Diskuze

VIDEO: Přechody přes „dálnice“ děsí chodce i řidiče. Hned tak se nezmění

O přechodu přes strakonickou výpadovku na Zbraslavi se mluví jako o jednom z nejnebezpečnějších v Praze. Bez semaforů přetíná pět proudů silnice mezi táhlou zatáčkou a vjezdem na benzinku. Nařízenou padesátku dost řidičů nedodržuje - před chvílí ještě jeli po dálnici a pod kopcem už vidí Prahu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Podle známého, prostě a jednoduše, před desetiletím zaspaly úřady a technická správa komunikací, když se stavěla čerpací stanice.

Měly do stavebního povolení dát podmínku podchodu pod Strakonickou. V místech je násep, takže to nemuselo být tak složité, s výjimkou finančních nákladů.

Dnes je tam alespoň ta hloupá "padesátka". Ale ta je tam tak 15 -20 let, předtím lidi přebíhali za plné rychlosti aut.

Dneska tam lidi přechází podstatně lépe, jen ti šílenci co jedou do Prahy nezřídka nejsou schopni dobrzdit za auty, které chodce pouští.

A o tom, že si lidi myslí, že jsou na dálnici nemůže být ani řeč. Od Jíloviště je tam dost značek, které říkají konce dálnice (dříve silnice pro motorová vozidla), před padesátkou je dobře viditelná sedmdesátka a navíc většina řidičů tam ty rychlosti dodržují. Takže dost signálů, že na silnici je problémové místo.

Ale ta padesátka zejména od Prahy mě štve. Rozjíždět se z ní proti kopci není nic co bych miloval. A co na to mají říkat kamiony autobusy.

0 0
možnosti
Foto

J16i87ř88í 60L96i70b75e93r

19. 1. 2016 21:33

Co na to napsat, než, že neschopnost pražských zastupitelů v kterékoli městské části je zcela donebevolající. Jenže tam už voláno bylo, a stejně se nic nezměnilo...

Tu dobu, co jsme jim na daních zaplatili na jejich zbytečná jednání v této problematice, kdyby byla proměněna v peníze, tak tam nejsou nadchody obyčejné, ale s jezdícími chodníky.

2 0
možnosti
PK

"...Obyvatele z okolí to trápí, jejich hlas ale není dostatečně silný, protože výpadovka odřezává od obce jen několik domů...."

...

ZBOURAT!!:-)

0 0
možnosti
MB

Přestěhovat domy, když mohou přesunout kostel, tak proč ne pár domků?

0 0
možnosti
MM

Není potřeba aby tam měřili policajti,

stačilo by tam dát kamery stejně jako jsou na konci pražského okruhu na výpadovce na Chomutov v úseku u Ruzyně.

Tam je snížená rychlost na 50km a před přechodem i za přechodem kamery na měření rychlosti.

Za kamerama se pak zase jede rychle. Přesně to by se hodilo i na strakonické v místě kde ukazuje video.

Strakonická je přecpaná kamerama na měření rychlosti všude, kde to vůbec není potřeba a tady kolem snad jediného přechodu na celé strakonické není zhola nic.

Policajty s radarem tam vidím tak jednou za půl roku a to ještě bůh ví jestli.

V Praze je spousta věcí uplně naruby.

1 2
možnosti
PR

kdyby tam měřili policajti na tři směny 7 dní v týdnu a pokuty by stamovili v horní hranici tak by za chvilku by byl klid. Ale policajti jsou důležití a nebudou dělat plošně, nebot tam jezdí i papaláši a když jezdí, tak měřit nesmí.;-O!!

2 2
možnosti
MM

Pro tyto účely mají papaláši modrý majáček.

1 0
možnosti
PS

Směšná hysterie a polopravdy, neřku-li rovnou lži. Teď si řekněme skutečná fakta. Téměř každý jezdí v těch místech 50 nebo méně, protože tam jsou viditelné značky a hlavně radar. Chodci tam jdou přes přechod tak dva za tři hodiny a pokud je jasně zřejmé, že chtějí přejít (tedy nestojí tři metry od přechodu a nečumí opačným směrem), tak je do několika vteřin auta pustí. Pohádky, jako že tam paní stála 15 minut, než auta zastavila, jsou naprosto směšné a hodné možná tak televize Nova. Přechod je to nešťastně umístěný, ale rozhodně ne nijak extrémně nebezpečný (a na tom nic nemění ani ve videu zmíněná JEDNA nehoda). Stačí prostě dát najevo, že chci přejít a nejpozději třetí auto mě obvykle pustí. Funguje to tak po celé Praze a ani toto místo není výjimkou.

