Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejvytíženější částí Blanky je Brusnický tunel, kolony má zkrátit semafor

Brusnickým tunelem spojujícím v Praze Malovanku a Prašný most projede denně zhruba 67 tisíc aut. Kolony se tvoří na obou jeho koncích. V Dejvicích by pomohl obchvat vedoucí ze Svatovítské do Evropské ulice, ten ale bude stát až za několik let. Prozatím má pomoci semafor na přechodu pro chodce u Vítězného náměstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70i96c92h73a96l 59P72a54v15l50á53t 9583933154779

Za vetsinu tech v clanku zminenych potizi prece vubec nemuze otevreni Blanky! Ta mista domrvily radnice P5 a P6 vesmes jeste pred nim, nektera az po nem (podle "dobrych rad" cyklofanatiku).

0/0
23.11.2015 13:24

R41a43d30e54k 98D22o72l78e14ž63a15l 2659273670380

No a nešlo by prostě prodloužit podchod metra tak, aby člověk vylezl rovnou na zastávku tramvaje? Všude jinde na áčku to tak je. Takhle je to blbě i pro chodce.

Jinak to omezování pruhů ostrůvkama, jestli si pamatujete, že zastávku Sparta předělali v rámci Blanky tak, že jsou okolo dva pruhy - už jen tohle hodně urychlilo dopravu po Letné, ještě předtím, než otevřeli Blanku. Říkal jsem si - sláva, dopravní plánovači mají rozum. A koukám, že ho zase ztratili.

0/0
21.11.2015 17:33
Foto

M14a22r27t91i97n 19P50i74š18t21o77r21a 8828658306629

Podchody jsou neprůchodné. Už desítky let se stávající křižovatka považuje za provizorium, ale nějak se nedaří to vyřešit definitivně.

0/0
21.11.2015 21:50

P16e80t65r 31P62e40c58h54e49k 2528939613334

Podchody by podle mě pomohly. Když chce člověk od metra na druhou stranu kulaťáku, tak musí jít přes onen přechod i když nikam nepotřebuje jet tramvají...

0/0
23.11.2015 11:22

P81a14v57e26l 50N59o46v44á88k 2715287342872

No když vidím ty maníky od El-Tondo, jak se hrabou v semaforech, jak neumí nastavit intervaly, jak neumí využít na nich čidla, tak to bude jen a jen ke vztekuRv!!

+1/0
21.11.2015 14:55

M46i23c86h69a57l 48P80a32v38l52á79t 9963723244909

Mate sice recht, ale nejvic masla na hlave ma Magistrat - uz leta neni schopen nechat semafory vypinat aspon v noci. Zajimalo by mne jmeno toho idiota, ktery je za do zodpovedny.

0/0
23.11.2015 13:26

M53a15r70t96i54n 89B36a48r74t74e15k 5597181101543

Aktivisty je zapotřebí ignorovat.

+2/0
21.11.2015 12:45

P48e14t57r 82S51t24r17a25n39s71k10y 8455349658

Nikdy nepochopím, proč někdo poslouchá různé neziskovky a aktivisty, většinou to jsou zaslepení tupci bez argumentů, kteří umí jen křičet NE, protože v životě nic nedokázali, tak jim dělá dobře někomu něco zakazovat, mají pak pocit určité moci a konečně si připadají jako někdo. K popukání jsou vystoupení auto*matu, na kterých lze jeho představitelům klást otázky, ta jejich beznaděj a naprostá absence argumentů se mění v mletí pátého přes deváté bez jakékoliv vize a smyslu.

0/0
21.11.2015 11:48

J76o93s22e17f 66B47r26o57ž37e79k 7823755262421

Už se někdy někde v historii stalo, že semafor zkrátil kolony???? 

Zatím je vždy pouze způsobil.

+1/0
21.11.2015 9:22

O78n30d98ř15e56j 33Č91a70p95k27a 6741851953314

V tomhle případě zkrátí. Ty kolony způsobuje hodně využívaný přechod pro chodce (přestup metro-tramvaj), bez semaforu to vypadá tak, že než člověk pustí jednoho chodce, už tam je další. Takhle budou chodit najednou a mezi tím bude volný průjezd.

+3/0
21.11.2015 10:01

J28o81s47e74f 96B76r74o39ž80e93k 7413165422411

Tomu opravdu věříte? Po instalaci semaforu budou kolony i v době, kdy tam není skoro žádný provoz - o desáté večer přijde jeden člověk, naskočí červená - on přejde a všechno ještě minutu stojí a hned tam bude stát 10 aut za sebou, které by normálně projely.

