Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Proti rozšíření Letiště Vodochody podají obce kasační stížnost

Obce kolem letiště Vodochody podají kasační stížnost proti rozsudku městského soudu, který v úterý neuznal zrušení posudku vlivů letiště na životní prostředí. Tento posudek potřebuje investor pro zahájení příprav na rozšíření areálu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M30a49t36ú85š 33E41l39i49a49š 3390986374405

Dúfam, že sa začne stavať v čo najkratšom možnom čase. Každý, kto si kúpil pozemok v okolí letiska o ňom vedel, každému muselo byť jasné, že prevádzka na ňom sa utlmovať asi nebude, ba priam naopak. Takže aké znehodnocovanie pozemkov? Tie už teraz zohľadňujú v cene to, že v blízkosti je letisko. Nerozumiem, ako sa niekto zrazu môže tváriť prekvapene, ono tam nevyrástlo včera. Kedysi sa v závode vyrábali lietadlá ako na bežiacom páse a boli to stíhačky, ktoré sú ďaleko hlučnejšie, to nikomu nevadilo? Komerčné lietadlá pritom prešli v posledných rokoch výraznými zmenami práve za účelom zníženia hluku.

O výhodách pre celú Prahu a široký región ani nehovoriac. Praha proste potrebuje ďalšie letisko. O niečo menší Štokholm má tri lestiská, Polovične veľké Oslo taktiež atď, atď... Mnoho low-cost dopravcov do Prahy nelieta práve preto, že neexistuje vhodná alternatíva, Ruzyně sú proste drahé. Kopec ľudí by si zaletelo Ryanairom na sever Európy, do Anglicka a podobne za pár stoviek korún. Jediná možnosť ostáva Brno, Bratislava, Katowice, Wroclaw... Pomôže to cestovnému ruchu, sprístupní to ľuďom nové destinácie, pribudnú pracovné pozície.

A že to stavia Penta... No dokázala by to postaviť nejaká garážová firma? Postaví to samospráva? Samozrejme, že na to treba obrovský kapitál, takže keď nie Penta, tak J&T, alebo zahraničný investor podobnej alebo väčšej ekonomickej sily.

+1/0
17.12.2015 15:37

H26a95n64a 82B72o82r23n96o57v70a 8910195957182

Nemáte pravdu prakticky v žádném z vašich argumentů. Ruzyně zdaleka není vytížena natolik, aby Praha potřebovala další letiště. Spíše naopak. Samotné ČSA se jen taktak drží nad vodou, nízkonákladovky krachují jedna za druhou, honí kšefty, lítají nesmyslné linky, známe to. Za další. Kolik odvětví průmyslu a obchodu potřebuje ke svému působení mezinárodní letiště s nízkonákladovými lety? Nesmysl. Je zřejmé, že o věci nic nevíte. A např. letiště, které tam stojí řekněme od války, rozhodně nemá a priori v plánu své rozšíření. Váš komentář je plný pseudoargumentů a lží. Je podobný chování PENTY a jejím představitelům, kteří kvůli svému egu a pár dalším podnikatelům, kteří chtějí létat na jednání svými speciály. To středoč. region opravdu nepotřebuje.!!

0/0
22.1.2016 14:28

V29l30a35d38i78m72í70r 57H48o11l84ý 8694571816847

Hlavně ať už je to letiště konečně v provozu.

0/0
3.2.2016 19:31

A72n34d33r32e90j 64M92a23s44a30r43y80k 9850243666450

a vy byvate niekde v okoli letiska ze ste tak za? cestovny ruch a vsetky klady su sice fajn ale mozno niektori ludia sa odstahovali do tohto okolia prave preto aby vypadli z prahy

0/0
2.3.2016 9:08

A33n90d65r42e52j 61M86a68s77a96r30y61k 9570173306980

a vy byvate niekde v okoli letiska ze ste tak za? cestovny ruch a vsetky klady su sice fajn ale mozno niektori ludia sa odstahovali do tohto okolia prave preto aby vypadli z prahy

0/0
2.3.2016 9:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.