Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidička si asi dala předsevzetí, že bude tramvajačkou. S autem uvízla na kolejích

Krátce před půl šestou zablokovala řidička tramvajový provoz mezi Bulovkou a Vychovatelnou. „Na Bulovce se řidička Škody Octavia nejspíš rozhodla plnit novoroční předsevzetí, a to, že se stane tramvajačkou,“ napsala deníku Metro čtenářka Michaela Egli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

známá řidičky

jste magoři

vůbec nevíte o co šlo, ožralá nebyla, pěkně vystresovaná z takového pražského debila jako jste vy.

0/0
7.1.2016 14:26

Ty jsi mala canda:-)) takova kukunda se nenevidi. Jeste ma kamosku umiram jak jsi blba:-))

0/0
10.1.2016 19:11

Tady je to vtipny hadaji se tady sami kokutci:-))

0/0
6.1.2016 8:21

K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

sto let to fungovalo bez problémů společně. Přijde mi to jako další dovezená francouzská idiocie.

0/0
4.1.2016 14:11

Re: K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

řidička se nám dostavila do diskuse...

0/0
4.1.2016 15:23

Re: K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

osobně

0/0
4.1.2016 15:24

Re: K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

Třeba aby se s auty nehádaly. Ne vážně na periferiích to je dobrá věc, aby auta nebrzdila tramvaje, ale vzhledem k tomu, že pražské tramvaje stejně nesmí jezdit víc jak 50, tak je to spíš naopak (několikrát jsem z okna tramvaje jedoucí zhruba 50 viděl auto jedoucí znatelně rychleji).

0/0
4.1.2016 15:32

Trol

Re: K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

DPP má ve vnitřních předpisech 60(+možnost omezit cedulí), drážní zákon v tom nechává relativně volnost.

50 platí tam kde je tramvaj na pozemní komunikaci.

0/0
4.1.2016 17:28

Re: K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

Co by se hádaly, když jedou až za 10 minut. Můžou minutu jet a 9 minut sdílet, když tam nejsou.

0/0
4.1.2016 19:07

Re: K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

a jak to organizačně zabezpečíte? že když ta tramvaj zrovna pojede, že auta z kolejí uhnou?

0/0
5.1.2016 14:06

Re: K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

Přesně tak. Musí jí bezpodmínečně včas uhnout, ber kde ber. Jakmile přejede, můžou zase sdílet.

0/0
5.1.2016 17:14

Re: K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

u nás se oddělené pásy tramvají dělají tak 50 let. už při stavbě nových tratí na periferii se s tím počátalo. a že se ted delají i tam, kde dříve nebyly, v centrech, to je dáno bezohledností řidičů aut. o čemž svědčí i předmětný článek

0/0
5.1.2016 14:09

Re: K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

Aby neměly kudy jezdit sanitky a policie. Ala luxusní úpravy v Praze na mnoha místech za posledních pár let. Nádhera je to třeba Na Hroudě a Nádraží Strašnice. Tam je pruh jeden a v tom zastávka busu a asi 6 přechodů s ostrůvky. Neprojede nic....

0/0
5.1.2016 23:04

Trol

Re: K čemu je dobrý separátní pruh tramvaje,

Zastávka Na Hroudě ve směru do centra je v pohodě. Asfalt, široký "tram pruh" (ne na zrcátka tramvaje, ale i na bezpečnou rychlou jízdu auta). :-P

Zastávka Nádraží Strašnice ve směru do Hostivaře je průser.

0/0
6.1.2016 12:24

S-ka nejhorsi ridici

S-ka nejhorsi ridici

Me to neprekvapuje, staci videt na SPZ pismeno "S" a hned clovek vi s kym ma tu čest ;-D ... P.S. schvalne chvili pozorujte nejhorsi ridice v praze, jake maji pismeno na SPZ, vetsina jich ma prave S ... pak jsou specialiste jake C a T...