5 1
možnosti
RV

Až na ten radar souhlas. Možná víte více, prozraďte.

0 0
možnosti
Foto

Už dlouhá leta to mohlo být vyřešené, ten přechod je tam celý můj život (a samozřejmě déle). Lávka mi přijde jako totální nesmysl (údržba, opravy), podle mě by byl ideální podchod, něco jako jsou tunely pod traťovými náspy. Úzký betonový tunel. Je to ve svahu, takže odvodnění by bylo bezproblémové. Ale chápu, že kvůli pár chodcům není vůle to řešit, pokud dobře vidím, je to 7 čísel popisných. Za posledních cca 10 let jsem tam potkal přesně jednoho chodce a spíš jsem si myslel, že to je policejní figurant... :-D

7 0
možnosti
OS

Jezdím tam často a chodce jsem myslím nikdy neviděl. Jednou jsem tam sám přecházel. Bez problémů.

1 0
možnosti
PP

P28e74t83r 67P69o82l58á73k

19. 1. 2016 13:30

To je tak - kdyz se, kvuli nesmyslne prisnym hlukovym limitum, museji stavet protihlukove steny kolem silnic, dalnic, ale i zeleznic( zde casto v mistech, kde neni zadna zastavba!!! ), prechody pro zver v mistech, kde zadna zver nechodi a dalsi podobne nesmysly, tak pak proste nejsou penize na lavku v mistech, kde jsou ohrozeny lidske zivoty. Jen na vysvetlenou - ja nekritizuji protihlukove steny a prechody pro zver obecne, ale bylo popsano X pripadu, kdy se proste jen vyhodily penize oknem. Navic o nadhodnocovani ceny staveb v CR, a naslednem "odklaneni" takovych penez na soukrome ucty, se take popsaly stohy papiru. Kdyz se vyhazuji penize oknem a rozkrada se erar ve velkem, nejsou pak proste penize na potrebne veci, i kdyz je danova zatez obyvatelstva naprosto enormni( prime dane pres 50% + dalsi mraky neprimych, zejmena DPH a spotrebni dane )...

3 0
možnosti
PO

Stěny se staví jen tam, kde si je někdo vydupe .. .většinou ochranáři, nebo obyvatelé 5 km vzdálené vesničky.

Investoři by uměli peníze utratit jinak...

0 0
možnosti
VM

kdyby šlo o most, co má unést vlak, tak pochopím, že to jen tak nejde - ale lávka pro pěší je naprostá banalita, nechápu v čem je problém

6 0
možnosti
PR

ta lávka se musí udržovat a ted v zimě to není žádná lacinost.

0 1
možnosti
PV

Při dnešní úrovni techniky a nízké ceně elektroniky by snad nebyl problém k tomu přechodu doplnit nejen semafor, ale i LED svítící zpomalovací značky? Čili, nornálně by nesvítilo nic, možná by blikala oranžová, povolená rychlost by mohla být trvale třeba 80 km/h. Ale pak přijde chodec, zmačkne tlačítko, sto metrů před přechodem se rozsvítí značka s omezením na 50 km/h, pak elektronika počká pět sekund, pak naskočí oranžová, 4 sekundy, červená, 1 sekunda - a zelená chodci. Takže 10 sekund po stisku tlačítka chodec může přejít, auta co byly při stisku tlačítka blíž než 100 metrů plynule projedou plnou rychlostí a na ty vzdálenější začne svítit nejen semafor, ale navíc i značka. --- Připadá vám to drahé? Určitě je to levnější než první u přechodu nabourané auto, natož náklady na léčení škod na zdraví .....

7 1
možnosti
IG

Přesně, navíc by ten semafor mohl počkat dalších třeba 5 minut, než by dal další zelenou, aby to tam nějaký chodec vtipálek nezablokoval... Uprostřed je ostrůvek, takže by to šlo vyladit tak, aby to řidiče skoro nepostihlo a chodci by byli také v pohodě. Červená se u nás naštěstí ještě (většinou) respektuje.

3 1
možnosti