Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejvytíženější částí Blanky je Brusnický tunel, kolony má zkrátit semafor

Brusnickým tunelem spojujícím v Praze Malovanku a Prašný most projede denně zhruba 67 tisíc aut. Kolony se tvoří na obou jeho koncích. V Dejvicích by pomohl obchvat vedoucí ze Svatovítské do Evropské ulice, ten ale bude stát až za několik let. Prozatím má pomoci semafor na přechodu pro chodce u Vítězného náměstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74i19c26h88a31l 85P58a45v93l67á98t 9243913524559

Za vetsinu tech v clanku zminenych potizi prece vubec nemuze otevreni Blanky! Ta mista domrvily radnice P5 a P6 vesmes jeste pred nim, nektera az po nem (podle "dobrych rad" cyklofanatiku).

0/0
23.11.2015 13:24

R27a45d64e44k 65D78o11l87e21ž63a54l 2689853530860

No a nešlo by prostě prodloužit podchod metra tak, aby člověk vylezl rovnou na zastávku tramvaje? Všude jinde na áčku to tak je. Takhle je to blbě i pro chodce.

Jinak to omezování pruhů ostrůvkama, jestli si pamatujete, že zastávku Sparta předělali v rámci Blanky tak, že jsou okolo dva pruhy - už jen tohle hodně urychlilo dopravu po Letné, ještě předtím, než otevřeli Blanku. Říkal jsem si - sláva, dopravní plánovači mají rozum. A koukám, že ho zase ztratili.

0/0
21.11.2015 17:33

M15a27r19t24i35n 68P43i79š45t69o45r87a 8868108626909

Podchody jsou neprůchodné. Už desítky let se stávající křižovatka považuje za provizorium, ale nějak se nedaří to vyřešit definitivně.

0/0
21.11.2015 21:50

P33e62t21r 49P68e82c59h89e28k 2738319153344

Podchody by podle mě pomohly. Když chce člověk od metra na druhou stranu kulaťáku, tak musí jít přes onen přechod i když nikam nepotřebuje jet tramvají...

0/0
23.11.2015 11:22

P75a27v71e91l 17N62o81v14á77k 2275867822652

No když vidím ty maníky od El-Tondo, jak se hrabou v semaforech, jak neumí nastavit intervaly, jak neumí využít na nich čidla, tak to bude jen a jen ke vztekuRv!!

+1/0
21.11.2015 14:55

M29i74c30h89a23l 86P58a72v31l16á74t 9143283324669

Mate sice recht, ale nejvic masla na hlave ma Magistrat - uz leta neni schopen nechat semafory vypinat aspon v noci. Zajimalo by mne jmeno toho idiota, ktery je za do zodpovedny.

0/0
23.11.2015 13:26

M29a94r60t47i38n 54B68a51r72t95e79k 5477791861543

Aktivisty je zapotřebí ignorovat.

+2/0
21.11.2015 12:45

P45e34t65r 12S63t83r68a38n59s43k56y 8615539218

Nikdy nepochopím, proč někdo poslouchá různé neziskovky a aktivisty, většinou to jsou zaslepení tupci bez argumentů, kteří umí jen křičet NE, protože v životě nic nedokázali, tak jim dělá dobře někomu něco zakazovat, mají pak pocit určité moci a konečně si připadají jako někdo. K popukání jsou vystoupení auto*matu, na kterých lze jeho představitelům klást otázky, ta jejich beznaděj a naprostá absence argumentů se mění v mletí pátého přes deváté bez jakékoliv vize a smyslu.

0/0
21.11.2015 11:48

J96o87s88e40f 24B84r81o65ž48e54k 7203595322571

Už se někdy někde v historii stalo, že semafor zkrátil kolony???? 

Zatím je vždy pouze způsobil.

+1/0
21.11.2015 9:22

O92n43d48ř77e85j 76Č69a50p47k25a 6671821593654

V tomhle případě zkrátí. Ty kolony způsobuje hodně využívaný přechod pro chodce (přestup metro-tramvaj), bez semaforu to vypadá tak, že než člověk pustí jednoho chodce, už tam je další. Takhle budou chodit najednou a mezi tím bude volný průjezd.

+3/0
21.11.2015 10:01

J10o13s81e92f 25B40r75o18ž90e17k 7653115712781

Tomu opravdu věříte? Po instalaci semaforu budou kolony i v době, kdy tam není skoro žádný provoz - o desáté večer přijde jeden člověk, naskočí červená - on přejde a všechno ještě minutu stojí a hned tam bude stát 10 aut za sebou, které by normálně projely.