0/0
4.1.2016 12:56

Re: S-ka nejhorsi ridici

obávám se, že v tomto případku se dostavilo více faktorů, než jen písmeno S na registrační značce

0/0
4.1.2016 15:26

Re: S-ka nejhorsi ridici

Ano "S" na eRZetě znamená dát si pozor, ale obecně řečeno nejhorší řidiči jsou náplava přivátá velkou vodou do Prahy. Většina nás rodilých Pražáků jezdí nekonfliktně. Náplava a ženušky podnikatelů nebo velemanažerů jezdí stylem, já jedu a všichni uhněte z cesty (tady i tramvaji;-D)

0/0
5.1.2016 12:52

bejby

Re: S-ka nejhorsi ridici

Ty jsi kreten

0/0
7.1.2016 14:31

když zjistila, že neveze žádné cestující

zastavila a se slovy "tak si tu tramvaj řiďte sami!" práskla dveřmi a odešla

0/0
4.1.2016 11:13

Yarda

...uvízlý automobil, vyžaduje

zásah složek integrovaného záchranného systému...

Nestačilo by vyzvat tak osm chlapů, aby to auto nadzvedli a poponesli kousek vedle kolejí? Vzpomínám si, když jsem studoval, na Strahově zpívala paní Naďa Urbánková, přijela autem, zaparkovala pod schody do menzy, studenti její auto popadli a vynesli po schodech. A když odcházela, nasedla do auta a studenti to auto i s ní zase snesli.

https://goo.gl/maps/ZmXtSQoNfjL2

0/0
2.1.2016 17:08

Trol

Re: ...uvízlý automobil, vyžaduje

Auto se škrábně a je zaděláno na pěknej průšvih.

0/0
2.1.2016 17:57

Radek

Re: ...uvízlý automobil, vyžaduje

Octavia váží nějakých 1200 kg. Ta nejlehčí...Osm chlapů by jí fakt neuzvedlo.

0/0
3.1.2016 13:26

Youda

Re: ...uvízlý automobil, vyžaduje

zakládám tým nosičů aut, budeme firma Yarda&Youda, unlimited

0/0
4.1.2016 11:26

Re: ...uvízlý automobil, vyžaduje

yardová, bež si psát svoje nesmysly do kurníku

0/0
4.1.2016 11:31

Re: ...uvízlý automobil, vyžaduje

Trabanta unesou i dva chlapi (pamatuju si, jak jsme takto jednoho "přeparkovali" když nám zaparkovaný vprostředku silnice překážel). Ale dnešní auta jsou těžší.

Kromě toho neni potřeba žádné velké přenášení, stačí poponést, pootočit, aby mohlo dál pokračovat samo. Holt tou tramvají nejel tým kulturistů, jinak bychom se o tom problému ani nedozvěděli.

0/0
4.1.2016 15:37

Re: ...uvízlý automobil, vyžaduje

Pohotovostní hmotnost Trabanta: tudor 615 kg; kombi 650 kg.

0/0
7.1.2016 5:56

Jan Prochazka

Vliv alkoholu nebo nízké IQ?

Vjet na tramvajové koleje vyžaduje snížené vnímání okolí. Že by na řidičku působila únava z intenzivního pracovního vypětí v zaměstnání na konci roku?

0/0
2.1.2016 17:08

Štěpán

Proč tramvaje ?

Já to pořád nechápu, proč se zabírá polovina ulice jen pro tramvajové koleje, zatím co ostatní doprava se musí nacpat do čím dál užších pruhů, které si ještě nárokuje cykloloby. Nebylo by lepší zavést trolejbusy a místo kolejí dodělat vozovku ? Najednou by se zjistilo, že na ulicích je tolik místa, že je možné tam mít široký chodník se zastávkou pro trolejbus (ne ty uzoučké nebezpečné ostrůvky tram. zastávek), parkovací místa a ještě dost široké pruhy pro silniční dopravu. A možná že i ty cyklopruhy by se normálně někam vešly.