Jo a v době kdy tam je velký provoz, tak budou lidi skákat pod auta bez ohledu na to, jestli mají červenou - a hodně jich prostě zamíří mimo ten přechod, aby "nešli na červenou", půjdou o pět metrů mimo a skákat tam budou stejně. Vždyť přece jsou chodci a můžou všechno. 

Jediná varianta jak to vyřešit je podchod a zábradlí. Ovšem v Praze, kde třeba na Hradčanské je podchod a stejně tam udělají přechod se semaforama, to prostě nemá řešení.

0/−1
21.11.2015 11:54

T46o20m66a92s 86P36e42t62r 6551660650136

Za chvilku něco podobné na Hlávkově mostě.. tam pujde o život.

0/0
23.11.2015 23:05

J65o70z47e87f 24S94t50e98b82i50l83a 3605567445947

..no, myšlenka s tunelem není špatná, ale toho co vyprojektoval přechod pro chodce po výjezdu z tunelu bych poslal od stolu k lopatě.

Možná by to ani tolik nestalo..

+4/0
20.11.2015 22:43
Foto

J14a33k32u40b 26B52e97z39n89o83s43k48a 9857643356

Takže je tunel za bezmála 50 miliard vlastně k ho..nu,když sice na pár místech dopravě ulevil, ale na více místech tu dopravu spíše zkomplikoval..

+2/−3
20.11.2015 22:07

J94i20ř41í 43T30o17m72e77š 5372690673532

Průjezd ze západu Prahy na východ Prahy je najednou možný. Je to nádhera podjet půl Prahy v podzemí a hlavně nemuset jet přes Letnou nebo zatáčkou kolem Hradu.

+2/0
21.11.2015 9:39

J26a50n 68B66u20b45i51k 9802161212717

Proč se proboha neustále do projektování dopravních opatření pro automobily zatahuje Auto-mat, který už jak z názvu i chování vyplývá má ve svém programu vyloučit či výrazně omezit IAD v Praze. jejich rady a požadavky logicky nemohou být jiné, než zrušit, zakázat, omezit......

+11/0
20.11.2015 21:48

T61o79m43á39š 30Z45e26m64a60n 3245488114975

Kulaťák není peko po otevření jednoho úseku Mestského okruhu kterému se přezdívá Blanka.

Kulaťák a ulici Jugoslávských paritzánú zabili terorismus radnice Prahy 6 - která zůžila nájezdy na kulaťák, vybudovala nesmyslnou trať tramvaje a zabila Svatovítskou - 3 pruhy jsou zúžené do jednoho a ještě kličkují okolo zastávky busu a přes přechod.

+10/0
20.11.2015 21:44

D94a30v48i83d 71R88y11c33h53e74t69s69k31ý 9406271970270

To ze se treba doprava nekde zlepsila a nestoji tam zacpa, treba veletrzni, neni potreba hned zase podelat nejakym debilnim zbytecnym zlepsovakem nejakeho zeleneho mozka...

+7/0
20.11.2015 21:31

O96l25d58ř68i59c37h 19Ř44e20z97n92í39k 7475182104848

když už zeleného bezmozka ;-D

+6/0
20.11.2015 22:01

P17e52t70r 43P53e85t84r 7712870890892

Škoda že se nepostavila Dejvická varianta tunelů- Dana. Dejvice jsou plné aut i v bočních ulicích.

Bém s chalupou by zasloužili pověsit za koule do průvanu.

+2/−1
20.11.2015 21:15

L41u16k76á70š 55H94l38o83u31c13a80l 6972150881254

Auto*Mat jsou čím dál větší trapáci, bez argumentů negují všechno

+13/0
20.11.2015 21:13

R21o60m90a87n 42B76í76l39ý 5830325265227

Auto-mat a aktivisté... Největší škodná jsou dnes ekoteroristé a srdíčkaři :-/

+20/0
20.11.2015 20:55

K19a53r53e25l 25N73o51v47o56t30n17y 2601335709460

Haha, to jsem rikal hned po otevreni Blanky, ze na ten prechod pro chodce u Vitezneho namesti je nutne dat semafor, aby vubec mela auta nekdy sanci projet.

A ten severni obchvat je potreba jako sul.

