- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chlapi, jsme takoví rovní, čestní a pohodoví. Šotouše a dementní prudiče v dopravě upřímně nesnášíme. Je to odpad lidstva. Z tohoto čestného chlapského dopraváckého pohledu na věc mám takový problém. Aby něco v dopravě fungovalo, je to patrně třeba napráskat a stát se prudičem. Protože dopraváci k té chlapské čestnosti a pohodovosti, trpí navíc chronickou slepotou a nevšímavostí.
Kde je hranice mezi poctivou všímavostí přecházející v udávání a pruděním nesmysly s cílem nasrat slušné dopraváky? S definicí této hranice mám problém. (A zrovna zde mi přijde vhodné pořešit, zda mám řidiči hlásit, že je mi právě horko nebo zima.)
Agresivní smraďoch níže. Zafunguje teplý bonz řidiči? Máte tu zkušenost? Opravdu je to řešením? Nikdy jsem to v praxi neviděl. (Nebo radíte alibistické pitomosti od stolu na ředitelství DPP?)
V neděli 3.1. jsem jel metrem do centra. Seděl jsem tak v 1/3 soupravy. Bylo tam krutě pozvracené sedadlo. Vše pěkně několik dní zaschlé. Patrně ze Silvestra. Jak může souprava na Céčku jezdit týden v takovém stavu, aniž to třeba zjistí parta hic, co na Hájích vypakovává smraďochy a neřeší to sama o sobě? To se fakt čeká na to, až si teprve nějaký cestující postěžuje, že v tom sedět nebude? Zrovna na Hájích mě vždy dost zamrzí, když 3-5 lidí řeší vlak a třeba odpadky ignorují. Občas by to předešlo větším škodám, třeba sebrat plné lahve či plechovky s pivem a kolou.
Řešíme často sebevrahy. Zda si není možné všimnout podezřelého chování předem a skokanům předcházet... V pražské dopravě to tedy asi opravdu nehrozí. Všimnout si čehokoliv.
Tedy, co má smysl hlásit a proč něco z toho nefunguje samo?
Koukam Drda zase dělá do dopravy, tak to musim přečíst...
No a nezklamal, jeden blábol za druhym.
Zimu jsem teda ještě nezažil,za to přetopeno je každej den:(
Já jsem v tomhle případě k řidičům tramvají a autobusům shovívavý, protože to mají těžkém a při nejlepší vůli nedokážou vyhovět všem cestujícím, co se týče tepla. Pro někoho může být 17°C vedro, někomu je zase při této teplotě zima.
A teď si představte, že se svatý Petr zblázní a obšťastní nás teplotami pod -10°C. Asi namítnete, že pak ty tramvaje ani nevyjedou, ale co kdyby ano? Není to zase tak dávno, takové teploty v zimě bývaly obvyklé. Každý normální člověk se nabalí, aby tu zimu ve zdraví přežil. Pak nastoupí do tramvaje vytopené na 14°C - a okamžitě se zpotí. "Fuj, to je ale hic!" Ó nikoliv, jen přiblbé pravidlo. Teplotu totiž musíte regulovat podle té vnější. Podle té se totiž lidé oblékají.
Včera jsem jel přes centrum 3 do Braníka. Byla to klasická 15T. Na čtyřce vpředu seděl smraďoch, tak 40-45 let. V celém prostoru za řidičem se pro smrad nedalo vydržet. Lidé dýchaly přes šály, přecházeli dál do vozu.
Smraďoch se po každém šoku nových cestujících začal hlasitě řechtat, jak patrně svoji rozpatlanou stolicí skvěle sabotuje život v Praze. Na Karláku před soudem si hlasitě zafilozofoval, že dnes někoho pořádně seřeže.
Otevřeli jsme okénka. Já otevíral na zastávce i dveře. To byla úleva, mrazivý vzduch z venku.
Pokud jde snad o ekonomiku, není tohle sabotáž či přímo terorismus? A smraďochů v posledních dnech v MHD znatelně přibylo. Nemá nakonec Praha zase nějaké to opatření, že při mrazu se nesmí smraďoch vyhodit do hnoje? Že by to bylo nelidské? Tedy, neorganizuje tento terorismus nyní přímo Praha?
(Fakt jsou plky o 17 stupních z pražské dopravy? Nespadl sem někdo z Marsu?)
A co kdyby konečně namontovali snímače teploty v kabině cestujících Řidič by viděl kolik je tam stupňů a mohl by teplotu regulovat. Je to moc na 21. století
Tak já z článku pochopil to, že u těch nových tramvají teplotní čidla v interiéru pro cestující už jsou... A dokonce se ani řidič nemusí o to topení starat, teplotu v určitém rozmezí udržuje automat.
A co kdyby konečně do vozů MHD namontovali snímače teploty v kabině cestujících Řidič by věděl kolik tam je stupňů a mohl by teplotu regulovat. Je to moc na 21. století
Vůz 15T to má a reguluje teplotu zcela podle sebe. Řidič ani dispečink do toho vůbec nekecá...
kdyz je v tramvaji kosa tak nesedim na prdeli a stojimm a nestezuji si
Ano, v autobusech bývá horko, i když je venku třeba 10 stupňů. Kolikrát jdu skoro do mdlob.
„Tři cestující si stěžovali na příliš vysoké teploty a dva na příliš nízké. Vhledem k tomuto téměř vyrovnanému podílu lze usuzovat, že současná pravidla jsou uspokojivá,“
nebo to take muze znamenat ze jsou tramvaje bud pretopene nebo je v nich kosa.
jinak z vlastni zkusenosti muzu rict ze prijatelna tepelna pohoda je tak v 90% vozu coz je docela v pohode.
To by těch stížností bylo patrně poněkud víc než pět ...