- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak nám na tom samém místě dneska shořel další autobus, opět linka 195. Zřejmě se opět dozvíme, že
„Došlo k zahoření v motorovém prostoru, jednalo se o starší typ vozu."
Jeden by řekl, že je něco špatně
Cože zase? Tak to tam snad někdo zapaluje.
Jeden by řekl, že dnešní moderní autobusy jsou konstruované tak aby nehořely a ejhle, tady jeden celý v plamenech!
Tento bus bude v provozu téměř 100% od roku 2002, jelikož jsem v roce 2002 přihlašoval auto a dostal SPZ začínající 1A6..., tento bus má 1A8..., pak se asi není čemu divit. Zrovna předevčírem jsem takovým jel na lince 196, možná to byl ten samý, nevím, moc důvěry tyto staré busy nebudí.
Tak neni problém si to najít. http://seznam-autobusu.cz/vuz/14460 Autobus je pochopitelně pravidelně udržován, po najetí XXX km prochází nejrůznějšími opravami, včetně generální. To že byl vyroben v roce 2002 z něj nedělá šrot. Stačí drobná závada a je po autobusu.
Protože v ČR máme bohatou síť tzv. japonských dálnic: "Samajama nebo kolofuč", stávají se jízdou po nich i z aut a autobusů POPELNICE, kdy nikdo neví, kolik a jak dlouho vydrží !!
Konečně, také řešení jak obměnit autobusy v Praze. Sice trochu "násilné", ale on se ten Magistrát probojuje až k autobusům, které budou splňovat alespoň EURO5.
A pražáci čumějó, protože nikdy neviděli naživo táborák.
V Letňanech moc Pražanů nebydlí - to je povětšinou okrajové sídliště pro náplavy. Ale to vesničan nejspíš neví.
Autobusama v Praze se v poslední době bojím jezdit. Jednak autobusy značky SOR ve mě nevzbuzují žádnou důvěru, nevím proč, ale při jízdě se vždy křečovitě držím dvou tyčí, prootže se bojím, že se ten bakelit rozpadne... A druhý faktor jsou tedy řediči, jejichž profesionalita se v posledních 1-2 letech neuvěřitelně zhoršila. Zřejmě k tomu přispěla i legislativa, která umožňuje zkoušky na autobusáka přímo z osobáku (bez fáze kamionu) - nechápu...
v áčkách z toho ještě udělaj garážovanou fábii po důchodci, to nemam strach
Už dost ohraný vtip. Když jsem to poprvé viděl někdy před 8 lety, bylo to docela vtipné. Ale když to od té doby vidím jednou za měsíc....
Docela nechápu, jak může kloubovej autobus i přes rychlý zásah hasičů prohořet kompletně až k řidiči, když začlo hořet vzadu...
Interiér je plný vysoce hořlavých materiálů. Jak mile se oheň dostane do interiéru je to otázka 10 - 15 minut a už není co zachraňovat. U osobního auta je za 5 minut hotovo.