Aktiviste at se jdou uz konecne bodnout. Na kole jezdim casto a rad, ale z Prahy proste cyklisticke mesto udelat nejde, na to je prilis clenita. Fakt nemuzou po lidech chtit, aby jezdili do/z prace denne na kole, kdyz jim to diky stoupani do kopcu protahne dobu cestovani v lepsim pripade o pul hodiny, a dalsi pul hodinu diky nutnosti se sprchovat a prevleknout. Nemluve o tom, ze maloktery zamestnavatel ma dostatecne mnostvi sprch, saten, a kolaren. Tohle muze delat par jednolivcu, ale uz 10% lidi by byl problem.

+15/0
20.11.2015 20:54

R53o89m78a68n 49B39í71l86ý 5780815715777

Ještě jsem neviděl semafor co zlepší dopravy.. Ano zklidní = zastaví = pose...e.

+1/−6
20.11.2015 20:56

V38l50a27d43i93s78l65a54v 61N14o90h71e53j61l 7738107468191

pokud tomu dobre rozumim, tak ten semafor tam ma zastavit chodce, coz by bylo asi plus

+6/0
20.11.2015 21:06

P53e41t21r 68P25e16t22r 7842720310392

Kulatak  je ucpaný že všech stran.

Pomohlo by, kdyby se vsechny busy  kulataku vyhly.

Otočit zastávky od baby, busy od prasnaku ukončit na hradčanské a pak metrem, je to rychlejší.

Od evropské již končí ve vokovicich.

Tramvaje jedině po mostě.

+3/−1
20.11.2015 21:22
Foto

J84a13k84u52b 85B71e65z83n51o77s20k15a 9377523746

Hod´te babu do Podbaby tramvají...;-D

0/0
20.11.2015 23:48

T33o33m17a45s 47P10e43t27r 6171710410296

možná by pomohlo ten kruháč zrušit.. :-)

0/0
23.11.2015 23:12

O96n85d31ř34e63j 59Č42a75p41k69a 6411671583874

Tady pomůže. Je tam přechod pro chodce, přes který se teď neustále lidi courají jak švábi na pivo (přestup z metra na tramvaj). A vzhledem k tomu, že mají přednost, neprojede skoro nic. Když se tam dá semafor, budou chodit po skupinkách a mezi tím bude volný průjezd.

+10/0
20.11.2015 21:07

B57o59h46u86s56l69a90v 14K10r84á42l96í96k 2161760679476

Jde o to, že pokud tam bude semafor, tak tam bude smět být pro auta víc pruhů vedle sebe. Neřízené přechody přes víc pruhů dnes už předpisy neumožňují.

+2/0
20.11.2015 22:49

P52e52t54r 57P22e20t57r 6233282158273

víc pruhů vedle sebe? že by auta jezdila třeba po kolejích mezi lidma? Kam tam ten další pruh chcete narvat? Semafor ano ale opravdu další pruh? leda, že by praha udělala druhé patro a v tom by taky jezdila auta, jinak si nedovedu představit, kde tam mezi ty tramvajové zastávky chcete narvat další pruh.

Leda tu zastávku zrušit/zmenšit, je sice prostorově dost výrazná ovšem vítězné náměstí je dost exponovaná lokalita a ta zastávka bývá už tak plná lidí, tady to vyřeší jen podchod nebo přesunutí zastávky jinak tady ten špunt bude pořád. Přesunout ji není kam (ztratil by se přestup na metro) a na podchod mi připadá, že tam je dost málo místa, i když řešitelné by to jistě bylo, stačí se podívat do londýna, kde vstupy do metra mají šířku třeba jen metr a půl - a taky to lidem bohatě stačí.

Otázka je, jestli je kulaťák připravený na takový provoz. Je sice hezké na něj z každého směru udělat nájezdy o dvouch pruzích ale musí ta auta mít taky stejné možnosti s výjezdem. Jinak se vyřeší jeden problém a objeví jiný.

0/0
21.11.2015 7:43

J21o73s90e41f 13B77r67o74ž68e29k 7243805822191

Ale oni tam přece všude nájezdy o dvou pruzích byly. Zlikvidovali je až před pár lety.

+3/0
21.11.2015 9:26
Foto

M39a61r43t58i58n 56P43i43š71t35o90r89a 8508148176909

To máte špatnou představivost, když si nedovedete představit, co tam před pár lety bylo. Místa je tam dost, v okolí jsou desítky metrů volného trávníku. Na podobně problémové křižovatce Vypich, jsou dokonce stovky metrů trávníku.