Jo a v době kdy tam je velký provoz, tak budou lidi skákat pod auta bez ohledu na to, jestli mají červenou - a hodně jich prostě zamíří mimo ten přechod, aby "nešli na červenou", půjdou o pět metrů mimo a skákat tam budou stejně. Vždyť přece jsou chodci a můžou všechno. 

Jediná varianta jak to vyřešit je podchod a zábradlí. Ovšem v Praze, kde třeba na Hradčanské je podchod a stejně tam udělají přechod se semaforama, to prostě nemá řešení.

0/−1
21.11.2015 11:54

T84o21m90a13s 60P21e44t26r 6941770750766

Za chvilku něco podobné na Hlávkově mostě.. tam pujde o život.

0/0
23.11.2015 23:05

J50o55z49e72f 71S41t34e26b64i45l71a 3275447905807

..no, myšlenka s tunelem není špatná, ale toho co vyprojektoval přechod pro chodce po výjezdu z tunelu bych poslal od stolu k lopatě.

Možná by to ani tolik nestalo..

+4/0
20.11.2015 22:43

J84a52k41u22b 83B14e90z64n35o33s63k31a 9487303836

Takže je tunel za bezmála 50 miliard vlastně k ho..nu,když sice na pár místech dopravě ulevil, ale na více místech tu dopravu spíše zkomplikoval..

+2/−3
20.11.2015 22:07

J18i14ř27í 47T89o29m67e27š 5452330763552

Průjezd ze západu Prahy na východ Prahy je najednou možný. Je to nádhera podjet půl Prahy v podzemí a hlavně nemuset jet přes Letnou nebo zatáčkou kolem Hradu.

+2/0
21.11.2015 9:39

J24a49n 49B73u68b69i39k 9592721632657

Proč se proboha neustále do projektování dopravních opatření pro automobily zatahuje Auto-mat, který už jak z názvu i chování vyplývá má ve svém programu vyloučit či výrazně omezit IAD v Praze. jejich rady a požadavky logicky nemohou být jiné, než zrušit, zakázat, omezit......

+11/0
20.11.2015 21:48

T90o72m59á90š 23Z49e17m19a85n 3945798374675

Kulaťák není peko po otevření jednoho úseku Mestského okruhu kterému se přezdívá Blanka.

Kulaťák a ulici Jugoslávských paritzánú zabili terorismus radnice Prahy 6 - která zůžila nájezdy na kulaťák, vybudovala nesmyslnou trať tramvaje a zabila Svatovítskou - 3 pruhy jsou zúžené do jednoho a ještě kličkují okolo zastávky busu a přes přechod.

+10/0
20.11.2015 21:44

D10a95v11i61d 26R34y95c87h16e57t75s25k85ý 9596941610180

To ze se treba doprava nekde zlepsila a nestoji tam zacpa, treba veletrzni, neni potreba hned zase podelat nejakym debilnim zbytecnym zlepsovakem nejakeho zeleneho mozka...

+7/0
20.11.2015 21:31

O70l20d54ř48i35c74h 39Ř38e53z77n37í23k 7895602434218

když už zeleného bezmozka ;-D

+6/0
20.11.2015 22:01

P80e72t71r 67P77e42t47r 7662760830242

Škoda že se nepostavila Dejvická varianta tunelů- Dana. Dejvice jsou plné aut i v bočních ulicích.

Bém s chalupou by zasloužili pověsit za koule do průvanu.

+2/−1
20.11.2015 21:15

L82u74k36á89š 21H57l77o34u68c82a29l 6742310701334

Auto*Mat jsou čím dál větší trapáci, bez argumentů negují všechno

+13/0
20.11.2015 21:13

R72o56m67a73n 26B96í42l13ý 5150855335927

Auto-mat a aktivisté... Největší škodná jsou dnes ekoteroristé a srdíčkaři :-/

+20/0
20.11.2015 20:55

K39a37r71e86l 70N50o59v56o62t26n87y 2251655229360

Haha, to jsem rikal hned po otevreni Blanky, ze na ten prechod pro chodce u Vitezneho namesti je nutne dat semafor, aby vubec mela auta nekdy sanci projet.

A ten severni obchvat je potreba jako sul.