0/0
2.1.2016 15:41

Občan

Re: Proč tramvaje ?

Já zase nechápu proč by město mělo podporovat pouze individuální dopravu. To že tramvaj má samostatně oddělené těleso je jedině dobře. Ono to stačí v centru jak se plazí mezi záplavou aut.

0/0
2.1.2016 21:48

Re: Proč tramvaje ?

Máte pravdu. Se všemi tramvajemi pod zem.

0/0
4.1.2016 10:10

Re: Proč tramvaje ?

nebylo, tramvaje se nikam necpou, nic nerozšiřují, jsou tak široké jak jsou široké, ani víc ani míň. pokud zaberou ještě nějakou šířku mezi kolejemi a vozovkou, je to s ohledem na snížení rizika nehody ne ze strany tramvaje, ale auta. v konečném důsledku tramvaje na jednotku šířky uvezou více a ze svého konstrukčního principu právě tramvaje umožňují utvořit více nebo méně fyzicky oddělený pruh, kde relativně plynule i za dopravní zácpy mohou projet. to je právě ten důvod, proč se provozují - kapacitní doprava v přecpaných městech.

lobby motoristická, cyklistická a tramvajová se musí nějak vzájemně srovnat, domy podél ulice nejsou kouzelné aby se rozšířili, to funguje akorát ve světě Harryho Pottera, tam uhne kandelábr, i celá farma i se stodolou, aby čtyřpatrový čarodějnický autobus bezpečně projel.

I když - ta paní řidička asi používala kouzla, protože dostat se, kam se dostala, to snad normálně nejde

:-)

0/0
4.1.2016 14:00

Re: Proč tramvaje ?

Úskalí a rizika jejich provozu zůstávají neviděna, případně bagatelizována. Možný přínos bicyklů k HD se dost přeceňuje. Možný přínos bicyklů k HD se dost přeceňuje.

Proč? Vynásobte jejich délku dobou cesty. Tatáž hodnota je u auta nižší. S autobusem je to podobně, a tam by se mělo ještě dělit počtem cestujících. To je důvod, proč bicykl na silnici ve skutečnosti vůbec není efektivní nápad.

0/0
4.1.2016 23:18

Zvláštní.

To samé se před časem povedlo Laudátovi (TOP09), u kterého máme úředně potvrzené, že nebyl ožralý. Určitá sorta lidí by asi řidičák mít neměla. Jde o to, identifikovat kritérium.

0/0
2.1.2016 13:29

Ondřej Tomeš

Trpělovost Pražane již došla!

http://www.petice24.com/pro_omezeni_volne_diskuse_ke_clankum_na_metrocz

0/0
2.1.2016 13:03

Trpělivost šla... a šla... a šla až došla ...do...

Aby pak někdo neřekl, že jsem proslulý pražský imbecil. Ještě by mě mohli někam zvolit.

0/0
3.1.2016 22:54

Re: Trpělivost šla... a šla... a šla až došla ...do...

Imbecilové v EU platí daň ve výši 1 slepice ročně.

0/0
4.1.2016 0:08

Re: Trpělivost šla... a šla... a šla až došla ...do...

Každý slepýš má svoji slepici.

0/0
4.1.2016 0:11

Francois Desgrez

Re: Trpělivost šla... a šla... a šla až došla ...do...

V Praze mají jednoho imbecila? Pche. Kam se s.*ou. V Paříži jich je. A velkých. Sorbon! Jdem!

0/0
4.1.2016 8:43

oh

Re: Trpělovost Pražane již došla!

Trhni si halapartnou, cenzore Ondřeji Tomeši! Klidně i opakovaně. :-P

0/0
4.1.2016 12:41

Re: Trpělovost Pražane již došla!

Označím nevhodné příspěvky jako nevhodné, a je.

0/0
8.1.2016 11:16

kalfa

čemu se divíte ?