0/0
22.11.2015 13:20

M39i43c58h42a90l 80P78a25v85l33á24t 9453633684839

Vsechno tam bylo v dvojpruhu, nez to nechala radnice P6 domrvit nejakym diletantem do soucasneho stavu. Je asi zbytecne psat, ze to fungovalo asi 10x lip nez soucasny iracionalni stav.

0/0
23.11.2015 13:22

M76a85r37e97k 38T74u14r88n53o83v61e24c 7445972690166

Nepovažuji se za nějakého cyklofanatika, ale v létě do práce na kole jezdím - na trase, co není zrovna rovná (Vinohrady-Motol) a dovolil bych si trochu zpochybnit ta Vaše čísla na konci. Tramvají s kusem pěšky nebo popojetím busem v Motole mi to trvalo asi 40 minut. Na kole asi 30. Moc nechápu to sprchování a převlečení na 30 minut. Sakra chlape, co v té sprše chcete tak dlouho dělat? :-) Až mi to připomnělo ten vtip o tom, jak si část lidí ve sprše zpívá a... No nic, mně ta sprcha "prodlouží" i s převlečením tu cestu do práce prodlouží asi tak o 5-7 minut...

Trochu jiná je teď situace s prodlouženým metrem - to mi cestu MHD zkrátilo - samotná cesta metrem asi 18 minut - ale ještě k němu musím dojít (tak 5 min), dostat se z povrchu až na nástupiště (což na nám. Míru znamená taky tak 2 minuty mimimálně) a pak si ještě počkat na soupravu, která jede až do Motola... Ano, je to rychlejší, než na kole, ale ne o moc, i s tou sprchou je ten rozdíl tak 10 minut. Žádná půl hodina a dalsí půlhodina na sprchu a převlečení. Pro zajímavost autem bych to měl tak 18-20

mimut čas jízdy, ale pak budu v Motole nějakou dobu hledat, kde zaparkovat a tak ještě 10 minut pak budu muset jít od auta pěšky. Tož tak.

0/0
21.11.2015 13:25

V42l83a77d78i19s72l90a78v 94N12o11h67e77j76l 7288567478211

aktivisty zavrit, delaj jen problemy a problemy. Rv a AutoMat korunovanej problemovac Rv

+10/0
20.11.2015 20:52

V54á35c81l30a40v 15Č11e44r30m66á85k 4913350407344

Zavírat netřeba, stačí nekrmit a neposlouchat.

+2/0
20.11.2015 23:31

P18a79v47e93l 61O50b91d17r58ž88á64l83e34k 6926504828932

Popravdě dodnes jsem nepochopil, proč má skupinka křiklounů Auto*mat takovou váhu na magistrátu?

Jediné vysvětlení možná je, že zatímco běžný občan, jezdící autem, je přes den v práci a hákuje ... mají aktivisté čas v pracovní době obíhat úřady a novináře, dělat happeningy a podobně.

+1/0
21.11.2015 8:28

P46e66t78r 22J68á31n38s52k95ý 3871428844768

nevim co aktivisti, ale já jsem pro... jen jde o to jestli to někdo bude schopný dotáhnout a kolik to bude stát

+2/0
20.11.2015 20:14

O60n81d43ř80e85j 50N86o32v38á40k 9177414299789

Kdy už konečně přestanete lhát o tom, že Blanka něco zkomplikovala?

Blanka dopravu nikde nezkomplikovala !!!

Dopravu zkomplikovalo naprosto nekompetentní rozhodování lidí o nesmylsném zužování ulic a ubírání pruhů pro auta.

Mimochodem - Resslova - je tam nárazová zácpa, takže to vyřešíme jak? Ano správně, ubereme jízdní pruh ....

Fakt by mne zajímalo, co za lidi rozhoduje o dopravě a dopravních stavbách a opatřeních v Praze...

+22/−2
20.11.2015 19:50

R47a97d52e55k 64V81o60n97d83r57u39š71k22a 1671804929298

Strakonická ráno je peklo. Tak to pro jistotu ještě o jeden pruh zúžili, je vyhrazen pro bus. Sice to je jenom posledních cca 500 metrů, ale stejně se to okamžitě projevilo. Chtěl bych vidět tu chytrou hlavu která na to přišla.Rv

+8/0
20.11.2015 19:48

P63e64t61r 10S32t97r57a42n68s48k22y 8605259918

Strakonická se nezúžila, protože o 500 metrů dál se stejně zipovalo.

0/0
21.11.2015 11:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.