Aktiviste at se jdou uz konecne bodnout. Na kole jezdim casto a rad, ale z Prahy proste cyklisticke mesto udelat nejde, na to je prilis clenita. Fakt nemuzou po lidech chtit, aby jezdili do/z prace denne na kole, kdyz jim to diky stoupani do kopcu protahne dobu cestovani v lepsim pripade o pul hodiny, a dalsi pul hodinu diky nutnosti se sprchovat a prevleknout. Nemluve o tom, ze maloktery zamestnavatel ma dostatecne mnostvi sprch, saten, a kolaren. Tohle muze delat par jednolivcu, ale uz 10% lidi by byl problem.

+15/0
20.11.2015 20:54

R73o38m61a97n 49B95í54l69ý 5900985135677

Ještě jsem neviděl semafor co zlepší dopravy.. Ano zklidní = zastaví = pose...e.

+1/−6
20.11.2015 20:56

V27l50a70d31i13s87l64a47v 95N95o95h57e33j71l 7248697558681

pokud tomu dobre rozumim, tak ten semafor tam ma zastavit chodce, coz by bylo asi plus

+6/0
20.11.2015 21:06

P52e18t13r 70P67e73t52r 7872820950842

Kulatak  je ucpaný že všech stran.

Pomohlo by, kdyby se vsechny busy  kulataku vyhly.

Otočit zastávky od baby, busy od prasnaku ukončit na hradčanské a pak metrem, je to rychlejší.

Od evropské již končí ve vokovicich.

Tramvaje jedině po mostě.

+3/−1
20.11.2015 21:22

J67a80k86u67b 82B41e16z90n94o83s36k11a 9747393766

Hod´te babu do Podbaby tramvají...;-D

0/0
20.11.2015 23:48

T42o13m73a77s 81P83e23t31r 6561930640566

možná by pomohlo ten kruháč zrušit.. :-)

0/0
23.11.2015 23:12

O81n96d77ř25e15j 67Č61a37p25k18a 6891501393184

Tady pomůže. Je tam přechod pro chodce, přes který se teď neustále lidi courají jak švábi na pivo (přestup z metra na tramvaj). A vzhledem k tomu, že mají přednost, neprojede skoro nic. Když se tam dá semafor, budou chodit po skupinkách a mezi tím bude volný průjezd.

+10/0
20.11.2015 21:07

B77o60h84u25s17l37a40v 90K41r49á23l14í24k 2111530589406

Jde o to, že pokud tam bude semafor, tak tam bude smět být pro auta víc pruhů vedle sebe. Neřízené přechody přes víc pruhů dnes už předpisy neumožňují.

+2/0
20.11.2015 22:49

P72e27t84r 34P93e26t67r 6313422228113

víc pruhů vedle sebe? že by auta jezdila třeba po kolejích mezi lidma? Kam tam ten další pruh chcete narvat? Semafor ano ale opravdu další pruh? leda, že by praha udělala druhé patro a v tom by taky jezdila auta, jinak si nedovedu představit, kde tam mezi ty tramvajové zastávky chcete narvat další pruh.

Leda tu zastávku zrušit/zmenšit, je sice prostorově dost výrazná ovšem vítězné náměstí je dost exponovaná lokalita a ta zastávka bývá už tak plná lidí, tady to vyřeší jen podchod nebo přesunutí zastávky jinak tady ten špunt bude pořád. Přesunout ji není kam (ztratil by se přestup na metro) a na podchod mi připadá, že tam je dost málo místa, i když řešitelné by to jistě bylo, stačí se podívat do londýna, kde vstupy do metra mají šířku třeba jen metr a půl - a taky to lidem bohatě stačí.

Otázka je, jestli je kulaťák připravený na takový provoz. Je sice hezké na něj z každého směru udělat nájezdy o dvouch pruzích ale musí ta auta mít taky stejné možnosti s výjezdem. Jinak se vyřeší jeden problém a objeví jiný.

0/0
21.11.2015 7:43

J61o34s22e33f 48B73r15o62ž46e40k 7863365252891

Ale oni tam přece všude nájezdy o dvou pruzích byly. Zlikvidovali je až před pár lety.

+3/0
21.11.2015 9:26

M64a38r12t11i52n 60P83i65š77t27o32r54a 8828838436269

To máte špatnou představivost, když si nedovedete představit, co tam před pár lety bylo. Místa je tam dost, v okolí jsou desítky metrů volného trávníku. Na podobně problémové křižovatce Vypich, jsou dokonce stovky metrů trávníku.

