- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uzke schdody... tlacenice...
Vsimli jste si take, ze si lide na eskalatorechv metru stoupaji pouze po jednom za sebou? Kdo tohle proboha vymyslel?
Dole je ve stanici houf lidi, kteri ztraceji cas tim, nez se srovnaji do jedne rady na schody a pak sem tam nekdo kolem stojicich lidi na eskalatoru prochazi, aby dohnal ten cas ztraceny tim cekanim v houfu dole.
To moc inteligentni neni, snizila se kapacita eskalatoru na polovinu, lide ztraceji vice casu ve stanicich.
To má velmi jednoduché vysvětlení, pane Růžičko. Větší část cestujících zásadně nespěchá, takže dělají místo těm, kteří ano a kteří volnou levou stranou na eskalátoru "předbíhají".
Koukal jsem jak jsou pěkně bezbariérově řešeny vlaky. Bezbariérový vagón má plošiny, široké dveře, vozíčkářský záchod. Dokonce, Hostivař má novou zastávku. Jezdit bezbariérově do centra by se dalo mnohem rychleji než MHD...
Pak vystoupíte v Českých Budějovicích, výtah na perón. Paráda! Šup a jste na chodníku. A před nádražím zátarasy, aby chodci nelezli autům pod kola. Bariéra jako hrom. Takže se bezbariérově z nádraží nedostanete. Patrně máte udělat čelem vzad a jet zase bezbariérově do Prahy, tedy "Práglu".
Mají tady podchody a zahlédl jsem zde plošinu snad na baterku, co je fakticky na prd. Na Smíchově jsme na ní zůstali.
Fascinuje mě, jak se na jedné straně vynakládají miliardy, aby se pomohlo a na druhé straně sedí nějaký fouňa, co zase dobrá řešení křečovitě hatí a vykládá k tomu něco o bezpečnosti.
Tedy ano, když mají Budějovice výtah na perón a řidiči zde mají přednost před chodci a semafor by to neřešil, tak je přece maličkost udělat výtahy i pod tu silnici, ne? Za státní prachy z Práglu by to jít mohlo, ne?
Přechod v Budějovicích byl objeven. Plačme dojetím.
Dávám pohled na východ z nádraží, bariéru a podchody. První, co mě napadlo jít směrem k Mercury, jako všichni co šli z vlaku na MHD, a jde to jen podchody. Šikana jako hrom.
https://goo.gl/maps/nhizLuaYoD92
To chtělo hodně promile tohle na Budějovičáky vymyslet. Asi se primátor potřeboval pomstít majiteli Mercury a vydusil Budějovičáky, co užívají MHD.
Pokud se ale neleknete tmy a pustiny Nádražní a dáte se doprava, je bezbariérový přechod proti Lannově, tak jak to má být. Pokud se ale dáte doleva, za celý svůj život ulici nepřejdete a budete navždy bloudit pustinou.
Místní si poradí, pro návštěvníka past. Jak "bezbariérové" Nádraží Holešovice. Líbilo by se mi bezbariérové cesty značit podobně jako turistické stezky. Nějaká šipka, navedení na správný chodník... Dostalo mě, když už jsme bezbariérovou cestu pracně pokusem a omylem v Holešovicích objevili, tak mladá se svým smyslem pro orientaci, zas a zase dorazí ke stejnému hloupému pangejtu a opět se celých 500 metrů znovu vrací a Holešovice si mapuje znovu.
Co je tak těžkého pochopit, že tohle je krutě bariérový přechod, kde se vyhodili peníze pro nic, jen pro legraci a vozíčkář, co přestupuje z metra na MHD na něj nesmí vjet? To dá přece rozum. Správný bezbariérový přechod je ten v pozadí u zastávky tramvaje, kam nechci.
https://goo.gl/maps/zVAiCcXgt3A2
Protože jinak narazíte na tento veledůležitý bariérový vchod do prosperujícího podniku a prostě se na autobusy z metra nedostanete.
Ještěže na Roztylech není frekventovaný přestup z metra na autobusy, to by pak zúžení schodů mohlo vadit.
Má se tady stavět komerční zástavba, bude to 2. Chodov a zvolilo se stejné řešení.
Na Chodově jsme tady vymysleli, že by výtah přímo do centra měl být uprostřed nástupiště. To by ty davy mačkající se u výstupu uvolnilo. Tak jen přimět majitele Centra Chodov, aby dal pár drobáků i do svých zákazníků.
Ostatně, katastrofy v metru byly o úzkém vchodu. Chodov je nebezpečný. Stanici bych v tomto stavu koukal uzavřít.
Ty výtahy stavějte na místech, aby to nebylo na úkor davů vstupujících a vystupujících po schodech metra po jedněch úzkých schodech. Viz. třeba Chodov ... tam to bude brzy ještě horší, po rozšíření OC ...
Zdraví lidé chodí pěšky, nebo si zavolají taxi.
Já bych to opravil, stavba výtahu na Můstku pro obě trasy A a B je již v plném proudu a otvírat se bude v únoru příštího roku. Také si myslím, že budování bezbariérových přístupů do stanic metra je důležité. Vozíčkáři a matky s kočárky o tom vědí své.
by clovek nerekl, kolik stoji jednopatrovy vytah