatnou představivost, když si nedovedete představit, co tam před pár lety bylo. Místa je tam dost, v okolí jsou desítky metrů volného trávníku. Na podobně problémové křižovatce Vypich, jsou dokonce stovky metrů trávníku.

0/0
22.11.2015 13:20

M37i36c34h21a24l 98P29a39v62l68á24t 9683773144689

Vsechno tam bylo v dvojpruhu, nez to nechala radnice P6 domrvit nejakym diletantem do soucasneho stavu. Je asi zbytecne psat, ze to fungovalo asi 10x lip nez soucasny iracionalni stav.

0/0
23.11.2015 13:22

M22a31r24e84k 75T90u30r87n78o82v10e67c 7705142380356

Nepovažuji se za nějakého cyklofanatika, ale v létě do práce na kole jezdím - na trase, co není zrovna rovná (Vinohrady-Motol) a dovolil bych si trochu zpochybnit ta Vaše čísla na konci. Tramvají s kusem pěšky nebo popojetím busem v Motole mi to trvalo asi 40 minut. Na kole asi 30. Moc nechápu to sprchování a převlečení na 30 minut. Sakra chlape, co v té sprše chcete tak dlouho dělat? :-) Až mi to připomnělo ten vtip o tom, jak si část lidí ve sprše zpívá a... No nic, mně ta sprcha "prodlouží" i s převlečením tu cestu do práce prodlouží asi tak o 5-7 minut...

Trochu jiná je teď situace s prodlouženým metrem - to mi cestu MHD zkrátilo - samotná cesta metrem asi 18 minut - ale ještě k němu musím dojít (tak 5 min), dostat se z povrchu až na nástupiště (což na nám. Míru znamená taky tak 2 minuty mimimálně) a pak si ještě počkat na soupravu, která jede až do Motola... Ano, je to rychlejší, než na kole, ale ne o moc, i s tou sprchou je ten rozdíl tak 10 minut. Žádná půl hodina a dalsí půlhodina na sprchu a převlečení. Pro zajímavost autem bych to měl tak 18-20

mimut čas jízdy, ale pak budu v Motole nějakou dobu hledat, kde zaparkovat a tak ještě 10 minut pak budu muset jít od auta pěšky. Tož tak.

0/0
21.11.2015 13:25

V16l40a58d61i22s12l30a23v 98N42o80h39e22j17l 7768507938481

aktivisty zavrit, delaj jen problemy a problemy. Rv a AutoMat korunovanej problemovac Rv

+10/0
20.11.2015 20:52

V82á51c10l77a84v 89Č23e50r58m29á92k 4213500567624

Zavírat netřeba, stačí nekrmit a neposlouchat.

+2/0
20.11.2015 23:31

P11a53v63e49l 77O61b80d72r61ž72á73l70e17k 6876454128692

Popravdě dodnes jsem nepochopil, proč má skupinka křiklounů Auto*mat takovou váhu na magistrátu?

Jediné vysvětlení možná je, že zatímco běžný občan, jezdící autem, je přes den v práci a hákuje ... mají aktivisté čas v pracovní době obíhat úřady a novináře, dělat happeningy a podobně.

+1/0
21.11.2015 8:28

P54e62t36r 86J40á67n57s16k61ý 3431268394108

nevim co aktivisti, ale já jsem pro... jen jde o to jestli to někdo bude schopný dotáhnout a kolik to bude stát

+2/0
20.11.2015 20:14

O58n83d60ř45e11j 66N30o87v92á94k 9287124319259

Kdy už konečně přestanete lhát o tom, že Blanka něco zkomplikovala?

Blanka dopravu nikde nezkomplikovala !!!

Dopravu zkomplikovalo naprosto nekompetentní rozhodování lidí o nesmylsném zužování ulic a ubírání pruhů pro auta.

Mimochodem - Resslova - je tam nárazová zácpa, takže to vyřešíme jak? Ano správně, ubereme jízdní pruh ....

Fakt by mne zajímalo, co za lidi rozhoduje o dopravě a dopravních stavbách a opatřeních v Praze...

+22/−2
20.11.2015 19:50

R13a27d60e76k 84V58o85n32d14r53u92š55k89a 1361624479938

Strakonická ráno je peklo. Tak to pro jistotu ještě o jeden pruh zúžili, je vyhrazen pro bus. Sice to je jenom posledních cca 500 metrů, ale stejně se to okamžitě projevilo. Chtěl bych vidět tu chytrou hlavu která na to přišla.Rv

+8/0
20.11.2015 19:48

P33e65t10r 39S56t40r17a38n61s51k33y 8535959168

Strakonická se nezúžila, protože o 500 metrů dál se stejně zipovalo.

0/0
21.11.2015 11:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.