0/0
22.11.2015 13:20

M93i73c24h38a38l 16P36a88v65l50á94t 9893223984849

Vsechno tam bylo v dvojpruhu, nez to nechala radnice P6 domrvit nejakym diletantem do soucasneho stavu. Je asi zbytecne psat, ze to fungovalo asi 10x lip nez soucasny iracionalni stav.

0/0
23.11.2015 13:22

M89a68r43e38k 86T65u29r89n61o27v94e56c 7945102930896

Nepovažuji se za nějakého cyklofanatika, ale v létě do práce na kole jezdím - na trase, co není zrovna rovná (Vinohrady-Motol) a dovolil bych si trochu zpochybnit ta Vaše čísla na konci. Tramvají s kusem pěšky nebo popojetím busem v Motole mi to trvalo asi 40 minut. Na kole asi 30. Moc nechápu to sprchování a převlečení na 30 minut. Sakra chlape, co v té sprše chcete tak dlouho dělat? :-) Až mi to připomnělo ten vtip o tom, jak si část lidí ve sprše zpívá a... No nic, mně ta sprcha "prodlouží" i s převlečením tu cestu do práce prodlouží asi tak o 5-7 minut...

Trochu jiná je teď situace s prodlouženým metrem - to mi cestu MHD zkrátilo - samotná cesta metrem asi 18 minut - ale ještě k němu musím dojít (tak 5 min), dostat se z povrchu až na nástupiště (což na nám. Míru znamená taky tak 2 minuty mimimálně) a pak si ještě počkat na soupravu, která jede až do Motola... Ano, je to rychlejší, než na kole, ale ne o moc, i s tou sprchou je ten rozdíl tak 10 minut. Žádná půl hodina a dalsí půlhodina na sprchu a převlečení. Pro zajímavost autem bych to měl tak 18-20

mimut čas jízdy, ale pak budu v Motole nějakou dobu hledat, kde zaparkovat a tak ještě 10 minut pak budu muset jít od auta pěšky. Tož tak.

0/0
21.11.2015 13:25

V31l28a30d46i23s21l86a60v 57N12o22h44e12j65l 7928537778411

aktivisty zavrit, delaj jen problemy a problemy. Rv a AutoMat korunovanej problemovac Rv

+10/0
20.11.2015 20:52

V42á84c49l54a55v 60Č73e83r62m21á42k 4593410887714

Zavírat netřeba, stačí nekrmit a neposlouchat.

+2/0
20.11.2015 23:31

P59a72v71e91l 61O71b78d81r81ž79á84l52e84k 6866944348512

Popravdě dodnes jsem nepochopil, proč má skupinka křiklounů Auto*mat takovou váhu na magistrátu?

Jediné vysvětlení možná je, že zatímco běžný občan, jezdící autem, je přes den v práci a hákuje ... mají aktivisté čas v pracovní době obíhat úřady a novináře, dělat happeningy a podobně.

+1/0
21.11.2015 8:28

P77e62t67r 18J49á76n72s68k72ý 3391578744288

nevim co aktivisti, ale já jsem pro... jen jde o to jestli to někdo bude schopný dotáhnout a kolik to bude stát

+2/0
20.11.2015 20:14

O97n70d33ř72e52j 91N31o60v25á69k 9627134679739

Kdy už konečně přestanete lhát o tom, že Blanka něco zkomplikovala?

Blanka dopravu nikde nezkomplikovala !!!

Dopravu zkomplikovalo naprosto nekompetentní rozhodování lidí o nesmylsném zužování ulic a ubírání pruhů pro auta.

Mimochodem - Resslova - je tam nárazová zácpa, takže to vyřešíme jak? Ano správně, ubereme jízdní pruh ....

Fakt by mne zajímalo, co za lidi rozhoduje o dopravě a dopravních stavbách a opatřeních v Praze...

+22/−2
20.11.2015 19:50

R70a17d88e95k 66V85o89n80d77r31u62š20k95a 1971324889418

Strakonická ráno je peklo. Tak to pro jistotu ještě o jeden pruh zúžili, je vyhrazen pro bus. Sice to je jenom posledních cca 500 metrů, ale stejně se to okamžitě projevilo. Chtěl bych vidět tu chytrou hlavu která na to přišla.Rv

+8/0
20.11.2015 19:48

P30e16t63r 81S24t29r22a44n13s13k90y 8615929148

Strakonická se nezúžila, protože o 500 metrů dál se stejně zipovalo.

0/0
21.11.2015 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.