šotouši si prosadili vznik tramvajového pruhu kam auta nesmí a proto se to ani nedláždí, v horším případě vyseje trávník a pro sichr vybudují pastičky, asi aby idioti měli proč tisknout rádobyvtipné komentáře. Předci by se divili a prapředci asi ty pitomce vymáchali ve Vltavě v koši.

0/0
2.1.2016 0:08

Trol

Re: čemu se divíte ?

Otevřený tram svršek je levnější. :-P

0/0
2.1.2016 15:10

Jirka

Re: čemu se divíte ?

To ocení hlavně sanitka, když je ulice ucpaná a není kam uhnout. Viz Černokostelecká v listopadu....

0/0
3.1.2016 17:37

Trol

Re: čemu se divíte ?

Není Černokostelecká dvojpruh, případně parkovací pruh+cyklopruh+jízdní pruh? :-P

Pokud uhne pravej k chodníku a levej ke kolejím, jede sanitka po středový čáře/cyklopruhu ryhleji než po rozmlácených betonových panelech s kluzkou kolejnicí.

K jednopruhu jsem pro, aby tam byl asfalt, průběžná se mi nelíbí.

0/0
4.1.2016 15:28

Re: čemu se divíte ?

tak je to přeci správne, ne? aby byl tramvajový pruh i fyzicky oddelen-kvůli plynulosti, bezpečnosti. co se týče sanitek, to je zcela jiná kapitola. byl jsem svedkem v rakousku. a to bylo ve špičce auto na aute! leví doleva, praví doprava, a sanitka ještě s jedním autem (od silničářů nebo co to bylo zač) prosvištěli. to nespočívá v tom, že je nebo není tramvajový pás. a není divu, protože i já jsem nejprve koukal, co se děje než mi to docvaklo. kolik z vás to pravidlo zná? kde se to třeba v novinách, radiu, televizi internetu objeví? nebo i jiné připomenutí pro řidiče na nějaké konkrétní pravidlo, nějaké časté hříchy? odmyslím se od tramvaje-když se teď řeší vjezdy na železniční přejezdy - viděli jste někde nějaký pořad, článek, kde by se opakovalo: na přejezd se nesmí, když blikají červené, může se, když bliká bílá, může se i když nebliká nic, ale pozor, opatrně, kdyby bylo zařízení v poruše, nevjíždět tam bez rozmyslu. když jdou závory nahoru, počkat až zhasnou světla-závory můžou jít znova dolu od dalšího vlaku. ne místo toho různé plané diskuze a myšlenkové pochody jaksi obhajující takového řidiče a hledající vinu všude možně jinde. totéž u těch sanitek - jak pravil šimek s grosmanem - sudí vpravo, liší vlevo

0/0
5.1.2016 14:04

Trol

Re: čemu se divíte ?

Ještě na netu jsou videa BESIPu z doby, kdy se měnila pravidla. Dřív všichni (i levej) doprava, sanitka jede u levých svodidel/u tramvaje. Po změně logicky levej doleva, ostatní doprava, sanitka jede po středový čáře mezi prvním a druhým pruhem počítáno zleva. Zdůraznit to/zopakovat by asi neuškodilo.

V každym případě si myslím, že kdo to neví, ten by neměl mít řidičák. Jsem pro pravidelné přezkušování řidičů. (ostatně je mi divné, proč to pojišťovny ještě nevyžadují? )

0/0
5.1.2016 16:17

Lolec

Jsem Vagina

A chlupatej Anal

0/0
1.1.2016 20:23

Re: Jsem Vagina

RvPražan = letos Lolec co bude ještě za klona?

My fakt nejsme tak blbý jako vy!

0/0
1.1.2016 21:51

Lolec semena ranec

Tvoje baba je klon

Ty Suline

0/0
1.1.2016 22:02

Re: Tvoje baba je klon

bože, bože... to se letos chcete dostat do Bohnic?! Hodně štěstí celkem Vám to přeju!

0/0
2.1.2016 11:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.